Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 603
Jaunākais lietotājs: kristine_b
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 634-01
gacha2
Nu tā, pabūts pie Raimonda, pēc ilgas mērīšanas salasīts sev tuvākais, es ceru ,ka ies Smile

Visi izmēri rūpīgi pa 10x pārmērīti, sanāk šādi. Jā ,tur, kur izmērs tā krasi atsķiras, arī pārmērīts, sanāk kā tur rakstīts. Cilindri 58,03.

content4-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160116-213249.sized.jpg

Bet tagad ir cits jautājums. Motoru nopirku vairākus gadus atpakaļ dēļ jaunajiem cilindriem. Cilindri čehu ražojums, bet...problēma tajā, ka čaulu daļas, kas centrējas blokā ir pārāk maza diametra...līdz ar to, degmaisījums "skraida" tur, kur tam nav "jāskraida". Dažas desmitdaļas. Iepriekš tika uzlikts uz hermētiķa, bet tagad domāju, ka varbūt var mēgināt kaut kādu karstumizturīgu, benzīnizturīgu krāsu uzkrāsot un tad plānā kārtā hermētiķi ? Varbūt kāds ar kaut ko šādu ir sastapies?

content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/cilindrs.sized.jpg
 
konuss
Šķiet,ka,bezjēdzīga piekasīšanās.
 
gacha2
Nu cerams, ka piekasīšanās...

Jautajums, labirinta blīvslēgs pa vidu kloķvārpstai, starpagabalā, cik hermētiskam tam ir jābūt? Kā to pārbaudīt?
 
Dalgo
Kāds rezumē šai problēmai?
 
gacha2
Tieši kurai? Par to labirinta blīvslēgu nekādu infromāciju neatradu. Bet ielejot vienā cilindrā benzīnu, ne ļoti strauji, bet acīm redzami tas pārplūst uz otru kloķvārpstas pusi...Grūti teikt vai tā jābūt. Tāpēc arī jautāju par šo problēmu. Tā kā man motorā parādījās klakšķis un tika dzirdēts, ka reizēm troksni radot tas blīvslēgs, tāpēc to sāku baudīt. P.S. Pašam nav skaidrs kāds viņš izskatās un kā viņs darbojas...
 
Dalgo
Par trokšņiem motorā bija jautājums. Nu protams benzīns plūdīs uz otru pusi, bet (pēc manam domām) nu tas noteikti būs minūšu jautājums. Man reiz bija motors ar sadilušu centra blīvslēgu, tas motors bija kā trauma uz visu mūžu, vnk neiet un viss, izstiepies, nevar saregulēt un cauri .. ! Atlika ielikt citu kloķeni Smile
Starpgabalu saliek ar hermētiku, saprāta robežās, lai tā gumija nav par daudz un kaut ko nenosprosto.
 
gacha2
Jā, tāpēc es neiespringu uz to, jo it kā loģiski, ja butu vajadzība tur hermētiski noblīvēt, būtu normāls blīvslēgs un miers. Labirinta ir ar domu, ka benzīnam/eļļai ir kaut kur jātiek dziļāk Smile

Par troksni uzrakstīšu, kad būs iedarbināts Smile
 
gacha2
Sapulēts, sapucēts, gaida, kad varēs izmēģināt Smile

P.S. tukšgaitā rūc.. Smile

content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160322-171617.sized.jpg


Šis tas izdarīts motoram, redzēs vai tas būs par labi vai sliktu Smile

Virzuļi tika mazliet pievīlēti labākai plūsmai..bet tad, kad aizdomājos, ka varbūt nevajadzēja, jo tās virzuļa apakšas ribas pašas par sevi jau ir neizturīgas, bija jau par vēlu. Ja izjuks, tad domās...jo tāpat tā, uz labu laimi tur viss Smile

content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160118-212910.sized.jpg
content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160118-213131.sized.jpg
content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160119-214759.sized.jpg
content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160121-211544.sized.jpg
content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160124-175534.sized.jpg

Dēļ tā, ka virzuļu augšas un degkamera galvā pa 2000km bija apaugusi ar drazu, kura pavisam vielgi nāca nost, nopulētas virsmas, varbūt, ka mazāk lips klāt Smile

content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160127-181014.sized.jpg
content32-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160124-175525.sized.jpg

Nav skaidrs, kā ar labu eļļu (Motul piebraukāšanas attiecībā) šādi var sadilt gredzeni.

content4-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160116-123953.sized.jpg

content4-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20160116-124049.sized.jpg
 
Guntis
Tas starplikas jánem nost un nav ko ...irsties.
A ko gredzeni tā nodiluši ... gaidam spečjuka komentu.

Vai izjauktam dzinējam cilindrus ieliki blokos? Vai tur ar lūkām viss pareizi?
Labojis Guntis uz 24-03-2016 17:46
 
gacha2
Toč var griezt ārā? kaut kur kaut ko tādu lasīju, ka kāds tā dara...Bet gan jau kaut kāda iemesla pēc viņas tur ir , ne ? Smile


Jā, ieliku, tur viss ok. Tik blīvei starp starp cilindru un bloku nācas pārsteidzoši daudz ņemt nost, jo nosedza lūkas.
 
Guntis
Es tas esmu,kas ņem nost Grin

Es par lūkām iekšā blokā,ne augšpusē.
 
gacha2
Un viss strādā? Tukšgaitaā viss ok ?

Tur viss kārtībā,...cik nu var redzēt, Kārlis ir pacenties. Smile
 
Guntis
Griezu un griezīšu,laikam jau strādā? ne? Grin
Tukšgaitā tāda...kā ir ar 638 karburatoru Grin

nesūdzos Pfft
 
aivarsz
Citēju: Dēļ tā, ka virzuļu augšas un degkamera galvā pa 2000km bija apaugusi ar drazu, kura pavisam viegli nāca nost, nopulētas virsmas, varbūt, ka mazāk lips klāt.

Neuzskatu sevi par baigo Guru, bet zināmu kilogramu skaitu tehniskās literatūras esmu lasījis, vai uzklausījis atziņas no šīs nozares atzītām autoritātēm.

No kā var veidoties draza uz augšminētajām virsmām? Un vai pulēšana tur ko līdzēs? Droši vien, ka nē.

Tagad tikai minējumi, vai apstākļu kopums.

1. Pārāk trekns eļļas/degvielas maisījums.
2. Nekorekti saregulēta degmaisījuma padeve sadegšanas kamerā.
3. Degviela. Tās kvalitāte, reālais oktānskaitlis. Un sadegšanas kameras tilpumu neatbilstība šim lielumam.
4. Tagad garāk. Mīts par sadegšanas kameras samazināšanu, izmantojot, saucamo galvas sēdināšanu jeb slīpēšanu, ir nepareizs pēc būtības, kaut gan, protams, pietuvina vēlamajam rezultātam.
Šādā veidā, vecu Jawa motoru konstrukcija to vienkārši nepieļauj pilnībā. Pēc fizikas likumiem, nevar iegūt pietiekošu, pilnvērtīgu un atbilstošu degkameru izmēru, kas atbilstu aptuvenai mūsdienās nopērkamai dažādai E95 degvielas oktānskaitļa vērtībai.
Tādēļ, veco PSRS laiku motosportistu (mūsdienu moto/auto reanimatoru) recepte ir sekojoša (aptuvens traktējums, nesodiet par kādu muļķību, ko nejauši varu ierakstīt, jo neesmu nu nemaz profiņš šajā jomā).
Tiek veikts virzuļa gājiena mērījums, katram cilindram atšķirīgs. To dara, ielejot eļļu, cilindros, pēc tam, nosūknējot un precīzi izmērot ielietās eļļas kubatūru, pēc gudrām formulām veic aprēķinus, vēl pēc tam, metinot aizpilda sadegšanas kameras ar vieglmetāla klimpu pareizā vietā, un vēl pēc tam izslīpē līdz vajadzīgajam izmēram gludu un smuku, atkal lietojot to pašu veco eļļas ieliešanas un kubatūras aprēķinu metodi. Apmēram tāda esot tā pareizā metode perfektai dzinēja veiktspējas nodrošināšanai.

Rezumē. Pats uz savas ādas esmu sadarījis un sajutis visādus nepareizumus, vai problēmas darbībās ar veciem 2T motocikliem. Un, vienmēr, privātais verdikts ir bijis savam ego grūti pieņemams. Pats muļķis, jo neesmu izpildījis ābeces patiesības un ar "Kuļibina" metodēm veicis neadekvātu darbību kopumu, kāda projekta samaitāšanai zināšanu trūkuma dēļ. Bet, šķiramies uz gaišas nots.

Priecīgas Lieldienas!
 
Dalgo
Uzdegums visticamāk veidojas no tā ka motors pārkarst, salīdzinot ar tādu kam ir ūdens dzese. Par sēdināšanu, ir atšķirība + jaudas pieaugumā, bet atkal slikts efekts motoram pārkarstot - trokšņi "berot virsū". Es ieteikti, labāk vispār neko nesēdināt (634) .. mierīgāka braukšana, arī ar sliktākas kvalitātes degvielām.
 
turists
Aivar tevis izklāstītā metode ir nepieciešama ja vēlies sasniegt absolūti pieļaujamo kompresijas maksimumu 1:12, kas jawas šķidrajai kloķenei varētu būt arī liktenīgi. Runājot par 360 tajiem motoriem noravējot galvu līdz ribām ir iespējams panākt 1:11 bez nekādas metināšanas, un šis ir jau reālais kompresijas mērījums nevis teorētiski aprēķinātais. Proams, metinot un slīpējot var izveidot labāku galvas konfigurāciju, kura savukārt nodrošina attiecīgi labāku sadegušo gāzu izmešanu izplūdē, bet tur jau patiešām sākas zinātne. Mana melnā tieši ar šādi sēdinātām galvām ir nomizojusi jau ap 70k km kloķene vēl turās Smile
 
Kaarlis
Kā parakse pierādijusi, 634 motoriem nevajadzētu kompresiju celt pāri 10. Tas neattiecas uz sportu bet gan ielas braukšanu. Pārcenšanās var novest pie detonācijas un ķīļa. Nezinu kāpēc bet abas parādības var būt nesaistītas. Tā kā dzinēja sastāvdaļas kas tieši ietekmē tilpumu degkamerai (motora bloki, virzuļi, cilindri un galvas) mēdz stipri atšķirties, ar vienkāršu milimetru atskaiti neies cauri. Jāmēra reālais tilpums un tad jādomā cik drīkst sēdināt. Maksimālo ātrumu un jaudu spiediena pacelšana ietekmēs diezgan maz. Ieguvums parādās vairāk griezes momentā un "cēlienā". Vēl fakts- galvas, kuru tilpums samazināts priekš "0" remonta var izrādīties ka vairs neder priekš 3.
 
Guntis
Gredzenu nodiluma iemesls(neizdilstot cilindram).
1. Pēc honēšanas nav noņemti asumi uz cilindra.
2. slikts ! slīpētāja darbs-brāķis.

Gredzeni noņēma asumus un nodila. Ar nākošajiem gredzeniem nekas tāds nenotiks.
 
konuss
Piekrītu,par visiem 100% Drīzāk 2. variants.
 
Laacis_ar07
Man pēc pagājušās sezonas bij tāda pati problēma ar sadilušiem gredzeniem,pēc 200km sadila viss,bij cilindri slīpēti ar dimanta pastu,Ogrē Lapu ielā?,kuru praktiski nevar izmazgāt.Izslīpēju citus gaujas ielā(paveicās ar izmēriem) viss griežās labi.un eļļa tur nepričom,es braucu ar texako 2T-X.
 
Iet uz forumu: