Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 538
Jaunākais lietotājs: Cezet_
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA 638 1988 gads.
Guntis
Iedegās lādēšanas lampiņa.
1. iedomājos - oglītes. Viss kārtībā.
rotors magnetizējas un utt.
2.Zinu,ka taisngriezim mēdz būt problēmas.

Silti iesaku apskatīt ,kas ar viņu darās. Savu pārlodēju un utt. šie divi ir donori bildēs,lai saprastu kas par -sāpi-.

content24-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/JAWA-638/IMG-20180515-165021.sized.jpg
content24-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/JAWA-638/IMG-20180515-165252.sized.jpg

Ja ir vēlme izjaukt sākumā atlodējam vadus, Es defekteinajam vnk pārkniebu.
content24-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/JAWA-638/IMG-20180515-165832-1-.sized.jpg

redzam 6 diodes uz liela radiatora.

3. Lampiņa turpina degt... lādēšana ir.
nodedzis bija šis relejs(bildē ir darbojoš).Uzliku auto releju(2,- eiro).

content24-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/JAWA-638/IMG-20180515-165105-1-.sized.jpg

relejam ņemam vērā,ka vajag ar normāli noslēgtu kontaktu(wapei tāds). Parādoties spriegumam kontakts atveras(lampiņa nodziest).
-ursus-
 
Juris2
Es ari sava laika uzliku auto releju , vis jau ok , bet relejs jau sak darbotie pie nepilniem 12v un lidz ar to nedod tik labu uzskatamu priekstatu par ladesanu!
 
Kaarlis
Jā, tā ir. Jāizmanto relejs ar iespējami mazāku strāvas patēriņu.
 
Guntis
Akcents uz taisngiezi !

Tam smukajam,nolēmu sataisīt rezervi.... TRĪS !!! gali bija vaļā ! kaut bildēs viss OK !

a relejs, štrunts, braukt netraucē...
Labojis Guntis uz 17-05-2018 19:52
-ursus-
 
Guntis
No kā labāk uzlikt SR vecā vietā? Vnk pirkt jebkuru,no PSRS laika krājumiem,elektronisko? Trīskontaktu(trešais domāts masa).

Uz motocikla esošais uzdeva spriegumu ap 14.8(mērīts gan ar mierlaiku testeri,gan ķīnieti).Ķīnietis uzrādīja 14.9-15.1.

Ok, ir donori. Viens nestrādāja (izdedzis tranzistors,ieliku no SR kas uzrādīja paaugstinātu U),tagad ir max 13.89V(mierlaiku rādītājam). Ir ok.

Vēl vienam donoram spriegums lādējot tikai 13.69 - būs labs rezervei ceļojumiem. PRC testerim nedaudz augstāks rādījums.

Ok. tam ,kam bija 15V varēja mēģināt regulēt iestaījumu(tam ir domātas divas melnas plāksnītes iekšā regulātorā,kurā jāskrāpē- ir literatūrā apraksts).

Ja U lādēšanai par zemu,neko nenoregulēsi ,jo regulējot var samazināt U,ne palielināt. Ceļš neatgriezenisks.

Bla bla ,kam intersē šī techniskā puse.

P.S. un vai krievu,psrs,ukraiņu regulatori ,regulē korekti spriegumu ? 13.8-14.2v robežās?
-ursus-
 
Guntis
Vakar (22.07) braucu mājup. Braucu diezgan ātri(ārā ap +33).
Pēc laika konstatēju,ka motors nenomet ātrumu ,bet iet -v raznos- pat latviski nezinu kā pateikt - gaudo,pie izspiesta sajūga, Drosele STRĀDĀ ! dzirdu ka atmetas un raksturīgais tikšķis kad strauji atmet gāzi.

Atrodu vietiņu,izslēdzu aizdezi-MOTORS GAUDO,. Ar brakšķiem ielieku robā,pa bremzēm izdodas -noslāpēt.

Motors gaudo,nu ir bijis karsts tas dzinējs, Atdzesēju dzinēju(ap 20min),paceļu adatu par robu(kamēr dzesēju).

palaižu,MOTORS GAUDO,bet jau klausa aizdedzes atslēgai (izmantoju avārijas slēdzi),varu vismaz kaut kā regulēt apgriezienus.

tieku līdz garažai(labāk sūdīgi braukt,nekā labi stumt).

Ok,motos bija karsts,tukšgaitā varēja detonēt,skaidrs. TUKŠGAITĀ.

Kapēc motors iet uz pilnu klapi ???????????????????

Sūc gaisu,kaut kur. Tik ļoti varētu caur ģeneratora blīvslūgu. Izjaucu NEKO ! neatrodu.

Salieku,motors palaižas viegli,bet GAUDO ! pūšu starta gāzi (noteikt gaisa piesūkuma vietu).... motoram PO.

??????????????????????????????????????

Esmu gatavs jau mainīt motoru pret citu,man nav variantu,kas noticis...

Defektu atradu netīšām,domāju oki nomainīšu karburatoru (loģikas NEKĀDAS ! )

Karburatoru nenomainīju(noņemts tika),defektu atradu (drosele STRĀDĀJA ! ,to es uzreiz sapratu,kad apjautu defektu).

Bildes ielikšu vēlak,Kārli NESAKI ! priekšā,kāds uzminēs ?

Defekta novēršanai normāli vajadzētu max 10min.
Labojis Guntis uz 23-07-2018 21:42
-ursus-
 
gacans
Apmēram ideja ir ,bet nerakstīšu ,tāpat Guntis izdzēsīs !!! Grin
 
Barsevskis
Droseles paplāksne
 
Guntis
Barsevskis rakstīja:

Droseles paplāksne


BINGO !
-ursus-
 
Guntis
Bija ;
content25-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/Jawasaki-2018/IMG-20180722-171042.sized.jpg

un tad jau laimes spēle kādā pozā viņa nostājas.Cilindros ieraut neļauj adata.

liekam atpakaļ un nedaudz piekrenējam,kā jau to darīja rūpnīca.

-uz ielas- vnk izņemam -šaibu- un braucam tālāk.

content25-foto.inbox.lv/albums/g/guntisbrg/Jawasaki-2018/IMG-20180722-171121.sized.jpg

P.S. Kārlim bijuši tādi gadījumi.
-ursus-
 
Guntis
Vasarā noripots ap 7000km(turpinam braukt).
1.Padalieties pieredzē,vai kāds 17 zvaigznīti ir mainījis uz 18,ir jēga?

2.Draugs nopirka Mitas 4.0-18 (modelis H06) ,viņam nepatika.Samainījāmies.
Patīk uzvedība,patīk riepas platums un modelis(ideāli būtu arī priekšā 03 vietā 06). Riepa ir protams arī augstāka,esmu jau tādā kā starpstāvoklī uz lielāku pārnesumu.

Neesmu-gonščiks- dinamikā zaudējumu nejūtu.

P.S. es neesmu izpratis pareizo secību aizmugures rata izņemšanai,ielikšanai.Traucē klusinātājs(izvilkt ritens asi). Ņemam nost klusinātāju(es tā daru)-vai ir vnk ceļš?

šķjūniings ? pagarināt amortizatorus(tur daudz nevajag),tad centrālā peka būs par zemu...
-ursus-
 
AldisK
Neatceros kuram modelim, un kāpēc, uz ceļa mēs atlaidām augšā amortizatorus. Neatceros kāpēc tādu lēmumu pieņēmām, bet tajā situācijā tas likās ātrāk un pareizāk.
 
Guntis
Mēģināts atvienojot amortizatorus. Neērti,jo rats nolaižas -līdz galam-,grūti izvilkt(ratu).
Vieglāk ratu izvilkt,ja dakša paliek -amīšos-.
-ursus-
 
Iet uz forumu: