Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 617
Jaunākais lietotājs: Marekicijo
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Akumulātors.
valdis 1
Mans vēl kādā veikala plauktā gozējās !
 
Kaarlis
Un vēl! Nevajadzētu aizmirst arī par ziemā nelietotām elektronikas rotaļlietām- handsfree, videokamerām un citiem verķiem ar akumulātoriem.
 
edmunds
Jautājums par moča akumulatoru. Iegādāts sauss (tipa bez elektrolīta) un uzlādēts.

Jautājums - kā novest aķi līdz kondīcijai, lai varētu likt iekšā mocī ?

Vai pareizi saprotu, ka ir jāielej elektrolīts un jāuzlādē un tas ir arī viss ?

Paldies,
MC Wild Hogs!
 
Dalgo
Sausi lādēts, ielej elektrolītu, uzgaida un gatavs lietošanai.
 
aivarsz
Protams, sausi lādētie aķīši ir gatavi darbam ~ stundu pēc elektrolīta ieliešanas. Tomēr, speciālistu viedoklis, lai pagarinātu akumulatora darba mūžu, pēc elektrolīta uzpildes. kad reakcija ir beigusies, tomēr, vēlams uz kādu diennakti aķīti pieslēgt pie impulsu lādētāja, kas, noteikti, dos labu rezultātu.
 
Dalgo
Jā, vel ir vectēvu dzirdētās metodes, to vispār ar mazo lampiņu izlādēt sausu, un tad atkal uzlādēt lenā režīnā, bet vai tas viss ir lietderīgi, zin tikai svētie tālajos austrumos..
 
aivarsz
Dalgo rakstīja:

Jā, vel ir vectēvu dzirdētās metodes, to vispār ar mazo lampiņu izlādēt sausu, un tad atkal uzlādēt lenā režīnā, bet vai tas viss ir lietderīgi, zin tikai svētie tālajos austrumos..


Kristapiņ, man ir inžiniertehniskā izglītība elektronikā. Bez tam, arī zināms stāžs paralēli pamatbiznesam, tirgojot dažādu tipu akumulatorus. Tādēļ, iepriekšējā postā jums pateicu tikai to, ko B2B rekomendē akumulatoru ražotāji.
Redziet, ES regulas, pieļauju, ka visai drīz pilnīgi un galīgi aizliegs gala patērētājiem pārdot mazumtirdzniecībā sērskābes šķīdumus, lai kāds kretīns nesadzerās vai nedabū ķīmiskus apdegumus un sadirstas bikses. Pat brīnos, ka tas vēl līdz šim nav noticis. Jo te mans privātais viedoklis tomēr ir tāds, ka gala patērētājam šāda tipa aķīšus vajadzētu pārdot 24 h pēc pirkuma veikšanas, uzpildītus, papildus pielādētus, notestētus un ar testera izdruku par iekārtas patieso stāvokli, starta strāvu atbilstību normatīviem etc. Līdz tam jau tiksim, bet pirms daudz gadiem, kad man bija jāuzpilda savs pirmais iegādātais sausais aķītis, man radās līdzīgi jautājumi, kā Edmundam. Tikai normāli.
P.S. 12V Skābes akumulatoru neatgriezeniska nāvīte parasti sākas pēc tam, kad izlāde kādā brīdī ir sasniegusi ~ 6V spriegumu iekārtā.
Labojis aivarsz uz 12-03-2015 21:15
 
Guntis
Nekas nesanāks ar YASSA(papildus uzlādēt,iekārta faktiski uzreiz atslēgsies),vnk perfekts -aķītis-.
 
Guntis
Aivar vai ir iespējams nopirkt autosam sausi uzlādētu –aķīti-?
Vai var pārliecināties par -aķīša- režošanas datumu?

Es prasu,par tevis pārstāvētajiem Smile
 
aivarsz
Tādēļ es pieminēju normālu impulsnieku, ko nevajag raut nost uzreiz. Piļīs pa drusciņai, lādējot un mazliet izlādējot, tieši tik, cik nepieciešams. Ar labu lādēšanas iekārtu var atgriezt dzīvē pat šķietamus bezcerīgus miroņus. Protams, ne katram garāžiņā tāda ierīce ir pieejama, kaut, piemēram, izmaksu dēļ.
 
aivarsz
Guntis rakstīja:

Aivar vai ir iespējams nopirkt autosam sausi uzlādētu –aķīti-?
Vai var pārliecināties par -aķīša- režošanas datumu?

Es prasu,par tevis pārstāvētajiem Smile


Autiņiem, vismaz no manis pārstāvētā piedāvājuma, tada opcija sen vairs nepastāv. Domāju, ka tā ir sena pagātne. Par ražošanas datumu, vismaz Yuasa gadījumā ir slēpta un kodēta informācija. Bet, tas ne vienmēr var būt izšķiroši. Vēl ir apkopju un uzlādes grafiks, kas jāievēro, kamēr aķītis atrodas kādā mazumtirdzniecības punktā. Šis ir tas vājākais ķēdes posms šajā biznesiņā, neraugoties uz to, ka ir algoti cilvēki, kas apbraukā punktus pēc grafika, veic mērījumus un šaubīgo bateriju apmaiņu, Lieliem tirgotājiem tiek izsniegta tehnika, lai paši tiek galā. (Tas neattiecas uz, piemēram, DEPO, vai pārtikas bodēm, tur viss ir slikti) kur nepieciešams, vienmēr atrodas kāda bode, kas no plaukta apakšas izvelk kādu noputējušu un savlaicīgi neapkoptu aķīti, lai iesmērētu klientam. Aķi nav foršs un vienkāršs biznesiņš. Tur zemūdens akmeņu pietiek.
 
Kaarlis
Šobrīd risinās tā saucamā, sausi lādētā akumulātora testi, kas nomētājies neuzpildīts daudz gadus neapkurinātā garāžā. Par reālajiem rezultātiem varēs ziņot tikai aķīša dzīves izskaņā, taču provizoriskie rezultāti būs skaidri jau pēc nedēļas. Ties gan nejawas motociklam (kādu man tagad netrūkst). Un tur būs arī ļoti svarīga starta strāva. Kā zināms, ļoti svarīgs parametrs visiem ar starteri aprīkotajiem spēka agregātiem.
 
Dalgo
Padalieties ar pieredzi par aķīšiem, skābinieks pret zelejnieku?
Vienu gadu vecais skābes akb jau izrāda pusmiroņa simptomus un ir jāmeklē jauns, jo pēc uzlādes nekādi uzlabojumi nav! Iepriekšējais gan nokalpoja 3 sezonas.
Tā kā, uz 638 ir nedaudz jaudīgāka pr. spuldze un citi patērētāji, oriģinālā 5Ah vietā ir doma likt 6-7Ah, jo arī 639 manuālī jau rakstīts 6Ah... Cik lielu varēs iestūkēt, tādu arī mošk jāliek! Varbūt jāskatās uz želejnieku?
 
Vilcins
Ja grib ielikt 638 akb kaste želeju, tad jagraiza akb kaste, jo savādāk neviens pēc izmēriem nelien iekšā.
Vislabāk kastei izgriezt sānu, uz kreisās puses bardacoka vaka pusi, tad var iestūķēt želeju, bet savai jawai rokā necēlās graizīt kasti, paliku pie skabinieka.
 
Kaarlis
Vajag papētīt wp5-12 izmērus. Vilciņam blakus durvīs tirgo. Man nav sanācis laika.
 
aivarsz
Pēc dažādu eksperimentu veikšanas uz sava mocīša, uzskatu, ka 5Ah skābes aķītis ir vairāk kā pietiekami. Un nevajag baigi mudrīties. Nopērkot jadīgāku AGM ( tautā sauktu par Želejnieku) jeb Litija aķi, izgāžot kaudzi naudas, bet nokožoties uz tiem atbilstošu impulsu lādētāju, kas arī nav lēts, tāpat ir skaidrs, ka aķis ilgi nedzīvos. Viss ir kompleksi. Vēl- 634 kaste ir lielāka un atļauj paspēlēties ar aķu izmēriem un ampērstundām. Un, visbeidzot, varbūt nevajag aizrauties ar H4 60/55W spuldzēm.
Močiem domātās 30/30W ir pa lielam, pilnīgi pietiekami. Tikai nav nopērkamas kurā katrā tankštellē. Tāds mans IMHO. Galvenā bēda ar tiem moču aķiem parasti ir tāda, ka nesezonā tiek piemirsts tos aķīšus periodiski palādēt ar atbilstošu lādētāju.
 
gacans
aivarsz rakstīja:

Pēc dažādu eksperimentu veikšanas uz sava mocīša, uzskatu, ka 5Ah skābes aķītis ir vairāk kā pietiekami. Un nevajag baigi mudrīties. Nopērkot jadīgāku AGM ( tautā sauktu par Želejnieku) jeb Litija aķi, izgāžot kaudzi naudas, bet nokožoties uz tiem atbilstošu impulsu lādētāju, kas arī nav lēts, tāpat ir skaidrs, ka aķis ilgi nedzīvos. Viss ir kompleksi. Vēl- 634 kaste ir lielāka un atļauj paspēlēties ar aķu izmēriem un ampērstundām. Un, visbeidzot, varbūt nevajag aizrauties ar H4 60/55W spuldzēm.
Močiem domātās 30/30W ir pa lielam, pilnīgi pietiekami. Tikai nav nopērkamas kurā katrā tankštellē. Tāds mans IMHO. Galvenā bēda ar tiem moču aķiem parasti ir tāda, ka nesezonā tiek piemirsts tos aķīšus periodiski palādēt ar atbilstošu lādētāju.
labdien ,ja ar pašu lādēšanu nebūs kartības,tad liec kādu un cik lielu aki gribi iznakums būs skaidrs,personīgi jau ceturto sezonu kalpo yuasa 5ah , kalpo godam un nekas neliecina ka mirs,pa ziemu 1-2 reizes uzlādēju,attiecīgi šad tad tiek pasēdināts,kad vajadzīgs kādai pārbaudei 12v .par inpulsa ladētāju,tas nav nekāds brīnumu verkis,bet protams ļoti atvieglo ierindas lietotāja dzīvi,personīgi lietoju pagājušā gadsimta 80 gadu krievu armijas lādētaju ,0-50v attiecīgi strava 0-30 A , ar viņa palīdzību ir salādēti un atdzīvinati visādi miroņi ...kur jau inpulsnieks neko nespēj,protams ir jāskatās A un V un vel kloķi jāpagroza ,kas jau mūsdienu lietotajam ir par sarežģītu...
 
AldisK
Varu padalīties pieredzē ar savām 360, kurām visām ir 12V vape. Izmantoju Upša tipa slēgtos akumulatorus, 7Ah. Pirmos man atdeva garāžas kaimiņš, kurš strādāja medtehnikā. Rengena aparātos tos pēc gada ekspluatācijas maina neatkarīgi no stāvokļa. Pēc tam es uz Jawas vēl trīs sezonas nobraucu. Nekādas papildu uzpasēšanas vai ziemas laikā lādēšanas neveicu. Rudenī garāžā atstāju, pavasarī slēdzu un braucu. Tad, kad neieslēdzās arī papildus uzlādēšana neko nedeva. Nopirku tādu pašu nākošo. Cena grozās ap 20 eiro. Nekādas citas problēmas nav bijušas. Rudens pusē, kad sākas arī braukšana pa tumsu, parasti lukturī ielieku H4 halogēnu. Salīdzinot ar skābiniekiem, nav jāvaktē elektrolīta līmenis, nekas tvaiku veidā nenāk ārā. Uz šādas, manuprāt pozitīvas nots, arī 638 nopirku tādu pašu akumulatoru. Vienīgi tas 7Ah pēc izmēriem ir par lielu, atradu WP5-12, Pie Dominas ir akumulatoru centrs. Izmērs ir par dažiem mm par platu, bet tā plastmasas vieta mazliet padodas, tiesa lidz pašam galam to tur iestumt nevar. Vēl, es 638 atstāju oriģinālo ģeneratoru. Spuldze pagaidām ir žiguļveidīgā, šķiet 40/45W. Rezultātus redzēsim vēlāk. Cena laikam bija mazliet zem 20 eiriķiem.
 
aivarsz
Patiesībā- ļoti labs risinājums.
 
Kaarlis
Nu re, WP5-12 jau ir apgūts. Manā skatijumā ideālākais risinājums ja vien neuzraujas uz konveijera brāķi.
Un kas jāsaka par gaismām, 634/638 reflektors ir tik labi uztaisīts ka nav nekādas vajadzības muhļīties ar spuldžu jaudu. R2 45/40w absolūti pietiekama. Kā jau šajā forumā par vairākām lietām ir runāts, arī te nekāda jauna trampistāna (amerika) nav jāatklāj. Ja gribās pist*es ar sadegušiem slēdžiem, štekeriem, diožu tiltiem un pārmaksāt vairākkārt par aķi un visu pārējo - uz priekšu.
Tad jau nākamais etaps iebāzt xenonu un brīnīties ka loks nestartējas.Grin°
Vēl jāpiezīmē ka jawas ģenerātors pārgudros aķus nokaus stipri ātrāk kā prastučus- pārbaudīts.
 
Iet uz forumu: