Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Klaipėda- Kaļiņingrada
Kaarlis
Ja būs 5+ ekipāžas, braucienu atceļu kā bezjēdzīgu.
 
amedus
Domāju ka būs bars no Jelgavas 3
 
Rich
Kaarlis rakstīja:

Ja būs 5+ ekipāžas, braucienu atceļu kā bezjēdzīgu.


Kārli, nav nekāda trģēdija, varam sadalīties pa mazākiem bariņiem, galamērķos varam satiekamies ja ir tāda vēlme un viss bumbāsWink!
 
Kaarlis
Ja nu vienīgi tā.
 
aivarsz
Tikai normāla situācija par dalīšanos sev tīkamās grupās ar līdzīgām ekskursijas iezīmēm. Pagājušajā gadā, dodoties pie Poļu Jawistiem uz Belostoku, mēs arī braucām dažādos veidos un ceļos. Gan turp, gan atpakaļ. Bija forši. Līdzīgi, Kārli, notika arī mūsu kopīgais brauciens uz Jawasakki dažus gadus atpakaļ. Dažādos laikos un maršrutos ar kopīgu tikšanās objektu.
 
aivarsz
Retais rakstīja:

par Poliju esmu ko palaidis garām drusku. Man ar galvenokārt tā Kēnigsberga interesē. galvenokārt dēļ labā formāta un mazo dienu skaita. jau uzlīmju dizains pa galvu sāk grozīties..Grin


Paskati augstāk Uldēna linku ar viņa redzējumu iekš Google maps.
 
Retais
Kaarlis rakstīja:

Ja būs 5+ ekipāžas, braucienu atceļu kā bezjēdzīgu.
Uja uja, kāpēc tad tā? Esam tač rullējuši normālus gabalus, dažādus attālumus. Uz Somiju braucām kādi 8 vai 9 un nekāde vaine. Pat Ukrainu 5 ekipāžas izbraucām bez problen.
 
Kaarlis
Gandrīz katru vasaru kaut kur braucu. Ir pierādijies, ka jo mazāka grupa jo raitāk viss notiek. Liela barā tā var nesanākt. Vienam vajag bendžu, otram benzīntankā kožļenes, trešajam mocis nelec, ceturtajam uz krūmiem u.t.t. Pamatīga mīcīšanās lielā barā. Gruziju izbraukājām 4 moto, Rumāniju, Moldovu, Ukrainu u.c. 3 moto. Pagājušājā vasarā Bosniju, Horvātiju divatā. Vislabākie iespaidi. To pašu nevaru teikt par Norvēģijas braucienu. Tāpēc es tā...
 
Retais
Kaut kāds nesabiedrisks palicis..Grin Jo vairāk moču jo foršāk. Kāpēc vajag raitāk? Tāpēc taču esam klubs un viena no lielākajām vērtībām taču ir kopīgi pavadītais laiks. Arī no malas, kuplāka motociklu kolonna uz ļaudīm atstāj spilgtāku iespaidu. Sīkas ķibeles un starpgadījumi ar motocikliem vienmēr var būt, jo vairāk tautas, jo ātrāk tiek novērsta. Gabaliņš ir arī salīdzinoši īss, lai lielāka grupa radītu kādu diskomfortu. Elementāra kopbrauciena un kolonnas disciplīna, es nekad nekādas problēmas neatceros.Ja braucēju bars salasās pamatīgi liels, dalīšanās mazākās bandiņās, ar līdzīgām, bet mazliet atšķirīgām vēlmēm notiek pati no sevis un dabiski.
 
Laacis_ar07
Barā braukt ir traki, jo daži diemžēl izbraucot no valsts sāk stresot..gan ēstuvēs gan benzīntankos! Vienmēr visur ielien priekšā..saceļ kņadu un kavē visus normāli domājošos! Iesaku padomāt par savu uzvedību.Kārlim piekrītu, jo mazāks bars jo labāk ripo!
 
Laacis_ar07
Laacis_ar07 rakstīja:

Barā braukt ir traki, jo daži diemžēl izbraucot no valsts sāk stresot..gan ēstuvēs gan benzīntankos! Vienmēr visur ielien priekšā..saceļ kņadu un kavē visus normāli domājošos! Iesaku padomāt par savu uzvedību.Kārlim piekrītu, jo mazāks bars jo labāk ripo!

Man patika mūsu kompānija atceļā no Poļu zemes..paldies..ar jums vienmēr!
 
aivarsz
Es ar dalītām jūtām lasu jūsu komentārus. Katram ir sava pieredze dažādās kompānijās- lielās vai mazās, doties ceļojumos. Protams, var ceļot viens, divatā, kopā ar pārbaudītu draugu, optimālajā 4- 5 mocīšu kompānijā, kur ceļa biedri ir gadiem pārbaudīti. Man tomēr, gadiem ejot, nav problēmas braukt arī lielākās kompānijās. Protams, vislielākie brīnumi braucienos ir sagaidāmi no jaunpienācējiem. Tas neattiecas uz tehniku, tā var sabojāties jebkuram. Savukārt, uzskatu, ja kopbrauciena regulas tiek strikti un argumentēti pasniegtas jaunajiem, nevajadzīgi brīnumi pa lielam skaitlim ir novērsti. Varbūt, ka kluba pieredzējušāko ceļotāju misija ir iemācīt arī jaunpienācējiem domāt un saprast, kā ceļot un uzvesties ceļojumā. Jo katram no mums kādreiz bija pirmais moto ceļojums. Un, vairumā gadījumu, visiem ir bijis kāds, kas ievelk, palīdz ar drauga plecu. Pēc tam jau mēs uzkrājam katrs savu personisko pieredzi, ja reiz esam saindējušies ar šo daudzveidīgo tūrisma formātu.
 
aivarsz
Šodien sazinājos ar Kēnigsbergas Karoli. Viņš labprāt palīdzēs ar apskates objektu piedāvājumu un pavadīs kādu laiku kopā ar mums. Ja braucienu apvieno ar Lietuvas Klaipēdas Jawu tusi, ieteikums ir Kēnigsbergu ieņemt pēc tam, braucot pa kontinentu. Atceļu mājās veicot pa kuršu kāpu, kas, varbūt, pat būtu interesantāk. Prāmis no kāpas uz kontinentu, bez tam, esot par brīvu. Samaksa esot tikai pretējā virzienā. Nu tāds neliels info. Prātojam tālāk.
 
Rich
Pilnīgi piekrītu Aivara versijai, apmeklēt Kēnigsbergu pēc Batic JAWA pasākuma, jo tad nav jāstreso, kad kaut ko kavējam šī pasākuma ietvaros. Ir iespēja pabraukt garāku gabalu, ja Uldēns izplānoWink maršrutu.
Lai saprastu cik tad mēs esam potenciālie braucēji, varbūt šeit reģistrējamies:

1. Rich.
2. AldisK tikai Kēnigsbergas variants bez Polijas
3. Aivarsz + varbūt Jana tikai LT un Königsberg apgabals.
4. Uldis +Sandra tālāk uz Poliju
5. Gaigars, tikai LT un Königsberg
6. Pēteris + Dace bez Polijas
7. Retais tikai Kēnigsberga un LT (negribeju būt sestais.. Grin )
8. Kauko , Arto, Keila FIN
9. Ķekavas Jānis uz Kenisbergu.

Šobrīd 14 dalībnieki, Moči 10-11gb

P.S. Ir vēl viens būtisks arguments, kādēļ pēc Lietuvas BJ. Ja pirms, tad Jāņos nedrīkst saJāņoties, jeb jāJāņo pa ceļam uz Ex Prūšu zemi. Vēl gribēju teikt, ka reģistrējamies visi, kurus šāda tipa ekskursija saista, izstrādājam un publicējam rekomendējamos apskates objektus, tālāk jau interesenti var dalīties grupās, datumos un iecerētajos ceļojuma maršrutos.
Labojis aivarsz uz 31-05-2019 15:14
 
KarlisV
Par savu dalību vēl nezinu, ļoti jau gribas uz bijušo Vāczemi bet īsumā varu padalīties par Poliju, konkrēti Gdaņsku, Sopotu un Helas pussalu, kur biju aizbraucis ar moci pagājušajā vasarā. Kopumā bija labi. Brauciens derēs tiem kam patīk jūra, pludmales, kūrortpilsētas. Lai visu apskatītu. uz vietas nepieciešamas minimums 3 dienas. Vēl ieteiktu ņemt vērā dažas lietas. 1. Vasarā uz turieni dodas ļoti daudz Poļu ar auto, kemperiem utt. plus, pēdējos 70km pirms Gdaņskas un pēc tam arī atpakaļ braucot, dēļ ceļa remonta, bija baigais sastrēgums. Reāli ilgs un nogurdinošs pasākums. Varbūt šogad būs pabeigts. 2. Ieteiktu rezervēt naktsmītnes. Kādu nedēļu pirms brauciena biju noskatījis pāris naktsmītnes, kas tajā brīdī bija brīvas, bet aizbraucot uz vietas, neatradās vieta pat diviem cilvēkiem. Vienīgā iespēja bija nakšņot teltī pārbāztā kempingā.
Tas tā īsumā, priekš tiem kas plāno braukt tālāk uz Poliju.
 
aivarsz
Polijā ceļu remonti notiek ļoti ātri. Šogad remontē jau citur, tas viss ir internetā redzams. Bet esmu to piejūras reģionu izbraukājis dažus gadus atpakaļ, lietojot tikai mazos, vidēji sliktos ceļus, kas pagarina ekskursijas laiku, toties ļauj ieraudzīt patieso lauku dzīvi bijušajā Prūsijā. Par naktsmītņu rezervēšanu savlaicīgi, noteikti piekritīšu KārlimV. Vasarā tā ir kūrortzona paniem, pārpoļotiem vāciešiem un prūšu pēctečiem. Ir ko redzēt.
 
AldisK
Laiks skrien vēja spārniem. Kēnisbergas braucējiem jāsāk domāt par Krievijas vīzu.
 
Ragaciemnieks
Es sākumā provēju uz oficiālo konsulāro daļu, bet tur mani atšuva jo vajadzēja oriģinālus ar zīmogu, interneta izdruka no booking.com nederēja par viesnīcas pilsētā zervaciju. Beigās aizgāju uz tuvāko kas bija centrā, Baltic Top Tour Elizabetes 91/93-3....68 Eināru un lieta darīta.
 
AldisK
Ragaciemnieks rakstīja:

Es sākumā provēju uz oficiālo konsulāro daļu, bet tur mani atšuva jo vajadzēja oriģinālus ar zīmogu, interneta izdruka no booking.com nederēja par viesnīcas pilsētā zervaciju. Beigās aizgāju uz tuvāko kas bija centrā, Baltic Top Tour Elizabetes 91/93-3....68 Eināru un lieta darīta.

Palasījos vēstniecības noteikumos. Tā arī ir. Vajag ielūgumu no turienes vai oficiālu viesnīcas apstiprinājumu. tā kā droši vien atliek tikai tie tūrisma centri.
 
Peteris
Šodien nokārtojām vīzas no 30.06 līdz 7.07 ar adrošināšanu, ar fotogrāfēšanos par 82 x 2, Merķeļa iela 3
 
Iet uz forumu: