Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 583
Jaunākais lietotājs: ValdisK
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 638 bezkontaktu aizdedzes uzstādīšana
Kaarlis
Sensoru ražotāji postpadomju republikās ir daudz un dažādi. ir samērā pozitīva pieredze ar 2 ražotāju izstrādājumiem. Ar vienu visgrūtāk komunicēt un arī kaut ko pasūtīt taču brāķa %=0! Manas abas astotās brauc ar tiem sensoriem jau nez cik gadus. Arī citiem liktie nav pie manis atgriezušies. Otra ražotāja izstrādājumi nez kapēc patīk mazāk. Varbūt tāpēc ka savas muļķības dēļ pārīti piebeidzu. Nepatīk tiem sensoriem maiņstrāvas "pīķi". Varbūt tev arī der paskatīties uz elekrosistēmu nevis ar testeri bet ar oscilogrāfu?
 
Dalgo
Parasti sensoriem vidus ir aizlīmēts un hermētisks, tev kāds īpašs izņēmums?

image.ua.market/...5ecc46.jpg

Kārli, kuri ir uzticami, un kuri nav?
 
AldisK
Nezinu vai īpašs izņēmums, bet sensors ir šāds. Domāju, ka manā gadījumā neiztur lodējumi. Iespējams, ka no vibrācijas.
dathik_optich_do1-436x436.jpg
 
Dalgo
Oiii, tad ieteiktu nomainīt uz tāgu ka bildē augstāk, jo kā pats redzi, ar tiem problēmu mazāk...
 
Juris2
Kaarlis rakstīja:

Sensoru ražotāji postpadomju republikās ir daudz un dažādi. ir samērā pozitīva pieredze ar 2 ražotāju izstrādājumiem. Ar vienu visgrūtāk komunicēt un arī kaut ko pasūtīt taču brāķa %=0! Manas abas astotās brauc ar tiem sensoriem jau nez cik gadus. Arī citiem liktie nav pie manis atgriezušies. Otra ražotāja izstrādājumi nez kapēc patīk mazāk. Varbūt tāpēc ka savas muļķības dēļ pārīti piebeidzu. Nepatīk tiem sensoriem maiņstrāvas "pīķi". Varbūt tev arī der paskatīties uz elekrosistēmu nevis ar testeri bet ar oscilogrāfu?


oftopiks , bet nu uzsita sminu , visiem nav pieejams oscilografs!
 
Kaarlis
Smīns vai ne smīns bet ir lietas ko uz čuju un ar āmuru nevar izdarīt. Starp citu, diožu tiltus, ģenerātora fāzes, arī releja kontaktus un citas lietas var notestēt tikai ar oscili. Neviens testeris nav spējīgs noķert kaut 100 voltu pīķus tik īsā laika sprīdī.
Dalgo bildē ir tie, kurus es pamanijos piebeigt.
 
gacans
Kaarlis rakstīja:

Smīns vai ne smīns bet ir lietas ko uz čuju un ar āmuru nevar izdarīt. Starp citu, diožu tiltus, ģenerātora fāzes, arī releja kontaktus un citas lietas var notestēt tikai ar oscili. Neviens testeris nav spējīgs noķert kaut 100 voltu pīķus tik īsā laika sprīdī.
Dalgo bildē ir tie, kurus es pamanijos piebeigt.
Kādas fāzes ģeneratoram taisies skatīties ar oscilogrāfu jawai 638 ,vai 3F ir pa 120 grādiem simetriskas , pirms iztaisno līdzstrāvā ,tas ir svarīgi ,ja stators nav precīzi izgatavots ,un nav 120 starp fāzēm ,tad tādus ģeneratorus Tu no šķūnīša neizlaid !!!GrinGrinGrin
Labojis gacans uz 25-09-2018 23:47
 
AldisK
Dalgo rakstīja:

Oiii, tad ieteiktu nomainīt uz tāgu ka bildē augstāk, jo kā pats redzi, ar tiem problēmu mazāk...

Tas ir komplektā ar attiecīgu komutatoru. Nezinu kā tas strādās un vai vispār strādās ar citu sensoru. domāju, ka vēl paeksperimentēšu ar šo pašu.
 
Guntis
Esmu nobraucis (ar Kārli kopā iepirkām ,pašus pirmos) ap 7000km,problēmu nav.

Strādā gan ar krievu,gan vācu komutatoru(no rAudi).
-ursus-
 
gatchja750
Šie devēji arī labi strādā vk.com/...21%2Fquery
 
Dalgo
SirkoCycl ir notestēki, nekāda vaina!
Vienreiz gan pārstāja darboties, jo mocis bija ūdenī līdz bākai, izpūtām sensoru un braucām tālāk...!

Domāju ka devējus un komutatorus var savstarpēji mainīt un viss darbosies tā pat!
 
UgunsX
Dezinfektors rakstīja:

Kaarlis rakstīja:
Komutātora viena kāja tev paliks brīva- izeja uz tahometru. Es savam dampim pievienoju gaismas diodi regulēšanai un kontrolei pēc holla signāla,


Vai šis nozīmē, ka diodi liki pie komutatora kājas nr.7? Ja tā, tad kāds signāls nāk laukā no septītās kājas? +5V?


Kādu signālu dod ārā tahometra pins?
 
Gacha17
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?!

Savai 638jai nopirku "mazo" VAPE komplektu, uzstādīju un veicu izmēģinājuma braucienu, pēc aptuveni 3 km nobraukšanas Jawa vair nevelk, šķauda itkā aizdedze nebūtu uzstādīta. Pārbaudīju visus savienojumus, viss OK, lādēšana arī darbojas, samainīju sveces, izmaiņas nekādas, varu uzdot max 2000 apgriezinus, tad tā kā aizrijās un šķauda, atklāju tādu sakarību, ja ieslēdzu gaismas, varu dabūt max 4000 apgriezienus, pēc tam tas pats - aizrijas un šķauda. Manuprāt jaunā komplekta Indukcijas spole ir pabeigusies, varbūt kādam ir kāds ieteikums, kā to var pārbaudīt?
 
gacans
Gacha17 rakstīja:

Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?!

Savai 638jai nopirku "mazo" VAPE komplektu, uzstādīju un veicu izmēģinājuma braucienu, pēc aptuveni 3 km nobraukšanas Jawa vair nevelk, šķauda itkā aizdedze nebūtu uzstādīta. Pārbaudīju visus savienojumus, viss OK, lādēšana arī darbojas, samainīju sveces, izmaiņas nekādas, varu uzdot max 2000 apgriezinus, tad tā kā aizrijās un šķauda, atklāju tādu sakarību, ja ieslēdzu gaismas, varu dabūt max 4000 apgriezienus, pēc tam tas pats - aizrijas un šķauda. Manuprāt jaunā komplekta Indukcijas spole ir pabeigusies, varbūt kādam ir kāds ieteikums, kā to var pārbaudīt?
Pārbaudi vai ir labs kontakts spolei ar rāmi ,vai starp spoles kronšteinu un rāmi nav krāsa vai citi mēsli !!!
 
Guntis
Nezinu shēmu,bet izskatās ka uzsilst spole.Vēlreiz visas -masas-.
Ja nē,ar www.jawa.lv nav problēmu-samainīs.
-ursus-
 
Gacha17
gacans rakstīja:

Gacha17 rakstīja:

Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?!

Savai 638jai nopirku "mazo" VAPE komplektu, uzstādīju un veicu izmēģinājuma braucienu, pēc aptuveni 3 km nobraukšanas Jawa vair nevelk, šķauda itkā aizdedze nebūtu uzstādīta. Pārbaudīju visus savienojumus, viss OK, lādēšana arī darbojas, samainīju sveces, izmaiņas nekādas, varu uzdot max 2000 apgriezinus, tad tā kā aizrijās un šķauda, atklāju tādu sakarību, ja ieslēdzu gaismas, varu dabūt max 4000 apgriezienus, pēc tam tas pats - aizrijas un šķauda. Manuprāt jaunā komplekta Indukcijas spole ir pabeigusies, varbūt kādam ir kāds ieteikums, kā to var pārbaudīt?
Pārbaudi vai ir labs kontakts spolei ar rāmi ,vai starp spoles kronšteinu un rāmi nav krāsa vai citi mēsli !!!


Starp spoles kronšteinu un rāmi protams ka ir krāsa, bet pie spoles tak tiek pievienots masas vads, kurš ir savienots ar devēja kronšteinu. Kā arī, tad, kad uzstādīju šo aizdedzi, es tak kādu gabaliņu dabūju pabraukt un tad tik sāka šķaudīt un nevilkt. Ja jau nebūtu bijis spolei kontakts ar rāmi, tad jau uzreiz nebūtu normāli tas motors darbojies!?
 
Gacha17
Guntis rakstīja:

Nezinu shēmu,bet izskatās ka uzsilst spole.Vēlreiz visas -masas-.
Ja nē,ar www.jawa.lv nav problēmu-samainīs.


Piekrītu, varētu uzsilt spole, iespējams, bet nākošajā dienā piedarbinot uzreiz jau dzinējs nedarbojās normāli, pievienoju shēmu, tur parādīts, ka savstarpēji ar masas vadu jāsavieno spole un devēja kronšteins, tā kā izmantoju vecos vadus, kuri no kontaktiem gāja uz vecajām indukcijas spolēm, tad masu pievienoju nevis pie devēja kronšteina, bet gan pie ģeneratora korpusa(jo vads bija par īsu), vietā, kur bija pieskrūvēti kondensatori, bet ģeneratora korpuss tak savienojas ar devēja kronšteinu, tā kā neuzskatu, ka tur varētu būt vaina.
 
Guntis
dodies uz jawa.lv .
-ursus-
 
Gacha17
Nevarēju shēmu pievienot kā PDF, pievienoju shēmu JPEG formātā, pēc kuras uzstādiju VAPE komplektu
vape.jpg
 
Gacha17
Guntis rakstīja:

dodies uz jawa.lv .


Kaut kur forumā lasīju, ka mēdz būt indukcijas spoļu brāķi, šķiet, ka Tu, Gunti, to pats biji rakstījis!? Kā tie brāķi izpaužās, kā mocis uzvedās?
 
Iet uz forumu: