Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 583
Jaunākais lietotājs: ValdisK
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa T18 Perak 1954. gads
AldisK
Gandrīz jau divus gadus manā īpašumā ir 1954 gada Jawa Perak. modelis T18. Šodien beidzot tika galīgi sakārtotas juridiskās lietas. Tātad CSDD esmu šīs jawas īpašnieks. Mocis protams vairāk ir lūznis nekā motocikls. Pamazām celšu. Ir jau šis tas sagādāts. Kāda bilde būs vēlāk. Par padarītiem darbiem informācija sekos.
20181002_125833-001.jpg
 
Guntis
Ar nepacietību gaidu bildes Smile
-ursus-
 
Gaigars
Apsveicu!

Gaidīsim uz ceļa.
 
AldisK
Te arī bilde. Kā jau rakstīju, līdz motociklam vēl tālu.
20181002_174230-001.jpg
 
zxz
Izskatās, ka šīs ir laikam trešais Peraks šajā forumā
Mans piedrējis kadam jūrniekam padomju laikos.
content25-foto.inbox.lv/albums/z/zxz7/05-10-2018/IMG-0002.jpg
content25-foto.inbox.lv/albums/z/zxz7/05-10-2018/IMG-0003.jpg
jau daudzus gadus šitāds.
content25-foto.inbox.lv/albums/z/zxz7/05-10-2018/IMG-1321.jpg
Smile
content8-foto.inbox.lv/albums/z/zxz7/jawa/720-imm006-8a-2.jpg
Labojis zxz uz 05-10-2018 20:41
 
AldisK
Šajā forumā, ieskaitot Tavu un manu, ir info tikai par 3 Perakiem, bet Latvijā es zinu par sešiem.
 
AldisK
Pamazām kaut kādi darbi notiek pie Peraka. Peraks ir izjaukts, nodefektēts. Veikti vairāki pasūtījumi Čehijā un Slovākijā. Vēl visi sūtijumi nav atnākuši. Šis tas dabūts caur Raimonda veikalu. Lai pašam sanāktu lētāk, mēģinu šo to pats restaurēt. Akumulatora kaste bija vairākās vietās caurrūsējusi. Mācos un mēģinu aizmetināt, iemetinot ielāpus. Atradu Čehijā saitu Bazos.cz. līdžigs kā mums ss.com. Bija arī viena saglabāta jauna kaste. Bet cenu eiriķos prasīja ap 200 eiro un vēl sūtīšana. Aizmugures zobrats bija nodilis. I-veikalos jauns diezgan lielas cenas. Piedāvājumā bija zobu vainags. Novirpoju vecos zobus, uzsēdināju jauno vainagu. Pēc tam piemetināju un apvirpoju.
20190209_133035-001.jpg 20190202_144113-001.jpg 20190202_144051-001.jpg
 
Guntis
Noslīpēs,nogruntēs,būs pa smuko Smile
-ursus-
 
AldisK
Kaut kas palēnām notiek. Nosmilšoti bleķi. Nošpaktelēti, nogruntēti. Pēc grunts -filleris. Akumulatora kaste jau izskatās tīri sakarīga.
Priekšējais ritenis ir gatavs un gaida, kad varēs tikt iemontēts.
20190312_160942-001.jpg 20190312_172512-001.jpg 20190225_143926-001.jpg 20190225_121659-001.jpg
 
aivarsz
Forši redzēt tava darba augļus. Bik ne par tēmu. Gribēju pajautāt, lai varētu strādāt, kā tu apsildi savu autonomo garāžiņu- darbnīciņu? Elektriski, vai ir cita veida apkures risinājums?
 
AldisK
Komentārus par apkuri pārcēlu uz atbilstoši izveidoto tēmu.
 
AldisK
Pagaidām ļoti lēni, bet sāk atgriezties nokrāsotās detaļas.
20190527_193617-001.jpg
 
AldisK
Nokrāsots viss vēl nav. Vasarā arī daudz laika nesanāca darboties ap Peraku. Sāku kaut ko saskrūvēt. Daudz darba pie katras detaļas. Jaunnopirktās detaļas bieži ir vai nu nedaudz citos izmēros, vai arī citādi neprecīzas. Tā piemēram stūre vecās 20 mm vietā ir jaunā ir 22,5 mm. Tāpēc tā vienkārši jauno nevar ielikt vietā. Vajadzēja vietu izslīpēt par 0,5 mm lielāku caurumu. Un tā vēl daudzas lietas.
20190918_202700-001.jpg

Labojis AldisK uz 18-09-2019 22:13
 
otomars
vaitad veco sturi nevareeja paarhromeetAngry shii jawa tomeer nav miskate, kurai var likt virsu jaunaas detaljas....
 
AldisK
Kā iet ar pārhromēšanu domāju Tu zini. To ko var nopirkt jaunu, tas ir vienkāršāk un lētāk. Tā jau bija lūžņu čupiņa. Daudz ko vajadzēja jaunu. Viena detaļa vairāk vai mazāk....
20190919_154357-001.jpg
 
otomars
nu tad vismaz taa stuure ir tjipa chehu ,nevis turkuGrin kas ir leetaka
 
AldisK
Ej nu zini, čehu, turku vai slovāku, tie visi ražo Perakam jaunās detaļas. Lieliem burtiem virsū nav rakstīts.Wink
 
AldisK
Atgriezās pakaļējais ritenis no spieķošanas. Varbūt kādam kādreiz var noderēt informācija. Dēļ pakaļējā zobrata riteņa centrs-rumba nav simetriski pret aploci. To mēs nomērījām pie vecā riteņa. Bet neienāca prātā, ka tādēļ arī spieķi nav vienādi. Zobrata pusē tie ir par apmēram 4 mm īsāki. Liekot spieķus tam nepievērsu uzmanību. Tādēļ gandrīz nospieķotu-pabeigtu riteni vajadzēja atkal jaukt laukā. Šķirot spieķus un un visu no sākuma, šoreiz pareizi. Nu jau arī pakaļas rats ir vietā. Pagaidām nav dubļubleķi no krāsotavas, tādēļ lielas izmaiņas nav.
20191004_175209-001.jpg 20191004_175333-001.jpg
 
Iet uz forumu: