Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 562
Jaunākais lietotājs: Chirx
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Uzmanību! Reģistrācija! (csdd)
andrys
EuGrin, tad jau aliņu pirks kāds cits?Pfft
 
ZXXZ
Sadarbībā ar motormuzeju tiešām var reģistrēt, bet īpašuma tiesības ir muzejam vai AAK. tā tur kaut kā bija. Tu nevari ne dāvināt, ne pārdot kādam citam. Tas nav tavs īpašums. Aizdomas, ka kādu tas tīri labi apmierina. Manā saprašanā izmaiņas likumos ļaus reģistrēt uz sevi, nevis kādu "onkuli", kura īpašumā pēc tevis nonāks tavs atrestaurētais transports.
 
aivarsz
ZXXZ rakstīja:

Sadarbībā ar motormuzeju tiešām var reģistrēt, bet īpašuma tiesības ir muzejam vai AAK. tā tur kaut kā bija. Tu nevari ne dāvināt, ne pārdot kādam citam. Tas nav tavs īpašums. Aizdomas, ka kādu tas tīri labi apmierina. Manā saprašanā izmaiņas likumos ļaus reģistrēt uz sevi, nevis kādu "onkuli", kura īpašumā pēc tevis nonāks tavs atrestaurētais transports.


Par to jau tas stāsts, iepriekšējo es zinu jau sen.
 
aivarsz
Man ir viens jautājums guru. Kā cilvēks, kurš piereģistrējis VS spēkratu LV, bez aizpildītas ailītes īpašnieks, piemēram, var aizdoties uz VS pasākumu uz Krieviju vai Baltkrieviju? Ar Motormuzeja notariāli apstiprinātu pilnvaru?
 
andrys
A pričom te Motormuzeja pilnvara vispār? Viņi taču tikai izdod vēsturiskā spēkrata sertifikātu. Un turpmāk nevajag jaukt to kas bijis ar to kas spēkā tagad. Tas pirmais. Otrais: jebkurā Eiropas valstī galvenais tehniskajā pasē ir reģistrētais turētājs. Attiecībā uz tevis pieminētajām trešās pasaules valstīm- nekur nav atrunāts jebkāds aizliegums izbraukt no valsts ar šādi aizpildītu tehnisko pasi. Arī iebraukt trešajā valstī. Vismaz šovakar es nekur tādu normatīvo aktu regulējumu neatradu. Ja forumu lasa kāds robežsargs, varētu nokomentēt.
Nezinu: dzinu auto no Vācijas, izņemot numurus mani iereģistrēja kā turētāju brīfā un aiziet. Tieši tādā pašā veidā saņema vācu tehniskās pases divi Krievijas Federācijas pilsoņi. Vācu teh pasē viņi nekādi īpašnieki nebija. Cik nopratu, viņi par to nesatraucās. Tātad zināja. Bet šo jautājuma niansi varētu papētīt sīkāk, kā jau minēju par robežsardzes vīriem.
P.S.Aivarsz. Neesmu guru, esmu vienkāršs Jawas īpašnieks. Ja interesē kas vairāk, tad - pie saekonomētā aliņa sadzeršanas.... Jebšu tev ir citas domas?Frown
 
andrys
ZXXZ rakstīja:

Jāskatās pēc dienas vai divām. Cilvēku, kam šī tēma ir aktuāla, nemaz nav tik daudz. Tā kā būtisks ir katrs paraksts. Diemžēl pats parakstīties nevaru, jo nesaprotamu iemeslu dēļ es no internetbankas nevaru pieslēgties nevienam elektronisko pakalpojumu sniedzējam, tajā skaitā arī VID. Šajā gadījumā iziet visas atpazīšanas procedūras, bet nospiežot balsot, saņem atbildi, pakalpojums nav iepējams.
Ja kādam ir pazīstami cilvēki Saeimā, jāģitē arī tie. Re, kā medniekiem izdevās izbīdīt izmaiņas likumos, lai jaunieši no 16 gadu vecuma (pilnībā atbalstu) varētu medīt ar ieroci.
Tā kā daudz kas atkarīgs no pašu aktivitātes.

Attiecībā par medībām no 16g vecuma: tur ne jau mana balss nostrādāja. Tas bija Latvijas mednieku savienības, Latvijas mednieku federācijas, Latvijas šaušanas sporta federācijas, varbūt ko ātrumā nenosaukšu, vairāku gadu intensīvs darbs. Darbs pa federācijām, presi (žurnāli MMD, Medības) TV raidījumi. Tas tiešām ir milzīgs darbs..... Bet ko nu tur stāstīt....
 
ZXXZ
Viss pareizi, ieinteresētās puses risina jautājumu un paarakstu vākšana nav nepieciešama. Tikai tehnikas jautājumā neviena organizācija kustēties nevēlas. Apmierina esošā situācija. Neapmierina vien cilvēkus, kas no lūžniem atjauno tehniku, iegulda savus līdzekļus un laiku.

https://likumi.lv/doc.php?id=222145
76 punkts.
Transportlīdzeklim, kuram piešķirts vēsturiskā spēkrata statuss, saskaņā ar transportlīdzekļa īpašnieka iesniegumu reģistrācijas apliecības sadaļā "Piezīmes" norāda "Vēsturisks spēkrats". Ja vēsturiskā spēkrata īpašuma tiesības nav juridiski pierādītas, līdz tiesas lēmumam par juridiskā fakta konstatāciju par īpašuma tiesību atzīšanu to var reģistrēt lietotāja turējumā. Šajā gadījumā transportlīdzekļa reģistrācijas apliecības sadaļu "Īpašnieks" neaizpilda, bet sadaļā "Piezīmes" norāda "Aizliegts atsavināt".

(MK 05.11.2018. noteikumu Nr. 678 redakcijā)
 
andrys
ZXXZ rakstīja:

Viss pareizi, ieinteresētās puses risina jautājumu un paarakstu vākšana nav nepieciešama. Tikai tehnikas jautājumā neviena organizācija kustēties nevēlas. Apmierina esošā situācija. Neapmierina vien cilvēkus, kas no lūžniem atjauno tehniku, iegulda savus līdzekļus un laiku.

(MK 05.11.2018. noteikumu Nr. 678 redakcijā)
.... Atļaušos mazliet iebilst. Esmu labi pazīstams ar kādu AAK biedru, tāpēc informācija ir patiesa un pārbaudīta: tevis pieminētā likuma punkta iedzīvināšana dzīvē un attiecīgu izmaiņu pieņemšana MK noteikumos tieši ir AAK iniciatīva un nopelns. Tā ka nevar teikt, ka tehnikas jautājuma organizācijas neko nedara. Varbūt dara, bet nepietiekoši?
 
Zhubiite
Tā vienkārši tu nopērc moci no kāda bez doķiem un numuriem? un tev viņu piereģistrēs CSDD? Pat tad ja tas spēkrata īpašnieks nav miris, bet vienkārši nav zināms? Kaut kāda laža. Es esmu pieradis, ka tas, kas ir mans arī juridiski pieder man. Un ja pienāk grūti laiki, tad gatavs arī pārdot oficiāli.
 
Gints13
Iniciatīva ir pareiza un atbalstāma tāpēc, ka šādas iespējas likumdošana paredz arī tagad. Tikai tagad process ir ļoti garš, jāceļ prasība, jābūt pierādījumiem u.t.t. Piemēram, ja esi nopircis Jawu pārdesmit gadus atpakaļ, bet neesi noformējis dokumentus, tad vari to legalizēt, ceļot prasību tiesā (Civillikums paredz īpašuma iegūšanu ar ieilgumu). Tāpat pašreiz ir arī citi tiesiskie pamatojumi un risinājumi. Savukārt šis jauninājums procesu novienkāršos un padarīs vispārpieejamu.
 
Iet uz forumu: