Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 538
Jaunākais lietotājs: Cezet_
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
bahmuc
Kur lai tādu priekšējo dubļinieku nopērk? Skatos, visādi pārdodās, bet šādus nekur nevar atrast...
 
Laacis_ar07
Dubļinieks man tāds varētu būt,634-01:04 paskatīšos lūžņu garāžā.
 
bahmuc
Ok!
 
Kaarlis
Ak šis nebeidzamais šķūnings. Jawa tā pat kā Rīga, nekad nebūs gatava. Viss sākās ar iegribu uzlikt platākas riepas un disku bremzi.
img_20180301_193248.jpg img_20180223_170409.jpg
 
aigars
Riepas - tas smuki, saliec bildes ko dari ar ķēdi, sajūga automātu, zobratu utt. Man jau ar riepa ir, bet tur kaut kas jāstiepj platāks...domas jau ir , bet laika daudz vairāk nav...
Aigars Birzniekos.
 
Kaarlis
Stāsta sākums bija ar to, ka sagribējās labāku priekšējo dakšu un ļoti labas riepas. Uzliku dakšu, pabraucu, secināju ka darbojas daudz labāk par oriģinālo. Tikai uzreiz parādās sajūta ka priekšējā piekare strīdās ar pakaļējo. Nākamais solis- aizmugurē tiek uzmontēti amīši ar progresīvo atsperi. Braukšana manāmi uzlabojās taču parādijās nelaba tendence lielākās bedrēs "sist cauri". Saregulēju uz cietāko- palika nedaudz labāk taču ne pavisam. Kādā jaukā bedrē tik pamatīgi uzsitu, ka izlauzu ar riepu dubļusargus to savienojuma vietā. Pa daļai pie vainas mazliet pa garu skrūves. Paralēli visam mēģinājumi uzmocīt riepas. Izvēle krita uz Bridgeston bt45. No vienas puses salīdzinoši dārgas, taču no otras uz cita moča testētas likās kā baigi labas. Nelaime slēpjas tamā apstāklī ka vairums labo riepu ražotāju neražo riepas atbilstoši jawas izmēram. Vienīgā iespējamā kombinācija lai visu saliktu puslīdz pa plauktiņiem bija pāriet uz nākamo izmēru. Tātad 3,5 un 4,00. Priekšējā riepa dakšā jūtās labi. Nekas nav jāpārtaisa ja neskaita dubļusarga stiprinājumu. Sākotnēji lai izietu no situācijas piesmēju iepriekš uzlikto travela dubļusargu, šobrīd Pielāgots viens no retro variantiem. Pārlocīta platāka skava, izmainīta caurumiem vieta un šķiet, nāksies par kādu milimetru samazināt skrūvju galvām biezumu. Ar aizmugures riepu mazliet sarežģītāk. Tai ir tendence ķerties dubļu sarga priekšējā daļā un ar sānu berzt ķēdes sarga gumijas. Daļa problēmu tiks novērstas izmantojot Trampa dakšu tādejādi atvirzot riteni par 5 cm uz aizmuguri. Aizmugures amīšos pagaidu variantā testa nolūkos ielikti virs atsperes ap 15 mm biezi distanceri. Tagad cietība sāks regulēties no tā stāvokļa kur iepriekš beidzās. Pārējais šobrīd procesā...
 
gacans
Kaarlis rakstīja:

Stāsta sākums bija ar to, ka sagribējās labāku priekšējo dakšu un ļoti labas riepas. Uzliku dakšu, pabraucu, secināju ka darbojas daudz labāk par oriģinālo. Tikai uzreiz parādās sajūta ka priekšējā piekare strīdās ar pakaļējo. Nākamais solis- aizmugurē tiek uzmontēti amīši ar progresīvo atsperi. Braukšana manāmi uzlabojās taču parādijās nelaba tendence lielākās bedrēs "sist cauri". Saregulēju uz cietāko- palika nedaudz labāk taču ne pavisam. Kādā jaukā bedrē tik pamatīgi uzsitu, ka izlauzu ar riepu dubļusargus to savienojuma vietā. Pa daļai pie vainas mazliet pa garu skrūves. Paralēli visam mēģinājumi uzmocīt riepas. Izvēle krita uz Bridgeston bt45. No vienas puses salīdzinoši dārgas, taču no otras uz cita moča testētas likās kā baigi labas. Nelaime slēpjas tamā apstāklī ka vairums labo riepu ražotāju neražo riepas atbilstoši jawas izmēram. Vienīgā iespējamā kombinācija lai visu saliktu puslīdz pa plauktiņiem bija pāriet uz nākamo izmēru. Tātad 3,5 un 4,00. Priekšējā riepa dakšā jūtās labi. Nekas nav jāpārtaisa ja neskaita dubļusarga stiprinājumu. Sākotnēji lai izietu no situācijas piesmēju iepriekš uzlikto travela dubļusargu, šobrīd Pielāgots viens no retro variantiem. Pārlocīta platāka skava, izmainīta caurumiem vieta un šķiet, nāksies par kādu milimetru samazināt skrūvju galvām biezumu. Ar aizmugures riepu mazliet sarežģītāk. Tai ir tendence ķerties dubļu sarga priekšējā daļā un ar sānu berzt ķēdes sarga gumijas. Daļa problēmu tiks novērstas izmantojot Trampa dakšu tādejādi atvirzot riteni par 5 cm uz aizmuguri. Aizmugures amīšos pagaidu variantā testa nolūkos ielikti virs atsperes ap 15 mm biezi distanceri. Tagad cietība sāks regulēties no tā stāvokļa kur iepriekš beidzās. Pārējais šobrīd procesā...
Un kam tas murgs ,vai ir vērts to jawu tā varot ,protams šādi tādi uzlabojumi pa ļaunu nenāk ,bet jawa ir un paliek jawa,Kārli ,reiz Tu teici ,ja šitādas domas nāk galvā ,tad tu izmauc ar sievas Suzuku un izvēdini galvu ,tad , kas, vainu suzuks pārdots ,vai sieva tev neļauj braukt ar savu moci !!!! Smile
 
magaivers
Es uzlabojumus redzēju, tiešām forši. Ļaujam Kārlim izpausties, būs riktīgs aparāts Angry
 
Kaarlis
Tos vārdus teicu sakarā ar jawas motora forsēšanu un manas domas nav sevišķi mainijušās. par 200 latiem pirktais agregāts mierīgi uzņem ātrumu tuvu 200 un visas dumjības ir no galvas izvēdināts bet ir viens bet! Ar šito:
imag0234.jpg
 
Kaarlis
nu nekādi nevar aizbraukt šite:
imag0850.jpg
 
Kaarlis
Līdz ar to ja ir vēlme kaut kur nopietni braukt un tieši ar jawu, nav citu variantu kā to mēslu pārveidot par motociklu.
sarežģīti?- Jā!
dārgi?- jā!
laikietilpīgi?- jā!
rezultātā vienalga sanāks mēsls?- jā!
Toties interesanti.Grin
 
gacans
Atmiņa Tev laba ,spriedelējām tiešām par motora vīlēšanu .Ko lai saka riepas būs platas ,bremzes disku ,amartiņus beigās uzliksi kādus gāzeniekus ,nu tad jau būs to motoru ar jāvīlē ,kur ta liksies !!!!GrinGrinGrin
 
Kaarlis
Nav nekādas vajadzības. Perfekti uztaisīts standarta dzinējs ir pilnīgi pietiekams visos ceļojumos un visos ceļos. Sporta pasākumos īpaši neielaižos, tam ir citi onkuļi un cita pieeja.
Labāk palīdziet man noorientēties 559 modifikācijās. Nesaprašana par 559 ar dzimšanas gadu 1965. Kura no versijām un kā atpazīt? Uz plāksnītes nav iesists. 1965 gadā rūpnīca paralēli izlaida aptuveni 7 veidu 250nieces. man domāt, reālākās versijas ir 559/04 vai 07.
Versijas?
 
otomars
02 klokjenei viens gultnis kreisajaa pusee
Labojis otomars uz 12-03-2018 20:30
 
Guntis
Edmunda 559 bija divi gultņi(1966),rezerves motoram viens.

Man 559 bija 1967 gada ,ar vienu gultni. Vienam gultnim ir normāls blīvslēgs,normāla klasika. divu gultņu sistēmai blīvslēgs labirints.

Jaucot Eda 559 biju izbrīnīts par divgultņu sistēmu.Gultnis jau atstāts viens un normāls blīvslēgs.

Droši ,ka pateicu to, ko Kārlis bez manis zina...
-ursus-
 
otomars
jawaold kautkur bija saliidzinaatas 559 peec gadiem,zheel ka nesaglabaaju linkuFrown maneeja skatot peec motora,benjka ,spido .ratu rumbaam un razhoshanas gada iekljaavaas 02 modeliGrinnu es taa pienjeemu,
P.S Gunti .Grinjautaaja par 1965 gadu ....
Labojis otomars uz 12-03-2018 20:30
 
Guntis
1965 vecie rati,divi gultņi,bet motors jau 559.
-ursus-
 
Kaarlis
Stāsts sekojošs: mocis piederēja kāda mana bērnības drauga tēvam. Sīki būdami, kopīgi to moci arī lauzām. Tajos laikos viņš vēl bija komplektā. labi atceros, bardačokiem bija mēles, uz stūres suņa ausis un garenais spidometrs kā arī dziļais dubļusargs. Riteņu rumbas, sēdekļa formu un čoka esamību par pēdējiem aptuveni 30 gadiem esmu pamanijies piemirst. Kops tiem laikiem mocis izceļojies caur daudz puišeļu nagiem kamēr līdz nepazīšanai izvarotu man viņu atdeva šķūnīša tīrīšanas ietvaros. Kaut kā netīšām izdevās atpazīt ka tas ir tas pats mocis un izdevās pārrakstīt arī papīrus. Šobrīd tas kas palicis: sabojāts rāmis ar papīriem kurā ieskrūvēts dzimtais motors. Nr sakrīt ar plāksnītē iesisto. Gribētos atpazīt kas tas par špoku ir bijis un tad jau izdomātu kādam projektam par pamatu viņš varētu sanākt.
Pēc vairāk kā 30 gadiem pamodusies sirdsapziņaGrinGrinGrin
Saskaņā ar Čehu lapās atrodamo informāciju viņš varētu būt 559/04/00 vai nu 559/07
Atšķirība- pirmais bija normālajiem cilvēkiem, otrs apdalīts un psrs tirgiem. Tā kā drauga fāters bija saistīts ar jūras lietām, tad moča ceļš no Čehijas līdz LV miglā tīts.
www.cezetmania.info/...ukazka.pdf
7 gadus viņš nomētājās pie manis gaidīdams savu kārtu. Paies kādi vēl 2 vai 3 līdz būs braucams
 
otomars
forum.jawaold.su/...hp?t=25814
 
Kaarlis
Par 559 vēl jo projām nekādas skaidrības. Manam dzinējam ir 1 gultnis kloķvārpstas kreisajā pusē. Atradu manuāļus kur dažādām modifikācijām ir iespējama šāda opcija... Krievu saitā jawiņa kā oga tikai man arī māc šaubas par autentiskumu. Daudzi komentāri tajā tēmā ir galīgi garām un es tiem nepievērstu uzmanību ja vien kāds būtu notīrijis dubļu slāni, kam nevajadzētu rasties pirmajos 5 kilometros saskaņā ar odometru.
Tas štrunts. Ieriktēju aizmugurējo dakšu un riteni savā vietā un brīnumu brīnumi.... Nez kā gadijies, riteņa ass sanāk precīzi zem izpūtēja. Un arī ritenis nostājies gandrīz pa vidu arkai. Gandrīz jāsāk pārdomāt, kas bija pirmais, vista vai ola jebšu kā tā plastmasniece bijusi konstruēta un kāda nonākusi uz konveijera.
img_20180318_203011.jpg
 
Iet uz forumu: