Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Bremžugunis
cyprus1
Varbūt nedaudz utopiska ideja,bet var ielikt pa vidu trosei vēl vienu atsperi.Tai ir jābūt stingrākai kā tai kas jau ir pašā slēdzī un darbosies gabījumā kad bremžu darba gājiens būs lielāks kā bremžu slēdža troses gājiens.
 
Kaarlis
Mazliet arī no manas puses par šo dīvaino mezglu. Pirmais stulbums jau ir pati konstrukcija! Kāpec jātērē spēks šāda mehānisma darbināšanai, ja to varētu novadīt tieši uz bremzēm? Otra lieta, ka nekad tā īsti to slēdzi nevar saregulēt. Vienmēr būs atšķirība darbībā lietojot vienu vai otru bremzi. Trešais joks ir iespējamais īssavienojums slēdzī. Pie garāka bremžu sviru gājiena iespējams saskarties kontaktam ar troses apvalku. Vairākas reizes sanācis stāties ceļa malā mainīt drošinātāju kamēr atkodu, ka samainot vietām slēdža vadus no šī joka var izbēgt. Ar trošu plīšanu gan nav nācies sastapties. Iespējams, tiek lietots defektīvs slēdzis, kā dēļ trosi saregulējot tā tiek pārspriegota.
 
gacans
Dalgo rakstīja:

Nezinu, kas Tev tur var būt grūts, iespējams ka kaut kas ir palaists garām, man liekas ka ir ok, protams nav disku bremzes..
Tad ir divi risinājumi, vai nu jāliek disku bremzes vai arī jāuzkačā plauksta Grin .
Laikam jau esi cītīgi plaukstu patrennējis ,ja nejūti starpību .....Grin
 
Dalgo
Kopš saeļļoju bremžu vāku, trosi un ieliku sakarīgu buksi hēbelim, jūtu atšķirību, var sākt lietot bremzes. Ar trenēšanu tur šoreiz mazs sakars Grin
 
gacans
Dalgo rakstīja:

Kopš saeļļoju bremžu vāku, trosi un ieliku sakarīgu buksi hēbelim, jūtu atšķirību, var sākt lietot bremzes. Ar trenēšanu tur šoreiz mazs sakars Grin
No sākuma nospied kājas bremzi un rokas kopā ,atceries kā ir ,tad atvieno vardi ,un nopied rokas ,un tu teiksi ka nejūti minimālu starpību !!! Runa nav par to, ka smaga tā bremze ,runa ir par vardes ietekmi ... ,un parezi Kārlis teica ,ka pareizāk tas spēks būtu jāizmanto bremzēs, .. varu piebilst: nevis staipot turpu šurpu atsperi kura kompensē reizē nospiestas bremzes ...
Labojis gacans uz 04-12-2014 09:07
 
Guntis
Tak mani tikai konstrukcija neapmierina.
Veco trosi salodēju(galviņa pie hēbeļa bija norauta) ,ir oki(stāv rezervē).
Tagadējo palaidu vaļīgāk. Jo spiežot abas bremzes -līdz galam- gribi/negribi plēs signāla trosi.
STOPs diemžēl iedegas vēlāk,kas pēc noklusējuma nav labi.
 
Aigars_R
Guntis rakstīja:

STOPs diemžēl iedegas vēlāk,kas pēc noklusējuma nav labi.


Šo vēl mazliet var piekoriģēt ar aizm. bremžu pedāļa ass sviras atdures skrūvi.
 
Spiker
Man bija tieši tāda pati problēma, ar priekšējo bremžu signālu... Es to atrisināju vienkārši... Pie Raimonda iegādājos, jaunu hēbeli un trosi! Vecā bija ar iebūvētu slēdzi troses vidū - pēc manā īpašumā esošā manuāla tā jābūt, bet pēc Raimonda manuāla tā neesot. Nav svarīgi... Tātad: urbums uz stūres pie hēbeļa stiprinājuma, tika jāskatās - ja spoguļi nav oriģinali un to diametrs ir lielāks, ja nemaldos M8, tad šitā štelle cauri neies, jo vienkārši trose skaries klāt spogļa štokam un kritīs laukā no ligzdas. Mān paveicās. Bet slēdzis man sanāca tieši pie akumulatora kastes kur arī to piestiprināju. Gala savienojumu piestirināju pie aizmugures bremžu sviras, piemetinot speciālu kronšteinu, spriegojums reglējas pie auzmugures bremžu sviras, kreisajā pusē! Restauratori noteikti teiks, ka sviests - neatbilst oriģinālam, bet priekš manis SAFETY FIRST.
 
Dalgo
Spaiker, tavam modelikm, man liekas, ir divi varianti, ir gan ar trosi gan bez, ja stiprinājums pie aizmugurējās svitas ir šāds:
img.motorkari.cz/...jpg?694330
- kur nāk pieskrūvēts slēdzis, tad nekāda trose nenāk vispār un priekšējiem bremžiem bremžuguņi vispār nav, ja šāda stiprinājuma nav, tad visticamāk nāk trose uz abiem bremžiem.
 
Iet uz forumu: