Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 589
Jaunākais lietotājs: Garausis
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 634-01
gacha2
Sveiki.

Tā kā Jawas remontēšanas laikā rodas daudz dažādu jautājumu, izveidošu savu tēmu, lai tie jautājumi nemētājas pa visu forumu.

Tātad Jawa 634-01. Pati pirmā no 634 saimes. Tētis pats ilgi un dikti tajos laikos krājis naudu, kamēr arī izdevies iegādāties šo Jawiņu. Sākumā bijis plāns iegādāties modeli pirms šī modeļa Jawa 360, bet pirkšanas brīdī atklājies, ka gribētajai Jawai ir nozagts oriģinālais atslēgu komplekts(un domājams, ka saprotam, ka krājot gadiem naudu, bez atslēgu komplekta savu ilgi gaidīto Jawiņu neviens nepirktu Smile ). Tad nu tajā brīdī vienīgais otrais variants esot bijis šis jaunais - 634-01 modelis (ar atslēgu komplektu Smile ). Sākumā īsti negribējies 634 modeli, bet, nopērkot šo Jawu, tētis nevienu brīdi to nav nožēlojis. Kā pats stāsta, juties daudz pārāks par visiem 16" braucamajiem, arī Ižiem, Voshodiem Smile Vēl tagad par tēti stāsta, ka vietējie kolhoza strādnieki, kad izdzirdējuši otrā pagasta galā ierūcamies Jawiņu, nākuši ārā uz ceļa skatītes kā tētis kantē asfaltētos pagasta līkumus..protams, ar drebošu sirdi, tika arī kantēts par prieku citiem Smile

Braukts esot ticis daudz, regulāri Alūksnes puse - Priekuļu tehnikums. Arī ziemā braucis, kamēr sniega nav bijis, arī mīnuss grādi nav bijis šķērslis. Kad stāstīju, ka daudzi sūdzas par vibrācijām no motora, 634 bēdu - vienu ātrumkārbas dakšiņu. Nekad tādus defektus neesot sastapis. Alūksne - Priekuļi(apmēram 100km) 1h brauciens, vidēji 110km/h, nekad nejuta nekādas vibrācijas. Izpūtēju klusinātājus speciāl saīsinājis, lai skaņa būtu skaļāka, lai ceļā miegs nenākot. Visu šo daudzo tūkstošu laikā nav bijis neviena ātrumkārbas defekta. Spidometrā tagad ir 40 000 km, bet krietnu laiku neesot strādājis spidometrs. Kopējais nobraukums varētu būt ap 55.000km. Daudz ir krists un remontēts. Katru gadu (!) Jawiņai esot celti cilindri nost, tīrītas gredzenu vietas no uzdegumiem(tagad pats par to smejas). Braukts tikai ar MS-20 eļļām ātrumkārbā. Katru gadu esot jaucis ārā amortizatorus, gan priekšējos, gan aizmugurējos.Izmazgājis petrolejā, jaucis spolīšu eļļu ar transmisijas un lējis atpakaļ amortizatoros. Katru sezonas sākumu pieregulējis aizdedzi, pāris reizes sezonas laikā ar benzīnu izmazgājis, izpūtis ar gaisu - nevienu sliktu vārdu par kontaktu aizdedzi nevarot teikt. Pēc vairāku gadu stāvēšanas tik iztīrītas sveces, paslīpēti kontaktiņi, pāris kurbulējieni bez ieslēgtas aizdedzes, motors darbojas no sitiena Smile

Protams, to laiku klasiskie šķūningi ar dažādām strīpiņām uz bākas, amortizātoru glāzēm Smile

Tā regulāri ar Jawu beidza braukt gadus 10 atpakaļ(pēc gadījuma, kad palielā ātrumā uzkantēja virsū sunim... un pēc tam gandrīz arī govij). Tad pārējos šos gadus, tā neregulāri ar Jawiņu pa laikiem pabraukāju es (drīzāk palauzu). Kad izbeidzās priekšējā riepa, Jawiņa palika novārtā uz vairākiem gadiem.

Tad nu tagad, kad ir nācis mazliet apzinīgāks vecums, gribas šo braucamo savest kārtība, tā, lai tētim un pašam prieks. Un, jā, ar Jawas motora skaņu ir tāpat kā ar labu V8 motora skaņu, klausoties var bikses pieslapināt Smile

Jawa stāvējusi tādos nepārāk piemērotos apstākļos, gandrīz visas rezerves daļas sarūsējušas. No Alūksnes puses Jawa atvesta uz Rīgu, lai nav tik traka braukāšana, jo pats vairāk pa Rīgu.


content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-02-09-1925.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-02-09-1926.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-02-09-1927.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-08-13-2595.sized.jpg
Labojis gacha2 uz 06-03-2015 20:39
 
Kaarlis
Lai bildes rādītos šinī forumā, izmanto 7 ikonu no kreisās puses. Tas gadijumiem, ja bildes glabājas uz cita servera. Ja vēlies ievietot savas bildes no sava datora šeit, tad izmanto pogu choose file un ievērojot skaita un izmēra ierobežojumus vari ievietot šeit.
Par bilžu ievietošanu mūsu serverī... ir daži indivīdi, kam pret to ir iebildumi jo redz, bildes lēni veroties un esot vēl nezkas. Tad, ja ir plāniņs atspoguļot apjomīgāku galeriju, tad vajag izmantot svešu serveru pakalpojumus. Ja nu gadijumā stāsts ir par koncentrētu, būtisku un vēlams paliekošu informāciju tad bildes noteikti ievietojam šeit. Lai būtu skaidrs kāpēc tā rakstu, varat aplūkot citus līdzīga rakstura forumus. Ir pietiekami daudz mirušu forumu kur no satura ir palicis tikai teksts un attēli aizgājuši nebūtībā...
Bet, atgriežoties pie tēmas. Man ir pilnīgi autentiska un neskarta 634 jawiņa- pats pirmais modelis. Ja pietrūkst informācijas par komplektāciju, ņem fočuku un piesaki vizīti.
Lai veicās.
 
cyprus1
Galvenais ka ir legāls braucamais un vēlēšanās atjaunot.Jāizpurina tik maks,varbūt pat pamatīgi,un aiziet ielās! Tikai kontaktēšanos ar suņiem un govīm gan nepārmantoGrin!
 
gacha2
Jā, cik saprotu, legālo Jawiņu nav daudz.
Fotogrāfiju ir diezgan daudz, viss jau ir procesā. Laika gaitā pievienošu.
P.S. Starp citu, mans dzinējs pie tevis, Kārli Wink
 
Kaarlis
Kad atbrauksi, parādīšu kas man iekrājies. Paķer fočuku pie vajadzības.
 
Dezinfektors
Gati, sveikts, iespējams, labākajā Jawistu forumā pasaulē Smile Skrūvē tik kopā, līdz sezonas sākumam jāpaspēj Wink
 
Guntis
Pateicoties JAWA kustībai,ir saglābs fantastisks skaits JAWA.
Īpaši tādai maziņai lielvalstij kā LATVIJA Smile

Tas skaidri redzams kopbraucienos.

Domāju,ka ļoti lielu lomu spēlē detaļu pieejamība,ar to es domāju RAIMONDU un www.jawa.lv
 
gacha2
Jā, vispār gribēju pateikt, ka Raimonds tiešām cepuri nost. Artūrs(Dezinfektors) man jau teica, ka viņš īsts Jawu fanāts. Varu pastāstīt par savu pirmo gājienu uz Jawas veikalu, presējot ārā aizmugures dakšas bukses, mazliet sačakarēju savu dakšu. Veikalā Raimondam pajautāju, cik konkrētais sačakarējiens ietekmē to visu, viņš man, pilnīgi svešam cilvēkam, kuru viņš redz pirmo reizi, atdeva no sava 634 Jawas projekta veco dakšu(jo pats sev uzlika jau modernizēto ar gultņiem). Devu naudu, neko neņēma, vēl arī atlaidi daļām iedeva Wink

Mazliet par Jawu. Pa lielam visam sākums bija šīs daļas. Pirms lielās domas kaut ko darīt ar Jawu, ieliku sludinājumu, ka meklēju rezerves daļas no šīs Jawas. Priekšas dubļu sargu sanāca par velti dabūt, izpūtējus arī salīdzinoši lēti..un visas daļas jaunas Smile

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-06-09-2376.sized.jpg


content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-06-09-2377.sized.jpg


content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-06-15-2385.sized.jpg


content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-06-15-2384.sized.jpg
Labojis gacha2 uz 08-02-2015 11:35
 
gacha2
Un, kā te teica, katru mēnesi purinot maku, tika iepirktas pašās svarīgākās daļas, lai nepaliek uz pēdējo brīdi, kad visu reizē maks nespētu panest Smile
content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-10-19-2927_1.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-09-26-2837_1.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-12-12-3308.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-12-18-3319.sized.jpg

Un te vēl dažas bildes no procesiem, krāsošanas, cinkošanas utt.... Smile

Par šo gājienu sieviņa priecīga nebija, bet drēgnajos ziemas vakaros jau garāžā arī sēdēt negribas Smile

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-15-3457.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-15-3461.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-17-3477.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-06-3391.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-20-3487.sized.jpg

Pa vairākām reizēm tika dotas cinkot daļas, bet beigu rezultāts pašam apmierina Smile

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-12-18-3318_1.sized.jpg

Krāsošana:

content3-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-12-16-3316.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2014-12-17-3317.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-02-02-3554_1.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-02-02-3553.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-02-02-3555.sized.jpg
Labojis gacha2 uz 08-02-2015 11:39
 
aivarsz
Maza atkāpe no tēmas. Es neesmu inbox lietotājs, tādēļ nezinu šīs vietnes iespējas pareizai bildīšu pievienošanai forumos, lai tās kļūtu redzamas, nevis vienkārši nolinkotas.
Domu biedri ar praksi- nu padalieties informācijā ar gacha2, lai cilvēks var pakoriģēt savu interesanto topiku.
 
Dalgo
Bildes adresei nodzēš pēdējos 11 simbolus, lai adrese beidzās ar ".sized.jpg" un to izmanto par bildes adresi, tālāk jau veic ievietošanu forumā.
 
gacha2
Jawas motoru tika izlemts atdod meistaram Kārlim remontēt. Sākumā bija doma varbūt pašam , jo daudz Minskas, Deltas motori šķelti un jaukti, bet tie remonti nebija vajadzīgi tik nopietni. Ar Jawu var sanāk kādreiz aizbraukt ārpus LV robežas, nevar īsti atļauties kaut kādus muļķīgus defektus pieļaut(un pa vairkām reizēm skrāpēt rāmi ceļot to motoru iekšā un ārā Smile ) Un tajā motorā ir pārāk daudz dažādu nianšu, knifiņu.

Motoru, kuru atdevu Kārlim, nopirku gadus 3 atpakaļ. Kaut Jawa gāja ļoti labi, bet bija dzirdami trokšņi no cilindriem, tētis esot jaucis āra, teica, ka klaņi beigti, arī pārējais pie tiem daudzajiem tūkštošiem ir gan jau ir labi sadilis. Ieraudzīju sludinājumu, ka pārdod pa 120ls motoru ar jauniem Čehu cilindriem, virzuļiem. Sazvanīju to motora īpašnieku, izrādās, ka viss motors ir "atrestaurēts" 15 gadus atpakaļ. Esot bijusi Jawa ar diviem maiņas motoriem. Vienu brauc, otru tikmēr atremontē. Nākuši citi laiki, Jawa pārdota, motors palicis. Pirms pirkšanas tika noceltas galvas, redzēju, ka tiešām cilindri jauni, ņēmu ciet.

Kārlis izjauca, protams, padomju laika remonta pieeja redzama ļoti. Bet vismaz zobrati visi bija jauni, motora ķēdes zobrati labi, sajūga diski visi kārtībā. Kloķvārpsta bija tāda uz robežas, arī tika aizvesta pie Siliņa kunga uz Ādažiem. Nu jau viss ir atpakaļ pie Kārļa Smile

Kārlis dažas daļas atdeva atpakaļ, jo pašam ir iespēja visu samazgāt. Kloķvārpsta bija diezgan spēcīgi sarūsējusi, vairākas stundas pagāja, kamēr dabūts daudz maz normāls skats.

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-08-3395.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-08-3398.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3428_1.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3436.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3413_1.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3431_1.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3447_1.sized.jpg
 
Classic
Būtu ļoti labi zināt, ar kādiem tīrīšanas līdzekļiem bija notīrīta kloķene un parejas detaļas...
 
gacha2
Nekā mistiska. Kloķvārpsta, visas bloku ribiņas, ieloki tomēr mehāniski jāatdala. Mazgajamā ķīmija paņemt tikai eļļas..

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3427.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3423.sized.jpg
 
Classic
gacha2 rakstīja:

Nekā mistiska. Kloķvārpsta, visas bloku ribiņas, ieloki tomēr mehāniski jāatdala. Mazgajamā ķīmija paņemt tikai eļļas..

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3427.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-11-3423.sized.jpg


Paldies!
 
cyprus1
Te jau viss notiek!Nokrāsots,nocinkots.Šaubu nav ka pavasarī vēl viena Jawa ripos pa Latvijas ceļiem.
 
gacha2
Tāds mērķis ir, dabūt visu gatavu. Bet viss prasa ievērojamas finanses. Cerams, ka sanāks.

Tā kā Kārlim motors jau iet uz beigu pusi, sapulēti motora vāki. Ideāli jau nesanāca, bet domāju,ka būs labi Smile

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-02-07-3580.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-02-07-3595.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-02-07-3599.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-02-07-3602.sized.jpg
 
gacha2
Pārkniedēti bremžu loki, arī mazliet sapulētas maliņas bremžu vākam.

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-17-3471.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-17-3472.sized.jpg

content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-17-3476_1.sized.jpg
 
Kaarlis
Tev nenāktu par ļaunu aizmugures dakšai centrā izurbt caurumu un iemontēt nipeli smērēšanai. Šitiem mocīšiem vēl no rūpnīcas oriģināli nebija.
 
gacha2
Par to smērēšans nipeli, mazliet par vēlu jau, viss salikts. Bet to jau var ieborēt arī vēlāk, nē ? Un, ja taisa to smērēšans nipeli, nav tā, ka tām buksēm vajadzēja izfrēzēt kādu rievu pa spirāli, lai tā smēre tiek labāk starp buksi un to ielikni?

Diezgan aktuāls jautājums. Priekšas dakšas apakšas hromētās glāzes ir ne pirmā svaiguma. Ir domā dot hromēt uz Starta ielu. Sazvanījos, teica, lai vedot.. Bet esmu dzirdējis, ka hromēšanas laiks ievelkas līdz pus gadam. Riskēt ? Vai labāk uzlikt tādas kādas tās ir un rudenī atdot uz hromēšanu?

Un vēl, tās hroma glāzes mēdz no iekšas sadilt ? Lai nav tā, ka atdod hromēt, bet ,kad liec kopā, konstatē, ka tur viss slikti..

P.S. varbūt kādam ir piedāvājuma labā stāvoklī esošas amortizatoru glāzes? Arī skaņas signāla restīte..

content3-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-29-3528.sized.jpg

content3-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-29-3532.sized.jpg

content3-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/2015-01-29-3533.sized.jpg
 
Iet uz forumu: