Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Melnā gulbja jaunā dziesma jeb vakara pasaciņas vietā...
Kaarlis
Sākumā daži kadri ieskatam- pats centrālais tēls, vienīgā 700niece jawa latvijā, maiņas fonds un procesa virzība:
100_2693_medium.jpg 100_2689_medium.jpg 100_2685_medium.jpg 100_2687_medium.jpg
 
Guntis
Tak gultņi ,kloķne(klaņi,bukses) vēl nebūs skarti-nopietni. Motoru nevajadzēs? šķelt?
 
Kaarlis
Visa stāsta sākums ir jāmeklē gaisa filtra piestiprināšanas loģikā- uz vienu skrūvi!Sad Otra nelaime: savienojošā gumija bez savilcēja, kā rezultātā izveidojās ap 5mm sprauga- taisnais ceļš putekļiem. rezultāts ne pārāk jauks- ķīlis.
Jaucam ārā! Kreisajā cilindrā ķīlis, labais= OK. Neatradu rupjus smilšu graudus, švīkas cilindram niecīgas, dilums arī necik, tādēļ tos nolēmām nemainīt, tikai aizvedu drusku uzprišināt ar honējamām birstēm. Motoru izcēlu un aizvedu uz darbu izmazgāt- salēju ar visādām ķīmijām, izgriezu kloķeni, izskalināju un beigās kārtīgi izskaloju ar tik ļoti citiem iemīļoto brake cleaner. To gan nelietoju tā mazgājošo īpašību dēļ (kuru tam vienkārši nav) bet gan kā attaukotāju lai nepaliktu ne kripatas eļļas kas varētu pielipināt putekļus. Kad motors sauss, izpūtu ar gaisu visos iespējamos virzienos pa gultņu eļļošanas kanāliem.( 10 bar ir diezgan pamatīgs caurvējš)Grin Putēja iesākumā diez gan, taču liekas, ka tie bija uzdeguma putekļi no kloķenes vaigiem. Pielēju kreiso pusi ar degvielu- minūšu 10 laikā līmenis neizmainijās, pielēju labo, no aizdedzes puses blīvslēga arī nekas nesūcās un tā kā klaņos luftes gandrīz nav, domāju ka vajadzētu visam darboties.
Uz montāžu atlikti vecā kaluma virzuļi, taču kaut kā roka neceļās likt iekšā tādus kā stāv. Rezultātā nočakarētas vēl pāris stundas jo virzuļa galvas virsmas kvalitāte mani nepārliecināja, tāpat arī lūku iekšējās kantēs lējuma +_ 1mm likās par daudz- vīlīte jāpazibina...
Pēdējā laikā montējot motorus, nonācu pie domas, ka pat jaunas kartona blīves jāsmērē ar hermētiķi no abām pusēm: ar laiku caur kartonam izsūcas eļļa un iezīmējas motora šuvju kontūras- iedomājos, ka savelkot skrūves, hermētiķis varētu iespiesties porās un procesu vismaz palēnināt.Jāsmērē gan pēc iespējas plānākā kārtā lai ne kas gandrīz neizspiestos uz āru vai iekšu, citādi viens tāds atdalijies makarons ielienot kādā eļļas kanālā var sastrādāt brīnumu lietas. Hermētiķi arī jāņem ar augstu temperatūras izturību un paredzētu motora montāžai. To tagad ražo pelēkā krāsā un saliekt motoru tas paliek pilnīgi neuzkrītošs. Tos melnos un sarkanos, kas smird pēc etiķa, iesaku izmantot tikai rokas trenniņiem tālmešanā, jeb precīziem trāpijumiem attāli novietotā zaļajā konteinerā.Grin
Vai putekļi sabojājuši arī gultņu darba virsmas, varēs uzzināt tuvāku 1000km laikā, bet tad jau tas droši vien būs ziemas projekts.
Ak, jā, tiem kas to nezin, varu izstāstīt, ka kartera ventilācijas caurums atrodās kreisajā motora bloka pusē un ir noslēpies tieši pret pludiņa kameru. Ja tas nav tīrs, pastāv risks, ka ceļoties temperatūrai pieaugs spiediens un sāksies blīvslēgu problēmas- puņķosies vai izspiedīs...
Klasiskais triks ar līko karburātora stiprinājumu arī ne kur nav pazudis- uz lielās ripas tika drusku notaisnots. kaut kā izskatijās, ka to spraugu blīve nespēs kompensēt.
 
Dalgo
Tātad, ja ielejot degvienu vienā no kartera pusēm, tā neilgā laikā (piemēram 20s) parādas otrajā pusē vai līmenis ir + - izlīdzinājies, tas traucē motora darbībai? (pie nosacījuma, ka karteris tiek pieliets līdz augšai)

Un kā tu saliec kloķenes starpgabalu, šuvē liec hermētiķi, un vai liec to ap pašu starpgabalu kad kloķeni iestellē karterī?
 
Kaarlis
Ja kloķenes abas puses nav atdalītas, tas viennozīmīgi traucē motora darbību jo katrā pusē ir citāds spiediens- vakuums. Virzuļi taču darbojas viens pret otru. Vai 20 sekundes ir kritērijs remontu uzsākšanai, nepateikšu, nav bijusi vajadzība iedziļināties...
Starpgabalam no rūpnīcas netiek likts hermētiķis, es tomēr viegli smērēju karteru kantes katru pusi atsevišķi. Jāņem vērā ka tas draņķis nedaudz darbojas kā līme un pastāv mazāks risks ar starpgabalu izmuļļāt karteri.
 
aivarsz
Kaarlis rakstīja:?

Sākumā daži kadri ieskatam- pats centrālais tēls, vienīgā 700niece jawa latvijā, maiņas fonds un procesa virzība:


Kas ir 700?
 
konuss
A ja liek,kloķenei vidū slēgto gultni?Interesanti no viņa smēre ārā neiztecēs?Jāpaņem slēgtais gultnis un jāuzliek uz krāsns,kas būs?
Labojis konuss uz 21-07-2012 19:34
 
Kaarlis
Visiem viss mutē jāiebāž!Grin vieni 350 tur kur tiem jābūt, otri 350uz bagāžnieka..! Skaitīt māki?
Par slēgto gultni arī domāju, tikai nevarēju saprast ne ko par resursu.Ar Ādažu dzelžu vīru diez kāda diskusija vis nesanāca, palika viss pa vecam, taču darbojas labi. Droši vien, labi būtu centrālos gultņus turēt slēgtā vidē reiz pa reizei ar spiedi sasmērējot. Krieviešu forumos kaut ko par to var sameklēt.
 
konuss
Teorētiski abas puses būtu,takā labāk nodalītas,bet resurss?Vajag vairākas reizes uzsildīt to gultni,experimentam,kas būs.Ja smēre iekšā turas,tad gan jau ka var mēģināt.
 
Kaarlis
Vai kādreiz pienāks tādi laiki kad uz servisu beigs stiept ģenerātorus maisiņā, radio ar nokniebtiem vadiem un pusizjauktus dranduļetus...?
Bļāviens! Tā zīlēšana kur kurai sūda šaibai jāstāv un pa kuru pusi kuru vadiņu iepriekšējais spečuks sadomājis vilkt... Ar slotas kātu pa nagiem! Ja pats jauktu, visu atcerētos un ja nē tad atzīmētu.Sad Montāžas laiku var droši pareizināt ar 2.Angry
 
Guntis
Cik ilgs ir vidējā gultņa mūžš?
Mana pieredze saka ap 60.000-80.000km,jeb divi sānu gultņi.
Ir jēga izgudrot velosipēdu?

Es neredzu jēgu ne diskusijai ne uzlabojumiem,bet katrs dara kā grib.
 
Dalgo
Kāda ražotāja gultņiem dod priekšroku?
 
Kaarlis
Gultņu izvēlē secība šāda: KOYO, NKE, ZKL, SKF vēl var pieminēt FAG, par citiem laikam nav vērts iespringt
Ko tauta domā par nepieciešamību eļļot troses? Viens pazīstams motokrosists apgalvo ka lieto pa sauso lai mazāk mēsli ķertos klāt un uz resursu uzspļaut, man tomēr šķiet ka ja eļļo, vieglāk strādā, nedilst un nerūsē. Melnajai visas sausas, sajūga trosē pat baltais cinka pulveris.
 
AS18
Kaarlis rakstīja:

Gultņu izvēlē secība šāda: KOYO, NKE, ZKL, SKF vēl var pieminēt FAG, par citiem laikam nav vērts iespringt
Ko tauta domā par nepieciešamību eļļot troses? Viens pazīstams motokrosists apgalvo ka lieto pa sauso lai mazāk mēsli ķertos klāt un uz resursu uzspļaut, man tomēr šķiet ka ja eļļo, vieglāk strādā, nedilst un nerūsē. Melnajai visas sausas, sajūga trosē pat baltais cinka pulveris.


Eļļot vajag un vairākas reizes sezonā! Pats, kad mainīju gāzes trosi aizmirsu - rezultātā gāze neatmetās, kad palaiž ručku vaļā. Saeļļoju nu ir ok/.
Jautājums - ko kurš no Jums izmanto trošu eļļošanai?
 
Guntis
Es lieku čehu gultņus(marku nepateikšu),jo TOYO ir 2Xdārgāki.
Es neatceros ka PSRS laikā čehu gultņi skaitītos slikti,tieši otrādi.
es laikam maldīšos apgalvojot Grin ka mēs te ar čehu techniku ņemamies? Grin

P.S. troses eļļoju ar eļļu,kas pa ķērienam.tieši šobrīd es izmantoju biezāko amortizatoru eļļu.
Lietoju lielo šprici no aptiekas.
 
konuss
Ko lai priekšējā dakšā lej,tādu biezāku,lai nesulo gar saļņikiem,štoki nav pirmā svaiguma.
 
Kaarlis
Viss salikts, saregulēts, iedarbināts- rūc kā bitīte.
Lai vēsture neatkārtotos:
100_2703_medium.jpg
 
Kaarlis
Ak, jā, eļļas biezums blīvslēgu problēmu neatrisinās. Šim mocītim, ja paspēšu, arī dakšu pārjaukšu. Kā reiz arī viens štoks pārāk daudz puņķojas.
 
Guntis
Priekšējos 5w-40(gribēju 5w-30) un nekas netek,amortizatoru biezākā eļļa suloja/svīda.
Aizmugurē amortizatoru eļļa -nekādu problēmu.

Abām vienādi daru,gan 360,gan 634.
 
Kaarlis
Pieķēros pakaļas dakšas eļļošanai- pārtaisīta pa jaunai modei ar pumpējamo nipeli. Dažas reizes uzspiedu- jūt pretestību, izskatās ka smēre negrib līst iekšā jo nav kur otrā galā šai spiesties cauri! Pa 5 tk kilometriem diluma pazīmju nav- forši, stingri turās, taču par smērēšanu jāpadomā. Izskatās ka mezglu jāturpina pilnveidot.
 
Iet uz forumu: