Apskatīt tēmu
Lappuse 2 no 2: 12
|
Reanimējam 638?
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-06-2014 12:25
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Soorriii. A kāds bija tēmas nosaukums? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 20-06-2014 22:25
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Neiztrūkstošs ir ķēdes mierinātājs un precīzas plaknes. Kad motors vietā, var saregulēt arī aizdedzi. Ejam laikam līdzi un aizmirstam milimetrus. Pārejam pie visā motobūvē pieņemtā paņēmiena aizdedzes apsteidzi izteik leņķa grādos un regulējam šādi. Tā kā bākas vēl nav, pacients jāpieslēdz pie sistēmas! Tā arī noripināti pirmie simti metru vēl solo versijā. |
|
|
modza |
Ziņojums ievietots 21-06-2014 06:55
|
Member Ziņojumi: 162 Pievienojies: 29.03.12 |
Te "amatieriem" nav ko piebilst, viss jau notiek profesionālā līmenī. Ja nu vienīgi jautājums ne pa tēmu, fonā esošo deltiņu arī sagaida līdzīgs "liktenis" kā Jawiņai... Labojis modza uz 22-06-2014 06:25 |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 21-06-2014 23:04
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
modza rakstīja: Ja nu vienīgi jautājums ne pa tēmu, fonā esošo deltiņu arī sagaida līdzīgs "liktenis" kā Jawiņai... Par to vēl tiks domāts jo komplektācija laba tikai ar papīriem pašķidri. Šodien piebeidzu pedējos sīkumus un taisijos jau nodot moci īpašniekam taču galvassāpes sāka sagādāt mirguļojošā lādēšanas lampiņa. Pēc kārtīga maratona pa relejiem ,taisngriežiem un citām lietām, vainīgais tika noķerts! Tas izrādijās statora tinums un konkrēti ar"Z" atzīmētā fāze. Ar testeri mērot Viss ideāli, tomēr dabā nestrādā. Nonācu pie domas ka vainīgs būs savstarpējs īsais starp vijumiem. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 24-06-2014 22:13
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Pielikts mazais punkts visiem darbiem. Lai mocis ilgāku laiku saglabātu savu izskatu un neizskatītos pēc nopērta suņa ar nolocītu asti, uzstādīti Lapsu šķūninga studijā izstrādātie un patentētie stiprinājumi. |
|
|
Dezinfektors |
Ziņojums ievietots 11-08-2014 20:00
|
Member Ziņojumi: 111 Pievienojies: 31.05.12 |
Vai ir iespējams tikt pie Lapsu tūning factory izstrādātajiem stiprinājuma rasējumiem? Ja nav, tad esmu gatavs iegādāties šo brīnišķīgo izstrādājumu. Sliktākajā gadījumā būs pašam jāiet mērīt |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 11-08-2014 20:34
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Rasējumi kā tādi neeksistē. Izzāģēt no leņķa sagatavi zinu, ka pats proti, mazie caurumi tāpat jāurbj pēc konkrētā rāmja izmēriem aizzīmējot caur drošības loka caurumiem. Bet ja nu kādam vajag, varu arī izgatavot. Mana versija par tēmu ir no alumīnija lai svars mazāks. Varbūt jau ka var taisīt arī no dzelzs. |
|
|
Dalgo |
Ziņojums ievietots 12-08-2014 10:52
|
Senior Member Ziņojumi: 376 Pievienojies: 15.02.12 |
Vai aizmugure sāka locīties uz leju, ka prasās pēc šī stiprinājuma? |
|
|
oilmaster |
Ziņojums ievietots 12-08-2014 11:29
|
Veteran Member Ziņojumi: 839 Pievienojies: 15.02.12 |
Pievienojos Dalgo jautājumam tikai par 634/01. Vajag pastiprināt, vai ja nekas tur netika iepriekš locīts turēs resnās pakaļas? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-08-2014 11:58
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Nezinu īsti par 634tajām, taču kādas izskatās 638 nopērtā suņa astes, visi ir redzējuši. Locās jau ļoti palēnām no pasažiera vai bagāžas svara. |
|
|
Valdis |
Ziņojums ievietots 12-08-2014 13:37
|
Junior Member Ziņojumi: 28 Pievienojies: 24.02.12 |
Protams atkarīgs no pārvadāto bulku izmēra, bet 634 viss ir tieši tāpat. Daudz rāmiji izgājuši caur rokām un ir redzēti nolocīti, vai jau vēsturiski pastiprināti iemetinot trijstūrīšus starp horizontālajām caurulēm un amortizatora kronšteinu. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 12-08-2014 17:49
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Jā, nu nemetinu gan es tiem rāmjiem neko. Šo moču sakarā cenšos jebkāda veida pārbūves veikt atgriezeniskas lai jebkurā brīdī būtu iespējams atgriezties pie oriģināla. Tas pats attiecas arī uz citiem mezgliem. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 16-08-2014 13:47
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Laikam jau pienācis laiks nākamajam analoģiskajam projektam un tāpēc šī darba noslēgumā fināla bildes. Ir jau palikuši vēl šādi tādi sīkumi, taču ir izdevies atgriezt no lūžņa stāvokļa vēl vienu mocīti. Ziemas vakaros saimnieks lai apdomā par pakaļējā riteņa pārspieķošanu, vēl jo projām veikalā nav taisno kāpšļu un arī pakaļas amortiņus nav izdevies iegādāties jaunus... Visādi citādi braukšanas vaina! |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 17-08-2014 11:34
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Kārli kā tu esi atrisinājis bagāžnieka problēmu 638? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 17-08-2014 12:07
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Drusku sīkāk? Kas ir bagāžnieka problēma? |
|
|
kaspars |
Ziņojums ievietots 17-08-2014 20:35
|
Junior Member Ziņojumi: 14 Pievienojies: 17.08.14 |
Mētājas 638 taisnie kāpšļi. Gumijai/plastmasai gan tas stāvoklis pabēdīgs,- solo variantā ir šļūkts uz abām pusēm. Labprāt atdošu. |
|
Lappuse 2 no 2: 12
Iet uz forumu: |