Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
Guntis
Kam tev tās vara trubas? kloķenes vidus gultņu eļļošanai?
Vai eļļošana būs -automatizēta-? vai -no rokas-?

manuprāt laba ideja motoram,kas paredzēts ekspluatācijai ar lielāku jaudu,nekā rūpnīcā paredzēts.
 
Kaarlis
Jā, caurulītes paredzētas smērēšanai- spiedīšu uz resursu!
Tā kā pagājušā ziemā iepirktā optiskā aizdedze ir sevi parādijusi no labās puses un visu vasaru jeb aptuveni15 tk km nostrādājusi godam, tad arī šim motoram tiek montēts virsū Kijevā ražotais devējs. Konstrukcija nemainīgi vecā- uz tās pašas kontaktu plates pieskrūvējam devēju, tad pielāgojam un nostiprinam auto sadalītāja spārniņu. Regulēšana notiek tā- atrodam maiņas punktu, ievīlējam uz rotora atzīmi, atrodam aizdedzes momentu un ievīlējam otru atzīmi- tas ir nodrošinājums priekšdienām. Tad pie vajadzīgās apsteidzes iegriežam devēju- uz nostrādāšanas momentu norāda devēja pamatnē iestrādātā gaismas diode un viss gatavs.
199_3168.jpg 199_3159.jpg 199_3161.jpg
 
Kaarlis
Hei, mototauta radošā! Iesakiet elementārāko vai pareizāko risinājumu divu karburātoru darbināšanai- ko iesākt ar gāzes trosi vai trosēm? Nosacijums NR 1.- gāzes ručkai jāpaliek dzimtajai, pieļaujamas izmaiņas ko īpaši neredz.Shock
 
aigars
Sākumā pie ručkas viena trose, tālāk paliek divas - tā ir sniega mocītim. Troses apvalkā pa vidu ir ielipināts starpgabals kurā troses ir savienotas.
Nez kā būs ar Jawas ručku kreisējot noturēt divu droseļu atsperes. Man jau vienu dažreiz apnīk turēt, man gan ir atspere stingrāka.
Labojis aigars uz 24-01-2014 22:17
 
Kaarlis
Aigar, ja ir iespēja, lūdzu nobildē to savienojumu- slinkums izgudrot jaunu velosipēdu.
Kamēr karbiņu problēmas risinās, ir iegatavotas abu vāku sagataves- tagad jāslīpē uz pulēšanu- ja jau šķūnings, tad šķūnings. Kā bildē manāms, tomēr kreisajam vākam apstrādes švīkas tiek imitētas no jauna un otram vākam uzraksts ar emblēmu saglabāts perfektām kontūrām.
199_3167.jpg
 
aigars
Kārli, bildes e- pastā.
 
Kaarlis
Nu tad tā... Motors atradis sev vietu rāmī, pieraksta adresē ieriktējusies arī indukcijas spole no audi v6 motora. Kombinācijā ar jawas bodē nopērkamajiem svečvadiem- jāuzlodē tik pašam vadu gali. Sapulētie vāki arī savās vietās. Nu bet šķūnings jau nebūtu līdz galam foršs ja pēc labākajām kolhozņiku tradīcijām nesašķūnētu priekšējo dubļusargu. Bildēs var aplūkot 2013 gada Jawas Travel dubļusargu- tas tiks ieadaptēts uz palikšanu. Vēl kādā bildē ir suzuki gs 500 1990 gada dzimtais dubļusargs un aptuveni tajos laikos radīta pašmāju šķūnīša versija, kuras pamatā ir oriģinālā dubļusarga bleķis. Atrodiet trīs atšķirības un atšifrējiet kurš ir kurš.
Njā, bija taču laiki, kad prasme rīkoties ar tēvam nospertām metāla šķērēm guva atzinību visu kaimiņu puišeļu acīs. Tā kā atzinība par sadirsto moci bija neizmērojama- mūsdienās dzīvu oriģinālu gandrīz ar uguni neatrast.
199_3179.jpg 199_3170.jpg 199_3174.jpg 199_3173.jpg 199_3165.jpg
 
aivarsz
Foto 199_3165.jpg Suzuki GS 500. Šāds priekšējā dufeļa stiprinājums ar amortizējošiem savienojumiem, divdaļīgs, ir sen populārs arī citiem japāņu mopēdiem. 199_3174.jpg izskatās pēc šķūņa darbībām, 199_3173.jpg varētu būt tas Travelis, ko esi iecerējis klonēt virsū modelim. Tāds mans skatījiens.
 
Kaarlis
Pēc kāda laika atkal atgriežos ar junu info. Aivaram par dubļusargiem minējumi absolūti precīzi- to laiku gaume+ šķūnīšu izpausmes...
Bet nu pie lietas.! Beidzot savu vietu ir atradusi visa elektrība. Uzstādīta optika, pārvilkta ierosmes ķēde, uzstādīts acc relejs, atvilkti vadi acc ligzdai, labajā sīklietu kastītē (bardočokā) izveidojies sadales skapis, pielikts el spidometrs- kalkulātors Sigma, pabīdīta lieta ar diviem karbiņiem- atrisināju arī problēmu ar divām trosēm- lai runā bildes:
img_0021.jpg img_0024.jpg img_0026_1.jpg img_0028.jpg
 
turists
Tie karbūži sakausies, kad motoru iedarbinās.. Grin
 
Kaarlis
Lai tie divi tur dara ko grib, ja tik šis te darbosies. Tā kā nav skaidrības par rezultātu, smukumu nekādu te pagaidām netaisu. Ienāca prātā, varbūt noder. Mazs lecieniņš pagātnē- (ne pirmais un ne pēdējais) ātrumkastei nevajadzētu regulēšanas procesā bakstīt paplāksnes starp garo asi un gultni kartera kreisajā pusē.- tamajā kartera pusē- iemesls stulbs un vienkāršs- iebakstot tur paplāksnes vēl vairāk samazinās šlices garums kas ieet sajūga groza vidus daļā. Tur jau sākotnēji trešdaļa trūkst. Tad nu sanāk kā sanāk- jāiemauc gultnī garā ass un dzīres var sākties- jasaskrūvē abas bloka puses kopā un caur pakaļas galu var ļoti ērti izmērīt spēli- it sevišķi, ja zobratā nav jau iemontēts blīvslēgs. no izmērītā var sarēķināt paplāksnes biezumu, ko likt zem šī paša zobrata. Tad jau tālāk ar citām paplāksnēm jāpieriktē pārī sazobes ar parazītvārpstu. Te gan prasītos lai būtu iespējams regulēt kulises augstumu taču uz to nākas pievērt acis.
199_3127.jpg
 
Kaarlis
Pieķēros samazgāt un salabot visus manā šķūnītī atrodamos karburātorus no 8-tās jawas. Atradu kādus sešus vai pat vairāk un kamēr tos visus sačubināju, nonācu pie vecā teiciena apstiprinājuma- atkārtošana- zināšanu māte! Un man šķiet, atradu izskaidrojumu senajai problēmai ar dažādo cilindru darbību un atšķirīgo kūpēšanu. Pagaidām gan paturēšu noslēpumā savu domu, taču ja tie, kas taisās likt šīs konstrukcijas karburātorus uz vecāka modeļa močiem drusku aplauzīsies un savukārt mani divi uzvedīsies labi, tad tas būs manas teorijas apstiprinājums...
 
UldisK
Esmu novērojis atšķirīgo dūmošanu, itsevišķi aukstam motoram, bet tādēļ, ka tas neietekmē ātrumu - tad nepievērsu tam īpašu uzmanību, bet kas to zin varbūt, ka ar abiem kūpošiem stobriem vispār stūri nevarētu novaldītGrin
 
Kaarlis
Un beidzot tas ir noticis- divu ziemu darbiņš ir ievirzijies finiša taisnē. Ieķēru kārtīgu paniku jo pusstundu nevarēju normāli piešķilt un izdarbināt līdz sapratu, ka kārtējo reizi esmu uzrāvies uz sūdainu benzīnu!!! Un tas tika notecināts no mana iepriekšējā mocīša... Nekas, noņēmu autiņam atplūdi un sapildiju pudelē svaigu bendžuku. Motors kā jau tikko salikts, rūc riebīgi klusi. Pēc 1,5l degvielas izdarbināšanas patestēju apgriezienus- līdz 7000 itkā uzrauj brīvi, ja ticēt tahometram. Kaut kāda regulēšana jāatliek līdz laikam, kad būs iespējams uz ceļa paslogot un būs atrisināts jautājums ar gaisa filtru(iem). Baigi jau negribās likt tos porolona mēslus taču oriģinālā kaste arī vairs neder. Ir kādi ieteikumi?
199_3201.jpg
 
Guntis
Georga forumā,bija par diviem karbjiem tēma.Tur arī ir gaisa kastes risinājums.
 
morgans
Vai nav iespējams orģinālajai kastei pārtaisīt apakšējo daļu uz divām izplūdēm? Vienīgi izskatās ka tie karburatori dikti skatās katrs uz savu pusi.Bildē redzams ka esi piegājis pirmajai iedarbināšanai ar ''pareizajiem instrumentiem''. Grin
 
Kaarlis
Nu, karbiņi skatās katrs savā leņķī, taču tam ar štrumiem nav nekāda sakara. Šobrīd atbrīvoju māju no krāmiem, tādēļ kārtība nebūs vēl ilgi. Par pašiem karbuļiem runājot, leņķi varētu izmainīt ja varētu atrast caurules ar s veida līkumu. Atkal prasās pēc rekomendācijām...
 
morgans
Varētu atstāt kasti ar vienu izplūdi...bet tad vajag cauruli ar ''T'' līkumu un pie karbuļiem 90 grādu līkumi......bet tur jau laikam nav daudz vietas kur izvērsties.
 
aivarsz
Paskatījos vairākos saitos, par gaisiniekiem, kaut ko jau tie cilvēki ir savīlējuši un sadarījuši. Tas par ko Guntis teica, piemēram ir šeit:
retrojawa.lv/...l#post_834

No otras puses, īsti nesaprotu, ar ko jums nepatīk karbona sporta filtri? Ir kādi tehniski pamatoti argumenti par pārāk labām gaisa plūsmām? Es ar savu tehnisko nezināšanu, runāšu no praktiskā skatījuma, jo esmu šādu izstrādājumu lietojis. Pirmais ieguldījums (karbona filtrs) Jawa gadījumā (un, parasti, ne tikai) ir dārgāks, vai mazliet dārgāks. Bet, vienreizējs.

Pienākot filtra apkopei, jārēķinās, ka komplekts mazgātājs+ eļļotājs, komplektā maksā kādus padsmit eiro. Bet jawai varētu pietikt dažām reizēm. Par filtrācijas elementiem ir jau visādi varianti, palūriet, piemēram šeit:
www.bmcairfilters.com/...3_4_1.aspx

Var saslēpt arī Jawa filtra kastē, ja ir tāda nepieciešamība. Bet Kaarlis jau, cik saprotu, šobrīd netiecas uz k-kādu baigo mopēda autentiskumu, galvenais ir gala rezultāts.

Jūs gan dažādās bildēs skatoties, runājat par porolona filtrējošajiem elementiem, kas šobrīd neatbilst īstenībai. Nejauciet absolūti dažādus filtrācijas elementus. Arī apkopes materiāli ir pilnīgi atšķirīgi.
Tehniski mani varētu interesēt, pēc kādiem kritērijiem šādai 2 karburatoru sistēmai tiek veikti dažādi dīžu izmēru aprēķini?
Labojis aivarsz uz 12-02-2014 22:14
 
Kaarlis
Aivar un Gunti- un atkal jūs esat maldināti ar pirmavotu- reālas auzas! GrinAngry motoentuziasti.lv/...-t450.html Un vēl- diemžēl projekts tā arī palicis puspabeigts.
 
Iet uz forumu: