Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 360, 1968. gads
Guntis
Pazīstot tevi,izbrīna,ka pats netiki ar -problēmu- (?) galā.
 
Spark
Bet cik daudz vērtīga uzzinājām par rāmja ģeometriju!
 
Guntis
Apsolut i piekrist ! Smile
 
Spark
Īsi pirms svētkiem ienāca cinkot atdotās daļas:
pic2.fotki.lv/photos2/8/W0004375/000437424/000043742319_%23_2_%23_semigall.jpg

Priekšējās dakšas štokiem bronzas bukses, jauni blīvslēgi:
pic2.fotki.lv/photos2/8/W0004375/000437424/000043742320_%23_2_%23_semigall.jpg

Pirmie nokomplektētie mezgli, hroms baudāms tikai lielākā distancē:
pic2.fotki.lv/photos2/7/W0004375/000437448/000043744736_%23_2_%23_semigall.jpg
 
Kaarlis
Te nu stāsta turpinājums. pakaļas dakša šķībi tieši tā kā aprakstija Aigars. Bez tam arī vērpta. Rāmja caurule liekta un rāmja priekša arī vērpta. Diezgan labs jājiens taču rezultātā asis sakrīt gandrīz uz milimetriem.
100_3824.jpg 100_3816.jpg 100_3823.jpg 100_3878.jpg
 
Spark
Pirmoreiz vērpumu vizuāli fiksēju, kad pārsteidza šķībums, kādā rāmī "sēdēja" dzinējs. Nākamā bija rāmja priekšējā daļa, ar dakšas kronšteinu - šuve nedaudz atrauta, visa trapeces formas detaļa paliekta pa labi. Un tad vēl aizmugures dakša, kuru nepamanīju. Ar šādi vērptu rāmi nobraucu ap 2000 km, braukts tas bija arī iepriekš. It kā mocis iet, nevibrē, nepeld, riepas asimetriski nedilst, "vaig tik braukt".
Tomēr kaut kas liek neatstāt šo visu, kā ir bijis iepriekš. Tāpēc mēs tiecamies uz perfekciju.

Uztveriet šo ierakstu kā publisku pateicību Kārlim.
 
Kaarlis
Nu, Spark. ja ne tavs rāmis, nez kad es vēl būtu šito stendu dabūjis gatavu. Tik ar manu slimošanu uz mēnesi ievilkās. Toties tagad prieks darboties. Arī vienu nejawas rāmi jau izvērpu un ieriktēju savērptu dakšu. To ka velk jau varēja īpaši arī nejust ja riteņi ieregulēti puslīdz uz vienas ass. Riepas dilums arī var parādīties pēc vairākiem tk km. Tad kad riepa jau tuvu beigām.
 
Spark
Pirmās krāsotās daļas:

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004397/000439642/000043964127_%23_2_%23_semigall.jpg

Salikta hidraulika:

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004397/000439642/000043964126_%23_2_%23_semigall.jpg
 
Spark
Lēnām top:

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004402/000440155/000044015445_%23_2_%23_semigall.jpg
 
rechijs
Tad jau uz atklāšanu būs gatavs, ne? Smile
 
Spark
Tad jau uz atklāšanu būs gatavs, ne?

Virzamies uz maksimumu.

Šai Jawai, salīdzinot ar iepriekš skrūvētiem motocikliem (Urāls un IŽ's), ir vairākas priekšrocības tieši atjaunošanas procesā - detaļas iegādājamas Rīgā, pie Raimonda; detaļu precizitāte - mocis skrūvējas daudz vieglāk un ātrāk.
 
Spark
Skrūvju stāsts - iegādāts nerūsējošo skrūvju komplekts, ar marķētām galvām:


pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004403/000440240/000044023916_%23_2_%23_semigall.jpg

Pēc virpotāja:

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004403/000440240/000044023915_%23_2_%23_semigall.jpg

Galvas kļuvušas plānākas, toties skats daudz labāks. Pievilkšanas slodzi arī iztur - pārbaudīts aizmugures amortizatoros.
 
Kaarlis
Nu te gan nesaredzu starpību. Savirpotās ir pat tālākas no autentiskajām kā pirktās. Vispār der atcerēties ka te figurē nenopērkamie izmēri: 12, 14, 16 , motora skrūves arī ar pasmalku vītni. Neviena skrūve nav pulēta un ar slēgtu uzgriezni. Tas tā, kam māte kam meita. Smile
 
rechijs
Diezgan orģināla pieeja Wink
RESPECTSmile
 
aigars
Tām nerūsošām skrūvēm ir nelaba vaina - pēc cītīgākas saskrūvēšanas , man ir pāris reizes gadījies , ka nenāk vairs vaļā normālā veidā! Tad atlika tikai nenormālais veids...Tās arī bija saistītas ar motora un bagažnieka stiprināšanu.
Aigars.
 
Spark
Tik tālu ir:

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004408/000440705/000044070423_%23_2_%23_semigall.jpg
Ir veikts testa brauciens no mājas līdz garāžai (~ 1 km).
Tur, plašākā telpā, tiks pieskrūvēti lielo laukumu bleķi, kas istabas šaurībā noteikti apskrāpētos.
 
rechijs
Sīkumi jau vien palikuši Smile
 
Laacis_ar07
Uz lieldienām jau varēs izkāst,bez skates,,, bet tāpat pa mazajām ielām!Grin
 
andrys
Kaarlis rakstīja:

Nu te gan nesaredzu starpību. Savirpotās ir pat tālākas no autentiskajām kā pirktās. Vispār der atcerēties ka te figurē nenopērkamie izmēri: 12, 14, 16 , motora skrūves arī ar pasmalku vītni. Neviena skrūve nav pulēta un ar slēgtu uzgriezni. Tas tā, kam māte kam meita. Smile

Ar slēgtajiem uzgriežņiem jābūt uzmanīgam, tās ir tikai dekoratīvs elements. Par to stiprību vēl zinātnieki strīdas. Manuprāt, tādos mezglos, kā amortizatora stiprinājums, jāizmanto nepārveidotas bultskrūves ar salasāmu marķējumu un attiecīgi uzgriežņi. Pie piekasīga TA inspektora var būt ziepes, lai gan te ir mums savs labums-lielākā daļa Latvijas TA apskates inspektoru vēl nebija dzimuši, kad pa Latvijas ceļiem brauca tikai Jawas u.c. padomijā ražotie moto TL. Līdz ar to TA darboņi pat nezina, kā tai Jawai jāizskatās un kā to, piemēram, iedarbināt, jo kikstartera opcija ir sveša. Blakus forumā esmu redzējis, ka pat motora galvas tiek pieviktas ar slēgtajiem uzgriežņiem.... Nu nezinu, es atturētos tādas izmantot....
 
otomars
andrys rakstīja:

Ar slēgtajiem uzgriežņiem jābūt uzmanīgam, tās ir tikai dekoratīvs elements. Par to stiprību vēl zinātnieki strīdas. Manuprāt, tādos mezglos, kā amortizatora stiprinājums, jāizmanto nepārveidotas bultskrūves ar salasāmu marķējumu un attiecīgi uzgriežņi. Pie piekasīga TA inspektora var būt ziepes, lai gan te ir mums savs labums-lielākā daļa Latvijas TA apskates inspektoru vēl nebija dzimuši, kad pa Latvijas ceļiem brauca tikai Jawas u.c. padomijā ražotie moto TL. Līdz ar to TA darboņi pat nezina, kā tai Jawai jāizskatās un kā to, piemēram, iedarbināt, jo kikstartera opcija ir sveša. Blakus forumā esmu redzējis, ka pat motora galvas tiek pieviktas ar slēgtajiem uzgriežņiem.... Nu nezinu, es atturētos tādas izmantot....

cezetai originali nak amishu skruuves sleegtaasWink
 
Iet uz forumu: