Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa - nevaru iedarbināt
Arnis218
Sveicināti. Tikko kā piereģistrējos šajā adresē Smile , jo vakar iegādājos savu pirmo Jawa 638, no drauga. Ir problēma, tikko noslapēta lec uz kurbuļa ,bet šorīt mēģināju iedarbināt, uz kurbuli ne traks neleca. Tad iestūmu, pēc kādiem 10 m sāka parādīties dzīvība, bet gāja tikai uzdodot pašu minimālāko gāzi, kad uzdevu vairāk slāpā nost pilnībā, bet pēc kādiem 60 metriem sāka jau iet normāli. Cilindrā nemēģināju ieliet, kad būs sveču atslēga , tad pamēģināšu. Kas varētu būt pie vainas? kompresija???
 
Kaarlis
1) degvielas kvalitāte
2) karburātors
3) blīvslēgi
4) dzinēja kopējais tehniskais stāvoklis, t. sk. kompresijas spiediens. u.t.t.
 
Gints
+ uzlādē akumulatoru
 
Arnis218
Ir problēma ar labo cilindru. Dzirkstele ir laba , tik pat cik otram cilindram, bet labais cilindrs neiet. Kas pie vainas varētu būt?
 
modza
Kaites var būt dažādas, ka jau Kārlis minēja, bet šajā gadījumā visbiežāk pie vainas parasti ir kloķvārpstas blīvslēgs. Tas, kurš aiz ģenerātora rotora.
 
Kaarlis
Ja nesanāk savādāk vai neproti, vienādās detaļas jau var pamainīt vietām- sveces, spoles, kondensātorus un pavērot izmaiņas.
 
Arnis218
Jā arī bija doma pamainīt. Nu blīvslēgi visi ir jauni salikti motorā. Bet der paskatīties Smile varbūt vecais saimnieks kaut kādā veidā tos sabojājis Wink Vienkārši Jawa pirmo reizi, tā ir kā ir ar to pieredzi. Smile
 
Guntis
Viena no kļūdām palaižot 638(ja viss kārtībā).
1.Paceļ -čoku-,un kurbulē ar -uzdotu- gāzi. šajā režīmā -čoks- NESTRĀDĀ.

To jauki var dzirdēt ! -ručkai- jābūt atlaiztai !

2. Ja saimnieks ir ņēmis nost cilndrus,tad varbūt nepareizā secībā pievilktas galvas + ieplūdes kolektors.
kolektors NEPIEGUĻ pie cilindra(parasti viena) un velk klāt gaisu.

nu un par defektiem... ja šis nelīdz.... meklējam,universālas atbildes nebūs
Labojis Guntis uz 04-04-2014 08:58
 
bahmuc
Sveiki vīri! Jsutajums par līdzīgu tēmu! Tikai sākšu ar to, ka motorā viss, iznemot kloķvārpstu ir jauns, varpstai pašai luftes minimālas.
virzuļi, gredzeni, gultņi, blīvslēgi jauni, cilindri slīpēti. Saize ir tajā, ka negribīgi lec. Daudz reižu jāspārda un tikai tad sāk dzīvību izdvest, un iesākumā arī niķojas, kamēr sāk burbulēt, tikmēr gāzi nemaz uzdot nevar, savādak atkal mirst nost.
Karburatoru tīrot, skrūves nevienas nepārregulēju, tikai tagad vairs neatceros vai pareizi dīzes atpakal saskrūvēju! Vai dēļ tā var tā uzvesties? Kāda kalibra dīzei jābūt droseļa adatai un kādai čoka adatai? Nesaprotu, senos laikos bija daudz jawu, visas leca 2x uzpumpējot un ar trešo pumpējienu aizgāja. Tagad kā mironis.... benzīns arī tikai 98 tiek liets
 
Gints13
Vajadzētu norādīt, kāda Jawa, it sevišķi, ja aizdomas par karburatora darbību. YouTube ir daudz pamācības krievu valodā par 638 karburatora regulēšanu. Ja karburators vecs, grabošs, ar diluma pazīmēm, tad labāk paņemt Jawas bodē jaunu - 65 Eur, neaizmirstot arī par degvielas filtru. Bet nelekšanai var būt arī citas vainas, tanī pašā YouTube ir video, kā atklāt šīs vainas. Var pastudēt arī krievu saitu jawaold.su, par nelekšanu ir diezgan populāra tēma.
 
Kaarlis
Pēc apraksta spriežot- liess maisījums. Vai nu jāpacīnās ar karburātoru vai kaut kur pierauj lieku gaisu. Atliek tikai meklēt...
 
Guntis
Gaisa piesúci es meklēju ar -starta -gāzi-.
Te izskatās pēc jaukas kolektora(karburatora) pareizas nepielikšanas Smile
Rauj garām uz urrāāāāāā Smile

Otrs ģeneratora pusē,kas?
A. origīnāli? Blīvslēgs-bukse- piespiedšaiba (rotors ar šaibu piespiež buksi)?
B. aizvietots ar vienu blīvslēgu? tad uzmanīgu apskati, blīvslēgs ir knapi knapi uz kakliņa. es esmu salicis saviem 638 atpakaļ -oriģināli.

Nu un protams karburatora defekts . Ja neesi aizticis skrūves(regulējis) tas jau vien nerunā neko labu - ka nav pat šī prastā lieta. regulācija NAV mūžīga.

P.S. ar bencīnu NEKĀDA sakara,un arī ar eļļas daudzumu, JĀIET.
 
bahmuc
Piemirsu piebilst, ka 638.
Par karburatoru runàjot, tas jau arī jauns skaitās, viens moto fanāts izvilka no kastes un uzskrūvēja pirms es to moci biju nopircis, jo šie nevarēja saregulēt dēļ nepareizajam motora iekšām un beigtiem blīvslēgiem.
šaiba zem rotora uz doto brīdi ir labs jaitājums, skatos detaļu lādē un viena tur stāv, iespējams, ka neesmu uzlicis.
Blīvslēgs nav oriģinals, bet analogs un pēc izmēriem ir 1:1 ar vajadzīgo, ņemot vērā buksi, tur viss darbojās.
Kolektoru pirms likšanas noslīpēju taisnu uz stanoka, jo bija ļoti līks, saliku cilindrus, pieliku un savilku kolektoru un tikai pēc tam cilindrus vilku, tā ir nepareizā procedūra?
Paldies par padomiem, pameklēšu problēmu karburatorā. Dīvaini liekas tas, ka, kad beidzot iedarbini, motors darbojas labi. Ar visu 18 zobu zobratu manus 130 kg velk bez piepūles, stāvgaze normāla viss forši, tik cik poedarbināt problemātiski.
 
Guntis
Šaibu vajag,bet viņas neesamība nevarētu TĀ ietekmēt,vnk bukse staigās,caur pielaidēm pieraus gaisu,BET ne tik daudz !

Droši ,ka ieplūdes kolektors ir +- pieskrūvēts pareizi, kļūdas neizlasu.


Pārbaudi ar -starta gāzi-.

P.S. ANEKDOTE Pfft

Dakters prasa, dzer,pīpo meitas bez preža mīlē ??????

Nē dakter ,smēķēt un dzert nedrīkstu Sad man nestāv Sad

Dakters : NU TAD ES NEKO PALĪDZĒT NEVARU ....
 
bahmuc
Ok, pārbaudīšu vai šaiba ir vietā!
 
Gusts
Arnis218 rakstīja:

Sveicināti. Tikko kā piereģistrējos šajā adresē Smile , jo vakar iegādājos savu pirmo Jawa 638, no drauga. Ir problēma, tikko noslapēta lec uz kurbuļa ,bet šorīt mēģināju iedarbināt, uz kurbuli ne traks neleca. Tad iestūmu, pēc kādiem 10 m sāka parādīties dzīvība, bet gāja tikai uzdodot pašu minimālāko gāzi, kad uzdevu vairāk slāpā nost pilnībā, bet pēc kādiem 60 metriem sāka jau iet normāli. Cilindrā nemēģināju ieliet, kad būs sveču atslēga , tad pamēģināšu. Kas varētu būt pie vainas? kompresija???


Īss, bet vienmēr strādājošs ieteikums: pieraksties pie Kārļa servisā un tev nekad nevajadzēs mežģīt galvu!
ČZ 125 type 453/05
 
gacans
Smile
Gusts rakstīja:

Arnis218 rakstīja:

Sveicināti. Tikko kā piereģistrējos šajā adresē Smile , jo vakar iegādājos savu pirmo Jawa 638, no drauga. Ir problēma, tikko noslapēta lec uz kurbuļa ,bet šorīt mēģināju iedarbināt, uz kurbuli ne traks neleca. Tad iestūmu, pēc kādiem 10 m sāka parādīties dzīvība, bet gāja tikai uzdodot pašu minimālāko gāzi, kad uzdevu vairāk slāpā nost pilnībā, bet pēc kādiem 60 metriem sāka jau iet normāli. Cilindrā nemēģināju ieliet, kad būs sveču atslēga , tad pamēģināšu. Kas varētu būt pie vainas? kompresija???


Īss, bet vienmēr strādājošs ieteikums: pieraksties pie Kārļa servisā un tev nekad nevajadzēs mežģīt galvu!
Ir jau vēl kāds kurš grib pamežģīt galvu,nevis uzreiz skriet kaut kur pierakstīties.......
Labojis gacans uz 09-11-2017 22:18
 
Kaarlis
1) Liela daļa cilvēku uzskata par pareizu sava brīvā laika pavadīšanu citādi, nevis ar melnām rokām un sajātām svētdienām. Kā arī jāatzīmē, profesionāļa it kā dārgā darba stunda ir daudzkārt lētāka par amatiera padirstajām dienām.
2) Pie manis pierakstīties šobrīd būs pagrūti- baigā pārslodze. Ļoti neraksturīgi rudenim. Izskatās, braucēji sāk mācīties no savām kļūdām.
 
bahmuc
Tā, vīri! Paldies par padomiem, situācija atrisinājās!
Noņēmu rotoru, parbaudīju saibas esamību - bija vietā!
Izjaucu, iztīrīju pa jaunam karburatoru, viss kartībā!
Pārbaudīju cik apgriezienu tai skrūvei, kas par maisījumu atbild - 3,5 - pilnīgā pakalā. Saskatīnos n'tos jūtūba video un uzregulēju kā tur tiek noradīts 1,5 apgriezieni. Lec krietni ātrāk vaļā, nu tā kā Jawai pienākas!
Sāku domāt, kur fiška, ka ta skrūve tik daudz laukā bija - atcerējos - pirms manis tajā motorā bija maltā gaļa - iemetinati klaņu pirksti, 634 virzuļi podos, pap8ra galvas blīves utt! Tur regulētāju pirms manis bija kādi 16, kas to skrūvi arī ir sagrozījuši. Toreiz tas motors, pirms jaukšanas ne velna negribēja iet!
 
gacans
Kaarlis rakstīja:

1) Liela daļa cilvēku uzskata par pareizu sava brīvā laika pavadīšanu citādi, nevis ar melnām rokām un sajātām svētdienām. Kā arī jāatzīmē, profesionāļa it kā dārgā darba stunda ir daudzkārt lētāka par amatiera padirstajām dienām.
2) Pie manis pierakstīties šobrīd būs pagrūti- baigā pārslodze. Ļoti neraksturīgi rudenim. Izskatās, braucēji sāk mācīties no savām kļūdām.
Protams katram sava izklaide un varēšana ,bet paša salikts un izlolots mocīts ripo pa visam savādāk ......Smile
 
Iet uz forumu: