Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 689
Jaunākais lietotājs: Dzintars112
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Viss par un ap elektronisko aizdedzi (VAPE)
oilmaster
Video, par aizdedzes montāžu.

YouTube Video

Labojis Jancic uz 13-05-2012 21:55
 
strafer
Vai tā daļa par rotora atslēgas (rotor pin) neizmantošanu strikti nopietni jāuztver?? Kāds ir licis bez tā pina?
 
AldisK
Te pat šajā tēmā, par manu moci un nelekšanu. Kā jau teicu retroatklāšanā sāka nelekt mocis. Arnis ar savu kategorismu BRISK sveces s...i, izskrūvēja manas jaunās svece un aizmeta. Iedeva krievu. Tā kā leca, tākā neleca, bet pasākumu nobraucu un kaut kā mājās tiku. Mājas sāka viss strādāt normāli. Vēl iztīrīju karburatoru, nedaudz bija mēsli un izskaloju bāku. Viss strādāja un leca. Arņa vārdi par svecēm kaut kad atdosi, un bija paredzēts, ka viņš būs braucienā uz Ērgļiem, Ieliku citas lietotas sveces, kuras tai brīdī arī strādāja ar domu atdot Arnim viņa mantu. Kā gāja braucot uz Ērgļiem ir zināms. Vakar mēģinu nelec, izskrūvēju sveces nav dzirkstele, ielieku citas ir, ieskrūvēju, viss notiek kā jānotiek. Liakam nostrādāja merfijs, jo kādu laiciņu atpakaļ es šjā tēmā izrunājos, ka man ar svecēm nekad nav bijušas problēmas. Vēl protams ir jāpabrauc jāpārbauda, vai nav kāda muļķigā sakritība, bet izskatās, ka vaina bija diezgan banāla-Sveces. Man pat bija tās līdzi vajadzēja nomainīt un varbūt nebūtu bijis jāstumj.
 
Peteris
Nevarēju pat iedomāties, ka tās varētu būt sveces ! Pats braucu ar krievu svecēm.
 
AldisK
Tomēr izskatās, ka sveces nebūs vainīgas. Vakar nopirku jaunas NGK, ieliku uz sitienu pieleca, nobraucu kāduz 10km praktiski uz maksimāliem, atbraucu pie garāžas, noslāpēju, mēģinu tūlīt pielaist, mironis. Izskrūvēju sveces no kurbuļa nav dzirksteles, arī bez sveces un pīpītes no svečvada. Sāku kaut ko mainīt no otras jawas, devēju nomainot nekas nemainījās, mainu indukcijas spoli ,it kā aiziet, uzlieku veco arī iet, Tā pagaidām netieku gudrs, kas un kā, muļķīgākais, ka tas defekts pāriet, un tad atkal viss strādā. Šorīt pirms darba pamēģināju pieleca uz sitienu. Šodien eksperimentēšu tālāk. Tā izskatās, ka kārtīgi uzsilstot kaut kas atsakās strādāt. Vai tiešām būtu kāds brāķis Vapē?
 
aigars
Vari jau arī VAPI no otra moča nomainīt, es arī tam gāju cauri, kad ar savējo čakarējos, tikai manā gadījumā vaina tur nebija.
 
AldisK
aigars rakstīja:

Vari jau arī VAPI no otra moča nomainīt, es arī tam gāju cauri, kad ar savējo čakarējos, tikai manā gadījumā vaina tur nebija.

Kāpēc čakarējies? Un kas par vainu? Varbūt kāda ideja noder?
 
aigars
Man jau bija pa citu tēmu. Pēc motora vīlēšanas jauda tā arī nepalielinājās. Vainu meklējām visur kur vien varēja iedomāties, bet izpūtēji palika pēdējie- tur arī tā jauda bija paslēpusies. Tavā gadījumā izpūtēji nepalīdzēs, VAPI taču Tu vari samainīt no otra moča, lai mierīgs prāts. Un atpakaļ jau arī iespējams, ka nebūs jāmaina. Es vismaz tā domāju, bet kas zin...
 
AZ63
Sveiki! Veči, jūs mani sarūgtinājātSad. Man arī tā pati ķibele, pareizāk ne man, bet mocim. Atbraucu, noliku, tad ņemu kurbulēt.....nekā! Sveces ārā- nav dzirkstele. Nav arī no spoles. Vai kas ir ar VAPE? šodien atdevu elektriķim, redzēs, ko teiks profs.
 
Guntis
šis nu tad būs kaut kas ļauns/jauns Sad
 
aigars
Nedomāju, ka vainīga būs VAPE, jo man arī lūrot to dzirksteli likās, ka nav, tāpēc arī mainījo VAPI no otra moča, bet tā tikai liekās. Tāpat arī to impulsu devēju regulē kur patīk, arī vairāk kā atļauj regulēšanas diapazons- izmaiņu nejūt. Tāpēc, ja ir iespēja, mainiet VAPES, bet neticu, ka tur būs vaina, jo nav vairs krievu laiku dzelži, kas domā paši par sevi.
 
Kaarlis
Kaut kā gribētos domāt, ka vaina jāmeklē komutatorā vai indukcijas spolē it īpaši, ja viņā tup iekšā jaudas tranzistors. Tā, kā devējs ir induktīvs tinums, neticu ka tas varētu tur ko sadarīt, ja nu vienīgi atstarpe līdz magnētam par lielu- iestumjot pieaug apgriezieni un ceļas inducētais spriegums...?
 
AldisK
Tiko no garāžas. 100% liekas ka aizrakos līdz vainai. INDUKCIJAS SPOLE. Šodien pat jau auksta negāja uzliekot no otras jawas aizgāja, izbraucu kādus 10km uz maksimāliem, atbraucu tikpat, noslāpēju, speru, iet. Uzlieku īsto spoli neiet, nomainot uz otru iet. Un tā vairākas reizes, ar īsto es tā arī pie dzīvibas nedabūju, ne aukstu, ne karstu, ar spoli no otras jawas lec perfekti, bez problēmām, arī kārtīgi uzkarsēts. Patreiz viss liekas skaidrāks par skaidru.
 
Kaarlis
Tātad lūk kas jāpievieno līdzņemamo detaļu sarakstam izbraucienā uz ārvalstīm.
 
AldisK
Kaarlis rakstīja:

Tātad lūk kas jāpievieno līdzņemamo detaļu sarakstam izbraucienā uz ārvalstīm.

Es arī par iedomājos. Faktiski es par to jau iedomājos pagājušaja gadā, ka vajadzētu no Raimonda vienu komplektu aizņemties, bet kaut kā izpalika. labi, ka viss labi beidzās.
Labojis aivarsz uz 10-05-2012 23:36
 
aivarsz
AldisK rakstīja:

Kaarlis rakstīja:

Tātad lūk kas jāpievieno līdzņemamo detaļu sarakstam izbraucienā uz ārvalstīm.

Es arī par iedomājos. Faktiski es par to jau iedomājos pagājušaja gadā, ka vajadzētu no Raimonda vienu komplektu aizņemties, bet kaut kā izpalika. labi, ka viss labi beidzās.


Es arī, kā pilnīgs amatieris šajā sfērā jau biju iedomājies, ka ceļojot, līdzņemamajā ZIP sarakstā ir jāiekļauj šis mezgls. Jo savādāk- var sanākt baigie neplānotie kreņķi uz ceļa. Diemžēl.

Par svecēm runājot- šodien pasūtīju no Eiropas NGK noliktavas Jawai paredzētās irīdija sveces BR6HIX (3419). Līdz šim Latvijā pēc šī artikula nav bijis pieprasījums. Tagad ir pirmais precedents. Ir pa dārgo, protams, jo irīdijs. Bet, ar rezistoru, kas ir īpašs retums!!! Radioietaisēs nebūs blakus trokšņu un dzirkstele vairāk kā perfekta. Jāpaprovē. Man vajag divas, minimālais pasūtījums - četras. Tātad, pārītis būs kādam pieejams, kas ar mieru maksāt ~ 10 Ls par sveci.
 
Guntis
No kā der aizdedzes spole?
Mans variants,ka der no AUDI V6 dzinējiem,tiem ir viena spole uz diviem cilindriem.
 
AZ63
Jaa, tas vareetu buut uz 12 voltiem, bet man ir 6 V. Drosi vien nokada cita mocha jamegina.
 
Guntis
Spoles der abos virzienos,lai brauktu kamēr dabū, var likt 12V uz 6V,un otrādi ir pārbaudīts.
Viss strādā.

Rakstot šo man radās interesants jautājums.Vai uz spolēm WAPE ir marķējums? Vai tās atšķiras?
Kāpēc ??? Man liekas ka aizdedzes puse ir vienāda... abām,vispār VIENĀDA.

Jo no shēmas redzam ,ka aizdedze dzīvo savu dzīvi un nav saistīta ar patērētājiem.
Labojis Guntis uz 13-05-2012 20:25
 
turists
AldisK rakstīja:

Tiko no garāžas. 100% liekas ka aizrakos līdz vainai. INDUKCIJAS SPOLE. Šodien pat jau auksta negāja uzliekot no otras jawas aizgāja, izbraucu kādus 10km uz maksimāliem, atbraucu tikpat, noslāpēju, speru, iet. Uzlieku īsto spoli neiet, nomainot uz otru iet. Un tā vairākas reizes, ar īsto es tā arī pie dzīvibas nedabūju, ne aukstu, ne karstu, ar spoli no otras jawas lec perfekti, bez problēmām, arī kārtīgi uzkarsēts. Patreiz viss liekas skaidrāks par skaidru.


Nu lūk, reku pirmais gadījums kad VAPE piekāš.. Smile Nav dzirdēts, ka vēl kādam kautkas nav gājis rūpnieciska defekta dēļ.
 
Iet uz forumu: