Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Lielceļojumu idejas nākotnē.
aivarsz
Šī doma manā galvā radās tādēļ, lai šajā sadaļā taptu publicētas jūsu idejas un vīzijas par iespējamiem lielākiem un mazākiem, bet pamatīgiem kopīgiem ceļojumiem nākamajā (vai nākamajās) sezonās.

Patiesais topika idejas autors ir Pēteris Vanags.

Katrs ideju ģenerators, kurš ir gana stiprs un jūt atbalstu un sekotājus, savu ideju var turpināt atsevišķās sadaļās, kuras var būt atklātas un/vai finālā slēgtas, atkarībā no izvēlētā un iepriekš publicētā formāta.
Domājam par braucieniem dažādos formātos un veidos: Budžeta brauciens, vai arī, piemēram, hoteļi 4 zvaigznes +.... Katram savs....

Tematiski, tūristiski, masveidīgi vai limitēti, asfalta tūrisms vai bezceļš, interesantas vietas, sarežģīti maršruti, vai Latvijas Jawa kluba atpazīstamības veidošana un adaptācija līdzīgi domājošā vidē Eiropā+++. Smile

Mēs esam pietiekoši maz, mūsu finansiālās iespējas ir tādas, kādas tās ir, bet esam pietiekoši daudz, lai intereses un ceļojumu formāti un virzieni varētu atšķirties, kā tas jau ir bijis un pierādīts.

Kā jums? Varētu domāt, ka kaut kas tiek sadrumstalots, nav redzama kopīga Lielbrauciena vīzija nākamgad? Bet, tā tas nebūt nav.

Mans skatījums par tēmu Lielbrauciens 2014 un uz priekšu. Tas tomēr ir tematisks brauciens, kas masveidīgii pulcē braucējus, kas dodas teorētiskā asfalta tūrisma braucienā, baudīt dabu un veidot saikni ar līdzīgi domājošiem cilvēkiem un klubiem pasaulē.

Dažādās galvās ir stipri vairāk ideju, kā spējam īstenot. Jo, iespējamo reālo braucēju skaits, nebūt nav tik liels, kā izskatās. Atlase ir tieši tik liela, kā rāda iepriekšējo gadu pieredze. Un cilvēki, kas grib, var, un pieturās pie principa- vīrs un vārds, pa lielam skaitlim ir jau apzināti..
Gaidu jūs visus diskusijās. Man ir idejas.Es zinu, kurp došos 2014. Bet tu? Smile
Labojis aivarsz uz 05-10-2013 01:52
 
AldisK
Viena spontānā ideja vasarā tiekoties ar vāčiešiem, bija kopīgais brauciens uz Rumāniju. Droši vien tas nebūs tik ekstrēms kā Mārča un Aivja brauciens, bet ideja mani un Zigitu ir paķērusi. Johanes vienu vēstuli atrakstīja, ka viņi nākotnes plānus kalšot janvārī. Tad varbūt var arī kaut ko par maršrutiem apspriest. Tad arī to varēs taisīt kā atsevišķu tēmu.
 
oilmaster
Mjāāā. Rumānijas brauciens citos apstākļos šķistu intrersants. Skaistā daba. Kontrasti, čigānu lielākais blīvums EU, Zemākas izmaksas utt. Bet tur šogad ir bijis Mārcis ar Aivi un k-kā pirmās nakts tiesības ir viņiem...Un atkārtot k-ko jau bijušu man īsti netīk.
Es, palieku par Anglijas versiju. Saista man tā JAWA kluba jubileja. Gribās tomēr redzēt pēc nostāstiem lielāko un senāko klubu Eiropā un ņemot vērā ka tur brauc viesi no visām malu malām, es arī gribētu būt tur. Plus Anglijā ir arī ko redzēt. Mīnus ir laika apstākļi, bet ja salīdzina ar Norvēģijas skarbo dabu problēmas tas nesagādās.
 
Kaarlis
O! Beidzot ir sākusies diskusija. Lai nu kurš un uz kuru pusi vilktu deķīti ir lieta kas jāizdara uzreiz- lai visi var saplānot atvaļinājumu grafikus ir nānosprauž datumi. tas kas jau tagad ir skaidrs- max 14 dienas.
 
aivarsz
oilmaster rakstīja:

Mjāāā. Rumānijas brauciens citos apstākļos šķistu intrersants. Skaistā daba. Kontrasti, čigānu lielākais blīvums EU, Zemākas izmaksas utt. Bet tur šogad ir bijis Mārcis ar Aivi un k-kā pirmās nakts tiesības ir viņiem...Un atkārtot k-ko jau bijušu man īsti netīk. .


Manuprāt, viedoklis pilnīgi garām. Ja mēs esam uztaisījuši vienu mazu cilpiņu pa Latviju, vai tas nozīmē, ka otrreiz vairs nebrauksim, jo visu baigi forši zinām par mūsu valsti?
Rumānija ir 9. lielākā Eiropas valsts pēc teritorijas, un 7. lielākā pēc iedzīvotāju skaita.

Tad jau var nebraukt Balkānu un Karpatu virzienā vispār, jo reiz tur ir bijis Mārcis un Aivis. Tā kaut kā?...
 
oilmaster
Nu, par pirmās nakts tiesībām dažādi viedokļi ir un tas ir jārespektē!
Virziens uz Baikālu un Karpatu pusi, ir labs virziens, bet atkārtot jau bijušu braucienu uz vienu un to pašu valsti nevēlos. Mans viedoklis.
 
Ernests
Liels piedzīvojums būtu braukt apkārt Melnajai jūrai, (Krievija, Gruzija, Turcija , utt.) daudz kilometri bet saturs interesants vai tikai līdz Odesai, Krimai...
 
AldisK
Man te tāds sapnītis, cik reāls, vēl nezinu. Aizbraukt uz abām vietām.
 
Guntis
Neredzu problēmu diviem maršrutiem,vienlaicīgi.
Tad var izvēlāties,uz kuru pusi vairāk -velk-.

Un mazāk motociklu komanda ir gan ātrāka,gan citādi vieglāk organizējama.
 
KarlisV
Pagājušajā ziemā jau vairāk vai māzāk biju nolēmis šogad nekur nebraukt, bet nākamajā sezonā noteikt braukšu. Uz Angliju tikai tad, ja tas būs vienīgais brauciens. Stādos priekšā cik ir tiem biedriem gadu, ja svin kluba 60 gadu jubileju.
Esmu gatavs braukt uz dienvidiem, vienalga uz kuru Valsti - siltāk, lētāk, vienkāršāk. Runājot par laiku ~ augusts. Tad kaut ka mierīgāk, nosvinēti visi vietējie svētki, arī līdzekļi iekrāti pēc bargajiem ziemas mēnešiem.
 
Kaarlis
KarlisV rakstīja:

Pagājušajā ziemā jau vairāk vai māzāk biju nolēmis šogad nekur nebraukt, bet nākamajā sezonā noteikt braukšu. Uz Angliju tikai tad, ja tas būs vienīgais brauciens. Stādos priekšā cik ir tiem biedriem gadu, ja svin kluba 60 gadu jubileju.
Esmu gatavs braukt uz dienvidiem, vienalga uz kuru Valsti - siltāk, lētāk, vienkāršāk. Runājot par laiku ~ augusts. Tad kaut ka mierīgāk, nosvinēti visi vietējie svētki, arī līdzekļi iekrāti pēc bargajiem ziemas mēnešiem.

man ir šādas, tādas skices par tēmu eiropa mocis un siltums... ja ir reāli domubiedri, varam idejas attīstīt kopā. Šobrīd ideju līmenī figurē trīs virzieni. Varbūt kādu var norealizēt.
 
admin
Ukrainu (Krimu, Karpatus) izbraucu ar neJawu 2 septembra nedēļās. Ja patīk nostaļģija pēc padomju socreālisma, tad vienreiz to ir vērts izdarīt. Visādi citādi salīdzinoši ar Balkāniem Krima ir miskaste, kurā pilns ar trenniņbikšaiņiem un trakiem RU braucējiem, kas tur tipa atpūšās.
 
KarlisV
Kaarlis rakstīja:

KarlisV rakstīja:

Pagājušajā ziemā jau vairāk vai māzāk biju nolēmis šogad nekur nebraukt, bet nākamajā sezonā noteikt braukšu. Uz Angliju tikai tad, ja tas būs vienīgais brauciens. Stādos priekšā cik ir tiem biedriem gadu, ja svin kluba 60 gadu jubileju.
Esmu gatavs braukt uz dienvidiem, vienalga uz kuru Valsti - siltāk, lētāk, vienkāršāk. Runājot par laiku ~ augusts. Tad kaut ka mierīgāk, nosvinēti visi vietējie svētki, arī līdzekļi iekrāti pēc bargajiem ziemas mēnešiem.

man ir šādas, tādas skices par tēmu eiropa mocis un siltums... ja ir reāli domubiedri, varam idejas attīstīt kopā. Šobrīd ideju līmenī figurē trīs virzieni. Varbūt kādu var norealizēt.


Laika vēl baigi daudz, bet varam pamazām pasapņot par nākamo vasaru. Pats konkrētus maršrutus neštukojo, bet esmu gatavs kritizēt citusGrin
 
Kaarlis
Starp citu, uz šo vietu notēmējuši mūsu vācu draugi: http://www.cffviseu.com/content/en
Nav tikai zināmi datumi.
 
Guntis
Man ir labi,kā lemsiet(tā teica Kārlis) Grin
Tik DATUMUS,man lūdzu STINGRI laicīgi...

PIRMKĀRT datumi !

tad kašķējamies,par ceļojumu ! Smile
 
aivarsz
Kaarlis rakstīja:
man ir šādas, tādas skices par tēmu eiropa mocis un siltums... ja ir reāli domubiedri, varam idejas attīstīt kopā. Šobrīd ideju līmenī figurē trīs virzieni. Varbūt kādu var norealizēt.


Neturi sveci zem pūra, met ārā zaļas un negatavas, varbūt paķer...
 
aivarsz
Zinu, ka Pēterim ir senlolots sapnis- Karēlija- Somija...
 
turists
Mēs līdzīgā kompānijā nākamgad tēmējam uz Gruziju, turp caur Krieviju, Kaukāzs, atpakaļ varētu caur Krimu.
 
Kaarlis
turists rakstīja:

Mēs līdzīgā kompānijā nākamgad tēmējam uz Gruziju, turp caur Krieviju, Kaukāzs, atpakaļ varētu caur Krimu.

tad tas plančiks, ko domāji pirms dažām nedēļām jau vairs nav spēkā? Par Gruziju bija domas pagājušajā gadā. ap 3000 vienā virzienā. Braucot uz eiropas pusi tas pats. lai kaut kur nokļūtu jāšķērso Lietuva, Polija un tad var uzņemt vēlamo kursu. 2 nejaukas darba dienas turp, 2 atpakaļ, pārējais laiks paliek ceļojuma patīkamajai daļai. Izejot no cipariem max 14 dienas un max 450- 500km/ dienā var paņemt cirkuli un apvilkt loku ar centru Rīgā un paskatīties kas sanāk... ja gribās ko vairāk, jādomā transporta versijas, kas protams galīgi nav par velti. Šeit ieskatam versijas paršo tēmu: http://www.r1.com.lv/moto-parvadajumi Tātad 250 +pvn + ļotenes biļetes. Salīdzinājumam vēl piebildīšu- plikais degvielas aprēķins neņemot vērā ekspluatācijas izdevumus jawiņai ir ls 0,04 uz 1 km.
 
KarlisV
Nu jau gramstamies pa augstajiem plauktiemGrin
Ar lidmašīnu laiku un naudu toč neietaupīsi. Minimums 2 dienas sapakot moci, aizlidot, izpakot. Atpakaļ tas pats. Ja ir līdzbraucējs, tad vēl viena avio biļete. Protams jau darīt var.
Vēl es bieži esmu domājis par jautājumu Jawa un ceļošana. Ja godīgi man kaut kā neiet kopā Jawa un mazie alpu ciemati, Itālija, Austrija utt. varbūt ar "jaunajām" 638, bet ne ar vecajām 354, 61 gads.
PSRS un socValstis tur ir kaut kas kopīgs. Varu iedomāties skatu, ka kaut kādā Garmisch-Partenkirchen nojūk ātrumkārba, tālu nekur neaizstumsi, jāšķeļ motors turpat, eļļas, šmuce.
Tas tā, manas pārdomas, bet kā jau es teicu dienvidu virzienā esmu gatavs braucējs.‎
 
Iet uz forumu: