Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Odometrs
Juris2
Vai kāds ir atrisinājis problēmu ar odometra plastmasas zobratiņiem?
content3-foto.inbox.lv/...1430945039
 
valdis 1
Pārplīsušos zobratiņus uzsēdināju uz spēcīgu divkomponentu līmi, mehānismu iztīrīju un saeļļoju, strādā nevainojami. Ir jau vairāk kā 1000 km nostrādājis. Domāju, ka turēs.
 
Juris2
bet ja ir nomuļāti zobiņi? Ja zobratiņš ir parplīsis ir skaidrs kapēc , bet kad zobratiņš nav pārplīsis bet vienkārši aprauts un viss griežās brīvi , kapēc viņš apraujas?
 
Kaarlis
Iemesls visam viens: rūsa. Apraujās pārslodzes dēļ, plīst tamdēļ, ka rūsai briestot viņu saplēš.
 
valdis 1
Tieši tā arī ir.
 
Juris2
Rūsa tājā odometra , kurā zobratiņi bija apmuļāti bez plaisas zobratā , nebija.... varbūt tomēr kādā momentā kaut kas ķīlē...
 
Guntis
Pēc ilgas stāvēšanas bija ieķēries. vienlaicīgi sāka griezties un salūza zobrats.
zobrats ar beigtiem zobiem.... ilgi bija noķīlējies.
 
UgunsX
Man viens odometrs ir ar metāla zobratiem, tas oriģināls vai tur kāds kaut ko ir kādreiz piemeklējis?
Tad vienam citam, ar plastmasas zobratiem, zobrats ir ieplīsis. Itkā stingri stāv uz ass, tik sanāk ka starp tiem zobiem, kur plaisa, ir nedaudz lielāks attālums. Cik tas var ietekmēt viņa darbību un vai ir vērts iespringt, vai atstāt kā ir?
Un kāds ir ērtākais veids kā dabūt odometru pa nullēm? Jaukt ārā? Attīt aiz pēdējā zobrata? Man viens odometrs griežas abos virzienos, otrs tikai uz priekšu.
 
Juris2
Dēļ tā ka ir lielāks attalums apmuļās plastmasas zobratu un līdz ar to odometrs nedarbosies.. Vispār plastmasas zobrats saplīst dēļ tā ka vins ir uzspiests uz ass ar salīdzinoši lielu uzspīli , kad bija jauns tad bija elastīgs , tagad sakaltis ciets plus nedzudz rūsa uz ass...
 
Guntis
Cik es esmu pētījis,vienalga kāda materiāla.Var likt no vecākām JAWA(metāla).
 
Juris2
kuriem modeļiem nāca metāla?
 
UgunsX
Plastmasīgajam nekādas rūsas iekšā nav, viss kā jauns, tik tā plaisa.
Tam ar metāla zobratiem gan ir rūsa, viņu kāds kādreiz jau bija taisījis vaļā. Pēc atvēršanas viņu laikam vairs nevar tik cieši aizvērt un no augšas tiek iekšā mitrums. Es, cik varēju, azspiedu maliņu ciet. Likās, ka būtu labi noblīvēt ar hermētiķi, bet tomēr tā neizdarīju, jo pēc tam nesalaužot to maliņu viņu vaļā vairs nedabūt.

Noskrūvēju zobratu pārvada stienīti nost, uzmaucu gumijas caurulīti uz zobrata, otru galu urbmašīnā un notinu. Bija drusku bail, ka tur visi plastmasas ritentiņi neaiziet pa gaisu pie tāda ātruma, bet viss beidzās veiksmīgi. Tagad ir "tiko no čehijas, nesists, nekrāsots, odometrs netīts, viens saimnieks un tas pats pensionārs mācītājs" Grin Grin
 
rokerz
Sveiki!
Varbūt kāds var ātri atbildēt kā tiek nomainīta odometra trose? Vakar tik vien bija laika kā paskatīties, ka trosīte kaut kur apakšā ieiet motorā un viss. Palīdziet ātrāk nokļūt uz ceļa un uz CSDD Smile
 
UgunsX
Sāc tik darīt un domāju ka nekādi jautājumi procesā neradīsies, viss vienkārši, atskrūvē veco, pieskrūvē jauno, gatavs
 
gacans
rokerz rakstīja:

Sveiki!
Varbūt kāds var ātri atbildēt kā tiek nomainīta odometra trose? Vakar tik vien bija laika kā paskatīties, ka trosīte kaut kur apakšā ieiet motorā un viss. Palīdziet ātrāk nokļūt uz ceļa un uz CSDD Smile
Atskrūvē blakus trosei skrūvi (motora apakšā blakus caurumam kur trose ieiet motorā ),un velc laukā no motora !!! Eļementarna !!!Smile
 
rokerz
Paldies, tiešām eļementarno!
Vēl jautājums - lieku 634 Jawai odometru ar tahometru. Vai apskatē var piekasīties pie tā ka tahometrs nestrādā?
 
Iet uz forumu: