Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Ātrumpārslēga blīvslēgs
Dalgo
content27-foto.inbox.lv/....sized.jpg

Jā,
tieši tāds skats ir uz motociklu, kad nomauc pāris tūkstošus vienā rāvienā!
Runa ir par sulojošo ātrumpārslēga asi!
Ikdienā tur nēesmu novērojis, ka tur kaut kas tecētu, sliktākajā gadījumā pāris pilieni nedēļā, bet lielbraucienos tur sākas ķēpa!

Gribu uzzināt viedokli no tiem kas kaut ko skrūvē un ir arī spējīgi izdarīt konstruktīvus secinājumus!

Oriģinālais blīvslēgs sulo, vairāk vai mazāk bet tomēr! Esmu licis arī o-ringu, ar laiku iznākums tāds pats! Virpot vēl vienu gropi un likt papildus, bet ko? Varbūt vāka bukse ir pārāk padilusi..?

Kādi scenāriji un kas no tā visa ir visefektīvākais?
 
magaivers
Iespējams kad Tev tā bukse ir padilusi, bet manuprāt labākais risinājums būtu izvirpot blakus orģinālajai gropei vēl vienu, un salikt jaunus orģinālos gumijas gredzenus.
screen_shot_2019-03-18_at_081005.png screen_shot_2019-03-18_at_081021.png

Labojis magaivers uz 18-03-2019 08:13
 
gacans
magaivers rakstīja:

Iespējams kad Tev tā bukse ir padilusi, bet manuprāt labākais risinājums būtu izvirpot blakus orģinālajai gropei vēl vienu, un salikt jaunus orģinālos gumijas gredzenus.
Jā bukse un ass nava sadilušas ,pilnīgi pietiek ar vienu blīvslēgu un neredzu vajadzību virpot otru gropi ...,ja bukse un ass sadiluši ,nelīdzēs divi blīvslēgi ar !!
Labojis gacans uz 18-03-2019 18:51
 
magaivers
Nekas traks nenotiks, ja izvirposi otru gropi.
Piecas minūtes pie virpas un darīts.

Vismaz pamēģini, sliktāk jau nebūs...
 
Dalgo
Varbūt kāds ir mērijis, cik ir iekšmērs jaunai vāka buksei, lai var novērtēt, ir vai nav sadilis?
 
Kaarlis
Esmu jaucis tos sašķūnētos motorus. Zaudējot atbalsta virsmu virpotās gropes vietā veidojas kapitāls dilums. Otrā gredzena virpošana sadārdzina un saīsina dzinēja resursu. Kur ir problēma piemeklēt atbilstošas konstrukcijas un izmēra blīvgredzenu?
 
Dalgo
Ar blīvgredzenu būtu jāsaprot o-ringu?
 
aigars
Cjaw, nu es gan vienam 360, motora vāku , tam kuram tajā nav bukses, iedevu virpotājam, lai ieliek tur buksi ,kā pienākas, jo vākā tomēr bija dilums ! Tagad ir 2 blīvslēgi- oriģinālie, jo Georgs jau bija iegriezis rievu!

Aigars Birzniekos.
 
otomars
un viens straada pa sauso,jo jauna bukse
 
aivarsz
Es jau arī sliecos domāt par jaunu buksi un vienu o-ringu blīvei. Bez stresa un ūber Kuļibinu experimentiem, kuri pašiem, pēc tam būs jāizvērtē uz savas pieredzes. Experimentēt jau vajag, lai saprastu ilgtermiņā, vai tas ir sanāācis labi, jeb d... darbs un materiāls. Arī laiks un nauda.
 
Guntis
Es daru prasti.
1. noņemu blīvslēgu,pieņemam, ka bez defektiem,ka bijis pareizi uzlikts.
2.attaukoju virsmu,blīvslēga gropē..
3.uz -izolentas-iegriežu lentu, blīvslēga gropes platumā.
4. akurāti uztinu 2 riņķus.
5.vākā obligāti uztaisu -fāzīti-,jo savādāk kopā liekot blīvslēgs būs beigts.

viss,kaut kas jau papil,bet tālu no tecēšanas,un uzskatu, ka, tai vietai jāeļļojas lai nediltu, ne ass,ne blīvslēgs.

Uzreiz rakstu par tahometra blīvslēgu,kurš neturas korpusā jau no rūpnīcas !

šoreiz uztinu lentu ap blīvslēgu,lieku iekšā,viss perfekti. Daudz mani draugi jawisti jau sen tā dara-perfekti.
 
gacans
Guntis rakstīja:

Es daru prasti.
1. noņemu blīvslēgu,pieņemam, ka bez defektiem,ka bijis pareizi uzlikts.
2.attaukoju virsmu,blīvslēga gropē..
3.uz -izolentas-iegriežu lentu, blīvslēga gropes platumā.
4. akurāti uztinu 2 riņķus.
5.vākā obligāti uztaisu -fāzīti-,jo savādāk kopā liekot blīvslēgs būs beigts.

viss,kaut kas jau papil,bet tālu no tecēšanas,un uzskatu, ka, tai vietai jāeļļojas lai nediltu, ne ass,ne blīvslēgs.

Uzreiz rakstu par tahometra blīvslēgu,kurš neturas korpusā jau no rūpnīcas !

šoreiz uztinu lentu ap blīvslēgu,lieku iekšā,viss perfekti. Daudz mani draugi jawisti jau sen tā dara-perfekti.
Protams ar zilo lentu un alumīnija drāti ,palielam visu var atrisināt !! Tas tā jokam .Pamanīju ,ka Valmieras pusē atraduši risinājumu ,liek trīs saļņikus !!Grin
Labojis gacans uz 20-03-2019 20:38
 
aigars
GrinCjaw, nu šitā tēma ir jātaisa ciet! Otomārs ieņirdz ka man viena gumija pa sauso... - kopā liekot jau viņa dabon pa slapjo, Georga rieva uz kloķa ir paša malā , tā ka pa slapjo un tikai pa slapjo ! Es jau tikai izstāstīju savu vienu gadījumu! Man saimniecībā ir ap 30 un vairāk rūcam dampju, kad tie strādā karstumā tad vislabāk remontētajam pa kādu spraugu spiežas tvaiks , kas aplīp ar pelēku Latvijas puteklīti ! Pēc tā var saprast, ka eļļa tur vēl ir...
Aigars Birzniekos.
 
gacans
aigars rakstīja:

GrinCjaw, nu šitā tēma ir jātaisa ciet! Otomārs ieņirdz ka man viena gumija pa sauso... - kopā liekot jau viņa dabon pa slapjo, Georga rieva uz kloķa ir paša malā , tā ka pa slapjo un tikai pa slapjo ! Es jau tikai izstāstīju savu vienu gadījumu! Man saimniecībā ir ap 30 un vairāk rūcam dampju, kad tie strādā karstumā tad vislabāk remontētajam pa kādu spraugu spiežas tvaiks , kas aplīp ar pelēku Latvijas puteklīti ! Pēc tā var saprast, ka eļļa tur vēl ir...
Aigars Birzniekos.
Ok ,bet Georga trešais blīvslēgs atspiežas pret vāka buksi iekšpusē ,tādā veidā samazinot zazobes dziļumu ,ātrumu slēgšanas režīmā ,tā sazobe tā jau ar laiku pati nonīkst ,bet tīšu prātu to mezglu vēl sabojāt zem saukša "uzlabojam " nu nezinu nezinu !! Ja labi ieskatās tad ,laikam tur mazliet ir pievirpojis ,bet kam tā māžošanās ..
 
otomars
Grin sorry nenjirdzu Grin nopietni ja viss ir preciizi tad neeljosies,izdilushai buksei paliidzees otrs kaadu laiku.....
p.s mana subjektiivaa doma :
oringus ja liek tad vinjiem vajadzeetu profilu kaa hidraulikai,taisnstuura lai lielaka saskares virsma.
 
rechijs
Prakse pierāda, ka arī ar trīs blīvslēgiem dažam labam tāpat viss eļļojas kā līdz šim. Sākot ar džinsu biksēm beidzot ar vnz Wink
Savai 360 jawai biju mainījis vākā buksi. Pēc bukses nomaiņas nekas vairs neeļļojās pat ar vienu blīvslēgu.
 
Kaarlis
Nu ok. Lielais vairums domu uzķēra. Nepārdomātas pārbūves ne pie kā laba nenoved. Pirms domāt par provinces kuļibinu dumjībām- koniskie gultņi, vārpstas otrais blīvslēgs, trešais gultnis riteņa rumbā un tā varētu turpināt bez gala, ieteiktu padomāt par izmantoto materiālu kvalitāti un apkopju grafiku- pilnīgi iespējams, tas atrisinās daudz problēmu, ietaupīs daudz naudas un atvēlēs laika citām jaukām nodarbēm.
 
Batuts
Nu nez, eliku savai to otru blīvslēgu un nekādu problēmu. Tā tak jawa un kāda eļļas pile pieder pie kopējā skata.
 
otomars
nu vispaar taa saka par haarljiemGrin
 
gacans
Batuts rakstīja:

Nu nez, eliku savai to otru blīvslēgu un nekādu problēmu. Tā tak jawa un kāda eļļas pile pieder pie kopējā skata.
Dizentēristu mierinājums !!Grin
 
Iet uz forumu: