Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 360, 1968. gads
Spark
Pirms nedēļas Jawa'i izieta tehniskā apskate ar vērtējumu "0".
Šodien izbraukts otrais nopietnais līkums šosezon, pie Jaunciema satikta 634'ā. Guntis jau pats pieteicās.

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004414/000441373/000044137253_%23_2_%23_semigall.jpg
 
oilmaster
Pa smalko!SmileSmile
 
Laacis_ar07
Domāju ka vizināšanās uzsita augstas emocijas! Brīvdienu izbraucieni parasti dod energiju visai darba nedēļai!(vismaz ar manīm tā ir!)Wink
 
rechijs
krāsojums diktām labi izskatās Smile Wink
 
Spark
Krāsoja Durka racing idejas tēvs Artis, Līčos. Labs sava amata meistars.
 
Spark
Beidzot iegūtas visas sēdekļa sastāvdaļas:

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004416/000441581/000044158042_%23_2_%23_semigall.jpg

Pamatne - vecā. Švamme - no porolons.lv. Pārvalks+siksna - no jawamarkt.cz. Ir saglabāta arī vecā siksna, ar labiem kniedētajiem stiprinājumiem. Skavas - no Jawas veikala, Ganību dambī.
 
Spark
Porolona švamme izrādījās pavisam mīksta. Tāpēc nācās likt labāko no vecajām, no apakšējās daļas ar porolonu aizpildot izsēdētās vietas. Beigās sēdeklis izskatās nedaudz "uzpūsts", toties ir oriģināls Jawa'i 360, kā arī gana elastīgs. Siksnu liku jauno, jo vecā bija par stingru un krokoja pārvalku. Tagad izskatās tā:

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004416/000441595/000044159429_%23_2_%23_semigall.jpg
 
Spark
Neliels sezonas kopsavilkums.

Nobraukti ap 2 500 km. It kā maz, bet manā pieredzē ar retro moci - visai daudz. Visvairāk tika braukts jūlija - augusta mēnešos, uz darbu. Faktiski Jawa izmantota ikdienā. Un kā tāda sevi attaisno pilnībā...arī pēc 50 gadiem.
Pie ķibelēm - priekšējais dubļu bleķis bija no ČZ. Tam būtu jābūt šaurākām, bet dīvainā kārtā ķērās krāsotajās dakšas "glāzēs". Tāpēc uzlikts šaurais, kas pienāktos gadu jaunākam mocim. Vienreiz mainīts degvielas filtrs. Visbeidzot - mocis spēj normāli sasniegt tikai 105 km/h. 110 - tikai aiz inerces, ieskrienoties. Regulēta karburatora adata, pārskatīta aizdedze. Tur viss ir kārtībā, Arī velkošais zobrats ir lielākais pieejamais. Vainoju cilindrus, kas ir no 360. modeļa. Kamēr dzinēja bloki - no 354. Resp., ieplūdes lūku neatbilstība. Tā kā tēma vēl netiek slēgta.
Noslēgumā - jawa bodē iegādāti jauni klusinātāji:
pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004513/000451229/000045122843_%23_2_%23_semigall.jpg

P.S. Vai tik jawa's bodei šogad nav 10 gadu jubileja? Kopš veikala atklāšanas Ģertrūdes ielā?
 
Laacis_ar07
Pie tāda noskrējiena labi ka i ātrāk neiet,pēc 5000t.km.paliks brīvāks un pats sāks skriet,,pārbaudīts jau ne reizi.Ja viss labi,šodienas apstākļos piebraucas diezgan ilgi,daudziem no mums ir pieklemmējis vēl pēc kādiem 3000km.,būs labi!Wink
 
Spark
Pirms sezonas uzstādīts indiešu Pacer karburators.

Pirms:pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004573/000457298/000045729774_%23_2_%23_semigall.jpg
Un pēc:
pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004573/000457298/000045729774_%23_2_%23_semigall.jpg
Tagad tukšgaitas zemos apgriezienus motors notur labāk. Kā arī asāk reaģē uz "gāzi". Vai būs atrisināta iepriekš minētā ātruma problēma, ziņošu pēc testa.
Labojis Spark uz 17-05-2017 19:51
 
Spark
Šodien manā ielā ieradās blakusvāģis:

pic.fotki.lv/fpic0/11/W0004577/000457640/000045763928_%23_2_%23_semigall.jpg
 
rechijs
Būs ko noņemties Smile
Riktīgi super laba komplektācija, viss savās vietās Wink
 
Spark
Zēni, IR!!!

pic.fotki.lv/fpic0/10/W0004639/000463804/000046380389_%23_2_%23_semigall.jpg

Pirms nedēļas atrādīju Jawu Motormuzeja ekspertam, šodien saņēmu apliecinājumu. Vēl tikai jāizņem numura zīme un jaunā tehniskā pase CSDD nodaļā.
 
otomars
Apsveicu,tik kad blakjeni liksi klaat buus jaataisa jaunsSmile
 
Iet uz forumu: