Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 564
Jaunākais lietotājs: Igor35
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Gada Motocikls 2019
Eduards
Pārlūkojot interneta plašumus vēl neesmu atradis kā var nobalsot par Gada Motociklu 2019. Varbūt kādam ir vairāk informācijas.
 
aivarsz
Eduardam un citiem netēmā : Gada motocikls solās, ka skatītāju simpātija online taps iespējama no 1. maija. Protams, ka forši, ka dalība konkursā tika piedāvāta arī Jawa. Galvenais konkursa kurators šogad ir Pauls Timrots & Oskars Irbīša k-gs. Arnis Blodons ir mazliet atgājis malā no sava sākotnēji izstrādātā projekta. Man gan personīgi šķiet, ka online balsojuma iespēja ir dažas nedēļas iekavēta. Esmu iepazinies Molā ar visiem šī gada pretendentiem. Man ir savs viedoklis par eksponēto mocīšu pārsvaru dažādās ekspluatācijas disciplīnās. Kā ir ar jums?
 
aivarsz
SABIEDRĪBAS BALSOJUMS PAR GADA MOTOCIKLS 2019 IR SĀCIES! Nobalso arī tu. gadamotocikls.lv
Labojis aivarsz uz 29-04-2019 22:57
 
edmunds
aivarsz rakstīja:

Man ir savs viedoklis par eksponēto mocīšu pārsvaru dažādās ekspluatācijas disciplīnās. Kā ir ar jums?

Ir gan viedoklis. Suzuki motocikli vispār nav sarakstā bet visādi ķīnieši un indieši ir. Smieklīgi. Yamaha ir gana incanti modeļi Tracer un MT 07 ar 3cilindru rindas motoriem. To nav. Ir Nikon 3riternis, kas ir baiss tehnoloģiskā krutuma ziņā bet cik viņus Latvijā ir pārdevuši vai pārdos? Lopiski dārgs, domāju max 2 gab., bļin nu kāds tur gada motocikls? Tikpat labi Bugatti Veron ir Latvijas gada auto. Husis ir riktīgi kruc pilsētas švītiņa kafemoto, ja nebūtu man divi smuki 1podnieki, tad noteikti izsvērtu iegādāties man liekas, ka viņam ir ktm duke 1poda motors, kas tautai patīk.
Ko es domāju par indiešu enfield un indiešu jawa? To pašu ko par indiešiem. Kā HD alternatīva jēdzīgi iegādāties triumfu- būs gan skaņa gan angļu dz-meņa izuālais gan arī pusmūža vīriešiem tik patīkamās vibrācijas prostatas rajonā.
Labojis aivarsz uz 30-04-2019 22:22
 
siguldietis
aivarsz rakstīja:

SABIEDRĪBAS BALSOJUMS PAR GADA MOTOCIKLS 2019 IR SĀCIES! Nobalso arī tu. gadamotocikls.lv


Nobalsots, prasīja nepilnu minūti!Wink
 
Guntis
Nobalsots !
-ursus-
 
aivarsz
Pārceļu ierakstus atbilstošākā sadaļā.

Šogad ir gadījies pirmais gadījums, kad gadamotocikls.lv ir piedāvājiis startēt balsojumā arī kādam JAWA modelim. Jawa.lv izvēlējās eksponēt JAWA 660 Vintage Modeli, kas, tiesa, ir vēl EURO 3. Bet, fakts ir noticis. Tautas balsojums ir sācies kopš vakardienas, varat nodot savas balsis, ja vēlaties.
 
aivarsz
edmunds rakstīja:

aivarsz rakstīja:

Man ir savs viedoklis par eksponēto mocīšu pārsvaru dažādās ekspluatācijas disciplīnās. Kā ir ar jums?

Ir gan viedoklis. Suzuki motocikli vispār nav sarakstā bet visādi ķīnieši un indieši ir. Smieklīgi. Yamaha ir gana incanti modeļi Tracer un MT 07 ar 3cilindru rindas motoriem. To nav. Ir Nikon 3riternis, kas ir baiss tehnoloģiskā krutuma ziņā bet cik viņus Latvijā ir pārdevuši vai pārdos? Lopiski dārgs, domāju max 2 gab., bļin nu kāds tur gada motocikls? Tikpat labi Bugatti Veron ir Latvijas gada auto. Husis ir riktīgi kruc pilsētas švītiņa kafemoto, ja nebūtu man divi smuki 1podnieki, tad noteikti izsvērtu iegādāties man liekas, ka viņam ir ktm duke 1poda motors, kas tautai patīk.
Ko es domāju par indiešu enfield un indiešu jawa? To pašu ko par indiešiem. Kā HD alternatīva jēdzīgi iegādāties triumfu- būs gan skaņa gan angļu dz-meņa izuālais gan arī pusmūža vīriešiem tik patīkamās vibrācijas prostatas rajonā.


Motociklus jau eksponē tikai tie dīleri, kuriem tiek piedāvāts to darīt, kuri vēlās to darīt un eksponē tos modeļus, kurus uzskata par vajadzīgu eksponēt. Tādēļ, protams, katru gadu ārpus konkursa ir daudzi jauki izstrādājumi. Bestsellerus jau nav īpaša jēga eksponēt. Jārāda tautai interesantumi un novitātes.

Acīm redzot, Motofavorītam nav īpašas intereses izstādīt Suzuki. Tas dzīvo savu dzīvi, tiek pārdots, tik, cik tiek, piegādātājs arī nav ieinteresēts ko investēt marketinga lietās. KAWASAKI arī, šķiet šie pasākumi ir dziļi vienaldzīgi. u.t.t.

Nav jau ņēmuši dalību arī vairāki citi Latvijā pārstāvēti Moto Brendi.

Par abiem eksponētajiem trīsriteņiem man arī savs viedoklis. CanAm Latvijas apstākļos iegādāsies tikai tie, kuriem ir problēmas ar galvu, jo uz A kategoriju nevar pavilkties, tā B ir kaut kad iegādāta, nav arī sajēgas par moto kā sugu. Jo motocikla priekšrocību šeit nav. Izskatās jau forši, maksā ļoti forši, pa ideālu asfaltu arī forši. Bet bedres ar trīsriteni apbraukt nevar. Viens rats, kā minimums, iekšā. Salīdzinājumam- blakusvāģis jau arī ir liels pigors, bet vismaz 2 riteņi ir uz vienas ass. Un trešo, ja kas, var pacelt.
Yamaha Nexen ir jau mazliet labāk, kā urbānais transports, esot lieliski guldāms ar pastiprinātu saķeri. Un lieliski- nav zaudējis motocikla funkciju. Manevrīgs un starp auto izbraucams. Bet pārdošanas rezultātus, droši vien, neviens negaida. Varbūt Francijā? Vai Itālijas lielpilsētās?Tur dzer vīnu, nestreso un mopēds nav jāliek uz pekas dodoties uz nākamo krodziņu. Smile

Par Indiešiem, ķīniešiem, pakistāņiem, korejiešiem, malaiziešiem, esi uzmanīgs izteikumos.

Jo globalizācija un ražošanas izmaksu plānošana sen jau auto / moto būvē ir viesusi savas milzu korekcijas. Ja sāksim domāt, kurš no eksponētajiem brendiem kam pieder, kā arī, kur tos pilnībā, vai to komplektējošos elementus ražo brenda stingrā kontrolē, pilnīgi sačakarēsimies meistarībā bez padziļinātas informācijas.

Kā piemērs- Husqwarna. Dzimis Zviedrijā, pabijis Itālijā, tālāk Bavārijā, pēc tam, itkā Austrijā. Patiesībā jau tagad Āzijā, tāpat, kā lielā Austriešu mamma KTM, sen vairs nav Austrija. Dzīvo draudzīgi ar CF Moto un ne tikai. Tādas teikas. Pretēji tam- kopš Jawa ir iepirkta indiešu Mahindra milzu monstra sastāvā, vismaz konkrētais Gada Motocikls 2019 eksponētais modelis ir ar itāļu Minarelli dzinēju, ko savulaik lietoja arī Yamaha, tiek komplektēts un kopā krāmēts Čehijā. Kur krāmē kopā atsevišķus HD modeļus? Āzijā... Domāju, ka īpašs stāsts ir katram no eksponētajiem modeļiem. Noliec blakus Triumph un Royal Enfield dzinējus. Arī rāmjus. Baigi daudz līdzīgu elementu ar daudzu desmitu gadu senu vēsturi. Cita lieta, kas un kā apkārts tam visam apkārt.

Mash- tāds hipsteru mocīc, ko 100% ražo Shineray ar dzinējiem, kas tiek ražoti ar no Honda iegādātām licencēm. Shineray ir viens no lielākajiem motobūves gigantiem pasaulē un apgādā praktiski visus moto un arī auto ražotājus ar komplektējošajiem mezgliem, kā arī taisa "private brands" pasūtījumus. Un Ja Mash ir rakstīts Made in France, tad tie ir 100 meli. Sen nekas nav tik vienkārši, kā izskatās.
Labojis aivarsz uz 30-04-2019 23:17
 
aivarsz
Rīt, Mārupē, golfa laukumā "Viesturi" testa diena- Jawa 660 Vintage pret Royal Enfield Interceptor 650. No 9.00- 17.00. Speciālisti vērtēs.
jawa_royal.png
 
aivarsz
Šodien pavadīta lieliska diena, testējot visus pretendentus. Ir emocijas, ir viedokļi, ir lieliski motocikli dažādās kubatūrās, pielietojuma sfērās un cenu kategorijās. Bija labs tusis. Rozīšu Jānis smukiņām parādīja, kā pēc divdesmit gadu pauzes ar Jawa var vizināties uz pakaļējā rata. Pa smuko.
 
Eduards
Delfos ir ielikts raksts par konkursa norisēm, diemžēl tas ir maksas.
www.delfi.lv/...d=51141687
 
Iet uz forumu: