Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 6

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 534
Jaunākais lietotājs: Rupeiks
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Siltu nevar iedarbinat..
UgunsX
Man liekas, ka visi tie vecie karburatori ir vienā lūžņu kaudzē metami bez šķirošanas..
 
opozits
Ja metam luznos tad kads ir risinajums?
 
Guntis
uzlikt tádu,kas tikko rúcis. Lūžņos met tie ,kas neiedziļinās uzbūvē,īpaši tas attiecas uz karbi no 638.
-ursus-
 
kergers
Retais rakstīja:

kergers rakstīja:

Nav kāds cits karburators ko pielikt un pamēģināt? Es ar pirms gada nomocījos ar 3 dažādiem karburatoriem un beigās ar Kārļa palīdzību atgriezos pie pirmā, kuram izdevās novērst vienu defektu. Bija līdzīgi - aukstu piešķilt izdevās un tad siltam esot viņš sāka aizlieties un slāpt nost. Pēc tam piedarbināt bija neiespējami. Kāda cita karburatora tests būtu ļoti vērtīgs Smile


nevajag turēt sveci zem pūra, bet izstāstīt, kas tev tur bija pa defektu


Konkrētajam, kuram novērsām defektu un pie atgriezāmies, bija nodilusi tā kapara adatiņa pa kuru gāzes drosele staigā. Un attiecīgi drosele grozījās pa karburatoru uz rinķi kā viņai patika un ik pa laikam pagriezās tā, ka nepienāca pareizais degvielas daudzums. Sākotnēji toreiz norakstījām konkrēto vienību par cik bija vēl 2 liekas. Bet beigās izdevās to adatiņu no ārpuses pasist dziļāk un ar dorni nostiprināt. Jo abi pārējie karburatori bija metami. Vienu vispār nevarēja pieregulēt, bet otrs lēja ciet un varēja regulēt cik grib.
 
Dalgo
Pirmā doma man arī bija līdzīga Guntim, iedzert kafiju un paskatīties biezumos..

Te jau pat nav uzrakstīts, kas notiek brīdī kad motors sāk uzsilt, un ir uzsilis.., var vai nevar pabraukt, kas notiek ar brīvgaitu, utt.
 
opozits
Tatad uzsilstot tuksgaita labi strada braucot gaita labi brauc.....
 
Spiker
Nu te taču ir skaidrs, ka vienkārši nereāli tas karbis pārlej!
Ir redzēti gadījumi, ka pārlej tā, ka vari labu gabalu nostumt, kamēr kāda dzīvība parādās!

Noteikti skaties, kas ar karburatoru!
 
AldisK
Palasies šeit, varbūt kaut kas noder.
www.jawaklubs.lv/...ead_id=110
Vienai manai jawai bija tāds defekts ar jaunu vapi. Auksts leca, pabraucot neleca. Precīzāk vapes indukcijas spoli. Reizēm stumjot aizgāja bez pārliešanās pazīmēm. Pa garantiju pie Raimonda nomainot indukcijas spoli, tagad tā jawa ir jau nobraukusi ap 12000km un piecus gadus bez problēmām.
 
rechijs
Tikko manīts braucot csdd virzienāGrin
 
Guntis
Pārbaudīt jau tomēr varam vienkārši. Beidzot braukt aizveram degvielas padevi.Nav jau obligāti izstrādāt visu bencīnu. mēģinam palaist sākumā ar aizvērtu -krānu- (protams ja nav galīgi tukš karbis),nu un attiecīgi veram vaļa un startējam. ja bija pārliešanas vaina - ir jāpielec,jo karbis ir tukš/patukš.
-ursus-
 
Laacis_ar07
Vot šādi es daru ar zaļo 634,pirms slāpēju aiztaisu krānu,,tuč,tuč parūcinu,,noslāpēju.Ja braucam tuvākās st.laikā darbinu ,,atgriežu krānu un viss notiek, Bērzē tā neizdariju,,gaidiju kamēr atdziest lai piešķiltu.Tukšgaita arī nestabila,,kad nobrauc gabalu,viss strādā labi,,bet aukstam jātur ručka,nevar paspēt vārtiņus aiztaisīt lai nenoslāptu.Regulēšanai nepadodas,kompresija ir,blīvslēgi jauni,domāju ka karbis izdilis,,jo drosele pa iekšu arī trokšņo.
Bet pieradis braukt esmu,tērēties pagaidām negribāsGrin
 
opozits
Netaisīšu jaunu tēmu bet parādījusies probmlema iedarbināt var uzsakot braukt , atistot gaita ātrumu pēc 5km sāk taka gurt. Svece brūna karburators mazgāts degvielas kranins
 
Guntis
Bākas korķis ?
-ursus-
 
opozits
Bakas korķis tas nau
 
Guntis
Mazā slodzē karburatorā bencīna pietiek.Zem slodzes nespēj padot,sāk trūkt normālai jaudai.
Cilvēks pagalvo,ka viss perfekti. Es zinu,ka kaut kur nav labi.
Tālāk paša rokās.
Vispārinājumi.
1. Bākas korķis(nestrādā ventilācija) - 1-2 minūtes tek,pēc tam sāk muļķoties,jo iztecējušo bencīnu jākompensē ar gaisu.
2.Bākas -krāniņš-.
3. 638 karburatoram uz adatu ir -labirints-, to pat neredzēsi vai ir ciet !

Zvani ,aizdošu testam karburatoru.
-ursus-
 
Kaarlis
Gluži manas domas- jātestē caurplūde. 5l degvielas kanniņu pie degvielas šļaukas un skatamies kas notiek.
 
Iet uz forumu: