Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa e-veikali.
aivarsz
Droši vien, visas tās adresītes vajadzētu krāmēt šeit. Pārbaudītas un mazāk pārbaudītas, ar atsauksmēm. Šodien saskāros ar šādu- varbūt kādam jau ir kāds viedoklis? http://moto-ustinl.cz/
Labojis aivarsz uz 09-03-2013 13:48
 
Max
Sūtīju tur detaļas. Atsūta rēķinu un tad pazūd. Gaidīju daļas kādus 2 mēnēšus. Pa to laiku rakstīju viņiem vēstules ar jautājumiem pa to kad viņi ir aizsūtījuši daļas un vai vispār ir saņēmuši naudu... Nekādas atbildes nebija. Domāju ka uzmetīs, bet tomēr atnāca daļas.
Uz pakas vienīgais valsts ierakstīta bija nevis Latvia, bet Lithuenia Smile

Man vairāk patika caur motoren.sk sūtīt.
 
kristapsk
cik ilgā laikā parasti atnāk prece no motoren.sk? es gaidu jau trešo nedēļu. no e-bay pārdevējiem atnāk dikti veicīgī, pat nedēļa nav.
 
aivarsz
Provizoriski 3 nedēļas arī paiet ar tiem slovākiem.
 
kristapsk
Taisnība par tiem slovākiem, šodien paziņojums no pasta saņemts, jādodas pakaļ sūtijumam.
 
Raivis95
Es te sev biju sūtījies no vienas adreses arī itkā nekas izvēle ļoti plaša, cenas 2-3 reizes zemākas nekā java.lv un ar piegādi nekādu problēmu nebija kaut kur 4 nedēļu laikā atsūtīja.
Varbūt jūs zināt vēl kādas adreses kur var kaut ko labu iegādāties?
 
aivarsz
Interneta veikali ir pastāvējuši un pastāvēs. Visās sfērās. Tā nu tas ir un tur neko grozīt nevar. Tāpat, vienmēr būs cilvēki, kas tajos iepirksies. Tas lai paliek katra paša ziņā. Vienreiz, varbūt pirkums būs veiksmīgs, nākamajā reizē, iegrābsies ar kvalitāti, nākamajā reizē vienkārši tiks uzmesti (par ko gan nevienam skaļi nestāstīs, norīs to krupi, un viss). Tāda tā dzīves patiesība. Pierēķināsim pasta izdevumus- nekāda šokolāde tur galā nesanāk.

Tāpēc, protams, normālā veikalā iegādāta prece būs ar zināmu izcelsmi, garantijām un visām no tām izrietošajām sekām. Tāpēc, būvējot savu mocīti man personīgi pat nenāca prātā doma čakarēties pa tīmekli un bojāt sev nervus. Tikai loģiski, jo turku vai līdzvērtīgus brīnumus klonēt savā tehnikā var tikai gara aptumsumā.

Bet, protams, periodiski rodās pa kādai īpašai vajadzībai, kad vienīgais ceļš, kā tikt pie kārotās mantas, ir internets. Bez variantiem. Par sevi gan varu teikt, ka nekas, ko esmu pircis mocīšiem inernetā, nekad vēl nav sanācis pa lēto, drīzāk otrādi, jo nekad neesmu pircis aizdomīgas izcelsmes detaļas, bet gan pārbaudītas izcelsmes aksesuārus. Tā lūk.
 
KarlisV
Ar savējo atbalstīšanu mums stipri pieklibo.
Es principā visa detaļas pērku tikai veikalā jo uzskatu, ka tikai tādā veidā varu atbalstīt viņa eksistenci. Ja nebūs šāda veikalā saulainā vasaras dienā, tad daži varēs arī līdz rudenim savu sežamvietu necelt no datorkrēsla.
 
zxz
Man Raimonda saldumu bodīte vienmēr ir patikusi. Ļoti labi, ka mums ir tāds veikals pasūtu no e-veikala tikai tās detaļas,
kuras nav uz vietas jawa veikalā. Ieskaitot pasta izdevumus nekas diži lētāks E-veikalos nesanāk.
 
kristapsk
piekrītu zxz. tādā sakarībā sūtiju blaķenes un moča sasaistīšanas pričendāļus.būtu precīzi rasējumi, uzmeistarotu tepat uz vietas!
Labojis kristapsk uz 09-03-2013 00:41
 
Raivis95
Es sev detaļas iegādājos +++ http://www.fichtlkramek.cz/+++ tur ir daudz lētāk un izdevīgāk, protams ja ir nepieciešama kāda 1 vai 2 detaļas tad nav vērts bet man bija vesels saraksts un man tas atmaksājās.
Labojis aivarsz uz 20-01-2016 18:38
 
otomars
]paardoshanaa ienaacis cezet kjeezhu sargs
www.motoren.sk/...l/7864/103
 
Gusts
Es pilnībā piekrītu viedoklim, ka digitalizācija un interneta veikali nekur nepazudīs. Bet tamdēļ, jau nesnauž reālo veikalu īpašnieki. Viņi arī meklē veidus, ka kļūt klientam pievilcīgākam.

Mana pieredze rāda, ka pērkot pie Raimonda es 99% gadījum visu saņemu laikā. Cenu starpība starp interneta veikaliem CZ, nav tik ievērojama lai ķēpātos. Un kaut kā sanācis ir tā,ka ….Raimonds vēl pamanās pie apjoma iešķiebt vēl papildus atlaidi, protams Paldies viņam par to. Līdz ar to rezumējumā, visa sākotnējā matemātika momentā nobrūk.

Jāsaka, ka papildus pievienotās vērtības vērts ir piemināt faktu, ka Raimonds pats atrod man retas detaļas. Atved tādas, kuras es ilgi meklētu un lasītu forumos kā man vajadzīgās.

P.S

Par cik es strādāju ar eksporta klientiem, un esmu no ražojošās sfēras, zinu- cik patiesībā svarīgi ir atbalstīt savu ražotāju/ veikalnieku. Brīdī kad Skandināvijā noris kārtajā krīze, un tā noris bieži (ik 5-6 gadus) Somi, Zviedri- savus pasūtījumus neizvieto uz āru. Momentā pārorientē tirgu uz vietējo. Dārgāk sanāk iepirkt… jā iespējams, bet skaidrs ka kopējā katlā tas viss parādās ar (+) zīmi.

Šeit es necenšos slavināt Raimondu Wink, vairums man interesējošas detaļas jau ir sagādātas Smile bet drīzāk vēlējos raisītu Jūsu pārdomas matemātikā.

G.
ČZ 125 type 453/05
 
andrys
Sveicināti šajā diennakts laikā! 1.Vai kādam ir pieredze ar interneta veikaliem mūsu austrumu kaimiņzemē? Interesē http://bike53.ru/
2.Varbūt kādam ir personīgi (virtuāli atstrādāti) sakari ar minēto i-veikala turētāju, jo cik noprotams tas ir ofic.Jawa pārstāvis kādā Krievijas nogabalā.
Priecāšos par jebkuru informāciju...Smile
 
Gints13
Smuki tajā bike53.ru atrestaurētie mocīši, cena gan līdzīga kā pie mums. Par sūtīšanu no Krievijas saitiem, jāņem vērā, ka tur ir citāda izpratne par biznesu un ne jau klientam par labu. Vēl Krievijas likumdošana - saita sadaļā "Kā nopirkt?'' norādīts, ka pat pases dati pircējam vajadzīgi kaut kādos gadījumos. Arī Latvijas muitas likumi nav labvēlīgi iepirkumiem ārpus ES, būs jāmaksā ievedmuita.
 
AldisK
Ar šo man nav bijusi darīšana. taču esmu vairākus sūtījumus veicis no motaki.ru. Negribu teikt, ka ir citāda izpratne par biznesu. Viss bija ļoti korekti. Par muitu viņi ir informēti. Cenšas darījumu iekļaut robežās par kuru muita nav jāmaksā(dažādos veidos). Vienu sūtījumu man piedāvāja sadalīt divās daļās un sūtit vai ar laika intervālu vai citai personai. Es izvēlējos citu personu. Pie detaļām godīgi norādīta detaļu ražotāja izcelsme. Viena otra Ķinas prece man radīja problēmas. Tādēļ, ja var izvairīties, neieteiktu pirkt Ķinas ražojumus. Tā piemēram, cilindru Minskai tomēr likšu veco oriģinālo. Visu nav iespējams izstāstīt.
 
Barsevskis
Es arī esmu sūtījis no Motaki.ru rezerves daļas Ižam. Atsūtīja 3-4 nedēļu laikā. Muitu nevajadzēja maksāt, jo pārdevējs bija noformējis kā lietotas rezerves daļas. Bija kārtīgi sapakotas. Vienīgais dažas trosītes bija garākas kā vajag. Bija arī oriģinālas daļas no Psrs krājumiem. Kopumā esmu ar visu apmierināts.

Esmu arī sūtījis Jawai detaļas no Jawamarkt.cz. Sūtījums tika nenormāli ilgi sūtīts. Uz epastiem vispār neatbild. Vienīgais, ko pašās beigās atsūtīja, tas bija tracking number. Sūtījums tika noformēts, nauda tika pārskaitīta, bet pēc tam izrādījās, ka dažas detaļas nav pieejamas. Nauda par šīm detaļām tika atsūtīta iepakojumā kopā ar detaļām. Viena pozīcija netika atsūtīta un nauda netika atgriezta. Pieredze ir diezgan skarba.
 
ZXXZ
Cik tad var saekonomēt rubļu, pasūtot detaļas ārpus LV? Cenai jāpieskaita vēl pasta izdevumi, atsevišķos gadījumos arī muita.
Un tagad prieka vēsts. Šoreiz ne no bāleliņiem, bet dārgās briseles. Tur skata jautājumu par visu preču, kas tiek pasūtītas ārpus eu, aplikšanu ar muitu no pirmās kapeikas. Likums varētu stāties spēkā jau nākamajā gadā.
 
Zhubiite
Nu no čehijas sūtot pasta izdevumi atpelnas no pirmās detaļas jau un pieved pie durvīm.
 
Jancic
Uzdūros šādam veikaliņam te LV. Zīmīgākais kas iekrita acīs bija ČZ aizmugurējā dubļu sarga gumija un alumīnija luktura kronšteini priekšējam lukturim. Kam interesē, sīkāk interesējaties paši.
rbmotors.lv/...rga-gumija
No pieredzes atceros, ka pašam gāja smagi ar šo detaļu sagādi.
350 / 360
350 / 634.7
 
Iet uz forumu: