Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Pagriezienrādītāji priekš JAWA 360
Ingars
Kur var iegādāties pagriezienrādītājus priekš Jawas?
Tā kā ir 6V sistēma nevaru atrast piemērotus.
 
Jancic
Cik noprotu, tev ir 360 modelis? kam tev viņi vajadzīgi? Neliec tos nevajadzīgos kankarus klāt, visu moča skatu sabojā !!!!
350 / 360
350 / 634.7
 
AldisK
Ja Tu daudz nebrauksi, tad tiešām labāk nelikt. 360 neviens pagrieziens tā īsti nepiestāv. Bet, ja nu daudz brauksi un sevišķi pilsētās, tad jau ērtā k ir ja tie pagriezieni ir. Zinu mani te daudzi tūlīt nories, bet tādas ir manas domas. Man liekas ja ir 6v sistēma tad, lai varētu lietot standarta 6V lampiņas vislābāk piestāv 634 jawas pirmo modeļu pgiezieni ar ieapaļajiem stikliņiem. Vienīgi tos ir diezgan grūti dabūt. Jāmeklē lietoti labā stāvokl,i vai esmu redzējis kaut kādos čehu saitos. Vēl paskaties kaut ko līdzīgu jebkurā moto bodē. Vienīgi kā jau teicu, lai būtu lampiņa ar standarta cokolu.
 
admin
Savukārt ja pārvietosies pārsvarā pa Rīgu, tad labāk liec, jo māžoties ar rokām nav prātīgi...es savējos nopirku ebayā, maziņi un seksīgi un īpaši acīs nelec...

reku www.ebay.com/...mp;vxp=mtr
 
oilmaster
Ja liec pagriezienus, dēļ drošibas, tad liec kārtīgus. Šos mazos seksīgos nevar redzēt, it īpaši vasarā saulainā dienā.

Pats ikdienā braucu ar JAWA 90% pa Rīgu.No drošības žests ar roku strādā daudz labāk nekā šie neuzkrītošies mazie "pimpuki".

Mans viedoklis, neliec, neķēmo JAWAU.
Neviens nevienu nenorej vnk izsaka savu pieredzi, viedokli.
Kats taisa kā pašam tīk un pats sev lielākais kritiķis.
 
Guntis
Katram savs,manu versiju var redzēt uz manas 360.
Esmu no tiem ,kas uzskata ka vajag Grin
 
aivarsz
Es, tomēr arī iestājos par jebkāda veida papildus drošības elementiem uz motocikla ar ko ikdienā pārvietojas urbānā vidē. Alda teiktais par 634. Jawas sākotnējā izskata pagriezienu lukturiem arī man šķiet gaumīgi. Dabūt būs pagrūti, un ja izdosies par 5 LVL gabalā vizuāli normālā stāvoklī, bet ar pilnīgi norūsējušiem reflektoriem, uzskati, ka cena ļoti adekvāta. Tādi ir fakti.
 
zxz
Man patīk radīt ar roku piemēram varu derēt daudzi nezin, ka ar kreiso roku var radīt labo pagriezienu (autovadītaji), braucot kollonā arī bieži drošak parādīt STOP ar roku.
 
aivarsz
Tieši šī iemesla dēļ, ka sen jau lielais vairums to ļaudiņu, kas uzskata sevi par "vadītājiem" neko no tās roku plātīšanas nejēdz, diskusijas šķiet liekas. Uz mopēda braucošais ir pilnīgi neaizsargāts pret citu ļautiņu neadekvātas rīcības sekām. Kauli jau nemaz tik ātri nedzīst. Tas tā, labākajā gadījumā.
 
aigars
Es uzskatu, ka šinī sadaļā var pļāpāt bez gala, bet tāpat katrs uzvedīsies kā ērtāk, protams ir vajadzīgi pareizi noregulēti spoguļi, kuros ir jāskatās vairāk nekā uz priekšu, un pie kreisā pagrieziena vēl jāpalūr atpakaļ pār plecu. Tumsā jau tie mirkšķīši izskatās skaistāk kad jāapdzen kāda fūre, bet tas negadās bieži. Sargā sevi un dievs Tevi sargās.
 
AldisK
Sarūsējušiem pagriezienu reflektoriem ātra un vienkārša "restaurācija". Santehnikas veikalā nopērkamas aluminija follijas lentas ar lipīgu apakšu. Noplēšam papīru un pielīmējam folliju. Esmu tā darījis, rezultāts diezgan labs.
 
Jancic
Aigars, Raimis un citi pareizi ir uzrakstījuši pašam ir jāskatās vairākas reizes pirms griezties vai pārkārtoties. Tas mirkšķeklis neko daudz drošībai nedos, ja pats nepārliecināsies, ka viss kārtībā.
es pats pa pilsētu braukāju un arī pa Rīgu ne reizi ir braukts - nav ne vainas plātoties ar roku, pēc pieredzes teikšu jūtos drošāk barucot pa Rīgu nekā pa Ventspili, kur nezini no kura stūra kāds čigāns vai pāķis izmauks ārā, jo tie te paši pēc saviem sētas likumiem mauc. Tā ka vari plātīties, mirkšķināt, ja pats neskatīsies, tad arī tie brīnumdari ceļu īsti negriezīs, vot tā. Wink
350 / 360
350 / 634.7
 
edmunds
Jancīt, Rīgā to čigānu un pāķu ir tieši tik proporcionāli vairāk kā iedzīvotāju Rīgai un Venspilij. Bars ar māmiņām, kas runā pa telefonu, daudz nekur neskatās, vedot atvases uz skolu, veci vīri cepurēs, jaunēkļi ar 25 gadīgiem bembjiem, kompleksaini cilvēki ar jauniem mazauto, vēl kompelsaināki cilvēki ar sporta autiņiem tipa tur Subaru WRX vai Mitubishi Lancer Evo, balto busiņu vadītāji, atsevisķa grupa ir dārbo džipu īpašnieki - mums galvaspilsētā ir savs autokolorīts ar brīvu interpretāciju par ceļu satiksmes noteikumiem un visi viņi ir bīstami moto vadītājam.
MC Wild Hogs!
 
Jancic
Tieši tā! Tāpēc jau arī pašam tikai jāskatās un jāsargā sevi. Ne pagriezieni, ne roku plātīšana īpaši nelīdzēs... Smile
350 / 360
350 / 634.7
 
bargais
AldisK rakstīja:

Sarūsējušiem pagriezienu reflektoriem ātra un vienkārša "restaurācija". Santehnikas veikalā nopērkamas aluminija follijas lentas ar lipīgu apakšu. Noplēšam papīru un pielīmējam folliju. Esmu tā darījis, rezultāts diezgan labs.

Var arī ņemt parastu foliju, kaut vai no šokolādes iepakojuma, un ar Moment līmi pielīmēt reflektoram
imgp7364.jpg imgp7366.jpg
 
aivarsz
Es arī sākumā pamēģināju ar foliju. Pašām pēc tam nepatika, paņēmu un nopulēju tās virsmas un nolakoju. cik ilgi turēsies spīdīgs tas manssegums, protams nevaru atbildēt.
 
Aigars_R
Kad taisīju savu JAWA 360, doma par pagriezieniem visu laiku bija galvā. Pēc pirmajiem izbraucieniem pēc motocikla atjaunošanas, sapratu, ka bez pagriezieniem vairs nebraukšu.
Jutu lielu diskomfortu, un nedrošības sajūtu par to, vai aizmugurē braucošais saprot manis rādītos rokas žestus.
Tika pieņemts lēmums tos uzlikt. Nosacījums bija - visu uzlikt neko no oriģināla nesabojājot un visu autonomi (vajadzības gadījumā visu noņemamu bez pēdām).
Priekšējo pagriezienu nostiprināšanai izmantoju interneta plašumos pieejamu it kā oriģinālu gatavu čehu ražojuma stiprinājumu.
Pašus pagriezienus piemeklēju neuzkrītošus, mazus,bet tajā pašā laikā ar labām spīdēšanas īpašībām - iekšā stāv 12V 21W halogēnās spuldzes. Spīd ļoti spilgti un labi atstaro gaismu.
Par aizmugures pagriezienu nostiprināšanu nācās padomāt.Informācija par to nostiprināšanas variantiem bija ļoti niecīga. Pieņēmu lēmumu tos nostiprināt pie aizmugures roktura stiprinājuma skrūvēm, izgatavojot nostiprināšanas plāksni no nerūsējošā metāla.Pēc to izgatavošanas un piedzīšanas tās nopulēju.
Pagriezienu vadu instalāciju izvilku atsevišķu no motocikla instalācijas. Lai būtu neatkarīga.
Par pagriezienu slēdzi izmantoju padomju mototehnikas (veco laiku) pagrieziena slēdzi, jo citu(mūsdienu) piemērotāku pēc izmēriem tā atrašanās vietai, vēl jo projām neesmu varējis atrast.
Pagriezienu releju izmantoju ar parametriem 2x21W+1,5W, elektronisko.Pagriezieni mirgo visos motora apgriezienu režīmos vienā ritmā bez izmaiņām
Pagriezienu indikācijas lampiņa - tās novietojums un izvēle vēl priekšā. Braucu pagaidām bez. Apskatē laikam par tās neesamību varētu inspektors piesieties. Bet vēl līdz apskatei ir 1. gads priekšā, gan arī šī problēma atrisināsies.
Šāds ir mans pagriezienu risinājums vecās jawas modelim!!!
dscn1137.jpg dscn1141.jpg dscn1144.jpg dscn1151.jpg dscn1152.jpg
 
cyprus1
Izskatās ļoti labi.Rūpīgi nostrādāts!
Pievēršoties reflektoru atjaunošanai-ļoti labs efekts ir uzklājot hroma krāsu.Lēts variants nopērkams vairumā veikalu.No berzes un atmosfēras apstākļiem pasargāts, turēsies ilgi.Pirms gadiem 20 pirmajam mocim arī līmēju folliju,bet šis variants man liekas labāks. Noteikti daudzi ir saskārušies ar vāju spidometra apgaismojumu.Izpūtu ar hroma krāsu spidometra iekšpusi-uzlabojums acīmredzams!
 
AldisK
Aigars_R rakstīja:

Kad taisīju savu JAWA 360, doma par pagriezieniem visu laiku bija galvā. Pēc pirmajiem izbraucieniem pēc motocikla atjaunošanas, sapratu, ka bez pagriezieniem vairs nebraukšu.
Jutu lielu diskomfortu, un nedrošības sajūtu par to, vai aizmugurē braucošais saprot manis rādītos rokas žestus.
Tika pieņemts lēmums tos uzlikt. Nosacījums bija - visu uzlikt neko no oriģināla nesabojājot un visu autonomi (vajadzības gadījumā visu noņemamu bez pēdām).
Priekšējo pagriezienu nostiprināšanai izmantoju interneta plašumos pieejamu it kā oriģinālu gatavu čehu ražojuma stiprinājumu.
Pašus pagriezienus piemeklēju neuzkrītošus, mazus,bet tajā pašā laikā ar labām spīdēšanas īpašībām - iekšā stāv 12V 21W halogēnās spuldzes. Spīd ļoti spilgti un labi atstaro gaismu.
Par aizmugures pagriezienu nostiprināšanu nācās padomāt.Informācija par to nostiprināšanas variantiem bija ļoti niecīga. Pieņēmu lēmumu tos nostiprināt pie aizmugures roktura stiprinājuma skrūvēm, izgatavojot nostiprināšanas plāksni no nerūsējošā metāla.Pēc to izgatavošanas un piedzīšanas tās nopulēju.
Pagriezienu vadu instalāciju izvilku atsevišķu no motocikla instalācijas. Lai būtu neatkarīga.
Par pagriezienu slēdzi izmantoju padomju mototehnikas (veco laiku) pagrieziena slēdzi, jo citu(mūsdienu) piemērotāku pēc izmēriem tā atrašanās vietai, vēl jo projām neesmu varējis atrast.
Pagriezienu releju izmantoju ar parametriem 2x21W+1,5W, elektronisko.Pagriezieni mirgo visos motora apgriezienu režīmos vienā ritmā bez izmaiņām
Pagriezienu indikācijas lampiņa - tās novietojums un izvēle vēl priekšā. Braucu pagaidām bez. Apskatē laikam par tās neesamību varētu inspektors piesieties. Bet vēl līdz apskatei ir 1. gads priekšā, gan arī šī problēma atrisināsies.
Šāds ir mans pagriezienu risinājums vecās jawas modelim!!!

Izskatās ļoti labi. Vienīgi, ja gribēsi aprīkot savu Jawu ar bagāžnieku un veikt kādus tālākus braucienus, sapratīsi ka aizmugurējie pagriezieni tajā vietā neder. It sevīški ja taisa sānu bagāžniekus.
 
Aigars_R
AldisK rakstīja:

Izskatās ļoti labi. Vienīgi, ja gribēsi aprīkot savu Jawu ar bagāžnieku un veikt kādus tālākus braucienus, sapratīsi ka aizmugurējie pagriezieni tajā vietā neder. It sevīški ja taisa sānu bagāžniekus.


Jā, uzliekot aizmurures bagāžnieku, pargriezienu vieta būs jāizvēlās cita, pieskaņota bagāžniekam. Bet, par cik man nav doma šo motociklu aprīkot ar mantu bagāžnieku, šī problēma man atkrīr.
Iespējamajiem tālākiem braucieniem, top cits JAWA modelis ar lielākām tā aprīkošanas iespējām.
 
Iet uz forumu: