Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Sēdeklis (360)
Gusts
zivago rakstīja:

Sveiki visiem.
Nolēmu restaurēt sēdekli, uzvelkot jaunu pārvalku. Izjaucu un atklājās, ka starp pamatni un
gumijoto porolonu pamatīga rūsas kārta. Ja pamatni var nosmilšot un nokrāsot, tad no porolona noņemt rūsu, jau ir problēma. Rūsa stipri pielipusi.
Varbūt kāds ir saskāries ar šo un veikmīgi atrisinājis.
Lūdzu padomu. Paldies.


Porolonus izmanto lai izgatavotu "lētos" gultas matračus. Smile Palutini sevi ar poliuretāna pildījumu. Ja tavam modelim nav pieejams jauns, tad "izfleksē" no kluča. Elize- K varbūt pat var dabūt kādu gabaliņu. Es "čomam" pasūtīju mīksto pildījumu sēdeklim lai man atlej no masas no kuras tiek gatavoti Mercedes sēdekļi starppilsētu autobusiem.
ČZ 125 type 453/05
 
Gusts
zivago rakstīja:

Mana vēlme ir saglabāt oriģinālu. Oriģinālais matracis savos 50 gados, savas īpašības nav mainījis un ir pilnīgi vesels. Vienīgi tā rūsa. Var jau nohaltūrēt un likt kopā ar visu rūsu, bet neceļas roka tā darīt.


Nedaudz ar ironiju... ceru, ka Tu lieto arī orģinālas skrūves un vēl skrūvētas no pareizas puses ..

Ps. Matrači mēdz “saplakt” īpaši ģitāras tipa sēdekļiem.
ČZ 125 type 453/05
 
Gints13
[center][center][center][center]
[/center][/center][/center][/center]
zivago rakstīja:

Sveiki visiem.
Nolēmu restaurēt sēdekli, uzvelkot jaunu pārvalku. Izjaucu un atklājās, ka starp pamatni un
gumijoto porolonu pamatīga rūsas kārta. Ja pamatni var nosmilšot un nokrāsot, tad no porolona noņemt rūsu, jau ir problēma. Rūsa stipri pielipusi.
Varbūt kāds ir saskāries ar šo un veikmīgi atrisinājis.
Lūdzu padomu. Paldies.


Variantu jau īpaši daudz nav - mehāniski, ķīmiski vai arī ar ultraskaņu. Mehāniski var mēģināt vienkārši nogriezt to kārtu vai noslīpēt, ķīmiski var mēģināt ar kādu no rūsas noņēmējiem, iepriekš pamēģinot, vai nesaēd pašu materiālu vai arī ar ultraskaņu, tad jāzvana kādam no kantoriem, kas ar to nodarbojas.
Bet principā piekrītu Gustam - ieliec jaunu, zem pārvalka jau neviens to neredz. Protams, ja Jawa nav domāta braukšanai, bet tiek restaurēta kā muzeja eksponāts, tad jāatstāj viss orģinālais - kontaktu aizdedze, dzinējs ar visu MS20 eļļu u.t.t.
Tās ir mūžīgās debates, kas ir kas. Manuprāt atjaunošana ir domāta braukšanai, saglabājot max orģinālo izskatu, bet ar mūsdienu detaļām un materiāliem, savukārt restaurācija ir tad, kad Jawa tiek savesta tādā kārtībā, kāda bija uz tās ražošanas laiku ar visām tā laika detaļām un materiāliem. Noteikti, ka katram no mums ir savs viedoklis šajā jautājumā un katram no viedokļiem ir tiesības uz esamību.
P.S. Es atjaunojot Jawa 360 uzliku tā laika ķēdi (riteņa). Ķēde bija jauna, eļļās un praktiski bez rūsas. Pēc nobrauktiem 1500 km ķēdei izbira 2/3 no visiem rullīšiem un tā sabojāja arī abus zobratus (kuri bija uzlikti jauni, tagadējā ražojuma). Rezultātā bija ķēdes un abu zobratu maiņa!!!
Labojis Gints13 uz 15-03-2021 11:45
 
Andzs
Par mūsdienu, jaunu, veikalā pirktu sēdekli varu pateikt to, ka tam tas mīkstums ir no kautkāda cita blīvuma materiāla taisīts. Man personīgi nepatīk. Labs orģinālais ir labāks, tā kā atsperīgāks stingrāks. Jaunais itkā nosēžas līdz atdurei. Pirku itkā čehu ražojuma priekš California visu sēdekli komplektā. Protams, ka pa visiem mūsdienu ražotajiem sēdekļiem tā nevaru apgalvot, bet man tā sagadījās. Es meklētu labu to laiku, ja var atrast!
Par citām detaļām arī bieži vien ir līdzīga pieredze. Protams ir arī lietas, kas mūsdienu izpildījumā nav sliktākas un varbūt pat ir labākas.
Tapēc droši šeit var jautāt un cilvēki padalīsies ar savu pieredzi!
p.s.
Jawu atjaunotāji var būt laimīgi ar šādu salīdzinoši labas kvalitātes un sortimenta piedāvājumu. Salīdzinot piemēram ar iž, kur mūsdienu detaļas, ja tādas vispār var dabūt, pārsvarā ir metamas un vecās jau īsti arī nav labākas!
 
Iet uz forumu: