Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
PAV-40 dokumenti
Letinjsh
Sveiciens visiem biedriem. Esmu pav 40 īpašnieks, bet takā šajos laikos viņas latvijā parādās aizvien vairāk un veljovairāk reģistrētas rodas nepārvarama aizdoma ka vienā jaukā dienā man kāds uz ceļa piečakarēsies ka velku viņu nopakaļ, bez reģistrācijas un protams bez TA un OCTA, varbūt kāds var ieteikt kādu veidu kā legalizēt savu piekabīti, nopirku viņu 2009tajā gadā čehijas tirgū, bet diemžēl bez dokumentiem.
 
aivarsz
Labas atbildes vēl nav. Man līdzīga dilemma. Pareizais un garais ceļš- caur CSDD ļaudīm, pārrunu rezultātā realizēt to patieso lietu būtību- dabūt to iespēju dublēt motocikla reģistrācijas numuru. Jo PAV nav piekabe, bet gan mazlitrāžas un maza svara bagāžas kaste uz riteņa. No čehu valodas- piekabināmais groziņš (navěsný vozík).
 
aigars
Vai tam Pāvam ir savs šasijas Nr.? Ja nav skaidrības par reģistrāciju, tad varbūt vajag lietu noskaidrot eksperiMENTA ceļā un tikai lietot groziņu...? Frown
 
Letinjsh
Ir tam pāvam gan šiltīte gan rāmja Nr. Kas tur par idejām par eksperimentiem? Mēģināt reģistrēt bez nevieniem papīriem uz rokas? Vai vienkārši braukāt un cerēt ka neviens nepiešusies?
 
aigars
Es domāju, ka braukt, jo tikko retromoto forumā līdzīga tēma, kur viens raksta, uz ceļa nav no poličiem pēc pārbaudes nekas ekstrēms bijis, tātad vajag pašam braukt uz ceļa un atrādīt.
 
Letinjsh
Es jau braucu un pagaidām neviens neko nav teicis, bet vienkārši ir tā lieta ka ja tās piekabes LV tiek reģistrētas un parādās aizvien vairāk cik tur vajag lai kāds no poličiem piekasītos.
Pagaidām maza piekasīšanās bija pagājušajā gadā kad gāju TA, piekasijās par piekabes kronšteinu, kas aizsedz atstarotāju! Smile kamēr apstāstiju ka tas ir oriģināls utt. un pat piekabe bija līdz, piesieta pie staba kamēr moci testēja, parādiju, visi nobrīnijās par tādu brīnumu un palaida! Smile
 
aigars
Tad, lai veicas. Pie pirmās izdevības, un tas būs drīz, painteresēšos CSDD pie pazīstamas personas, kam vienkārši būs interesanti pašam noskaidrot šo jautājumu. Tā jau ir, kaut kad viss mainās un kāds likumdevējs ierakstīs, ka šādi groziņi kā Pāvi ir obligāti jāreģistrē un tad jau melns uz balta ir rakstīts un viss ir skaidrs. Kamēr bija tikai viens automobilis, arī Nr nevajadzēja...
 
aivarsz
Man šobrīd nav neviena taustāma dokumentāla pierādījuma, bet baumu līmenī, Eiropā, (precīzāk Vācijā) priekšmetam, kura pilna masa nepārsniedz 50 kg un kurš piekārts aiz mocīša neko nevajagot. Dublē moča numuru (jo Pav to nmoča numurzīmi aizsedz) un viss. Arī palūkojoties skandināvu saitos, redzu to pašu. Mēs tak arī tā kā gandrīz Eiropā dzīvojot... Tiesa gandrīz...
 
aigars
Domās piekrītu, Aivaram, bet kas Tev otru Nr dos, tad jau tam jābūt savādākā izpildījumā speciāli Pāvam domātam , tad jau tas pats moča Nr jāpieliek Pāvam, tāpat kā vedot velosipēdus, kas nosedz Nr

Merged on April 22 2013 13:41:00:
Šodien papļāpāju par Pāvu reģisrāciju, 9 gab. mūsu lielvalstī ir reģistrēti, arī Nr zīme ir paredzēta. Sākumā gan viennozīmīgas atbildes tāpēc arī nebija, bet palasot likumu krājumu, secinājums-ir jāreģitrē, jo mocis ir mehāniskais transporta līdzeklis un Pāvs - piekabe, jo ratiņš ir, lampas arī un no pakaļas mehāniskam transporta līdzeklim velkams. Nav jāreģistrē vienīgi piekabinamas tehnoloģiskas iekārtas. Tad jāsavij vienā agregātā Pāvs un kompresors, vai Pāvs un ūdenssūknis utt. un brauc droši.Bet ir variants kā piereģistrēt piekabi kas ir bez papīriem - tā jānopērk Irijā, Lilbritānijā vai Nīderlandē, jo šajās valstīs piekabes, kuru pilna masa nepārsniedz 750 kg , tās nereģistrē. Šis jautājums jārisinā veikli, jo tiek gatavotas izmaiņas likumkrājumā par pašu būvētām un nezināmas izcelsmes piekabēm. Būs vajadzīga sertifikācija, būs čakars un izmaksas...
Labojis aigars uz 22-04-2013 13:41
 
Letinjsh
Paldies par informāciju, ir vērts padomāt par šo jautājumu!
 
aigars
Letinjsh PM
 
ZXXZ
Šis jautājums jārisinā veikli, jo tiek gatavotas izmaiņas likumkrājumā par pašu būvētām un nezināmas izcelsmes piekabēm. Būs vajadzīga sertifikācija, būs čakars un izmaksas...
......................
Jā, nāk prātā tautas paruna par kranci, kad tam nav, ko darīt. Pat PSRS tāda idiotisma nebija.
Filmu sadaļā ieliku adresi uz seriālu par čoperu būvētāju ASV. Ja mūsmāju darboņi to noskatītos, iespējams ar infarktu apkristu.
 
aivarsz
Par PAV un numura zīmju izmēriem. Pēc izmēriem, PAVam ir uzstādāmas tikai E tipa numura zīmes. E tips (300 x 110 mm) - paredzēts uzstādīšanai to transportlīdzekļu aizmugurē, kuriem konstruktīvi nav iespējams uzstādīt A vai B tipa numura zīmi, vai to transportlīdzekļu priekšpusē, kuriem konstruktīvi nav iespējams uzstādīt A tipa numura zīmi, kā arī citos noteikumos paredzētos gadījumos. Sliktais stāsts, ka uz šīs numura zīmes savietojas Max 2 burti un max 2 cipari. Vairāk nav paredzēts pēc likumdošanas. Moča numuru. kas parasti sastāv kopā no 6 zīmēm, legāli nodublēt nevar. Es gāju nosacīti dārgo ceļu un Latsignā palūdzu uztaisīt to, ko nevar. Uztaisīja, bet bez reljefi izspiestiem burtiem/cipariem, kā arī veicot atsevišķas citas nianses, lai numura zīmi nevarētu definēt kā viltojumu. Beidzot mans moto piekareklis ir 99.9% pabeigts. Bet to bagāžas groziņu ar vienu riteni nemēģināšu reģistrēt principā. Lietošu visur, kur tas nepieciešams un nav par traucēkli, jo īpaši uz ārzemēm. Tā lūk.
 
aigars
Tas saucas experiments... Vienīgais stulbums, ka Tava teorēma katreiz būs jāpierāda citam polismenam un tad Jūs tur strīdēsieties kamēr stiprākais uzvarēs . Protams , adrenalīnu tas uzdzen normāli... Veiksmi jaunradē!Wink
 
aivarsz
aigars rakstīja:

Tas saucas experiments... Vienīgais stulbums, ka Tava teorēma katreiz būs jāpierāda citam polismenam un tad Jūs tur strīdēsieties kamēr stiprākais uzvarēs . Protams , adrenalīnu tas uzdzen normāli... Veiksmi jaunradē!Wink


Visdrīzāk, ka mana teorēma- teorētiski varētu būt pierādāma kādam policim Latvijā. Citur- maz ticams. Pareizs šāda tipa bazāžas kastes legalizācijas process klusiņām turpina bīdīties jau otro gadu. Diemžēl, apzinātie Latvijas sistēmas funkcionāri šobrīd vēl nav gatavi pateikt jā- šitais priekšmets nav auto piekabe, jo neatbilst kritērijiem praktiski nevienā punktā. Bet lietu lēnām kustinam. Kas sanāks, šobrīd grūti prognozēt. Eiropa ir īpašs jēdziens.

Iespējams, ka Latvijā kūpinātas reņģes un gaļa lnebūs ķīmiski indīgs produkts lokāli, bet citur, tajā savienībā būs, sastāvā esošā benzopirēna dēl. Principā, vajadzētu aizliegt malkas grilus un šašlika cepšanu sodīt krimināli pat daudzu citu regulu dēļ.
Tā jau notiek ar daudzām lietām, kas skar mūsu sadzīvi. CSDD prasības Latvijā ir īpašs Eiropas topiks, kā daudzi no jums jau to zin.
 
Kaarlis
Es gan domāju, ka nevajag ķēmoties ar numuru- atstāj tur tukšu vietu un cauri jeb uzlīmē kādu iemīļotu pokemonu bildīti- manuprāt potenciāli mazāk iespējamu konflikta sitāciju. Jaelgavas aktīvists galu galā jau labi sen tā braukā. varbūt paies gadi 10 un varēs normāli to lietu sakārtot- pagaidām nav ko tur iespringt.
 
aivarsz
Kaarlis rakstīja:

Es gan domāju, ka nevajag ķēmoties ar numuru- atstāj tur tukšu vietu un cauri jeb uzlīmē kādu iemīļotu pokemonu bildīti- manuprāt potenciāli mazāk iespējamu konflikta sitāciju. Jaelgavas aktīvists galu galā jau labi sen tā braukā. varbūt paies gadi 10 un varēs normāli to lietu sakārtot- pagaidām nav ko tur iespringt.


Droši vien, ka Tev ir zināma taisnība šajā sakarā. Bet es raugos, kā tas līdzīgos gadījumos tiek risināts citās zemēs un kādi ir precedenti, mēģinot pārņemt un ieviest labāko iespējamo pieredzi. Jebkurā gadījumā, ja ir kāds elements, kas tīši aizsedz numura zīmi, tas jau ir teorētiski sodāms pasākums. Es jau tikai šobrīd principiāli iestājos par godīguma principiem un drošību uz ceļa
 
aigars
Es zinu, ka ja nozaudēts Nr , tad jāpērk pavisam cits jauns Nr.Vai tad var autiņam dabūt vēl trešo Nr? Stipri domāju , ka tā nav. Mans domā, ka tas pats jāpārliek tur kur nav aizsegts. Nav man tādas pieredzes, bet domas šādas!
 
aivarsz
CSDD raksta tā:

Iespēja saņemt trešo numura zīmi ierīcei velosipēdu un bagāžas pārvadāšanai

Ja transportlīdzeklim uzstāda ierīci, kas paredzēta velosipēdu vai papildu bagāžas pārvadāšanai un šī ierīce vai ar to pārvadājamā bagāža aizsedz transportlīdzeklim uzstādīto numura zīmi, transportlīdzeklim var papildus piešķirt vienu ar identisku simbolu kombināciju apzīmētu numura zīmi, ja ierīces izgatavotājs tai paredzējis vietu numura zīmes uzstādīšanai.

Lai saņemtu papildus numura zīmi, transportlīdzeklis ar uzstādīto ierīci jāuzrāda transportlīdzekļu agregātu numuru salīdzināšanā.
 
oilmaster
Jautājums zinātājiem!
Vai Pav piekabei nāca iesists rāmja numurs vai bija tikia vin plākstne apakšā?
 
Iet uz forumu: