Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Lapsu māju šķūnītis.
Gusts
Gusts rakstīja:

Kaarlis rakstīja:

Lapsu Šķūninga Studijas melnais mocītis ticis pie numura paliktņa. Izgatavots no plāna nerūsējošā tērauda loksnes. Tai ielocītas malas, kas kalpo kā stiprības ribas. Padziļinājumā ieguļas numurs, ko nostiprina ar pulētām apmalēm. Pie apmalēm ar punktiem piemetinātas vītnes. Ar 3 uzgriežņiem katra pievelkās un satur numuru. Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes.



Gribēju piebilst, ka dažam labam īpašumā ir arī rāmītis ar visu gravējumu Smile


Censhos pievienot attēlu, cerams ka šoreiz man izdosies
image_1.jpg

ČZ 125 type 453/05
 
Aigars_R
Kaarlis rakstīja:

Ja nu kādam interesē, šeit mans domugājiens par kulises remontu:



Šo Tevis piedāvāto variantu jau izdomāju, kad pagājušo ziemu taisīju savai 360 motoru. Ar šo papildinājumu esmu nobraucis 1000 Km.
Domāt par šāda veida uzlabojumu piespieda nopirkta jauna kulise, kurai viens urbums nez kāpēc ir izurbts 8mm, septiņu milimetru vietā. Domāju, ka tāda man gadījās(brāķis), bet nē, pārējās skatītās (jaunas-veikalā) visas bija tāda paša izpildījuma.Veco laiku razotajām abi urbumi ir 7mm, kā vajag būt.
Uzmanību pievērsu tāpēc, ka blokos kur ir stienīša atdures vietas ir tā jau paliels izdilums, un ja vēl šīs vietas brīvkustība, tad dakšiņu stienītim, sasummējot visas brīvkustības, tās ir pārāk lielas un tas man nepavisam nepatika.
Georga variantu ar tiku pētījis, bet man likās drosāks šis bukses variants.
Stienītis stāv stingri savā vietā, un dakšiņas brivi slīd par savu paredzēto trajektoriju.
Ātrumi slēdzas labi, esmu ļoti apmierināts.
 
Kaarlis
Tieši tāds ir šī zaķa stopsignāls! Kulises abi caurumi dažāda diametra un lai samazinātu dakšu stienīsa brīvkustību un potenciālu izdilumu blokos vibrācijas un citu faktoru dēļ, kā arī samazinātu stieņa iespēju deformēties, vajadzīgs šāds risinājums. Praporam, džordžam ir sava versija, man savs skatījums uz mehāniku. (Pēdējais teikums adresēts Guntim). Vienīgā piebilde risinājuma kopētājiem: Katra detaļa jātaisa individuāli un metinājums jāveic vismaz tad, kad kulise ir blokā un stienis vismaz vienā atdurē. Metinot un centrējot vadoties pēc pārslēga plaknes garantētas auzas!
 
Kaarlis
Lapsu šķūnīša viens no jaunākajiem veikumiem. Nu ļoti jau patīk novest darbu līdz galam. Lai saturs un izskats būtu vienlīdz labs. Fonā sagatave nākošajam projektam.
imag1515.jpg
 
Kaarlis
Gusts rakstīja:

Gusts rakstīja:

Kaarlis rakstīja:

Lapsu Šķūninga Studijas melnais mocītis ticis pie numura paliktņa. Izgatavots no plāna nerūsējošā tērauda loksnes. Tai ielocītas malas, kas kalpo kā stiprības ribas. Padziļinājumā ieguļas numurs, ko nostiprina ar pulētām apmalēm. Pie apmalēm ar punktiem piemetinātas vītnes. Ar 3 uzgriežņiem katra pievelkās un satur numuru. Konstrukcija pieļauj numuru neskrūvēt taču tā kā man viņā caurumi jau bija, tad nostiprināšanai izmantoju tos. Pievienoju arī dažas bildītes.



Gribēju piebilst, ka dažam labam īpašumā ir arī rāmītis ar visu gravējumu Smile


Censhos pievienot attēlu, cerams ka šoreiz man izdosies

Vienas lēdijas mocītis arī ticis pie numura paliktņa. Tiesa gan, ar gravējumu galīgi nav veicies- nāksies pārtaisīt.Un par paša paliktņa nepieciešamību vēsta paša numura stāvoklis.
imag1517.jpg
 
aivarsz
Kaarlis rakstīja:

Lapsu šķūnīša viens no jaunākajiem veikumiem. Nu ļoti jau patīk novest darbu līdz galam. Lai saturs un izskats būtu vienlīdz labs. Fonā sagatave nākošajam projektam.


Gribu piebilst, ka šis projekts ir ildzis vairāku gadu garumā, jo neviens, nekad un nekur nav steidzināts. Bet no 633 ir radies 634 ar pusautomātu, protams, ne bez problēmām radīšanas procesā. Šodien saņēmu gala rezultātu, maiņas motors ir taisīts no pilnīgas mēslu kaudzes, esmu pārliecināts, ka Siliņpaps un, visvairāk Kaarlis ir veicis visu pa grūto, bet foršo. Tehniski, ceru, būs labi. Pudu sāls tak konkrētais 2T meistars ir apēdis šajā sfērā. Tādēļ mana ticība ir 100%. Tehniskas novitātes ir ieviestas. Vizuāli- vaigi pārpulēti nemaņā. Nianses sekos, jāliek tik rāmī un jāmēģina saudzīgi sākt pieprišināt un iebraukt jau agrā pavasarī. Tāpat, milzīgais paldies Oilmaster par virkni ar nepieciešamo mezglu izsniegšanu, lai projekts tiktu īstenots. Smile
 
Kaarlis
Nu, Siliņpapam tik vien tika kā kloķvārpstas reanimācija, pārējo vairāk vai mazāk nomociju pats. Tas toreiz iepirktais donormotors izskatijās kā tirdzniecībai samesta mulāža. Bet nu beigās jau sanāca tīri nekas agregāts. Tas toč nebija vieglais projektiņš taču šobrī dienaskārtīūbā ir vēlviens smagāks- pilnīgi izvaroti 360tie bloki ar gauži maz detaļām komplektā. Nevar saprast vēl kurš būs lielāks diplomdarbs. Sāk veidoties iespaids ka sakarīgie dzinēji iet uz beigām. Parādās arvien "smagāks" izejmateriāls.
Bet lai nebūtu tukša muldēšana bildītē uzskatāms piemērs tam, kā dēļ vienmēr uzstāju uz gultņu un blīvslēgu automātisku bezierunu nomaiņu. Konkrētais gultnis no mazās čēziņas sekundārās vārpstas.
imag1523.jpg
 
Kaarlis
Lapsu māju šķūnītī atkal ir mazliet pastrādāts. Izejmateriāls: Pilnīgi sabojāti un sasisti motora bloki, sadilusi kloķene un zobrats ar buksi. Projekts ar devīzi "kā ne no kā uztaisīt motoru". Sadabūta kaudze vajadzīgo detaļu- kas no veikala, kas arī lietots nopirkts. Iemānīta 634 kārba un visādi citādi labumi. Pierūcināts un nodots īpašniekam montēšanai rāmī.
imag1436.jpg imag1449.jpg imag1437.jpg
 
Kaarlis
Fināls:
jpg.jpg
 
Kaarlis
Šamai bildei nosaukums cz 450/175 jeb "Gustam varētu patikt". Smile
imag1657.jpg
 
Gusts
Kaarlis rakstīja:

Šamai bildei nosaukums cz 450/175 jeb "Gustam varētu patikt". Smile


Gustam, pa-ātiks, patiks.Smile tik pēc noklusējuma uzskatīsim ka tas tomēr ir ČZ 453/125
ČZ 125 type 453/05
 
Kaarlis
Lapsu māju šķūnītī līdz tehniskai un juridiskai kondīcijai novests vēl viens mazprojektiņš: Stella RMR 2.134 jeb Čehijā pazīstama ar nosaukumu Jawa Babetta 134. Skaidra lieta, ir arī braucējs jau atradies. Smile Un ne viens vien.Smile
Ielūkojoties LTAB lapā un pētot OCTA cenas nejauks pārsteigums. Gandrīz vai dārgāk sanāk kā mocim.
img1.jpg img2.jpg
 
aivarsz
Dažam labam Olainē lieli svētki. tagad tik vēl drusciņ jāpastiepjas vecumā, līdz mopēda vadīšanas apliecības saņemšanai...
 
AldisK
Manas Rigas13 tikai lēnām top. Domāju uz pavasari vismaz viena būs gatava.
 
Kaarlis
Lapsu Šķūninga Studija gatavo nākamo (nezinu gan kuru pēc skaita) nākamajai sezonai.
imag1764.jpg
 
PinkuJanis
Opaa. Te jau aiziet High Tech ar čaulu presēšanu, lai koriģētu iedzimtas kroplības. ..
 
Guntis
Cik man ir ienákusi infa tad Kárlis tagad strádá tikai pie JAWA.
Vai tas rentējas? Es novēlu tikai izturību un daudz klientu.
 
Dalgo
Kārlik skrūvēt un skrūvēt, jo ir kur vēl augt un eksperimentēt Smile

YouTube Video
 
Kaarlis
Kur augt un eksperimentēt ir vienmēr. Visu cieņu Tomasam. Tikai nez vai sporta jomā.Un ja gribās pasportot, priekš tam ir cita tehnika, kurai nekad netiks līdzi pat vispārvīlētākā jawa. Man domāt, jawa jāatstāj savā vietā starp vēsturiskajiem un klasiskajiem ielas motocikliem un trakā vīle tālajā plauktā. Un vīlēt tikai tad, kad nepieciešams novērst sociālisma un rūpnīcas strādnieku piektdienas sekas.
 
Kaarlis
Guntis rakstīja:

Cik man ir ienákusi infa tad Kárlis tagad strádá tikai pie JAWA.
Vai tas rentējas? Es novēlu tikai izturību un daudz klientu.

Katrām baumām savs pamats. Kaut kāda daļa taisnības tajās ir. Nav jau īsti starpības vai saņemt aploksni glaunā autocentrā Rīgā vai paša pagalmā. Tikai ar plikām javām tīri entuziastiski laikam eksistēt tomēr neiespējami. Tāpēc ieskatam kontrastaina bilde no Lapsu Šķūninga Studijas pagalma.
imag1773.jpg
 
Iet uz forumu: