Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Dzinējs 354
Laacis_ar07
Jautājums Guntim,
Kā tev darbojās motors ar tām izzāģētajām virzuļa lūkām(nu saprati)nav skaļāks?

Man gaujas ielā salauza vienu vecā kaluma virzuli(tieši lūkas apakšu)L2 ax 15mm.pirksts

Vai ir jēga tādus likt?čista žēl virzuli un nav jau kur vecā kaluma tādu dabūt!

paldies! Angry
 
Dalgo
www.jawaklubs.lv/...ead_id=588
 
Guntis
Lai runā,kas dzirdējuši.
Es nekad vairs nelikšu virzuļus,ja nenozāģēšu -to- virzuļa malu.
 
Laacis_ar07
okey,pamēģināšu, paldies!

Merged on October 30 2015 22:19:35:

Tur veikalā vairs nav,,Pēterim-1 ir komplekti,paliek tirgus pavasarī,vai zāģis rokā,bet ar tādu tālāk par lv gan baidīšos braukt!Grin
Labojis Laacis_ar07 uz 30-10-2015 22:19
 
Kaarlis
Ja man kāds atgādinātu, rīt varētu darbnīcā paskatīties .... daži virzuļi ar 15 urbumu mētājās man pa plauktu.
 
Laacis_ar07
Par kloķvārpstu,man Siliņš atremontēja! vidējo gultni ielicis parasto,,un ukraiņu! Klaņi bij mani jauni. Kad runājām teicās ka liek japāņu gultņus.Savelkot pilno vidusgabalu,,man jau viņs griežās kā ovāls.(pusapgrieziens viegli otra puse stingrāk,vediet savus gultņus,,līdz šim es tā dariju! Šitā cik ies tik ies,ja v šoke!Angry
 
aldisx3
Guntis rakstīja:

Lai runā,kas dzirdējuši.
Es nekad vairs nelikšu virzuļus,ja nenozāģēšu -to- virzuļa malu.


ar interesi sekoju līdzi sarunām par remontiem...kādreiz nopietni braukājos ar Jawu...varu padalīties ar savu pieredzi par virzuļu apakšu nozāģēšanu. Pilnībā piekrītu Guntim, ka neliktu virzuļus, ja apakšas nav noņemtas. Īsti gan nezinu par 354jām, bet 634jai vienmēr esmu ņēmis nost virzuļu apakšas un braucis esmu labu gabalu aiz LV robežas bez bēdas(ne kā Laacis__ar07 saka, ka nebraukšot). Piekrītu gan, ka motors paliek skaļāks, bet...tas ir tikai pie lieliem apgriezieniem...nu bet tam jau tā virzuļu apakšējo daļu noņemšana arī ir domāta, lai paaugstinātu apgriezienus un ja vēl te klāt paspēlējas ar galvas nosēdināšanu, mazliet pieslīpē ieplūdes lūkas un cilindru savienojamību ar motora bloku, nu vēl klāt arī izpūtējos saīsina to izņemamo daļu, nu tad tas motoriņš sāk griesties pavisam jauki.
Labojis aldisx3 uz 31-10-2015 20:00
 
Iet uz forumu: