Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 3

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
oilmaster JAWA 350, tips 361 Sport
oilmaster
Sveiciens!
Lai īsinātu ziemu, esmu izlēmis ķerties klāt jaunam projektam.

Īsumā plāns no šāda:


Uztaisīt šādu:


Radikālās atšķirības ir tas, ka šis motocikls būs uz 19-padsmitnieka ratiem.
Šovasar bija iespēja patestēt Arņa Tomasa un Mārča ČŽ Sport modeļus...sajūtas bija pie Jelgavas ūdenstorņiemGrin

Krāsa "Skandināvu" variants. Gribu tikt cauri ar pulverkrāsu pelēkajai daļai. Zilā- parastā, jo vajadzēs špaktelēt.
Labojis oilmaster uz 26-02-2013 23:33
 
oilmaster
Darbi sākušies ar motora remontu.
Pulētās alumīnija detaļas.



Aizmetināts eļļošanas kanāls vākā. Tikpat labi var tikt cauri ar šķidro metālu.


Labojis oilmaster uz 13-12-2012 19:21
 
oilmaster
Par cik gatavojos ar JAWA motociklu izbraukt Norvēģiju un cik noprotu ar blakusvāģi neviens braukt man neļaus, tad šis būs brauciena motocikls.
Moču krāsa sanāks mazliet tematiskāGrin

Ņemot vērā, ka ar šo agregātu tiks braukti lieli attālumi, motora remontu uzticēju Valmieras Georgam. Lēti nav, bet kvalitāte, darba attieksme un termiņi ir uz 10 ballēm.
Viss ir šķietami viegli motoram remontējams, ja ir specinstrumenti. Smile

Kopā izjaucām un konstatējām, kas ir jāmaina.




Cilindri bija uzlikti gandrīz jauni, dilums praktiski nekāds, tāpēc tika nomainīti tikai gredzeni un jauni rūpnīcas oriģinālie 0 rem. virzuļi.


Labojis oilmaster uz 13-12-2012 19:21
 
oilmaster
Kloķena pārpresēta, nomainīts vidējais gultnis. Bija beigtas divas asis, kas tika taisītas, cementētas no jauna. Klaņi bija labi.Klaņa bukse piemērota pieejamajam virzulim, diametrs buksei pārtaisīts no 15 uz 16. Līdz ar to novērsts bukses izdilums.





Tepat forumā dabūju pildīto starpgabalu, kas tika nomainīts pret tukšo. Paldies labvēlim


Labojis oilmaster uz 13-12-2012 16:32
 
oilmaster
Samainīta motora ķēde un sajūga diski.



Samainīts zobrata blīvslēgs kas ir no JAWA 350 STYLE, lai eļļa negāžas āra.



Izvirpota uz kurbuļa ass papildus rieva vēl-vienam blīvslēgam. Blīvslēgi orģinālie, Versija ar apaļgumijām nav tā pati labākā. Kurbulis ar pretestību strādā. Ar oriģinālajām starpību vai viņas ir viena vai 2 nav. Izkurbulēts, eļļa netek.


Labojis oilmaster uz 13-12-2012 19:20
 
Guntis
Kur -blaķene- ko a?
P.S. dari vēl kādam,labu nolamās ... kā -ursi-,nepateicība ir pasaules alga Sad
Grin
 
oilmaster
Uzmetināta papildus "gaļa" eļļas mainīšanas caurumam. Oriģinālo vītni var diezgan viegli sabeigt, šādu var vilk droši.



Papildus kakliņš karburatoram.



Aizdedze viennozīmīgi jaunā bezkontaktu. Ir veikta regulēšana. Kas šādai uzpariktei ir vienreizējs pasākumsGrin Un protams, problēma ar lādēšanu un braukšanu ar gaismām atkrīt uz visiem laikiem.





Motors iedarbināts stenda un noripināti bez slodzes pirmie 100 km. Motors strādā perfekti, bez liekām skaņām. Tādu motora darbību nebiju dzirdējis nevienam no saviem motocikliem.



Un te jau motorīts salikts, gaida kad varēs krāmēt rāmī!Grin



Moča salikšana tiks veikta JAWA veikalā. Uz pavasari vajadzētu būt gatavam. Paldies!Smile
Labojis oilmaster uz 13-12-2012 19:25
 
elf
Guntis rakstīja:

Kur -blaķene- ko a?
P.S. dari vēl kādam,labu nolamās ... kā -ursi-,nepateicība ir pasaules alga Sad
Grin


Lai ar blaķeni brauktu pa Norvēģijas serpentīniem,visu ziemu jāiet uz sporta zāli.....
Braucot pa Norvēģijas ceļiem galvā nāk domas...cik labi braukt pa Latvijas ceļiem....taisni,plati ar nomalīti....Smile
-----ne
 
Jancic
Viss ir jauki, bet nenotīrītās galvas ļoti krīt acīs, vai tad tik grūti bija notīrīt ? Smile
 
AldisK
Veiksmi darbā!
Vēl Tev jāuztaisa un jāpiebrauc. Ziema jau arī paiet ļoti ātri.
 
KarlisV
Jā, labi ka varēs uzreiz ielikt pārbaudītu dzinēju restaurētā motociklā it sevišķi ja plāno doties tādā ceļojumā un laika ir maz, lai nu kā, bet Georgs motorus remotē labi. Pāgajušajā sezonā nobraukti 6000km, bez problēmām, vienīgi tā kārtīgi mocis sāka skriet pēc 4500km.
 
oilmaster
Pulētas rumbas, jauni slēgtie SKF gultņi ratos, pulēti bremžu vāki, jaunas "kalodkas"



Aploce diametrs "19" no JAWA 125 Travel priekšas. Spieķa galviņas standarta, spieķi tādi paši kā 638 tikai garāki. Riepas jaunas Mitas 19/3,25 priekšā un 19/3.50 pakaļā



Te paņēmos ar balto riepu zīmuli. Process nav sarežģīts, vienīgi un pohu nav ieteicams šādus darbus darīt. Grin
Tomass ievērtēja teica, ka ir labi. Vēl jāsagaida Kurzemes kamedra Janic stingrais viedoklis, ja neizlamās no panskām tad būs labiGrin
Man patīk kā izskatās.



Šovakar uz spieķošanu.
 
Guntis
Wink pa smuko Smile
 
oilmaster
Riteņi gatavi. Cool


Dubļu sargs gatavs. sagarināts, sametināts no diviem viens. Tieši tāpat kā to darīja rūpnīcā tālajos 60-mitajos.
 
Maris
Aizmugurējo dakšu ,taču, arī vajadzēs pagarināt?
 
oilmaster
Sadabūta priekša priekš mocīša (paldies, labvēlim). Spidometrs apaļais, stūre augstā.
Šāds komplekts 361 ir ritīgais.



Jap, aizmugures dakša jāgarina. Par to mazliet vēlāk.
 
AldisK
Spidometram jaunu ciperblates uzlīmi nevajag? Es jau kādreiz rakstīju, ka man uzttaisīoja jaunu, un maketu tai firmā saglabāja. Tagad izdrukāt jaunu uzlīmi uz līmplēves maksā dažus latus. Spidometrs pēc tam izskatās kā jauns.
 
oilmaster
Paldies!
Ņemšu vērā, bet sākumā pie spidomerta jātiekSmile
 
Guntis
Ko darīji ar aizmugurējo dakšu?
 
oilmaster
Pacietību, būs gatava, būs gan apraksts gan bilde.
 
Iet uz forumu: