Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Eduarda Jawa 634
Kaarlis
Gāzes rokturi visi oriģinālie, atšķirība ražošanas gados, Tas kurš viens ir no vecākās modifikācijas (1974) Štokus var iztaisnot, ja nav citādi sabojāti. Un vēl... amortizātoriem jābūt pārī vienādiem neatkarīgi no komplektācijas.
 
kergers
Vai dotajām gāzes ručkām gājiens ir vienāds?

Īsti nebūs jēgas taisnot, jo hroms jau uz lobīšanos. Bet paldies par informāciju.
 
valdis 1
Vai Tu nejauc štokus ar apakšām(glāzēm) ?
 
Dalgo
www.retromoto.lv/...a-350-634/

protams tur informacija nav pilnīga jo katram modelim vēl ir šādas / tādas nianses.
 
kergers
Vakardien pārlasīta visa optika. No diviem komplektiem savākts viens labākais.
Šodien iztīrīti spidometri, salasītas labākās daļas, kā arī no diviem komplektiem savākts kāju balstu četrinieks. Pārjaukta un iztīrīta taurīte.

Tagad pāris dienas būs jāpastrādā, tad atkal 7dien ķeršos klāt. Jāved būs uz metināšanas darbiem rāmis un pāris daļas.
image_3.jpg image_2.jpg
 
AldisK
Tas atstarotājs tāds aizdomīgs izskatās. Varētu būt, ka nav čehu izstrādājums, bet kāds PSRS, ko lika padomju tehnikai, velosipēdiem u.c.
 
bargais
Atstarotājs ir no mopēda, Minskas, divriteņu ķerras vai citas padomju tehnikas. Dakšas gumijas ir pielāgotas no traktoram piekabināmās sējmašīnas. Par laimi tas viss oriģinālā izskatā dabūjams Jawabodē.
 
kergers
Par atstarotāju zinu, tas tur nejauši pieklīda. Par gumijām gan žēl.
 
Guntis
Žēl ne žēl,bet PSRS laikā tas bija ekonomiski izdevīgi(sējmašīnas gumijas).
 
kergers
Nu jau vairāki gadi pagājuši kopš pirmā Jawa jau ripo pa Latvijas ceļiem. Neesmu šeit bijis aktīvs savu darbu publicētājs, bet galvenais ir darīt un un viss pārējais pēc tam. Latvijas simtgades mijā piepildījās vēlviena vēlme un izdevās no pelniem nejauši pacelt šādu tādu mocīti. Braucu pēc cita agregāta, bet Jawa jau mani gaidīja. Tad nu tika iegādāta, ne bez piedzīvojumiem - ar padomju tehnisko pasi, kartītes meklēšanu, aizliegtu pārbūvi un virtuāliem numuriem. Bet šodien beidzot oficiāli Jawai piešķirtas tiesības doties satiksmē. Salikta no visām detaļām, kas bija palikušas pāri pirmās būvniecībā - donors, šis tas no oriģināla un vēl arī tagad iepirktā moča. Būs tāds interesants autentisks, mazliet nestandarta braucamais.
53204878_386207138778207_3927697104851435520_n.jpg 53077668_374700946702653_923673119762153472_n.jpg 53224061_2272637356311779_5106337801339666432_n.jpg
 
kergers
Tepat jau arī pirmā Jawiņa no pagājušā gada nogales nerātnas sesijas Smile
53060087_358498778335442_4570936816126918656_n.jpg
 
Rich
Pa smuko nerātniGrinGrinGrin.
 
kergers
Paldies! Smile

Lūk, brīdis kad iegādājos un kā izskatījās šodien uz ceļiem atgrieztā Jawa. CSDD onkuļiem acis bija lielas - ilgi staigāja apkārt Grin
45723588_975355672655789_7391059836428877824_n.jpg
 
Guntis
Bildē es redzu gaumīgu padumjo laiku šķjūningu. Urāla bākai 20 litri,stilīgākiem bija ar -bardačoku- bākā.
 
Iet uz forumu: