Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Lielbrauciens Gruzija 2014
aivarsz
Ziņas par 23.07. Citēju:

Šodien rekordi krī kā mušas. Nobraukti 706 km. Esam jau garām Rostovai. (Saprotu, ka Rostov na Donu. (no Aivarsz)).

Piedzīvojumi nebeidzas. Ja kaut kur Kaukāzā ir teroristi, tad tie ir Pjatjegorskas menti. Precīzi, kā Naša Raša epizodēs par mentu un mauku. Tēli iz dzīves. Arī meslus ievāc pēc labākajiem paraugiem.

Nu k-kā tā šovakar. Gandrīz 2000 km, kā nu kuram, atlikuši līdz mājām. Kādam mazāk, kādam bikiņ vairāk.
 
aivarsz
24.07. Vakara ziņas, jeb dzelteni sausā prese.

Ceļinieki šodien nominuši pēc Kaarlis datiem, 712 km. Normāla darba diena, jo jāpaspēj mājās tad, kad jāpaspēj. Bargajam laiks žmiedz visvairāk, jo stundā X atiet buss, pilns ar ģimenes locekļiem uz cita virziena siltajām zemēm. Naktsvieta šovakar atrasta pie pilsētas Yefremov. Diena pagājusi bez piedzīvojumiem. Tikai darbs atvaļinājuma laikā. Smile Līdz Rīgai vēl jānomin bik virs 1200 km, kas nozīmē, ka sestdien, vēlākais svētdien, četrotne ir mājās.
 
aivarsz
25.07. Kaarlis stāsta tā:
Liktenis jau nebūtu nekas sevišķs, ja negaidīti neapgrieztu visu kājām gaisā. Nejauši benzīntankā satikts Luganskas ukrainis ar Jawa.Mums pastāsta par tusiņu Maskavā. Esam Jawa Club 11 gadu pastāvēšanas tusiņā Mažaisk. Ceļš turpināsies rīt.
 
aivarsz
Nu ko. Plkst 16.06 saņēmu ziņu, ka līdz Latvijas robežai atlikuši 100 km.
 
Kaarlis
šodien nieka 887 km un abi ar Elīnu esam mājās.
 
morgans
Sveicieni ar atgriežšanos!!! Malači! Grin
 
Guntis
Sveicam ar atgriešanos ! Smile
 
Guntis
Sveicam ar atgriešanos ! Smile
 
bargais
Tiku pie normāla neta. Manas bildes ir šeit: http://failiem.lv/u/ngxowwo
 
Kaarlis
Laikam jau pirms tīri tehniskām atskaitēm vai liriskām publikācijām būtu jāpiemin tas, ka tik varena piedzīvojuma pamatā ir daudzu cilvēku tiešs vai netiešs ieguldijums. Un tādēļ šobrīd, pirms brauciena apkopojuma, gribētu veltīt kādu labu vārdu visiem labvēļiem un faniem.
Paldies maniem ceļabiedriem Kārlim V un Andrim B par pacietību un spēju neapjukt nekādās situācijās.
Paldies visiem atbalstītājiem:
1) Jawa.lv (Oilmaster) par rezerves daļu fondu grupai un tīri finansiālu atbalstu Elīnas motocikla sagatavošanā.
2) Aivaram Z un Motul par smērvielām un citu ķīmiju (patiesi noderēja)
3) ENC par materiālu atbalstu.
4) Manai sievai Elīnai par izturību un uzdrīkstēšanos.
5) Imantam no Ludzas par atsaucību, naktsmītnes organizēšanu un palīdzību robežas šķērsošanas jautājumos.
6) Īpašs paldies Gruzijas armijai un armijas daļas priekšniekam Armaz par zibenīgu reakciju un momentālu palīdzību kritiskā situācijā un pirmās palīdzības sniegšanu pie Shatili kalnu pārejas, kā arī evakuāciju no kalnu ceļa.
7) Paldies Armaz meitai par uzmundrinõšo kafiju, laipno uzņemšanu un visizcilāko mājas vīnu kādu esmu baudijis.
8) Padies Dusheti mediķiem par attieksmi un spēju nostādīt uz kājām Elīnu pāris stundu laikā.
9) Paldies klubiešiem Pēterim un Guntim par aizdotām rezerves daļām.
10) Paldies Jawaold.su par jauko uzņemšanu un novērtējumu.
11) SIA Skandi Motors par materiālu atbalstu un iespēju izmantot telpas un iekātrtas motociklu sagatavošanā.
12) Paldies Ivanam ( Sland) par uzņemšanu un naktsmītni Maskavā.
13) Paldies Antonam (Anton33) par sagaidīšanu un izvešanu cauri Maskavas sastrēgumiem.
14) laikam jau jāpiemin arī Jēkaba Aģentūra un, iespējams vēl kāds ir netīšī pemirsts labvēlis...
Bez jums visiem nez vai spētu!
Un iepriekš minētajam seko īss rezumē: Šis piedzīvojums nebūs pēdējais!
photo.qip.ru/...nImageLink
Labojis Kaarlis uz 29-07-2014 22:26
 
KarlisV
Neliels kopsavilkums par braucienu no mana skata punkta (lai aprakstītu visu piedzīvoto, tad katrai dienai vajadzētu vismaz vienu A4 lapu.)
Man jau no senākiem laikiem bija tāda liela vēlēšanās ar moci aizbraukt uz Kaukāzu, vienu brīdi tas likās pilnīgi nereāli (karš utt.), bet tagad tas ir piepildījies. Vai vajadzēja braukt ar Jawu? Domāju, ka šobrīd jā, jo tas daudzās vietās palīdzēja, ieskaitot robežu šķērsošanu.
Vai brauktu vēlreiz uz Kaukāzu? Noteikti, bet uz Ziemeļkaukāza republikām Karačaju-Čerkesiju, Kabarda – Balkāriju, Ziemeļosetiju iespējams arī uz Čečeniju, jo tur vēl ir saglabājušās daudzas masu tūrisma neskartas vietas. Izbraucot daudzos kalnu ceļus, man šķiet, ka Kaukāzs ir viena no labākajām vietām motobraucējiem, nekādu ierobežojumu, brauc kur gribi, pasakaini skati, nesačakarēta daba utt.
Par gala mērķi Gruziju. Tur viss ir kārtībā, bet nedaudz pietrūka izslavētās viesmīlības. Valsts ļoti strauji attīstās, tiek būvētas automaģistrāles, infrastruktūra. Īsāk sakot viss tūristu ērtībām, coca- cola, kondicionieri u.c. Pēc pāris gadiem nebūs nekādas atšķirības vai Gruzija vai Eiropa.
Maza tehniska atskaite.
Motocikls Jawa 354 1961. gads. Uzlabojumi – Vape . Pārējais kā standarta modelim.

Tehniskas kļūmes.
1. Divas stundas pirms izbraukšanas no mājām aizmugurējā rata kamera izdomāja pārplīst. Secinājums pirms tādiem braucieniem labāk nomainīt veco riepu un kameru pret jaunu.
2. Trešajā brauciena dienā izvibrēja sānu kastes eņģe. Tās vietā tika izgatavota jauna izmantojot Krievu armijas dzeloņstiepli.
3. Kaut kad brauciena vidū sāka parādīties „mitrumiņš” zem bākas, kas neprogresēja.
4. Trīs reizes atskrūvējās izpūtēja līkumi.
5. Pēdējās divas dienas, nezinu kā tehniski pareizi noformulēt, bet sāka vilkties ciet sajūga regulējošā skrūve un slīdēt sajūgs. Izskrūvēju skrūvi nedaudz vairāk, kā vajag, tad šī problēma vairs netraucēja.
Ar ko varu palielīties, sajūga trose kurai ir 53gadi un 50 000km nobraukums, kalpoja nevainojami.

Cipari:
Nobraukts kopā - 7438km
Pēdējā dienā - 934km
Iztērēti 11L eļļas
Benzīnu litrus nerēķināju.
Degvielas patēriņš 5l/100km.
Par cilvēku un motociklu skaitu. 4 motocikli un 4 braucēji bija ideālais skaits no visiem viedokļiem – naktsmītnes pieejamība -pārsvarā divvietīgi numuri, glābšanas darbiem (viens paliek pie cietušā divi brauc meklēt palīdzību).
Motocikls ar pasažieri būtu mocības 2 nedēļu garumā.

Papildinot Kārli, vēl paldies Aivaram par zaļajām vestēm, kas ļoti noderēja.
 
Kaarlis
Tagad kārta manai tehniski kalkulatīvajai atskaitei:
Saskaņā ar velo- moto kalkulātoru Sigma bc1609 aprēķins ir šāds- veiktā distance 7538 jeb 15076 km abiem motocikliem. Varētu rasties jautājums, kādēļ vairāk nekā Jaunpils Kārlim- viss vienkārši- mēs taču ar Elīnu devāmies vēlreiz atpakaļ pēc moča. Fiksētais patērētais degvielas daudzums 674 litri ( bez kļūdām)!!! Kas savukārt izsakāms vidējajā degvielas patēriņā 4,47l/100 km. Šo lielo patēriņu gan vatrētu izsskaidrot ar smago kravu un biežo pretvēju jo īpaši uz Donas maģistrāles. (Zemākais fiksētais 2,7./100km) kā arī ar braukšanas ātrumu arī virs 90 km/h.
Visa brauciena gaitā aprēķinātais vidējais ātrums 61,71 km/h.
Tagad kārta tehnisko ķibeļu sarakstam: abas 638ās jawiņas
1) bojāts aizdedzes relejs (papildaprīkojums)
2) Abiem močiem regulāri izregulējās sajūga mehānisms- domāju atteikties no fiksācijas atsperēm un pāriet uz versiju ar kontrējošo uzgriezni.
3) remontēta gāzes trose
4) Mainīta sajūga trose
5) izdegusi tuvā gaisma
6) neveiksmīgi kurbulējot? sprāgstot degvielas maisijumam izpūtējā, bojāts klusinātājs.
7) krītot salocīti drošības loki.
8) atskrūvējās bagažnieka stiprinājuma skrūve.
9) sāk suloties aizmugures amītis(pie 70000 noskrējiena)
10) sulo viena dakšas zara blīvslēgs.
**) profilaktiskas apkopes ietvaros abiem močiem vienreiz simboliski piespriegota transmisijas ķēde
 
Kaarlis
Ja nu kādam ir interese, tad uzgrieziet šo pirmdien 04.08.2014 savos rādžiņos Rīga radio 94,5 fm diapazonā no 18.00 līdz 19.00 raidījums Autopasaule. Papļāpāsim par par vecajām, mīļajām javiņām, par braucienu uz Gruziju un vēl šo to.
 
Guntis
DELFI :
turismagids.delfi.lv/...d=44813182
Labojis aivarsz uz 06-08-2014 23:48
 
aivarsz


Gunti. Pats esi moderators, netaisi bardaku un uztaisi citu lapu atsauces atveramas. Poga "Make URL clickable" apakšā. Ikoniņa zemeslode ar bultiņu. Iezīmē linku un nospied šo pogu. Viss.
Ja Mārcis vai Aivis vēl nav uzskatījis par vajadzīgu šajā forumā uztaisīt savam pasākumam atsevišķu sadaļu, bet lieto tikai citus medijus, tā ir tikai viņu pašu privātā izvēle, bet noteikti tā nav Latvijas Jawa Kluba izvēle.
Savukārt, ja tev ir vēlēšanās k-ko pastāstīt par viņu ceļojumu, diezgan loģiska būtu jauna sadaļa OLD MOTO ADVENTURE, jo ar šādu nosaukumu šamējie veido savu atpazīstamību citos, apmeklētākos sociālajos tīklos.
 
bargais
Kaarlis rakstīja:

Ja nu kādam ir interese, tad uzgrieziet šo pirmdien 04.08.2014 savos rādžiņos Rīga radio 94,5 fm diapazonā no 18.00 līdz 19.00 raidījums Autopasaule. Papļāpāsim par par vecajām, mīļajām javiņām, par braucienu uz Gruziju un vēl šo to.


Jāklausās no astotās minūtes: www.rigaradio.lv/...topasaule/
 
Kaarlis
Maziņš fragmentiņš no turpceļa: YouTube Video
 
KarlisV
28.11. būs filmas pirmizrāde kinoteātrī K Suns "Baizeļu piedzīvojumi Kaukāzā" kuri brauca 2 mēnešus pirms mums,bet dēļ šļūdoņa neiekļuva Gruzijā. Nebūtu viņi braukuši mēs droši vien neuzinātu par to, ka vairāk kā mēnesi robeža bija slēgta. Mums paveicās.

www.youtube.com/...o7Z4y5aLTI

Ar nepacietību gaidu mūsu brauciena īsfilmu.Wink
 
bargais
"Kad Ziemassvētku dāvanas izsaiņotas, saldumi apēsti un veiksmīgi sagaidīts Jaunais gads, laiks padomāt, kur gan varētu doties vasaras atvaļinājumā. Vienkāršākais – izvēlēties galapunktu, iegādāties ceļojumu kādā no pakalpojumu piedāvājošajām firmām un – aidā! Var arī izstrādāt maršrutu, sēsties savā auto un uz priekšu. Bet… jawakluba čaļi tā nedara! Viņi sēžas uz vismaz 25 gadus veca JAWA moča – un piedzīvojums var sākties..."

Ir tapis ceļojuma apraksts! Mēģinu pievienot vairākos pielikumos. Lai labi lasās!
apraksts_titullapa.pdf [92.98kB / 941 lejupielādes]
apraksts3.pdf [886.93kB / 1026 lejupielādes]
apraksts2.pdf [1.23MB / 1245 lejupielādes]
apraksts1.pdf [785.28kB / 1064 lejupielādes]
 
Guntis
Super,jau izdrukāju priekš mājiniekiem Smile
 
Iet uz forumu: