Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Vilcins jawa 638-5-00
andrys
BēdīgiShock, kaut kad šāda bilde tika redzēta forumā laiku atpakaļ. Varbūt kādam ir savi secinājumi par šo tēmu, kas pie vainas - gultņa ražotājs, degviela ar H2O piedevām vai vēl kāds variants?
 
Guntis
Polundra ! Krutka ???
 
gacans
andrys rakstīja:

BēdīgiShock, kaut kad šāda bilde tika redzēta forumā laiku atpakaļ. Varbūt kādam ir savi secinājumi par šo tēmu, kas pie vainas - gultņa ražotājs, degviela ar H2O piedevām vai vēl kāds variants?
Domāju -spirts pie vainas !!Sad
 
Vilcins
Guntis rakstīja:

Polundra ! Krutka ???

Italu mesli bij SKF
 
Dalgo
Nekā parsteidzoša, pie vainas degviela, ne gultņi vai to kvalitāte.
Varu saderēt ka troksnis parādījās pēc stāvēšanas..
Es kopš pāgājušā gada leju tikai 98, protams tam sūdam arī no izpūtējiem tek ūdens Sad
a ko padarīsi... neko.
 
andrys
Dalgo rakstīja:

Nekā parsteidzoša, pie vainas degviela, ne gultņi vai to kvalitāte.
Varu saderēt ka troksnis parādījās pēc stāvēšanas..
Es kopš pāgājušā gada leju tikai 98, protams tam sūdam arī no izpūtējiem tek ūdens Sad
a ko padarīsi... neko.

Ok. Tas ir ekspluatācijas laikā, bet kā pārciest ziemuFrown? Pēdējos degvielas litrus pirms ziemas miega izbraukt ar attiecību 1:15Cool?
 
edmunds
Nēesmu degvielas ražošanas/tirgošanas biznesā, bet ir dzirdēts viedoklis, ka 98 benzīns ir 95, kuram oktānskaitlis ir uzfrišināts ar specpiedevām.
MC Wild Hogs!
 
andrys
Tas ne tikai par bencīnu, arī DD ir tie paši uzfrišināšanas pasākumi. Bet ko saka foruma ilgdzīvotāji par dzinēja ziemas miegu un tā attiecīgu sagatavošanuCool? VAi 1:15 šo situāciju uzlabotu? Ja pēc 5tkm jāplēš un jāmaina gultņi, nu nezinu... Varbūt kaut ko izsaka moto glabāšana - Lapsu Kārlim Jawas visu ziemu ārā zem klajas debessGrin, valmieras Galvaspilsētas Georgam - muzejiskā glabāšanaFrown. Citam neapkurināma garāža ar vai bez caurvēja. Kur taisnība? Frown
 
ZXXZ
Pēdējos degvielas litrus pirms ziemas miega izbraukt ar attiecību 1:15..
.....
Bet ja pamēģināt šādi. Ielej bākā 1 litru degvielas ar aptuveni šādu eļļas proporciju. Iedarbina, darbina uz vietas un ik pēc pusminūtes bākā pielej klāt vēl pa kādiem 50 gr eļļas un tā līdz brīdim, kad motors noslāpst.?.
 
Laacis_ar07
Aivars atnāks un visu jums izstāstīs,,jau kuro reizi.pirms likt moci gulēt ir jāpiejauc degvielai konservants.
2-T laivas dzinējus tā ieziemo,ūdens moto u.t.t.
Gribu zināt kādas uzpildes stacijas degvielu lieto šie gultņu īpašnieki.
Baumot nav labi,bet bijušais statoil šoferis izteicās ka uz 10 t degvielas ieberot 2 spaiņus (toļi kālija tļi nātrija)kautkādu pulveri iegūstot tonnu lieku degvielu uz gaisa burbulīšu rēķina.
Viņš pats pildijās Nestē!GrinGrinGrin Es domāju ka kautkāda šāda viela ir dažiem no jums tikusi dzinējos,es braucu ar Neste oil,pēc ziemas vienu biju izjaucis(kuru maz lietoju559)nu gultņi bij bez vainas,vienīgā vaina ka zkl, trokšņaini jau startā.
 
Vilcins
Pildijos pārsvarā divos tankos, vai nu Lukoil, vai nu jau cirkle k.
 
Vilcins
content30-foto.inbox.lv/albums/a/atamansvilks/jawa/IMG-20170627-191453.sized.jpg
karbiniekam būs sitadi tagad gultnisi.
 
Vilcins
content30-foto.inbox.lv/albums/a/atamansvilks/jawa/IMG-20170627-191614.sized.jpg

Kautkadi lorini ar šodien iepirkti
 
Dalgo
Ar Nestes 95 benzinu arī mēdz sapūt gultņi, pats esmu to izbaudijis.. un mainijis.
Principā ir jābrauc daudz, un ne īsiem gabaliem, lai motors izsilst.
Jāliek slēgtie gultņi.
 
Gints13
Par Jawas ieziemošanu 1981.gada Jawa 634-7 lietošanas instrukcijā ir norādīts sekojošais.
1. Kārtīgi uzsildīt dzinēju - tas novērš ūdens tvaiku veidošanos un sekojošu koroziju.
2. Nomazgāt motociklu, sekojot, lai ūdens netiek karburatorā un izpūtējos.
3. Iedarbināt un uzsildīt līdz darba temperatūrai.
4. Noņemt savienojumu starp karburatoru un gaisa filtru.
5. Motoram darbojoties, karburatorā ar nelielām porcijām iešpricēt 1/8 l konservējošo eļļu gultņiem vai motora eļļu (minētas eļļas - MS-20, AK-15, AK-10). Eļļas špricēšanas laikā nedaudz paaugstināt dzinēja apgriezienus, lai sveces uzreiz neaizmet ciet.
6. Lielā dūmošana procedūras laikā liecina par dzinēja ieeļļošanu un konservāciju.
7. Pēc visas eļļas iešpricēšanas karburatorā, aiztaisīt degvielas krānu, izslēgt aizdedzi un uzlikt atpakaļ savienojumu starp karburatoru un gaisa filtru.
8. Atvienot aķi un ienest to siltumā.
Par to, kā būs ar iedarbināšanu pavasarī pēc šīs konservācijas instrukcija klusē...
Man ir neapsildāma garāža (laiku pa laikam ieslēdzu tur elektrisko pūtēju, kad darbojos), vienkāršāk man būs pāris reizes mēnesī Jawu iedarbināt un tukšgaitā ļaut padarboties - arī pavasarī problēmu nebūs (ceru!).
 
Vilcins
Vienkārši būs tā, nekada eļļas taupīšana attiecībā uz bendzina sajauksanu, degvielas un eļļas attiecibu, manis pēc es varu braukt kolonnai pašas beigās Grin
Bet nu labi, ka ir tā ir,tie ir tikai dzelži
content30-foto.inbox.lv/albums/a/atamansvilks/jawa/IMG-20170628-WA0042.sized.jpeg
Asite un dakšiņa karbai Grin
Pārējais topošajai kloķvarpstai.
 
Kaarlis
Šodien biju iegriezies un apskatiju. Blīvslēga iekšpusē zapte kā ūdens un eļļas emulsija ar daudz rūsas piejaukumu. Acīmredzot, kautkāds mitrums veicinājis koroziju. Korozijas produkti jaukušies ar emulsiju. Tās (tā) produkti izgulsnējušies. Iemeslu nevaru pateikt. Kondensāts dzinējā, kondensāts bākā, tāds mēsls ieliets uzpildoties u.t.t.
Abus savus jājamzirgus absolūti nesaudzēju. Nav man nekāds mūzejiskāijs glabašāns un ekspõnatc.. Grin Visu vasaru zem klajas debess un ziemā zem nojumes un po! Nekādu degvielu nekur nenoleju, nekādu ziemošanas procedūru neizpildu, ir svarīgākas un interesantākas nodarbes. Ziemas vidū retu reizi izbraucu un pavasasrī arī šķiļu dziesmā un laižu lielceļos ar to pašu, kaut kad rudenī pildīto pļurzu. Vienam mocim 20 tk, otram ap 55 tk no remonta, kopa pāri pa 80tk.km. km. nekādu lieku skaņu, tikai reizi gadā uzspļaujot nobraukumam, eļļas maiņa. ( šito es laikam nedrīkstēju rakstīt|)(domās spekulēju uz mūsdienu eļļu kvalitāti) u.t.t.

Bet kas man obligāti jāpiezīmē, degvielas uzpildes flagmaņa- da kā to sūdu tur tagad sauc, produkcijā nācies vilties vairākkārt. Turp dodos tikai bezizejas vai bara instinkta dzīts. Pēdējos gados šķiet, trests ir izdrāzis staķiku(cirkuli) četrrāpus. Pāris reizes gadā sajūtu, ka mocim gaita nav īsti tāda kā vajag, pagriežu "krbiriurizātoru" pa 90 grādiem, noskrūvēju vāku un atbrīvojos no nogulsnēm un kondensāta. Tas arī viss. Agrākos laikos lēju arī visu ko varēja pa garāžas grīdu saslaucīt. Kūpēja, smirdēja, taču tehniskas problēmas neradija.
Krājam pieredzi...
Un jā, blīvslēgus gultņiem vajag obligāti atstāt!!!! Tas ir ļoti svarīgi, jo tad man arī nākotnē būs daudz ko darīt. Vēl ļoti vērtīgi būtu diskožokejiem, pavāriem, juristiem un celtniekiem to darīt, un ieviest dažādas šaibu un gultņu inovācijas, tad jutīšos pavisam labi. tas tā, joka piesitienam.
Lai visiem labi ripo.
 
gacans
Vienu brīdi te parādījās bildes,ka gultņus pirms montāžas piesmērē ar solidolveidigo smāķi ,ka tik tas ar nevarētu būt viens no iemesliem ,ka tas smāķis ar laiku pārvēršas sūdainā agresīvā zaptē !!! Es parasti izmazgāju tīrus, izpūšu ar gaisu un ieeļoju ar to pašu motul 2T un lieku kopā....
 
gacans
Gints13 rakstīja:

Par Jawas ieziemošanu

8. Atvienot aķi un ienest to siltumā.
.
Cik zinu,aķi būtu pareizāk ,uzladēt ,un tiesi pretēji teiktam glabāt aukstumā,jo aukstumā ķīmiskie procesi paliek lēni ,kā rezultātā plates ar lēnak sulfatizējas ,bet aķim ir jābut salādētam,tukšam skābe pārvēršas par "ūdeni" un dad salā ir girdikt !!!
 
Vilcins
Rotejosais dzelzis ir atrestaurets.
content30-foto.inbox.lv/albums/a/atamansvilks/jawa/IMG-20170706-WA0029.sized.jpeg

Vēl šis tas jaieperk un jāliek kopā.
 
Iet uz forumu: