Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Viss par un ap elektronisko aizdedzi (VAPE)
Kaarlis
Un šitā neder? www.jawaklubs.lv/...ead_id=100
 
vecaiss
Man bija viena labāka, bet šodien velkot vadus pēkšņi uznāca lietus un izšķīda, principā jau visu saliku, bet gribēju vēl pārbaudīt. Var jau pēc šitās arī, bet te lieka diode, 2 releji utt, bija vienkāršāka kkur
 
bargais
Tu domā, šo te?
jawas_elektroshema_12_1.pdf [120.24kB / 1307 lejupielādes]
 
vecaiss
šī man tīk labāk Smile paldies Bargajam
 
vecaiss
regulators - pelēkā kastīte ar ribām ir zaļš vads, kur tad viņš aiziet?
 
AldisK
Ja Vape ir 12V, Ja pareizi atceros, tad tas minus vads kontrollampai. Kontrollampai ieslēdzot aizdedzi + pieiet pie arējā apvalka, kur parast loģiski ir minus un no centrālās kājas uz minus uz komutatoru. Vecajā ģenerātorā tas pieiet kaut kur pie ģeneratora.
 
vecaiss
pēc manas vēcās shēmas, kuras vairs nav, bija tā, ka no regulatora aiziet uz 61, tad un spidometra lampiņu, kas shēmā gan stāv tukšs
 
AldisK
Ja Tev kaut kas nav pārtaisīts, tad oriģināli tām divām lampiņām ārējie korpusi ir uz tekstolīta pamatnes un nav savienoti ar masu. Viena ir lādēšanas, otra neitrālā lampiņa. Ieslēdzot aizdedzi no galvas neatceros no kura slēdža cipara pie tām lampiņām pie ārējiem masas kontakiem jāpienāk +. No lampiņu centrālas kontakta aiziet uz zaļo vadu uz komutatoru, otra uz kārbas netrālā slēdzi. Savienojot tos vadus ar masu iedegas lampiņas. Tās lampiņas noteikti nav spidometra apgaismojums. Vecajam 354 apaļajam spidomwetram apgaismojums nav. Spidometrs apgaismojas pa caurumu reflektorā ieslēdzot lielās gaismas. Tiesa apgaismojums ir diezgan čābisks.
 
aigars
Es tās abas lampiņas pārtaisīju par spidometra apgaismojumu, kas tagad vairs nav čābisks, bet lādēšanai un neitrālajam ieurbos spidometra ripā un ieliku gaismas diodes iekš spidometra aiz stikliņa, kas paskatu nemaz nebojā.Cool
 
Spark
Savai 634-tajai Jawai iegādājos Vape 12 V, noskatījos tēmas sākumā ievietoto montāžas video.
Jautājums - vai tiešām visas skrūves montējot jālīmē ar vītņu līmi? Par devēju skaidrs (ka "jā"Wink, bet kas notiek, ja "ielīmētais" rotors jāpresē nost?
Atkarībā no vītņu līmes specifikācijas - vai nu karsējam dārgo Vapi ar autogēnu, vai labākajā gadījumā ar neadekvātu spēku novērpjam galvu ķīniešu skrūvei?
P.S. Neizņemot tapiņu no pusass, 634. Jawai aizdedzes moments ir tieši 14 mm pirms AMP.
 
turists
Līmes ir dažādas nav jāņem visniknākā. Kāds meistars to kloķeni ir lāpījis???
 
AldisK
Es šim padomam par līmēšānu neesmu paklausījis. Arī devējs nav līmēts. Ar sarkano ir nobraukts ap 19000km ar zilo ap 10000km. Vēl nekas nav atskrūvējies. Tfu, tfu, tfu cerams kā tā arī būs turpmāk.
 
morgans
Es ielimeju ar zilas kraasas liimi. Pardevejs teica ka so var dabut valaa drusku pieliekot piepuuli un nekas nav jakarsee. (nu tas taa drosiibai)
 
Peteris
Bez līmes pēc 11000 km viena skrūve nolūza skrūvējot vaļā !
 
bargais
Es savai 634tajai no ass izrāvu tapu un liku magnētu/rotoru tāpat. Skrūves visas līmēju ar vidējas stiprības skrūvju līmi, pirktu WURTH veikalā. Ir nācies arī skrūvēt vaļā-nekādu problēmu
 
morgans
Man ar aizgaaja bez tapas. Nobraukums protams smiekligs...nepilni 900 km....probleemu nav. Rotoru sedinaju bez liimes.
 
Guntis
Problēma ar lādēšanu. Ar WAPE.
Kas būtu pie vainas,ja akumulatoru pilsētas režīma izlādē?
Pēc brauciena pārbaudam. Tuksģaitā lādē 7.2V,ieslēdzot uguņus lādēšanas spriegums 6.2V
Vēl ieslēdzot pagriezienus 5.89V.

Aķis ir 1/2 sprādzis,bet -gudrais- lādētājs to uzlādē. WAPE to izlādē...

Atvienojot akumulatoru WAPE dod 6V(vajag jau nu vismaz 7V).
--------------------------------------------------------------------------------

Pats to lietu risināšu pavasarī.
1.Nomainīšu akumulatoru.
- jo beidzies,pat minūti netur tuvās gaismas(YASSA 5ah).
Te gan es gribu teikt,ka es kaut kā neticu aķja vainai.

2.Jāiziet pa visiem vadiem,masām un plusiem. Bet sistēma LĀDĒ ,strādā bez akumulatora(tik izvadā 6v).

3.Man sistēmā ir diode(lādēšanas lampiņai) ,bet nesaskatu viņas vainu.

Paliek aktuāls jautājums,ko domājat JŪS ?

-------------------------------------------------------------
3.01
1.Vadi pārbaudīti,ir viss,kam jābūt.
2.Vienīgi akumulatorā bija 1/3 no vajadzīgā elektrolīta.Ko nozīmē atrast no elektrolīta līmeņa kontroles Sad
Izskatās,ka -aķis- būtu bijis vēl dzīvotājs... ja būtu sekojis tam,par ko vairs pat neiedomājos.

3.Nopirkst jauns akulumalators 12ah liels.
Labojis Guntis uz 03-01-2014 19:10
 
aigars
Gunti, vieglāk taču aķi būtu no otra moča piekabināt, nekā tik garu vēstuli drukāt. Nu te var redzēt labi atšķirību 6V un 12V WAPēm - vienā garažā - nesadzīvo kopā...Angry
 
Guntis
Ne ne aķis nav tik dārgs ,lai viņu kabinātu un nēsātu kā kaķēnus Pfft

Te gan jau velk uz -releju regulatoru-,ka vajadzēs pārkabināt.

Es vēl ceru ka -aķis- varbūt prasīja pārāk lielu uzlādes strāvu,un ar jauno viss būs oki.
 
Guntis
Ufff ir skaidrīte pilnībā.
VAPE ir fantastiska lieta,bet ne brīnumbērns.
Te mani prātojumi par 6V sistēmu.
Ko konstatēju(pateicoties ka man ir DIVAS tādas ,viena uz 360 otra uz 634).
1.lādē tukšgaitā,tā ir taisnība,BET bez ieslēgtiem patēŗētājiem.
2.ieslēdzot -gabarītus-,lādē -gandrīz-(tukšgaita).
3. +uguņi,vai pagriezieni,da jebkas cits NELĀDĒ.

Piepilnas slodzes(manā gadījumā uguņi,pagriezieni) vajag vismaz (uz dzirdi) ap 1300 apgr/min.

Es nezinu kā ir 12V sistēmai.

P.S.viss normāli strādā ,ja ir LABS/vesels 6V 12ah -aķītis-, 5ah būs par maz. Ja sāk nestrādāt -pagriezieni-(kavējas,lēni),tad vai nu -aķītis-ir paizlādēts,vai laiks to mainīt.
 
Iet uz forumu: