Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
elf, Jawa 634 1977gads.
Jancic
Par priekšējās dakšas blīvslēgu. No savas pieredzes, kad sačakarēju 4 gab. blīvslēgus, sapratu, ka jāpievelk tikai ar rokām. Pēc tam kad ir nedaudz pabraukts vēroju vai eļļa sūcas garām vai nē, ja parādās notecējumi, tad nedaudz pievelku ar skrūvgrieža un āmura palīdzību. Es tā tagad rīkojos un uz priekšdienām darīšu arī.
Jo ļoti ātri to gumijas gredzenu pārplēst var, ja pievelk nedaudz par daudz.
 
Kaarlis
Starp citu, vērojums sakrīt. Vis šķībākie bija tie bloki, kurus bija taisijuši vaļā ar lauku metodēm, no rūpnīcas vaļā nevērtie bija ar ļoti niecīgu deformāciju- jāslīpē tikai provizoriski. Vāki gan, visi kā viens, mēreni propelleri.
 
Guntis
Protams,ka sajūga detaļa kustēsies,jo ir jāpievelk.
Par cik man kulises ir DAUDZ,es skatos -it kā- ieliekot motorā,slēdzot ātrumus(un miers).
Speciāli nav nekas -analizēts-.
Man jau domāt, ka tādam meistaram kā -elf- šis ir pat spamera jautājums Pfft

Kā mēri primārai asij lufti? JA ? Vienā galā ass ir NOVILKTA ar sajūgu iekšu. Otrs gals brīvi pārvietojas iekšā
ceturtā roba zvaigznei? Un Kā mēri lufiti ja ceturtā roba zobrats IR novilkts kārbas gultnī uzskrūvējot zvaigznīti?

Jo es nezinu kā to izdarīt? Ja vari paskaidro.

Apaksējai asij manā uztverē tev nav luftes,nav tur ko meklēt.
Maniem 638 dzinējiem ir tur tāda lufte ka gribas lamāties,par
ko Kārlis viegli pavīpsnāja,sakot ka tā tur ir no rūpnīcas Sad

Un neskatoties uz visu..ātrumi slēdzas, i bēdu nezinam...
Labojis Guntis uz 18-02-2013 10:20
 
Guntis
Šeit viens liek 634 kulisi,laikam tad jau varēs atšifrēt:
www.manajawa.lv/...owstart=60
 
Iet uz forumu: