Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
AldisK Jawa 360 1965 gada
AldisK
Daži vārdi par manu pirmo Jawu, kura šogad tā īsti nav kustināta.
Un tā; kas zin, kas nezin, tā ir mantojums no mana krusttēva, kura ap 1994 gadu nonāca manā īpašumā. Tā nopietni vairāk ar viņu netika braukts, jo tad man moču laiks bija pagājis. Tā viņa tur garāžas stūrī stāvēja. Par laimi pietika prāta nevienam neatdot. Ik pa laikam ienāca prātā doma, ka vajadzētu pārkrāsot un uzfrišināt, bet kaut kā nesanāca laiks (lasi gribēšana). Beidzot 2010 gada rudenī uznāca iedvesma. Mocis tika izjaukts, nokrāsots un savests kārtībā, lai ir braucams un var rādīties uz ceļa. 2011 gada sezonas laikā braucot uz dažādiem pasākumiem tika iepazīti un sadraudzējos ar daudziem patīkamiem, līdzīgi domājošiem cilvēkiem, par ko esmu tikai ļoti priecīgs. Šajā ziemā visi spēki tika likti uz zilipelēko jawiņu, bet arī ši iepriekšējā netika aizmirsta. Jawa tika pie riteņiem ar jaunām aplocēm un spieķiem, pie jauniem izpūtējiem ar līkumiem. Tika atrādīta vēsturiskajai komisijai un ir iegūts sertifikāts. Drīzumā došos uz tehnisko apskati. Šodien izņēmu arī jaunu tehtalonu ar VS. Divainā kārtā man nodokli par ši gada 5 menešiem neprasīja. Es protams stāvēju kluss kā kaps. Samaksāju tikai par talona maiņu, škiet 8,87Ls. Dažas bildes pirms un pēc remonta, VS sertifikāts.
img_6752.jpg img11_6641.jpg jawa_vesturiskais.jpg
 
Guntis
Pareizi darījiSmile man paprasīja par 5 mēnešiem Sad

Lai labi ripo ! Smile
 
AldisK
Izlasīju, ka Guntis maina motorus. Gribas padalīties kā man iet ar vienu motoru, kuru gribēju mainīt sarkanajai jawai. Pēc sludinājuma iegādājos it jaunu motoru, kurš tikai kādu nedēļu braukts. Nopirkts jauns, pēc tam ielikts, kamēr remontē oriģinālo. Tad pēc nedēļas kaut kas noticis ar ātrumkārbu. Cena nebija kosmoss, paņēmu. Noņēmu sajūga vāku konstatēju, ka nolūzusi pārslēdzēja dakšiņa. neko darīt jāplēš uz pusēm. Un te nu atklājās. Ģeneratora pusē gultnis pilnīgi izjucis. Iekšējā daļa pārplīsusi pilnigi gareniski uz pusēm. Lodītes it kā katru lodīti kāds metodiski ar dorni būtu sadauzījis. Protams ap gultni redzamas rūsas pēdas. Noņēmu sajuga pusē zobratu un blīvslēgu, tas gultnis ir vesels, bet ārpusē arī redzama rūsa. Diezin kas darās uz centrālo gultni un klaņa gultņiem. Droši vien, lai sirds būtu mierīga būs jādod kloķene Siliņonkulim. Nepatīk arī ātrumkārbas gultņi it kā veseli nav rūsa, bet šķiet griežas ar skaļāku troksni nekā vajadzētu. Citādi skatoties motors tiešām ir jauns nekam citam neredzu nekādas diluma pēdas. Domāju, ka pirms ielikšanas un piedarbināšanas motors ilgi nostāvējis un dabūjis mitrumu, un uz gultņiem uzrāvusi rūsa.
 
Guntis
Visu saprotu,bet kāpēc gribi -kloķeni-remontēt,nesaprotu Sad
Tak klānus redzi,lufti kā sajust zini... luftes nav? tātad labi.
Vidus gultnis kustas?grab? ja nē... viņš ir gana izturīgs(salīdzinoši ar malējiem 1 vidus=2vai3 malējie).
Paranoja Jawistus ir pārņēmusi no 638 kloķenes.

Kā cilindri? grupa?
 
Dalgo
Tas saucās kaķis maisā Grin nopērc "jaunu" motoru, un remontē vēl pa 100 lašiem Grin
Kas tur ko nesaprast ar tiem gultņiem? Ja ir ticis mitrums tad arī rūsa uz gultņiem, nav brīvkustības bet troksnis griežoties ir kosmisks, man tas pats, karterī bijis ūdens, viss it kā labi, bet klaņi vai centrinieki jāmaina..
 
Iet uz forumu: