Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 638 bezkontaktu aizdedzes uzstādīšana
navjawa
Tieši tā amputē nost , lai viss izdodas.Izgriezumi ir indukcijas spoles izlāde , bet metāla daļas uzlāde , vēl vajadzēs divdzirksteļu spoli man ir no Audi a6.
 
Dalgo
Ok paldies, shemu arī it kā sapratu, atliek tik piemeklēt spoli un montēt virsū!
 
Kaarlis
Komutātoram varēji piemeklēt dzimto štekeri- tam nāk gumija ūdens aizsardzībai. Spārniņš jāzāģē, pats tik precīzi simetrisku nez vai uztaisīsi. Mazliet jāuzmanās ar skrūvspīlēm- mīksts metāls. No vidus tas puļķis arī jadakterē ārā. Kulaciņa vietā jāvirpo jauna detaļa. Kā noskaidrojies- vēlams no nemagnētiska materiāla- nerūsējošā tērauda vai misinņa. Un skrūve arī. Komutātora viena kāja tev paliks brīva- izeja uz tahometru. Es savam dampim pievienoju gaismas diodi regulēšanai un kontrolei pēc holla signāla, komutātors pēc īsa laika bez holla signāla pārtrauc spoles ķēdi...(reizēm kaitinoši izlādējas spole... sāc pierast pie domas par šāvieniem izpūtējā) Divu izvadu spole nāk arī krievu autiņiem un maksā padsmit latus. Interesanti būtu samērīt strāvas apetītes starpību starp audi un sovjet spolēm...
Negribas jaukt moci-tā varētu iemest detaļu izmērus un bildes.
 
Dalgo
Kaarlis rakstīja:Es savam dampim pievienoju gaismas diodi regulēšanai un kontrolei pēc holla signāla, komutātors pēc īsa laika bez holla signāla pārtrauc spoles ķēdi...(reizēm kaitinoši izlādējas spole... sāc pierast pie domas par šāvieniem izpūtējā)

Tas notiek pie noslāpēšanas vai arī kad tas izpaužas?
 
Kaarlis
Siltam un karstam motoram ieslēdzot un izslēdzot aizdedzi.
 
navjawa
Shēma kā visu savienot
mojaprovodkahd2.jpg
 
Dalgo
Vajag noslāpēšanas brīdī atvienot spoli, un tamdēļ ir drošības slēdzis pie labās rokas Smile
 
Maris
Man saprotamāka un sirdij tīkamāka likās šī shēma... Smile
 
Guntis
Spoles no V6 AUDI(2.6 vai 2.8) ir iegādātas,sākums ir ...sācies...
P.S. Jurim V6 3.0 ir jau ar spoli KATRĀ cilindrā.Un viens no pirmajiem,kam AUDI uzliek FSI.
 
Dalgo
Vai derēs divizvadu spole ar atsevišķo ievadi? Principā, kā divas spoles vienā korpusā. Vai šinī gadījumā abas arī darbotos, ja pieslēgtu pie viena komutātora vadiem?
 
Kaarlis
darbotos, ja vien izturēs jaudas tranzistors divu spoļu strāvu. Eksperimentu pirmsākumos tiku iemēģinājis mitsubishi divizvadu spoli ar iebūvētu jaudas tranzistoru darbināt pa tiešo no holla- uz galda saslēgts viss darbojās. Šķiet, iemesls bija pretēji impusi. Lai palaistu shēmu, holla izejai nācās piemudrīt gaismas diodi lai holls caur sevi sevi sēdinātu plusiņu no diodes uz zemi un tādejādi formētos taisnstūra signāls. Slinkums bija krenus meklēt spriegumu stabilizācijai, tad atmetu tam jokam ar roku.
 
Kaarlis
Paldies MAG501! Šodien saņēmu ar piegādi mājās trīs optiskos devējus. Uztaisīti rūpīgi, kā rūpnieciski taisīti. Ir ko aizdomāties: kādēļ ukraiņi var un mēs nē?
img_9537.jpg
 
Dezinfektors
Kā tur ir ar tām aizdedzēm? Cik reāli Jawa braucēji lieto pašbūvētu bekontaktu aizdedzi? Man arī šobrīd ir dilemma- pirkt Vape vai mēģināt būvēt pašam.
 
Guntis
brauc daudzi,tik skopi dalās ar infu.
es vēl tikai BRAUKŠU.
Teorētiski viss jau man ir.

Visu nosaka cena.
80,-ls par spoli un devēju ... protams,ka nav baigais kosmoss.
tik priekš manis cena ir neadekvāta. Par spoli un devēju...
es konkrēti uzskatu ka max cena ir 40,-ls.

Tātad ejam citu ceļu. Pērkam komutatoru(ap 5,-ls),AUDI spoli šrotā(max 10,-ls,var sarunāt LĒTAK).
un 5,-ls pats devējs. grozies kā gribi... man roka WAPE(mazo komplektu) priekš 638 pirkt neceļās.
 
aigars
Jawa braucēji atšķirās - tie, kas brauc ar tā sauktajām jaunajām un ,kas brauc ar vecajām Jawām. WAPē ietilpst arī ģenerators un relejs- regulators, kas vecajai Jawai ir mūsdienās nelietojams. Tāpēc, ja iet runa par veco Jawu , tad , manuprāt , ir jāliek WAPE, bet Jaunajai laikam, var droši ķīmiķot.
 
mag501
Tieši tā ar ir, daudz lētāk sanāk pašam sameklēt materiālus un uztaisīt bezkontaktu aizdedzi!
 
Guntis
Aigar te jautājumi tomēr ne par veco,bet jauno JAWA.

Ja vecais ģenerators,tad izejas nav,vnk nav.

Ja neskaita,ka ir veids kā uzlikt 638 ģeneratoru uz -vecās- JAWA.

Bet tad nu jājautā vai ir tā vērts(likt 638 uz 634,360 un utt).

Jo tas 638 ģenerators arī jāpērk ar viesiem -pričendāļiem-.

Tāpēc tika izvēlēts mag501 piedāvājums,prekš 638. Paldies no manis un Kārļa.
 
Dalgo
80 Ls par trīs detaļām tiešām ir absurds!
Es savam komplektam šrotā pa 5 Ls nopirku visu kas nepieciešams, atliek tik salikt un tā kā tas proces arī ir tas pats interesantākais..
 
Raivis95
Varbūt varat pastāstīt kā var salasīt pašam veidotu bezkontaktu aizdedzi, kādas detaļas ir vajadzīgas tad kopā jau kaut kā saķimītu Smile
 
Guntis
Te jau ir -topiki-,par šo tēmu,pameklē.
1. Komutators no GOLF(lietots,laikam GOLF II),GAZ(jauns)
2.Indukcijas spole divizvadu. No AUDI 100.A6 V6 dzinēja,bez komutatora !
3.Devējs.

Padomju detaļas Rīgā,Lienes ielā. Nu vai citur,kur nopērkamas.

Tur arī iepirkts materiāls,no kā ir izveidots ķēdes mierinātājs,priekš JAWA 638.

www.google.com/...mp;bih=571
 
Iet uz forumu: