Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Classic Jawa 350/360
Classic
Vēl joprojam meklēju atbildi...Tāpēc rekur bilde ar 2 apakšiem vākiem ar urbuma izmēriem foto1.inbox.lv/...-16066.jpg Gribu noskaidrot: vai tie vāki ir no dažādiem modeļiem(599,360) vai tiek uzstādīti dažāda laikā(periodā)?
 
AldisK
Classic rakstīja:

Vēl joprojam meklēju atbildi...Tāpēc rekur bilde ar 2 apakšiem vākiem ar urbuma izmēriem foto1.inbox.lv/...-16066.jpg Gribu noskaidrot: vai tie vāki ir no dažādiem modeļiem(599,360) vai tiek uzstādīti dažāda laikā(periodā)?

Nekad neesmu pievērsis tik detalizētu uzmanību šiem vākiem. Man ir vaīrāki vāki, no kuriem sameklēju dvus komplektus labākos savām divām jawām, vienai ar 360 augšu ovālo spidometru, otrai ar 354 augšu apaļo spidometru. Man viss derēja, nācās tikai nedaudz salāgot. Tā kontrukcija gan ir tik, jāsaka interesanta, ka esmu tur redzejis visādas ķīmijas sākot ar skrūvītēm un dažādiem citiem variantiem. Iespējams, ka arī Tev tur ir laika gaitā kaut kas ķīmiķots. Uz absolūtu taisnību gan nepretendēju.
 
Kaarlis
baigais specs neesmu, taču lampiņu patronas ir šķūnings un pagaidām sastaptais stiprinājums ir tikai 1 veida.
 
Classic
Pienācis laiks uzrakstīt, kas tiek izdarīts par nepilnu gadu. Pateikšu uzreiz, ka laika trūkst katastrofiski un tāpēc izdarīts krietni mazāk nekā gribētos . Mocis tiek izjaukts līdz plikam rāmim. Pamazam ir saprotams ko vajag darīt tālāk. Uz doto brīdi visgrūtākais bija aizmugurējas dakšas demontāža. Mēģināju pats izsist, ka bija rakstīts grāmatā, bet rezultāta nebija; pēc tam tiek mēģināts izpresēt, bet rāmis ir bišķiņ liels un izpresēt neizdevās. Galu galā kopā ar kolēģiem paņemam kaut kādu pusasi no kārbas, divi cilvēki turēja rāmi, trešais "strādāja" ar lielo āmuru un viss izdevās. Tagad domāju ķerties klāt motoram. Ir zināšanas kā visu, vai lielāku daļu izdarīt, bet nav pieredzes. Tātad ir iespēja iegūt šo pieredzi. Meklēju instrumentus, lai varētu izjaukt motoru. Ja kādam ir kaut kāda informācija, kur ir iespējams nopirkt/izgatavot visu nepieciešamo, būšu pateicīgs. Te būs bildes un ir redzams iemesls, kāpēc es meklēju donora rāmi.
foto3.inbox.lv/...G-1625.jpg
foto3.inbox.lv/...G-1624.jpg
 
uleens
Man ir tieši tāda patiproblēma rāmim.
-Rolands-
250/559 1966.g
 
http://www.enclatvia.lv
AldisK
Tā jau praktiski nav nekāda problēma. Uzmanīgi atfleksē nost sačakarētās detāļas. Neiefleksēt rāmī. Uzvirpot jaunas atbilstošas caurulītes un piemetināt. Man, gan sarkanajai, gan zilajai tā ir izdarīts. Nekas sarežgīts tas nav. Ja, rāmis ir taisns un nav saliekts, tad tā dēl nav nepieciešams donora rāmis. Vēl, parasti gadu gaitā visi ite moči ir krituši un tā problēma būs lielākajai daļai rāmju.
 
Classic
Tā centrāla caurule kopā ar stiprinājumiem(piestiprināt centralās pēkas atsperi un vēl kau ko) nāk. Vai tie stiprinājumi ir vienādi no abam pusem?
 
Iet uz forumu: