Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 7

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
GPS
Peteris
Varbūt, kāds varētu padalīties pieredzē, kā labāk uzstādīt GPS
 
AldisK
Man ir doma kaut kādā veidā uzmontēt uz spoguļa kāta. Vienīgi mans Bekers nav paredzēts motocikliem un visiem laikapstākļiem. Mēģināju apjautāties navigācijas veikalā par mitrumdrošu un cautrspīdīgu iepakojumu, bet saņēmu atbildi, ka viņiem tādi nav. Pie tā arī pagaidām esmu apstājies.
 
aivarsz
Es pagājušajā gadā Yamaha veikalā Dārzciema ielā 58 iegādājos GPS paredzētu somiņu no itāļu ražotāja Kappa.
Baigi lēti nav, toties ērti. Kaut kādi padsmit lati. Ar līpošajām siksnām stiprināma pie stūres, spoguļa kāta, u.t.t. Pietiekoši hermētiska, taču komplektā vēl nāk caurspīdīgs pārvalciņš īpaši slapjam laikam. Līdzi nāk arī plecu siksna. Kaut kā tā.
Labojis aivarsz uz 13-02-2014 19:15
 
Kaarlis
Šāds ir mans risinājums par tēmu: www.ebay.com/...4aac1f6bd0
Der vairāku diametru stūrēm. Veco jawiņu stūrēm laikam vajag ko citu.
 
aivarsz
Kaarlis rakstīja:

Šāds ir mans risinājums par tēmu: www.ebay.com/...4aac1f6bd0
Der vairāku diametru stūrēm. Veco jawiņu stūrēm laikam vajag ko citu.


Šitais man patīk. Zemas izmaksas, tikai ierobežots nafigāciju ierīču skaits, ko tajā maciņā var iebāzt. Manā motorollera gadījumā nav kur pieskrūvēt. Visādi citādi super.
 
aivarsz
Starp citu, turpinot tēmu par navigāciju, telefonizāciju, mūziku un savstarpējiem sakariem uz motocikla, esmu iegādājies nu jau vairākas palīgierīces, kas, manuprāt, Honkongas biedriem ir izdevušās. Normāls Bluetooth atbalsts, bez tam, lieliska sarunu iekārta braucot pulciņā. Esmu sainstalējis jau vairākās ķiverēs, slēpošanas ķiveri ieskaitot. Ir versijas 500 metru vai 1000 metru savstarpējiem sakariem rācijas režīmā. Bluetooth man normāli ķēra telefonu pat aptuveni 20 metru attālumā no aparāta. Uz moča, protams, vēl neesmu mēģinājis, taču Alpos paslēpojot, likās baigi super. Vienīgi, nesoties no kalna un ķerot pumpas, baigi grūti ir runāt par sarežģītām lietām. Bet, vispār, pagaidām šķiet, ka ir baigi O.K. Riktīgi skaļa ir tā armatūra. Piemetu linku: www.ebay.com/...7660040533
Ir nopērkami lielākie komplekti, kas ļauj sazināties 6 mocīšiem kilometra attālumā par baigi normālu ciparu. Kaut gan, es tās armatūriņas pirku vairāk tikai telefonizācijas dēļ. Jo nevienam nav noslēpums, ka neviens var nezvanīt pat pus dienu. Pietiek tikai uzvilkt galvā ķiveri, un atskan nu ļoti svarīgs zvans.
 
Peteris
Kārļa variants varētu būt labs, vienīgais vai derēs vecajai Jawiņai !
 
Kaarlis
Peteris rakstīja:

Kārļa variants varētu būt labs, vienīgais vai derēs vecajai Jawiņai !

Vakarā varēsi uzmest aci.
 
turists
Man personīgi ir Magellan Tritton 2000 www.shopping.com/...-2000/info
Sekojošas priekšrocības:
No lietus nebaidās
Saprot gan visiem ierasto autoceļu navigāciju, gan perfekti funkcionē ofrouda režīmā operējot ar topogrāfiskajām kartēm. Parastās navigācijas neko vairāk, kā noziņot pa labi vai kreisi neprot.. Smile

Tureklis mocim maksā 30Ls, padārgs bet labs.
 
aivarsz
Laba moto navigācija ir dārga. Touch screen, kas izpildāms ar motociklista cimdu ir ļoti svarīgs elements. Hermētiskums tāpat. Palūram Garmin piedāvājumus ar mūža karšu piedāvājumu. Cena nogalina uzreiz. Kaut, šobrīd neko labāku neesmu redzējis. Tas subjektīvi, protams. Par navigācijas sistēmu saziņu ar ķiveri- palūriet šeit. Ir, vai nav labi- nezinu.
www.ebay.com/...p;_sacat=0
Maksimālais skaits rāciju saziņas režīmā- 6 galvas. Es lietoju BT interphone priekšmetus jau 4. sezonu. Neko labāku man nav gadījies izmantot Pagaidām kalpo.Aķi noveco. Runāju pa tālruni, lieliski dzirdu navigāciju. Paklausos muzoniņu. Bet, lietojot telefonu, ir prasība atmesties zem 80 km/h.
Kā rāciju, reālā dzīvē neesmu izmantojis. Droši vien, nav jau Midland. Bet savas funkcijas veic. Protams, visas sajūtas atkarīgas no motocikla ķiveres trokšņu līmeņa. Tur ir vieta diskusijām. Man tāda vidēji normāla slēgtā Suomi cepurīte ar integrētu vietu armatūrai. Bet, esmu ieintegrējis sistēmu gan vaļējā IXS ķiverītē ar vizieri, gan arī slēpošanas ķiverītē. Čakaris ir, bet īstenot var.. Vai labi- katram savs viedoklis individuālais. Rakstu tādēļ, ka Mežezera pasākumā ir radies zināms pulciņš ar motociklistiem, kas vēlas k-ko tamlīdzīgu iegādāties. Tā teikt, atveram tēmu.
Labojis aivarsz uz 10-02-2014 22:24
 
Kaarlis
Un te ražotāja mājaslapa: www.yueny-moto.com/...ntrol.html
 
edmunds
GPS navigatoru ar cimdiem vadīt ir kruta bez šaubām. Bet cik tas ir aktuāli ? Kurjeram, kas nesās pa Rīgu ar rolleri, varbūt. Bet ja Tu ceļo, tad vienreiz dienā to maršrutu uzliec un that's about it. Šodien katrā smart telefonā nāk vismaz trīs bezmaksas navi programmas Waze, Google Navi (abas lieto internetu, tātad dārgas ārpus Latvijas) un MapFactor Navigator, kas izmanto bezmaksas kartes (openstreetmap.com). Pēdējā trūkums ir, ka nerāda joslu, kura jāieņem pirms manevra. Bet ja to var pieciest, tad atsevišķu devaisu navigācijai var arī nepirkt.
MC Wild Hogs!
 
turists
Ir viens ļoti būtisks trūkums visām plašāk sastopamajām navigācijām tās saprot tikai ceļus, bet ja man vajag braukt pa mežu vai kalniem, kur ceļu vairs nav vai tie ir tik mazi, ka ceļu kartēs netiek zīmēti tad navigācija ved mani pa lauku un bļauj, lai es griežos riņķī vai vēl ko tamlīdzīgu. Tāpēc priekš manis pamatnoteikums ir, lai tas verķis spēj operēt arī ar topogrāfiskajām kartēm. Manā nu jau novecojušajā magelānā šāda iespēja pastāv + es varu uzinstalēt pēc saviem ieskatiem vainu TomTom ķesku vai ko citu (man stāv IGO8), lai brauktu pa ceļiem. Gribētos tikpat spējīgu verķīti tikai jaunāku un ar lielāku ekrānu.
 
aivarsz
Par navigāciju telefonā, baigā starā neesmu, izmantot var, ko arī daru, finansiālu apsvērumu dēļ. Bet tad pēkšņi, īsi pirms, piemēram, svarīga pagrieziena, atskan zvans, vai vēl HVZ kas notiekās tajā kastē "viss vienā", un tu cilvēciņš nomočī liekus padsmit kilometrus pa bāni nepareizā virzienā. Pie tam, tas telefons jābāž kaut kādā somiņā, lai pasargātu no nokrišņiem. Atkal slikti, jo saulē caur to bļeskojošo plēvi ne sū... nevar redzēt.

Visprastākajai moto navigācijai, tas displejs ir savādāks, neatstaro to gaismu, mēdz būt arī širmīši, kas uztaisa zināmu ēniņu. Pie tam, somiņā iebāztu telefonu nu nekā nevar vadīt. Man neskaitāmas reizes ir bijis, ka mopēds sakratās, nospiežās k-kas (izeja no progammas, skaļums,u.t.t) un navigācija ir beigusies. Tas neder. Tādēļ esmu par navigācijas aparātu, kas paredzēts un droši kalpo motobraucēja vajadzībām.

Tūristam par Magelānu ir taisnība, ir forši bezceļos un cita veida tūrismā. Bez tam, intereses vadīts, palūrēju androīdos instalējamās bezmaksas bezceļu nafigācijas. Ir piedāvājuma klāsts. Cik labs, vai slikts, neesmu testējis. Bet ir.
 
palsmanietis
jus te visi spriezat parnavigacijam,betmans viedoklis ir ka vislabaka navigacija ir labs auto celu atlass.Cool
 
aigars
Man ir Garmins priekš copes maldiem ar visādām vajadzīgajām topo kartēm, tāpēc arī mocītim nopirku Garminu - bāžu tik iekšā tās pašas topo kartes , ko copes Garminā un tik tālu viss ir labi... kamēr priekšā uz lauku celiņa parādās privātīpašums, vai ikauniski - erevaldus, vai Somijā vienkārši - pomis...Tādi ir mani piedzīvojumi par lauku taciņām.
 
aivarsz
Palsmanietim: Arī man ir atkarība no smalkiem papīra izstrādājumiem. Pērku un krāju. Mūsdienu dzīves ritms un izmaiņas ceļu būvē (un ne tikai, šajā dzīves segmentā), daudzkārt ir pierādījušas, ka drukātais materiāls ir morāli novecojis jau pirms tipogrāfijas. Fakts. Bez tam, ja esi pie stūres (auto), vēl ir svarīgi, vai blakus sēdošais ir karšu lasītājs principā, un vai spēj ik pa brīdim ielūrēt tava auto odometrā. Bet, ja nafigācija spītīgi ved īslaicīgā nekurienē, ir labi palūrēt papīrā, lai saprastu pareizo virzienu apvedceļam.

Aigaram: Apstopētie vai legāli, jeb naudīgi un nelegāli prihvatizētie oficiālie Latvijas (ne tikai) valsts 3 vai 4 kategorijas ceļi nav retums. Ne reizi vien esmu ieberzies, lietojot jaunākās vadošo navigāciju programmu versijas. Jo tās dažas Latvijas lielās šosejas sen jau ir apnikušas, Braucu daudz, un regulāri maršrutēju pārbraucienus arī pa grunti. Garmins pagājušajā vasarā gribēja mani pārvest pāri Gaujai Garkalnē, pa nekad neuzbūvētau tiltau, Waze, šogad, pāri Juglas gājēju tiltiņam pie Sauriešiem. Šeit visas ceļu navigācijas, šobrīd tomēr vinnē Waze, ko koriģē un paliekoši uzlabo reālie lietotāji. Labo ceļa zīmes, liek iekšā jaunus ceļus, ziņo par šķēršļiem, traucējumiem, radariem un policiju... utt. Šim navigācijas modelim ir baigā perspektīva. Uz topogrāfiskajām kartēm tas, protams, neattiecas. Bet interesanti ir. Šad un tad pamēģinu braucot ieslēgt un vienlaicīgi patestēt Navigon (garmin), IGO, un Vāzīti paralēli. Līdera nav. Waze pa lielam vinnē. Niansēs nē. Bet tērē interneta resursus, kā jau iepriekš minēts.
Labojis aivarsz uz 13-02-2014 22:58
 
KarlisV
GPS ir labi, bet man nepatīk to izmantot bez kartes papīra formātā, jo rodas sajūta ka es nekontrolēju situāciju.
Pirkt tikai GPS, lai izmantotu ~10 dienas gadā nav racionāli, protams izņemot ja ļoti daudz ceļo ar moto un auto, vai vienkārši slikti ar orietāciju, tad var iegādāties.
Tā kā bija nepieciešams jauns telefons,tad iegādājos Nokia Lumia 820. Protams tīņi un citi pakaļskrējēji teiks mēsls no tēmas ka telefoni ir tikai Samsung, Apple un automašinas BMW, Audi), bet es esmu ļoti apmierināts ar tā funkcionalitāti, stabils nekas neuzkarās un negļuko.
Bezmaksas navigācija un kartes super, viss oficiāls un jauns, pārbaudīts arī mežā pilnīgā nekurienē. Vienīgā problēma, kā jau citi iepriekš minēja, izvietošana uz motocikla, bet tad jāatgriežas pie jautājuma par izmantošanas biežumu.
 
Iet uz forumu: