Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 533
Jaunākais lietotājs: kasparst
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
634 priekšējā dakša
Kaarlis
Nu pat pārjaucu vienu dakšu- dilums diezgan ievērojams- apakšējai buksei -0,6 mm salīdzinot ar jaunu. viss diluma produkts sajaucoties ar eļļu izveidojis biezu metāla skaidu pastu, taču neskatoties uz to, teleskops būs vēl lietojams. Lai pārjauktu dakšu nav nepieciešami ne kādi īpašie instrumenti- sprostgredzenu stangas un kāds siltuma avots- piemēram celtniecības fēns- bukses tik labi padodas ka pašas krīt nost.
100_2744.jpg 100_2747.jpg
 
Jancic
Tieši tā, es arī izmantoju vai nu fēnu, vai lodlampu. ļoti labi bukses arī montējas atpakaļ uzsildītā veidā.
 
oilmaster
Vēl piebilde, jācenšās nesalaust sprostgredzens, ņēmot to nost un liekot virsū.
 
Jancic
Jā ar tiem dikti prātīgi vajag, diemžēl, Raimim to veikalā pārdošanā nav.Frown
Čoma 634 taisījām dakšai profilaksi un abus gredzenus sanāca samaitāt, labi, ka bija veca dakša no kuras paņemt gredzenus varēja.
 
Kaarlis
Kā var salauzt sprostgredzenus? Nesaprotu! Iekšējos var elementāri izdabūt ārā ar sprostgredzenu stangām. Arējie vienkārši ar mazo skrūvgriezīti. Sākumā likās ka stingri un nekustās, taču atradu piemērota diametra caurules galu, uzsitu no gala pa buksi- sprosts atbrīvojās un nonāca ļoti viegli. Kur ir problēma?
 
Jancic
Var, ja nav peiredzes, vai rokas šķībi aug..... Arī ar mazo skrūvgriezīti un graedzeni izstiepās kā makaroni, otrs nolūza, bija dikti ieēdies. Vārīgi viņi ir diezgan, tagad zinu, ka nevar ar skrūvgriežiem varot, kamēr tie nav iekustināti. Ar pasildīšanu arī gredzeni iekustas.
Visam vajag praksi, arī saļņikus liekot atpakaļ, man vajadzēja 4 gab. sabojāt, lai saprastu kā pareizi uzstādīt dakšai saļņikus - jāpievelk tikai ar rokām, pēc tam vērot, ja tek pa bišķītim pievelku jau uz gatava moča.....
Ceru, ka no manām kļūdām kāds mācīsies un nepieļaus tādas pašas. Es nekaunos atzīt savas kļūdas. Ko jaunu iemācīties sanāk regulāri.
 
Kaarlis
Dakšas blīvslēgam gan jau ir iespēja pārvilkt iekšējo blīvgredzenu- ar atslēgu dūšīgi velkot gan jau ka pārgriež uz pusēm
 
Jancic
Teši tā arī notika. Tagad tikai ar roķelēm..
 
aigars
Lai atbrīvotu sprostgredzenu, uzsilda buksi, uzšauj pa bukses galu vienalga ar kaut ko piemērotu, jo vecā tāpat nav jātaupa, un elementāri izlupina sprostiņu laukā.Ar jauniem blīvslēgiem gan ieberzos, jo blīvslēgi iekš korpusa bija šķībi iebāzti un dakša tecēja kā sēņu kule. Pēc tam izjaucu, sabāzu kā nākas un kārtībā. Pievelku gan es blīvējumu ar atslēgu sirsnīgi un līdz galam.
 
elf
Jancic rakstīja:

Jā ar tiem dikti prātīgi vajag, diemžēl, Raimim to veikalā pārdošanā nav.Frown
Čoma 634 taisījām dakšai profilaksi un abus gredzenus sanāca samaitāt, labi, ka bija veca dakša no kuras paņemt gredzenus varēja.


Sprostgredzenus var nopirkt....biezā slānī...

www.motoren.sk/...il/3852/95
Labojis Jancic uz 08-11-2012 17:41
-----ne
 
turists
nopirkt var visu, tikai jautājums cik tas beigās izmaksās..
 
oilmaster
Var arī specializētos veikalos piemeklēt, bet labāk ir akurāti noņemt un uzlikt atpakaļ, tad vesela jezga atkrīt.
 
circha
Kāds varbūt var pateikt, cik daudz pēc grāmatas vajag ieliet štokos eļļu?
Un ko labāk liet?...Speciālo dakšas eļļu? Ir dzirdēts, ka padomju laikos ir pat miksētas kopā kādas 3 eļļas...
Jau iepriekš PALDIES !
 
Guntis
Es leju 5W-40 sintētiku(vnk 5W-30 nebija -pa rokai-),aizmugurē amortizatoru eļļu.
apmēram 180 ml (priekšā),leju 200.
-ursus-
 
AldisK
Pēc grāmatas ir 140-150ml. Es vairāk neleju. Ar eļļām eksperimentēju. Jaucu kopā un ar roku pārbaudu, kā strādā. Pakaļējos nopirku pie Serģa biezāko amortizatoru eļļu, un štoks ar roku velkot, nāk arā gandriz bez pretestības. Jaucu ar auto motoru eļļu kamēr dabūju, ka štoku ar roku ātri grūti izvilkt. Var tikai izvilkt lēnām. Tad nomierinājos un tādu atstāju.
Te izraksts-citāts no Irži Dočkala grāmatas.

Из каждого пера вилки масло (в количестве 140 см3) сливаем и заменяем смесью, состоящей из масла для амортизаторов (120 см3) и масла М6А для двигателя (20 см3). Амортизатор будет безотказно работать при эксплуатации в условиях высоких температур. Если, однако, температура во время эксплуатации снизится до 5 "С, эту смесь с высокой вязкостью оставлять в вилке не следует. При таких низких температурах вязкость намного возрастает, и вилка будет, наоборот, слишком жесткой.
Ошибочно мнение, что эффективность амортизации повышается с увеличением объема масла. Каждый мотоциклист убеждается в этом, когда маслоотражательные перегородки не способны удержать вытесненное масло и оно вытекает через воздушное отверстие наружу в пространство под кожухом фары.
Labojis AldisK uz 25-03-2014 18:47
 
oilmaster
Dakšas hidroliskā eļļa
Motul Fork oil Expert
Light 15w
 
Kaarlis
Te par viskozitāti nevar būt parliecināts nevienā brīdī, jo darīšana ir ar daudzdesmit gadu veciem dzelžiem dažādās diluma pakāpēs. Man priekš 638 gan 10w gan 15w hidrauliskā eļļa ir par šķidru,pat ar perfektiem gredzeniem. Šobrīd ielēju 20w un vismaz melnajai ir ļoti ok. Lai pielasītu sev vēlamo jāsāk ar kaut ko viduvēju un jāturpina mainīt līdz panāk vēlamo rezultātu. Izvēli ietekmējošie faktori ir tik daudz, ka vienotas receptes nav.
 
aivarsz
Visvairāk sliecos piekrist Kārļa viedoklim. Tas ir lauciņš eksperimentiem. Katram braucējam ir atšķirīgas mopēda lietošanas metodes, noslodzes, kondīcijas, pārvietojamie svari, mehāniskie dilumi, u.t.t.
Pēc šī brīža servisa grāmatām, priekšējā dakšā jaunam Jawa 350 modelim, rūpnīca iesaka lietot 10W monograde dakšu eļļu.

Dzīvē ir pierādījies, ka vairumā gadījumu tomēr ir par šķidru. Pats šobrīd mēģinu 15W. Savādāk ir ar tā saucamo moto amortizatoru eļļu, kas paredzēta mūsdienu motociklu pakaļējiem amīšiem. Tur gradācija ir pēc citām standartizācijām. Nemainīgs viskozitātes indekss dažādos temperatūru režīmos. VI400. Šādu eļļu lieto arī sporta automašīnu advancētajos amīšos.
Par multigrade motoreļļu pielāgošanu dakšām- darīt to var, bet rezultāts būs mainīgs atkarībā no temperatūru režīma. Pielietotās piedevas maina eļļas viskozitātes indeksu dažādās temperatūrās- eļļas molekulas kļūst lielākas pie augstākām temperatūrām un samazinās pie zemākām. Praktiski jau tikaii ar vienu domu- lai viegli pielaist dzinēju aukstumā, piemēram. Vai tas ir pareizi dakšā, lietojot mocīti dažādos gadalaikos, neņemos apgalvot, bet pieņemu, ka tā dakša var sākt neadekvāti uzvesties pie plus dažiem grādiem, kamēr, piemēram, +30o C temperatūrā, dakša ir jau par cietu. Tās tādas manas pārdomas esošo zināšanu ietvaros.
 
turists
Vai kāds ir papētījis kādai ir jābūt spēlei starp buksi un teleskopu? Runāju par 360, 634 dakšām.
 
otomars
vai shaads ir apaksheejas atsperes gala stiprinaajums,man liekas ka berziis sthoku,vabuut izvirpot no kaprona ,teflonaFrown
content32-foto.inbox.lv/albums/o/otomars2/cz/20151104-201228.sized.jpg
 
Iet uz forumu: