Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 638 5
modza
Dalgo rakstīja:

Ja jau Tu nēesi iedziļinājie.. ar ko tad atšķiras 638 un 472 dakšas? Shock

Tāā, ja esi "iedziļinājies", tad ar ko atšķirās...Cool
roker.kiev.ua/...8-5-00.htm
 
Dalgo
Jā, praktiski tā arī varētu apgalvot, jo 472.5 (ar jauno dakšu) sāka ražot jau 1982. gadā, tad loģiski ka to uzstādija 638 sākot arr 638-5 modeli, kuru sāka ražot 1984/1985. gadā, un visām turpmākajām.. Bet vai ar kaut ko atšķiras dakša no 82. un 89. gada? ja nē! Tad jau visas ''šis" dakšas jāsauc par čezetas dakšu ..
 
modza
Tas jau ir filoloģiskas dabas jautājums, ko un kā dēvēt....
Topika aizsācēja jautājums bija konkrēts, vai 638.5. Jawas modelim varētu būt orģināli tāda priekšējā dakša. Manas domas, ka nē. Skatīt manu iepriekšējo postu.
Kaut gan var būt, ka tā ir klonēta 634 par 638.
Lai nu kurš, bet foruma biedrs Dalgo jau vislabāk zinā kā tas izdarāms...Pfft
www.retromoto.lv/...701-60.htm
 
Dalgo
Šis donors gan ir 638, jo numuri uz rāmja nemelo.
Arī manā gadījumā dakša bija no 472 ar 638 plauktiem (jo tāda mājās mētājās), un vienalga es to dēvēju vienkārši par 638 dakšu, jo kāda velna pēc to uzskatīt par čezetas dakšu, ja štoki ir vienādi un plaukts ir no 638? :-D

Par šo projektu, lai Pāvilostas Bilderis nolemj pats ko būvēt, oriģinalu vai neorģinālu, smuku vai nesmuku, tā jau ir paša gumes lieta!
 
bilderis
Ja kādam mājas ir tad var piedāvāt kādu sakarīgu riteni ar riepu, stāvoklim nav jābūt ideālam bet nu krāmus ari lūdzu nepiedāvāt.
 
bilderis
Kā aizmugurējai dakšai notiek bukšu maiņa? Ārā es viņas tā kā dabūju bet ka, lai dabu iekšā tas bukses ar visu starpliku ?
 
morgans
Tur jau gan nevajadzētu būt problēmai. Veco starpliku pārpalikumus iztīriji? Es vispirms ieliku stapliku ne lidz galam...pēc tam buksi un viss kopā iegāja kā smērēts.
 
bilderis
Tad bez ne kādas karsēšanas iegāja iekšā ?
 
bilderis
Šodien pēc visiem svētku trakumiem varēju atgriezties pie Jawas.


 
morgans
bilderis rakstīja:

Tad bez ne kādas karsēšanas iegāja iekšā ?
Nekas netika karsēts.
 
bilderis
Jauni intresējoši jautājumi.
1. Liepājā vai Ventspilī ir kāda vieta kur veic pūlverkrāsošanu?
2. Cik daudz aizmugurējos amortizatoros jāpilda eļļa un ka tas jādara?
Labojis bilderis uz 07-01-2015 21:45
 
Kaarlis
bilderis rakstīja:

Jauni intresējoši jautājumi.
1. Liepājā vai Ventspilī ir kāda vieta kur veic pūlverkrāsošanu?
2. Cik daudz aizmugurējos amortizatoros jāpilda eļļa un ka tas jādara?

2. 45 gr katrā.Darbu veic diezgan pilnīgi izjaucot, izmazgājot un pēc vajadzības arī nomainot blībslēgus un pārējās gumijas detaļas. Montējot, eļļu lej korpusā, pēc tam nesamontējot atsperi izstaigā verikālā stāvoklī vairākas reizes lai atgaisojās. To gan var nedarīt, process notiks arī ceļa apstākļos. Cietību var regulēt gan ar eļļas viskozitāti, gan plāksnīsu daudzumu eļļas vārstā. tam gan gatavas receptes nebūs- ir brīva vieta eksperimentiem.
Un par senākam lietām runājot, aizdomas, ka tas aizmugures amortiņa atbalsts dakšā ir zaudējis daļu izturības. Es tādu dakšu savam mocim vairs neliktu.
 
bilderis
Kaarlis rakstīja:

bilderis rakstīja:

Jauni intresējoši jautājumi.
1. Liepājā vai Ventspilī ir kāda vieta kur veic pūlverkrāsošanu?
2. Cik daudz aizmugurējos amortizatoros jāpilda eļļa un ka tas jādara?

2. 45 gr katrā.Darbu veic diezgan pilnīgi izjaucot, izmazgājot un pēc vajadzības arī nomainot blībslēgus un pārējās gumijas detaļas. Montējot, eļļu lej korpusā, pēc tam nesamontējot atsperi izstaigā verikālā stāvoklī vairākas reizes lai atgaisojās. To gan var nedarīt, process notiks arī ceļa apstākļos. Cietību var regulēt gan ar eļļas viskozitāti, gan plāksnīsu daudzumu eļļas vārstā. tam gan gatavas receptes nebūs- ir brīva vieta eksperimentiem.
Un par senākam lietām runājot, aizdomas, ka tas aizmugures amortiņa atbalsts dakšā ir zaudējis daļu izturības. Es tādu dakšu savam mocim vairs neliktu.


Skaidrs! Kādu eļļu jūs rekomedējat? Runājot par dakšu nedomāju ka būs problēmas urbumu veicu aptuveni cm dziļuma kas ir apmēram puse no tā stienīša garuma uz kura balstās amortizators, ja jau pa motokrosa trasi nebrauks vajadzētu turēt.
 
bilderis
Kā lai cīnās ar šo problēmu?

Ja nu vēl kāds domā ka 634 un 638-5 luktura turētāji ir vienādi tad šeit skaidri redzamās atšķirības, lai nesanāk kā man ka domā ka vienādi Grin
 
cyprus1
Lukturim diezgan izplatīta vaina Jawām.Vieglāk nopirkt jaunu,varbūt kāds kantoris var palīdzēt kas var deformētu plastmasu iztaisnot,bet vai atmaksāsies?Ja paveicās atrast no Čz korpusu-tām bija alumīnija.
638 jau nāca lielais lukturis,tāpēc jau atšķirās.
 
Kaarlis
bilderis rakstīja:

Kā lai cīnās ar šo problēmu?

Ja nu vēl kāds domā ka 634 un 638-5 luktura turētāji ir vienādi tad šeit skaidri redzamās atšķirības, lai nesanāk kā man ka domā ka vienādi Grin

Ar lukturu turekļiem saķēros tad, kad reanimēju veloreksi. Galu galā, paši lukturi atšķirās.
 
bilderis
Gluži kā ziemassvētkos Grin

Krāsojums itkā varēja būt spīdīgāks bet par cik moto netaisu ka muzeja eksponātu bet gan lietošanai būs ok Smile
 
Dalgo
Ja Tu krāsoji Liepājā ar pulveri, tad piekrītu, ir daļēji matēta, protams pirms krāsošanas tika salīta spīdīga krāsa..
 
bilderis
Dalgo rakstīja:

Ja Tu krāsoji Liepājā ar pulveri, tad piekrītu, ir daļēji matēta, protams pirms krāsošanas tika salīta spīdīga krāsa..


Jā, krāsoju Liepājā. Aha stāstija jau ka spīdēs gluži kā parasta krāsa Grin, Bet nu esmu apmierināts izpildīts ir salīdzinoši labi, piekasīties tā īsti nebija kur un izpildes laiks arī bija rekord ātrs ( 3 darba dienas ), kā arī cena vienkārši pasakaina ar a-moto kosmosu salīdzināt nevar!
 
Dalgo
Nu ar to kvalitāti viņiem ir tā, ka večuks brīžiem slinko un nenotīra dzelžus līdz galam, ja jau redzu svaigi nokrāsotajām detāļām sarkanus pleķīšus (no iepriekšējas krāsas) un tā nav pirmā reize. Šis niķis viņam jau bija pirms gadiem 7 arī.
 
Iet uz forumu: