Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 634-01
AldisK
Signāls ir tikai elektromehāniska padarīšana, kas saslēdz un atslēdz kontaktus radot vibrēšanu. Man trijām jawām 6V signāls strādā pie 12V. Protams cenšos netaurēt ilgstoši. Iespējms, ka Tev tas signāls arī nestrādās pie 6V. Ja, nav pārdegusi signāla spoles tinumi, tad tur būs tikai kāda mehāniska vaina. Vai nu saregulēts, ka membrāna navar pakustēties, vai signālā iekšā ir apdeguši vai apsūbējuši kontakti. Japaskrūvē vaļā. Vienam pietika, man, izbāzt caur kontaktiem mazo vīliti un viss aizgāja.
Vēl kas pie sigāla parasti pienāk + vads, otrs aiziet pogu, kura savieno ar - (masu). Pārbāudi šo ķēdi.
 
Jawa634
Aizmugures zobrata aizsargbleķis šim modelim nāca sudraba krāsā.
 
gacha2
Jā, tā ari ir , "+" ir pastāvīgs pie signāla un "-" padod no slēdža. Un man ir 2gb tie signāli, liekot pie akumulatora, mazliet noskan pielikšanas brīdi un tik dzirksteļo, ja tādu uzliktu , pie signāla nospiešanas izsistu drošinātāju. Jā, regulēt nesanāca, jo nav tik smalkas galviņas, lai tiktu pie regulēšanas skrūves kontrējošā uzgriežņa, bet pati restīte ir piekniedēta. Būs janoborē kniedes un jāpamēģina paregulēt.
Un uz 6V strādāja.

P.S. Zinu, ka pelēkā krāsā, tik lielās galējībās nebija plānots ieslīgt..
 
Guntis
Signáls TĀ NEREGULĒJAS !!!!!

NU NEAIZTIEKAT CAUR DEKORATĪVO RESTI TO SKRŪVI ! ROKAS NOST !

Apskatiet signāla AIZMUGURI !!! TUR ir skrūve uz KURAS IR ! Bultiņa.AR TO REGULĒ !

Otru līdzīgu skrūvi NEAIZTIKT ! ar to spoles vads pievilkts !

P.S. Pirms aiztiekam signālu atceramies:

1. Vadiem uz signālu jābūt pietiekami -resniem-,liels strāvas patērētājs.

2. Lielajai skrūvei jābūt NOVILKTAI,vēlams ar uzliktu saplākšņa(metāla) kronšteinu.
Tā skrūve pievelk aiz serdes spoli pie korpusa. Dekoratīvai restei PILNĪBĀ jābūt pieskrūvētai(ja bijusi demontēta)..

3. tavā gadījumā spole strādā ,kontakti noslēgti. Par to liecina nosacīti -īsais- ar strāvas piesēdumu.

Bet normāli iekšā ir vibrators. Kas dancina metāla membrānu,rezultāts skaņa. Mainot magnētisma virzienu.

Ko tev darīt?

Pieliec testeri pie vadu galiem. Tev tavā gadījumā testeris uzrādīs noslēgtu ķēdi. Ar skrūvi aizmugurē panāc(nepārcenties grozot,var izskrūvēt) lai vienā mirklī uzrodas pārtraukums. Tad skrūvē atpakļ un NOĶER mirkli,kad saslēdzas kontakti(noslēdzas ķēde). Tagad liec pie akumulatora un klausies. Teorētiski jāstrādā. Tagad ar to pašu skrūvi ! vari regulēt skaļumu,toni. MINIMĀLI grozot un eksperimentējot.

Esmu švaks stāstnieks,bet vienreiz apskatot izjauktu signālu,lēnām padomājot -viss sanāk.
Labojis Guntis uz 29-04-2015 15:12
 
UgunsX
Jawa634 rakstīja:

Aizmugures zobrata aizsargbleķis šim modelim nāca sudraba krāsā.


Zinātu cik tur daudz skrūvītes ir ieskrūvētas ar +, nevis oriģinālo - , vispār ar sirdi aizietu Grin
 
cyprus1
Kā atrisināji līkumu problēmu?
 
gacha2
Paldies Guntim, signāls strādā, skaņa mazliet tāda griezīga, bet vismaz strādā Smile


Līkumu problemu nekā neatrisināju, Raimonds teica,ka teica,ka tā ir un viss normāli, tā arī atstāju.
 
Guntis
Skaņa noteikti mainīsies pie pilnīga uzlādēta akumulatora.

Pagrozi /paregulē to skrūvīti(nedaudz,čutj čutj) atceroties pa cik grozi.Tonis mainās diezgan plaši.

ideāli regulēt signālu pie auto akumulatora.
 
gacha2
Dabūta arī apskate.

Tik interesanti, ka pie numuru salīdzināšanas ierakstīja krāsu : "Ķirsu Gaiši pelēka".

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20150506-061112.sized.jpg[/img] is not a valid Image.
 
modza
gacha2 rakstīja:

Dabūta arī apskate.

Tik interesanti, ka pie numuru salīdzināšanas ierakstīja krāsu : "Ķirsu Gaiši pelēka".

[img]http://content31-foto.inbox.lv/albums/g/gacho7/Jawa/20150506-061112.sized.jpg[/img] is not a valid Image.

Kārtējā "pērle" CSDD izpildījumā....
 
gacha2
Es tam čalim saku, ka oriģināli ir tikai ķiršu sarkana, viņš saka, ka pārāk daudz hroma, lai rakstītu tikai ķiršu sarkanu. Tā kā tādas opcijas "hroms" neesot krāsu palete, tāpēc gaiši pelēka.
 
morgans
Nav tak laikam tur ko iespringt. Man pie pārrakstīšanas vienā CSDD-krāsa sarkana. Ejot apskati citā nodaļā paši brīnās kapēc nav vēļ pelēka krāsa. Priekšnieks atmeta ar roku un ta arī palika sarkana.Grin Man no tā braukšanas prieks nemazinās. Smile
 
Erix
Tā ir, kad brauc pēc svētkiem. Priecājies, ka neierakstīja "Hromīgi ķiršu sarkans". Darbiniekam pēc garajām brīvdienām, acīmredzot likās pārāk raibs.
Es rakstītu saprotamāk "Tumši sarkans ar hromu", kuru izlasot nerodas asociācijas ar pelēkiem ķiršiem vai rozā ziloņiem.
 
gacha2
šodien izdomāju izbraukt mazliet lielāku gabalu, lai motors piebraucas. Aizbraucām līdz Kārlim uz Olaini un atpakaļ. Tad vēl pa Rīgu.

Bet notika tāda interesanta lieta. Tagad pašā vakarā stāvot pie krustojumā, skatos, ka tukšgaitā pagriezieni nedeg pārāk spoži, sāku braukt, deg spožāk, nodomāju, ka gan jau ģenerators nelāde tik labi tukšgaitā. Iebrauc garāžā, noliku moci, prom ejot gribēju uzspiest skaņas signālu - neskan! Ieslēdzu gaismas, akumulators gandrīz tukšs.

Bet tas, ka skatoties pēc signāllampiņas, ģenerators lādēja. Un taču sākot braukt un paceļot apgriezienus arī spožāk sāka degt pagrieziezieni.

Nebija testera pa rokai pamērīt lādēšanas spriegumu. Bet vai tiešām varētu būt tā, ka ģeneratos nelādē tik cik nepieciešams? un ja tā, kāpēc nedega signāllampa? Kādam vispār kaut kas tāds ir bijis ?
Kad iepriekš atstāju rūkt motoru tukšgaitā, pie maziem apgriezieniem tā lādēšanas lampiņa iemirgojās, bet vai tā bija jābūt?

P.S. Jawiņa aprīkota ar 12V VAPE.
 
Kaarlis
Lādēšanas lampiņa var iemirgoties. Tas gadījumā, ja pazemināti brīvgaitas apgriezieni. vajadzētu uzgriezt kādus 1000, 1100. Tikai pašiem motoriņu dīdītājiem tik augsti nepatīk.
Pamēri kas ar to tur darās. Pieslēdzot oscili pie devēja ( dzeltenā vada ) vajadzētu būt 2000 līdz 2200 hercu (hz), Uz to tas viss arī rēķināts.
 
Laacis_ar07
Jā, kautkas te nespēj lādēt,man arī ir tādas problēmas uz 559jawas stāv 634 aizdedze,un šad tad aķis izlādējas braucot īsus gabalus,.Braucot lielus gabalus viss ir okey,pārbaudu to ar signālu arī.Mēriju spriegumu,ar gaismām uzgāzējot dod 7,2v.Acīmredzot pilsētas apgriezienos nepietiek, palīdz vienīgi jauns aķis,kurš labi tur,un ārpus pilsētas uzlādējas.Pasūtiju 6v led priekšējo tuvās tālās gaismas lampiņas, no Honhongas,,varbūt pietiks strāvas?
 
gacha2
Nu jā, tieši tā iemesla pēc, ka 6V nelādē tukšgaitas apgriezienos, es nopirku 12V Vape.
Varētu domāt, ka akumulators slikts, jo pirku no lētā gala. Bet, cik stāstīja, uzliekot Vape, akumulators vispār netiekot noslogots, jo Vape spēj nodrošināt gan aizdedzes sistēmu, gan pārējos patērētājus.
Pieliks testeri un apskatīs, cik lielu spriegumu Vape dod ārā. Vienkārši nebija pa rokai.
 
Guntis
abas 6V un 12V ir identiskas ! ABĀM ! tukšgaitas nosacījumi VIENĀDI.

TIKAI oma LIKUMS ! paceļ 12V sistēmu uz 200w,iepretim 6V 100w.

man ar fizika skolā riebās. bet oma likumu zinu...
 
Guntis
Pat ja nezina to,tad ar ko atšķiras 6v no 12V ?

Teiksim tev ir 6V sistēma ,bet tu sadomā 12V(wape).

Ko tu pirksi?
1. jaunu VISU kompletu.

2.releju regulatoru.

P.S. aizdedzes shēma IR ATSEVIŠĶA un NAV saistīta ar kopējo ! TĀ IR VIENĀDA VISĀM WAPE !
 
gacha2
Guntis rakstīja:

abas 6V un 12V ir identiskas ! ABĀM ! tukšgaitas nosacījumi VIENĀDI.

TIKAI oma LIKUMS ! paceļ 12V sistēmu uz 200w,iepretim 6V 100w.

man ar fizika skolā riebās. bet oma likumu zinu...



Es runāju par 6V vecā tika aizdedzi un ģeneratoru un 12V jaunā tipa(Vape).

Pamēriju spriegumu, sanāca kaut kas šāds!

foto3.inbox.lv/...171144.mp4

Nodomāju, ka varbūt AKB ir pilns, tāpēc relejs tā reaģē. Izmēģināju vēl tā, atstāju ieslēgtas gaismas, AKB nosēdās 11.66V, iedarbināju, pagāzēju kādas 30 sekundes, spriegums 11.65, tas nozīmē, ka nelādē? Kaut mazliet, bet spriegumam vajadzētu pacelties pa kādu iedaļu.

Bet tajā pašā laikā lādēšanas lampiņa nodziest. Un, kad AKB bija pavisam nosēdies, uzgāzējot, gaismas sāka spožāk degt..
 
Iet uz forumu: