Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawas kloķvārpsta
Guntis
638 !!! pildītai.
 
AldisK
360 jawai tie motori strādā gan ar pildīto, gan vaļējo starpgabalu. Starp citu pildītajam starpgabalam motoru bloki bija savādāki. Tas stiprinājās ar skrūvi no priekšpuses un otra skrūve bija zem karburatora. Kad parādījās vaļējie starpgabali skrūve zem karburatora pazuda. Var jau būt, ka tur bija kāda dziļāka doma, bet es domāju, ka tie vienkāŗši bija uzlabojumi, lai ieekonomētu materiālu. Acīmredzot parēķināja, ka to slodzi iztur arī tāds vaļējs ar ribām starpgabals un iztur arī bez otras skrūves, tāpēc palaida tādu ražošanā. Uz tiem tūkstošiem ražošanā materiālu ekonomija iespējams vērā ņemama. Kāds par to iespējams saņēma prēmiju vai goda rakstu. 638 motors ir krietni jaudīgāks un esmu dzirdējis ka tiem esot bijušas problēmas ar to vaļējo starpgabalu. Nepretendēju uz taisnību, tās tikai ir manas domas. Kārlim te tiešām droši vien ir ko teikt.
 
Guntis
360 arī nāca pildīta(pirmajām). Atšķirība esot -troksnī-.

Vēl viņas meklēja Tomass ,sportam.

P.S. Man no -donoriem- pildīta bija ar epoksīda sveķiem(360).
Labojis Guntis uz 03-01-2016 22:43
 
Kaarlis
Pēc pildīta starpgabala nav absolūti nekāda vajadzība kamēr tehniski dzīvs ir pats starpgabals un dzinēja bloks. Ja bloka sēža sadilusi tad šis ir variants kā to saglābt. Tiesa gan nošaujot vienu zaķi sanāk pakāst divus citus. Šis te gan neattiecās uz vecākajiem dzinējiem kam ir neiespējami un nevajadzīgi likt "nepildīto".
 
cyprus1
Atradu,tikai nokopēšu orģinālvalodā bez tulkojuma- Часто советуют поменять центральную опору коленвала на сплошную. Что происходит в этом случае? Чем жестче опора, тем быстрее выходит из строя центральный подшипник. Вот научное объяснение: коленвал имеет определенный дисбаланс, причем наибольшие колебания присутствуют в центре – это очевидно. Если опора не сплошная – она более податлива, все колебания коленвала идут на упругую деформацию опоры. Более жесткую сплошную опору гораздо труднее деформировать – энергия колебаний коленвала не исчезает (вспомните закон сохранения энергии) – она переходит в работу и деформацию центрального подшипника коленвала. А так как подшипник вещь не очень упругая, а довольно жесткая – возникает перегрев и пластическая деформация шариков и дорожек качения подшипника. В общем надо чем-то жертвовать. Либо центральной опорой, либо подшипником.
Ja interese lūk viss raksts-http://roker.kiev.ua/techinfo/docs/sovety/sovety_motocyklistov.html
 
Juris2
Šeit ir kāds kas praktizē klaņu svērśanu un pēc tam atiecīgi svaru piedzīšanu (domāju to kur ir tas verķis kur klanis ir iestiprināts , zinātajs sapratīs)?
 
bahmuc
Georgs valmierā
 
Kaarlis
Juris2 rakstīja:

Šeit ir kāds kas praktizē klaņu svērśanu un pēc tam atiecīgi svaru piedzīšanu (domāju to kur ir tas verķis kur klanis ir iestiprināts , zinātajs sapratīs)?

Parasti pirms šāda veida remontdarbiem daudzas detaļas nevis tiek "piedzītas" bet gan šķirotas pa masas grupām. Un tikai tad, ja nav iespējams sagrupēt, notiek svara salāgošana.
 
Juris2
Vai kādam ir zināma formula kloķvārpstas balansēšanas svara noteikšanai?
 
Kaarlis
Paturpinot diskusiju par starpgabaliem, mana versija par šo tēmu. Atbalsta virsma gandrīz reiz 2, masas pieaugums niecīgs.
Tad vēl. Par veco laiku klaņiem un it kā labām kloķvārpstām. Ik pa laikam kāds uzraujas uz to, ka kloķvārpsta vai klanis nobeidzās pēc samērā īsa kalpošanas laika. Gaisa mitruma dēļ rullīša un čaulas saskares vietā veidojas rūsas izgrauzti grāvīši. Tajā vietā rullītis novibrē un dauza čaulas cementējuma slāni vai pat iesprūst un šļūc kamēr nodeg. 500 vai varbūt 1500 km- kā loterijā. Pirms eksperimentēt ar veco laiku detaļām, der paņemt rokā attaukotāju un palielināmo stiklu. Pielikumā briesmīgs piemērs.
img_20190216_093513.jpg img_20190207_215827.jpg
 
opozits
Tadelj nesaprotu tos kas tirgo jaunu vecu klokvarpstu vairāk nekā tas remonts maksa...
 
Kaarlis
Tieši tā. Nav jēgas tērēt naudu un laiku neperspektīvām un tehniski novecojušām lietām ar risku ka tas viss beigās vēl sabruks. Sakarīgākais variants ar skatu nākotnē ir likt 638 klaņus. Tad ir pieejami virzuļi ar d16 pirkstu un arī pēc 10 gadiem būs nopērkami jauni klaņi, kā arī viss mezgls kalpos ilgāk. Vienīgais mīnuss- bukse ir klusāka nekā gultnis. Un iesākumā arī biškucīt dārgāks darbs jo kloķene pilnībā jāizjauc un uz koordinātu "stanoka" jāizvirpo klaņa pirkstu sēžas kloķenes vaigos. Esmu dzirdējis ka dažs supermeistars presē sadistiski "pa taisno" taču uzskatu ka tā gan ir atklāta haltūrēšana. Pārāk liels risks sapresēt šķībi ar visām no tā izrietošajām sekām. Un pēdējā piebilde: zinot to, ka resurss pieaug un pie tam vēl ievērojami, izdalot izmaksas ar nobraukto kilometru skaitu, pilnīgi iespējams, šādi taisīta kloķvāpsta sanāks vairākkārt lētāka... Viela pārdomām.
 
opozits
Ok a ko darīt ar 353 klokvarpstu?
 
Kaarlis
Neko. Tādus klaņus šķiet neražo. Gribot negribot jāmeklē vecie. Man ir.Smile
 
opozits
Sk
 
Dalgo
To ko nevar nopirkt, var atjaunot. Kā ar Siliņa darbiem? Dārgāk, bet atjaunots, no restaurācijas viedokļa tas ir būtiski.
 
AldisK
Vakar retromoto parādījās sludinājums, ka pārdod jaunus JAWA 353 klaņus.
 
kergers
AldisK rakstīja:

Vakar retromoto parādījās sludinājums, ka pārdod jaunus JAWA 353 klaņus.


Ss.lv ir tāds pats sludinājums no apšaubāmā Jelgavas veikala, kur preces kvalitāte ne vienmēr atbilst vēlamajai.
 
Krisjanis
Kāpēc apšaubāmā? Pats bieži esmu tur iepircies, nav bijušas problēmas, viss rūc un griežas..
Ja kas, Slovāki labi atjauno kloķenes, atdod, samaksā vidēji 100€ Par viencilindra Un uztaisa visu kā nākas. Vispār viņi malači, māk gan rūdīt, gan cementēt, nav pēc tam jābrīnās, ka klani noķīlē, vai citas nelaimes atnāk.
 
Kaarlis
Paskatijos to mājas lapu un sasmējos- klaņi pa 150 eur un vēl visādi brīnumi.Grin
 
Iet uz forumu: