Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Ātrumkārbas problēma
Peteris
Vienā sestdienā sadomāju pavizināties pa Rīgu. Atpakļceļā pirms krustojuma dega sarkanais, ieliku neitrālajā starp ceturto un trešo un ripināju līdz iedegās zaļais. Lieku trešajā, bet nekas nenotiek. Tā pārripināju pāri krustojumam un ar beidzamiem spēkiem un kājas palīdzību ieripināju stāvlaukumā, kā pasakā. Noskrūvēju motora sānu vāku, domāju - ar sajūgu kaut kas noticis, bet nekā. Skrūvēju atpakaļ un domāju - kā aizkļūt līdz mājam. Vēlreiz mēģinu slēgt ātruma kļoķi, tad nejauši ieslēdzu trešajā ātrumā. Nu ko - tad jābrauc. Ar sajūga palīdzību izslidinot, aiziet. Nobraucu kādus piecus kilometrus, sāku domāt, ka varbūt bija kaut kas saķēries un vajadzētu pamēģināt slēgt ātrumus, bet neuzdrošinos, līdz krustojumā iedegas sarkanais. Biedzot pieņemu lēmumu - lēnām ripinot slēgt, sitiens un pakaļējais ritenis šļūc !!! Stāvu otrajā joslā, ritenis nobļoķējies, pastumt moci nevar...Viens čoms pienāca un palīdzēja uzstumt uz ietves. Pie sevis domāju: ”Stulbenis tāds, būtu tik lēnām braucis.” Zvanu Raimim – nevar, Tomass – Polijā. Aivaram – sestdien busiņi nestrādā. Zvanu paziņam nevar, bet varot aizlienēt piekabi, tā nu mana Mīļucīte pēc kāda laika ir klāt un ar servisa čaļu palīdzību mocis ir piekabē un pēc laiciņa arī garažā.
Mājās sēžu pie galda un domāju: ”Bet labi, ka tas nenotika Norvēģijā vai Madonā un ka mocītis mani ciena. Pievienoju rakstam dažas bildes par notikušo.
Klāt sezonas noslēgums, jo drīz sāksies jauna !

http://failiem.lv/old/u/ruimeaj
Labojis aivarsz uz 20-09-2013 17:25
 
oilmaster
Metāla rūdījums ne-riktīgs. Dakšiņa padumjo laiku. Līdzjūtības.
 
Guntis
redzu -ČEHU- dakšiņu !
bet nu šitā,un šinī vietā...
MISTIKA !

lidzjutibas.
 
Kaarlis
redzu 2 defektus- metāla nogurums jeb parlūzusi dakšiņa un pārkarsēts zobrats. Pirmo defektu var paredzēt ar rentgenu vai mokroskopu, otrais- slavenā šaibošana- bijis spiediens uz dakšiņu. Šo iemeslu dēļ arī jāvadā līdzi garajos ceļojumos štrumi un detaļu komplektiņš. Ja patin atpakaļ filmu, arī Georgs savu motoru Igaunijā piebeidza ar līdzīgām pazīmēm. Man arī ļoti nepatīk tā versija par zobratu apvirpošanu un pulēšanu- Eļļas sūkņa konstrukcijā nav, eļļojas tur viss ar eļļu kas izšļakstās un poras metālā man šķiet kā eļļošanau veicinošs faktors kuru pulējot iznīcina, nemaz nerunājot par to ka zobrati ir cementēti un kas notiek ja novirpo šo rūdijuma slāni...
 
Iet uz forumu: