Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA 350 Classic 2014
oilmaster
treners rakstīja:

aivarsz rakstīja:

Aiviekstes Ginčam par mehāniskajiem Jawa spidometriem varu tikai oponēt. Kā sāk tā bultiņa mētāties pie +- 70 km/h, tā nerimstās nekad. Patiesais ātrums un odometra rādījumi tā arī paliek melīgi un nevienam nezināmi. Fakts.

Ar analogu es biju domājis ciparnīcu ar bultiņu. Var taču uzkonstruēt arī modernāku risinājumu, iespējama arī elektromehāniska spidometra piedziņa. Spoguļu kāti vizuāli par garu, bet varbūt redzamība laba, kā nekā taisīts eiropā - kārtīgiem večiem, nevis kaut kādiem japāņiem vai ķīniešiem Grin


Kā jau teicu gaumes lieta. Te lūdzu risinājums. Spidometrs no 250 Travel. Barojās no sensora, kas stiprinās pie pie priekšējās disku bremzes. Pakonsultējos ar blakus esošo elektriķi, viss ir saslēdzams.

Lūdzu. Nieka 150Ls un Tev ir savas gaumes apmierinoš risinājums. Es personīgi paliktu pie oriģinālā izpildījuma.



 
Ainars
Man arī nepatīk tie uzrautie izpūtēji un elektroniskais displejs, kas šinī lietu kārtojumā ir perversi - klasisks mocis ar skūtera tipa tetri analogo spidometru veidā. Tāpat te nav īsti skaidrs mērķa tirgus - vai tie ir klasikas cienītāji (ļoti prasīgs segments), vai runa ir par klasikas jaunā kleitā piedāvāšanu mūsdienu puišeļiem (pabraukāt opju stilā). Caur šo moci īsti neredzu atbisltīgu piedāvājumu ne vienam ne otram. Manuprāt tie ir centieni uztaisīt kompelāciju no viduvējības ar viduvējību, īsti nezinot, kas to vēlētos pirkt.
 
Ainars
Gribēju piebilst, ka Maskavas javas projekts manuprat ir veiksmīgāks. Tas ir mocis, kuru rodas vēlēšanās pirkt.
 
italis
oilmaster rakstīja:

[quote]

Kā jau teicu gaumes lieta. Te lūdzu risinājums. Spidometrs no 250 Travel. Barojās no sensora, kas stiprinās pie pie priekšējās disku bremzes. Pakonsultējos ar blakus esošo elektriķi, viss ir saslēdzams.

Lūdzu. Nieka 150Ls un Tev ir savas gaumes apmierinoš risinājums. Es personīgi paliktu pie oriģinālā izpildījuma.



Super! (tas par spidometru)

Par "oriģinālizpildījumu"... Nav noslēpums, ka mūsdienu motobūve lielos vilcienos ir kopā salikšana. Ja lielais japāņu četrinieks, kāds vācietis, kāds itālis vēl spēj patstāvīgi izdarīt, tad visi pārējie( ieskaitot jawu) tikai liek kopā. Var izmantot dārgas un ražīgas komponentes, var likt no lētākā. Un kad liek kopā no lētakā,tad runas par dizainu, gaumi utt. ir bezjēdzīgas. To es arī sev atgādinu Smile

Oriģināls bija vecās javwas pusapaļais spidometrs. NEvienam tāda nebija! Savukārt mūsu aprunātais digitālais brīnums pieejams jebkuram, nopērc ebajā un liec virsū kādu emblēmu gribi..

P.S. Starp citu, kas ir tā travela spidometra ražotājs? Ceru nesaņemt atbildi - jawaWink
Labojis oilmaster uz 29-11-2013 19:15
 
italis
Ainars rakstīja:

Gribēju piebilst, ka Maskavas javas projekts manuprat ir veiksmīgāks. Tas ir mocis, kuru rodas vēlēšanās pirkt.


Mans piekrist.

Tikai tīri tehniski šaubas rada priekšējā dubļusarga stiprinājums - tik liels un dziļš spārns turas tikai pie štokiem... Kaut gan varbūt tur baigie pastiprinājumi ieksā...

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/i/imola/29-11-2013-2/1.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

P.S. Tikko pats izdomāju - disku bremze neļauj...
 
admin
Klasisko moču modeļus bez hondas piedāvā arī kawa, yamaha un suzis.

Manuprāt ar viņiem konkurēt gan pēc kvalitātes gan pēc cenas ir bezjēdzīgi. Un tirgus ir aiztinies uz Ķīnu laba iemesla dēļ - tur taisa lētāk.

Es te lasīju par Virdžīniju un nobrīnījos, ka tāds man diezko nezināms štats apstrādā pusi no ASV interneta trafika un ir lielākais mikročipu eksportētājštats, kas iekabina kalifornijai un teksasai. (tas gan ir diskutabli, cik saprotu) Pie tam tie čipi, ko viņi eksportē, ir niša - high-end, ko Ķīnas rūpnīcas vēl nav paguvušas nokopēt. Jo masu produktu vienmēr savāks āzijas gals.
Šī ir laba analoģija, kur būtu jātiecas Jawa rūpnīcai. (un Latvijas rūpnīcām).
 
oilmaster
Protams! Krievu izpildījums ir gaumīgāks.
Cena:
pēc Latvijas bankas kursa 5460Ls
Tātad uz pusi dārgāks nekā konveijera piedāvātais!
Es tādu uzņemos uztaisīt pa 4000Ls

Gaidu pasūtījumus!
 
oilmaster
italis rakstīja:

oilmaster rakstīja:

[quote]

Kā jau teicu gaumes lieta. Te lūdzu risinājums. Spidometrs no 250 Travel. Barojās no sensora, kas stiprinās pie pie priekšējās disku bremzes. Pakonsultējos ar blakus esošo elektriķi, viss ir saslēdzams.

Lūdzu. Nieka 150Ls un Tev ir savas gaumes apmierinoš risinājums. Es personīgi paliktu pie oriģinālā izpildījuma.



Super! (tas par spidometru)

Par "oriģinālizpildījumu"... Nav noslēpums, ka mūsdienu motobūve lielos vilcienos ir kopā salikšana. Ja lielais japāņu četrinieks, kāds vācietis, kāds itālis vēl spēj patstāvīgi izdarīt, tad visi pārējie( ieskaitot jawu) tikai liek kopā. Var izmantot dārgas un ražīgas komponentes, var likt no lētākā. Un kad liek kopā no lētakā,tad runas par dizainu, gaumi utt. ir bezjēdzīgas. To es arī sev atgādinu Smile

Oriģināls bija vecās javwas pusapaļais spidometrs. NEvienam tāda nebija! Savukārt mūsu aprunātais digitālais brīnums pieejams jebkuram, nopērc ebajā un liec virsū kādu emblēmu gribi..

P.S. Starp citu, kas ir tā travela spidometra ražotājs? Ceru nesaņemt atbildi - jawaWink


Spidometra ražotājs Vācijas uzņemums.

Tu raksti, lai k-ko uzrakstītu vai tiešām esi kompetents šajā jautājumā?
Pusapaļais spidometrs netika ražots jawa rūpnīcā tālajā pagātnē, to taisīja PAL priekš jawa un čž. Tur par elektrolietas, kā, piemēram, skaņas signāls uc.
Tāpat kā motoru taisīja atsevišķa rūpnīca bijušjā Čehoslovākijā.
Atslēgas Fab, , riepas Barum utt. ķedes zem ČŽ, kam motociklu ražošana bija tikai maza daļa
.
Par konkrēto modeli.
Motoru taisa jawa rūpnīcā, jo mūsdienu JAWA šo ražošanas līniju pārpirka no bankrotējošas rūpnīcas, kas līdz ar sociālisma beigām aizgāja turpat kur Šauļu mopēdu motoru ražotājs, ar kuriem tika aprīkoti SZ mopēdi. Par šo faktu Tevi apgaismos tie, kas ar JAWAIŅām pagājušo gadu brauca uz Čehiju un pašu acīm redzēja.
Rāmji, beleķi, plastmasas, hadeni, benķi virsbūves daļas turpat.
Tiek iepirkti atsevišķi mezgli, ko loģiski domājot vienā rūpnīcā saražot nevar.
Konkrētajā gadījumā spidometru no Vācijas uzņēmuma.(Viens bija veco bija sadauzījis dabūju jaunu no rūpnīcas iepakojumā ), jo acīmredzot Čehu tirgus tādu piedāvāt nevar.
Esmu biji JAWA rūpnīcā reizes 10 un izstaigājis ražotni n-tās reizes.
www.retrojawa.lv/...ienas.html

Par mistisko lielo četrinieku un Citiem lielajiem moto-būves gigantiem.
Kāpēc BMW pārdotākais modelis tiek aprīkots ar Austrijas ražoto dzinēju.
Kāpēc Yamahai ir Itālijas uzņēmuma dzinējs??
Lielais Japānas četrinieks nemaz nenojauš, kur ir Ķīna?Grin

Mersedes ar vienā rūpnīcas galā lej stiklus pa vidu klapē iz pūtējus, tālāk stūrī lej paneļus un pie izejas vulkanizē riepas?
Vai lielāko apjomu veic apakšuzņēmumi pēc pasūtījuma, kas specializējas konkrētā jomā un parasti savus izstrādājumus pārdod arī konkurējušiem automobiļu ražotājiem.

Ps.
Interesanti, kas ir noslēpies zem nika Ainars, kas tieši šodien ir iereģistrējies un rāda labas dizaina un tehniskās zināšanas par moto būvi.
Te nav spama forums.
Pss.
Cik zinu "Turībā" tehniskās zināšanas māca švaki...Grin
Labojis oilmaster uz 29-11-2013 19:36
 
Ainars
Kas tad tavuprāt nav spams? Jebkurš forums pēc definīcijas ir spams, tikai kas un kā to pasniedz un uztver.
Tāpat arī jautājums, kur Tu pamanīji spriedelējumus par tehnsikām lietām. Runa ir par produkta koncepciju un par tā izpildījumu ar manuprāt zemu sniegumu.
Ja tomēr pajautāsi par tehniskām lietām, arī par tām šo to atbildēšu pat neskatoties uz to, ka Turība šai jautājumā ir vāja.
 
turists
Labi ka es tāds dumš un no močiem neko nesaprotu.. izvēlos pēc krāsas - Jawa sarkana.. man patīk.. nu un štrunts ar tiem spoguļiem, izpūtējiem un spidometriem.. Hārļiem tak ar viņus uzreiz ņem nost un liek stilīgākus...
Jums laikam daudz brīva laika, ka varat par tādu sviestu kasīties, katram sava gaume, ganjau tas nabaga mocis savu klientu atradīs.
Labojis turists uz 30-11-2013 12:18
 
aivarsz
Jā, tāds paliels cepiens ir gan sanācis. Piekritīšu, ka vienam māte, otram meita. Katram savs skatījums uz lietām. Man, pamatvilcienos, kā jau teicu, ideja patīk. Jawa rūpnīcas izpildījumā te ir salikts praktiski viss labākais, kas pašu radīts, no tehniskā viedokļa. Nevar noliegt, ka ir virkne lietu, kas nevajadzīgi piešķir nevēlamu auru jaunajam projektam. Un demo foto ir redzamas "ņedarabotkas", šķībo bāku ieskaitot. Par izpūtējiem, iepriekš postējušajiem dizaineriem nepiekrītu. Ja nerunāsim par "ratā raušanu'', kā jau minēju iepriekš, baigais pluss ir ļooti atvieglota caurās kameras nomaiņa ceļā.

Retromīļi būdami, vai esat pačekojuši automašīnas VOLGA evolūcijai? Ja nē, vaļas brīžos paskatieties uz visu paaudžu šīs automašīnas durvīm, sākot ar 24. modeli. Pirms daudz gadiem šis virsbūves elements ir ticis saražots tādā skaitā, ka ar nelielām izmaiņām, vecās rezerves ir montētas tik virsū visiem nākamajiem modeļiem, tādējādi saglabājot virsbūves formu vecmodīgi neglītu. Pieļauju, ka atsevišķu Jawa komplektējošo elementu sakarībā, varētu būt līdzīgi. Ekonomikai jābūt ekonomiskai. Gala izstrādājuma cena ir tieši proporcionāla komplektējošo mezglu izmaksām. Ar to ir jāsamierinās šajā segmentā. Šeit, galvenokārt runājas onkulīši, kas vairāk, vai mazāk, ir tik traki, ka mēģina investēties projektos bez manāma pievienotās vērtības pieauguma uz priekšdienām. Citiem vārdiem sakot- galvenokārt jau izklakarē savu kabatas naudiņu.
Gribu parādīt jums kādu bildi no Jawas 627 koncepta 60. gadu beigās. Tas ir 250 ccm divcilindru motors ar oilmaster sistēmu, kam tā arī nebija lemts nonākt līdz ražošanai. Toties, kā reize, šī oilmsater sistēma izskatās daudz labāk, kā apgreidotajam 638 dzinējam. Fakts. Līdz ražošanai tika atsevišķi elementi, piemēram rāmis, kā arī atsevišķi citi elementi, kas aktuāli līdz šodienai. Manā uztverē, žēl, ka netika īstenota vaļējā ķēdes sistēma, kas ļauj šo mezglu vieglāk apkopt, kā arī, sekot tā tehniskajam stāvoklim. Bet, tas atkal ir mans subjektīvs viedoklis.. Runājot par 60/70 gadu konceptu Jawa segmentā- pasakiet, ar ko vizuāli šis projekts varētu būt dizainiski atšķirīgs (ne tehniski) no japānas četrinieka, lai neradītu atjaunotu, piemēram caffe racera modeli uz šīs bāzes?
jawa627-2.jpg jawa627.jpg

Labojis aivarsz uz 30-11-2013 00:52
 
AldisK
Palasījos un arī gribu kaut ko pateikt. Diskusijas sanākušas diezgan uzkarsušas. Tas tikai pierāda, ka tā Jawa te daudziem nav vienaldziga. Par pašu modeli, vienmēr kādam kaut kas patiks, kaut kas nē. Savu pircēju jau atradīs. Liels jautājums, vai izdosies panākt, ka varēs reģistrēt Eiropā, jo normas paliek arvien stingrākas. Un divtaktu motoram jau praktiski ir vienalga kur to eļļu jauc, dūmos jau tāpat. Aivara ieliktām bildēm par 627 modeli.Nu ideāls mocis tajā laikā. Retrojavā bija infa par šo ka esot bijis tam 250 26z/s, super parametri. Un pēctam sāka ražot li'dzigu pēc izskata 634 ar kaut kādiem nieka 20-22z/s. 638 ar tikai knapi tos 26z/s sasniedz. Tas jau droši vien lidzigi kā padsavienibā, daudzi modeļi izstrādāti un pēc tam ražošanā pavisam citi
 
italis
Grin Sāk izskatīties pēc paaudžu uzskatu konflikta...

Un diskusijas (nevis spama) mērķis jau ir viens - kā padarīt Jawu LABĀKU! Šoreiz gan vairāk virtuāli, bet kas zin, varbūt kādam noder.
Kompetenti manuprāt šeit ir visi. Varbūt atšķiras pieredzes līmenis, bet tas tik laika un gribas jautājums. Pieļaujot, ka visas vērtīgās idejas jau izteiktas, ierosinu tēmu beigt. Peace.
 
oilmaster
Peace!Smile
 
aivarsz
Šī tēma, patiesībā, sākās ar vēstījumu par jauno Jawa 2T modeli Jawa Retro Solo 350- 2014, kurš, ja notiks lielais brīnums, un atgāzu samazinājuma nosacījumi uz brīdi iestrēgs Eiroatkarīgajos birokrātijas koridoros, iespējams būs sertificējams vismaz kaut kur Eiropā. Paraudzījos nejauši UK Jawa dīlera lapu- tur šis modelis JAU ir pieejams. Bet Anglija jaut tikai tāda pa pusei ES valsts, tur citas ekoloģijas prasības.

www.jawamotorcycles.co.uk/...retro.html

Vēl, kas interesanti, britiem vēl arvien piedāvājumā ir arī motorvelosipēds Jawa (Honda) 250 Travel, kas citur vairs nav pieejams. Ne vella laikam nepērk, līdzīgi ir arī ar igauņu dīlera savulaik sapirktajiem Jawa 650 Classic ar Bombardiera motoru, ko šamējie gadiem mēģina pārdot- nu jau akcijas cenās par nepilniem 6 eiro. Varētu šķist visai interesants mopēds Jawa atkarīgajiem ļaudīm, bet, kad apzinās alternatīvas, kas par šādu naudu ir iegādājamas, rocene ir norauta kapitāli.
Labojis aivarsz uz 08-01-2014 20:23
 
Iet uz forumu: