Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 689
Jaunākais lietotājs: Dzintars112
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Pareizas cilindu slīpēšanas teorija, nanses (krievu val.)
oilmaster
YouTube Video


Lai nav tā, ka viena tante teica.
 
konuss
Tēmu,jaunu necepšu,nav,ko apspriest,masveidā,bet biški dīda iekšā,vai vajag galvai -1mm,tajās 2vās plaknēs,vai,arī tas nav vajadzīgs(tip,priekš 95e)
Runa iet par 638?
Labojis konuss uz 28-03-2015 00:08
 
Guntis
Brīva tava izvēle priekš 638(2mm būs par daudz). Vajag 360,559,634.

Bet ar nenovīlētu galvu motors strādās maigāk.

P.S. man 638 nav pat doma bijusi aiztikt.
 
konuss
Paldies,tātad,nevajag.
 
Kaarlis
638 motors jau ir radīts 93 bendžukam. Nav īpašas vajadzības tur kaut ko virpot. Ja gribās mazināt degkameru, vairāk par 1mm nevajadzētu virpot.
 
turists
Gunti 634. jau stokā ir samazināts degkameras tilpums, tur daudz vairāk nav kur ieskrieties.. kādu 1mm max, kā Kārlis saka. Lielākus spiedienus pieļauju ka ļurīgā kloķene varētu arī neturēt. Vecākajiem modeļiem piekrītu par 2 - 2.5mm. Būtībā sanāk noņemt visu līdz ribām.
Labojis turists uz 30-03-2015 09:39
 
Guntis
634 ir noņemts 1mm,viņām savu laiku Mārcis reaminēja sveču vītnes Grin
Pa to laiku uzliktas galvas no ČZ,starpību neizjutu...nemelošu.

634 un 360 diezin vai -kloķenes- ir mīkstākas Grin man kaut kā 638 tāda liekas Grin
 
turists
Kloķenes visām Jawām mūsdienu izpratnē ir tizlas. Nu es par tām runāju ar kurām te pamatā visi krāmējas.
 
Iet uz forumu: