Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 2

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 692
Jaunākais lietotājs: Endzuks20
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
JAWA karburators
Kaarlis
Piebilde atkāpjoties no pamattēmas:
Jāsaka, ka ir pieļaujams zināms procents neoriģinālu daļu lai moci pieskaitītu pie vs, Reāli dzīvē ir gadijies redzēt tikai dažus patiesi korekti restaurētus spēkratus. Arī pats šajā jomā itin bieži "grēkoju"
Sākotnēji jautājums jau bija par karburātoriem...
 
konuss
Vispār,man ļoti,būtu vajadzīgs 638 kabūzis,bet labs,varbūt varu iegādāties,no kāda foruma lietotāja?
 
modza
Esmu ar 638-tās karburātoru nobraucis 50 tk. Ne mazāko sūdzību. Un tas ir maz salīdzinot ar Kārļa pieredzi un nobrauktajiem km. Tāpat nav gadījies dzirdēt sūdzības no pārējiem kolēģiem, kuri savos mocīšos izmanto šo karburātoru, precīzāk- Jikov2928CE.
Varbūt esmu pārāk kategorisks, bet secinājums ir viens, standarta ielas jawītei ar augstāk minēto uzparikti pilnīgi pietiek.
Un ja kāds sāk runāt par moto ekspluatācijas nedrošību un neuzticamību, lai nobrauc vairāk, tikai tad parunāsim. Nu kaut kā tā..Smile
 
Guntis
Uz 638 karburators neuzticams ??? Braucu un bédu nezinu.

Vienīgi noslēgumā tika izbraukts ar Raimonda 634+Mikuni.

Patika nenormāli stabilā tukšgaita. It kā labāk cēla,it kā.JO grūti salīdzināt jaunu tiko pefekti saliktu dzinēju un Mikuni. Un jau pabrauktu 634 ar 638 karburatoru.

Ja mājā ir LABS 638 karburators,MIKUNI es nepirktu.

Ja nav nekā un kaut kas jāizvēlas,tad MIKUNI.

Neesmu novērojis,ka kaut kas pastiprināti savādāk dūmo ar 638 karburatoru.

1/2 silts ar paceltu čoku+uzdodot gāzi lec vienmēr.

P.S. daudzi sūdzas par jaunajiem čehu karburatoriem,kaut kas nav kā vajag...
Labojis Guntis uz 03-10-2015 12:58
 
Kaarlis
638 jawas karburātoram saskatu 2 vai 3 būtiskus trūkumus.
1) tukšgaitas dīzes urbums nesakrīt ar centru jeb nestāv vienā asī ar pārējām dīzēm. Sekas: 638 jawai nekad nestrādā abi cilindri vienādi- viens nedaudz par liesu, otrs par treknu. Pie labi salasīta motora vidējo vēlamo iespējams aptuveni ieregulēt un braukt tas netraucē. ( no šejienes arī daudziem ir nesaprašana par dažādi kūpošajiem izpūtējiem un citām parādībām)
2) Čoks. Pussiltam dzinējam nav iespējams noteikt vai to jāatver vai nē. Vienmēr jāzīlē vai leks vai nē. Aukstam vai karstam problēmas nepastāv.
3) Kaut kas nav kārtībā ar tukšgaitas, pārejas un brīvgaitas sistēmu attiecību. Ir režīmi kuros mocīties pieraustās un paburbuļo. Ja to iemācās apiet, var braukt un par to nedomāt.
Citādi tehniski viņš ir labi izdomāts un uztaisīts. Tīri teorētiski konstruktīvi ievērojami sarežģītāks un pilnīgāks par daudziem mikuni un dellorto (konstrukcijas ziņā daudz primitīvāki, taču precīzāk izgatavoti). Tikai maza nianse- ar to izgatavošanas kvalitāti nu Čehiem nav īsti veicies un kā nu sanāca tā arī sanāca... Ja uztur to tīru tad iet ilgi un ir nevainojams uzticamības ziņā. Manam mocim pie 80 000 km jūtams, ka ir jau sadilis. Pie krustojumiem pēc stāvēšanas tukšgaitā paverot gāzi ir parādijusies tendence nedaudz aizliet motoru. Pagaidām mainīt netaisos. Lai jau noskrien vēl līdz apaļiem 100 000.
 
Erix
Ja oriģināls, kas nācis kopā ar motociklu no dzimšanas, tad viņam jāiet. Bet, ja nopērk jaunu krutku, kā man gadījās, kur čoks nenoslēdz, droseles viena puse izdilst, uz iekšējām detaļām nav marķējuma un saregulēt neko nevar, tad var visādi gadīties.

Atceros 90tos gadus, mopēdu laikus, kad beidzās ņemšanās ar karburatoriem leišu divātrumniekiem pēc jaunu no Japānas atvestu Mikuni uzlikšanas. Un aizmirsām problēmu, sveču skrūvēšanu. Uzlika un gāja. Japāņiem precīzitāte un detaļu kvalitāte apskaužama. Bet tolaik viena tāda manta forsētam mopēdam (pēc izmēra 85ccm krosa mocim) maksāja ap 100 latiem, kas nebija maz+ vēl flancis, darbs. Aizrunājos.

Kārlis visu pateica.
 
Dalgo
Priekš 634 neko labāku par oriģinālo laikam nav jēgas likt! Vienkārš kā zeme un pilda savas funkcijas labi, nezinu vai Tūrista jawa 360 ir pielīdzināma 634, bet ar viņa uzlaboto karbuli, pilnīgi nekādus jaudas palielinājumus nejutu.. tad labāk ieliek resnākus virzuļus un nosēdina galvas.. tas lakam dod vairāk spēka motoram!


Edit:
Tikko pamēriju 360 un 634 cilindru lūku augstumu, starp izplūdi 3mm atšķirība, starp pārplūdi ~3mm atšķirība.
634 cilindriem visas lūkas ir augstak, labāka gāzu apmaiņa, kā rezultātā arī motors labāk griežās.
Un 638 ir vēl par ~3-4mm augstāka izplūde, kas savukārt ded vēl savu effektu...
Labojis Dalgo uz 04-10-2015 17:39
 
andrys
Paldies, kungi, par atbildēm.
 
turists
Mana pieredze aprobežojas ar Jawa 360 apgreidošanu uz Delorto. Pagājušogad braucu ar 30 mm difuzoru un pārejas flanci uz 26mm jo ieplūdes kanāls 360. Ir 26mm. Biju nonācis līdz pareizajām dīzēm un jāsaka ka ar oriģinālo karbi nav salīdzināms gan stabilitātes gan jaudas ziņā, tiesa jūtamāks pielikums bija tieši lielākos apgriezienos un kopš tā laika man vairs nebija problēmu pilnvērtīgi iekļauties satiksmē jo diapazonā no 80 - 110 km/h varu mierīgi apdzīt, nejūtot stresu ka būšu par lēnu utt. Te jāpiebilst ka man stāv paralona gaisa filtrs, kas ir daudz brīvāk elpojoš kā oriģinālais.
Atbildot uz Dalgo komentāru, ka nejuta starpību starp savu 634 un manu 360.. Priekš 360. tas jau ir kompliments. Tiesa uz to brīdi tieši biju nomainījis savu 30mm Delorto uz 28mm kas ir tuvāks oriģinālajam. Pie šīs maiņas atstāju dīzes adatu un kopējo regulējumu kā 30niekam. Tomēr gaisa plūsma caur 28to ir izteikti mazāka un moci konkrēti lēja ciet, to domāju ka Dalgo pats labi juta. Būtībā pie puslīdz patiesa regulējuma es nonācu tikai aizbraucot šīgada tripā līdz Turcijai, pa ceļam katru vakaru izdarot secinājumus un veicot izmaiņas nonācu līdz 115. pamatdīzei (salīdzinajumam 30tajam un kad Dalgo testēja bija 124.) varētu pat vēl vienu pakāpi liesāku, bet 115 ir mazākā kas man bija līdzi, pilotniece 50. un x5 adata nolaista uz pirmspēdējo robu (sākumā bija x2 kura ir strupāka un sanāk ka atveras straujāk) Kopumā pēc šobrīd nobrauktiem 10000km ar sho karbi liekas ka 30mm gāja labāk.
Ar to visu gribu teikt to, ka ja gribas jawu tādu kāda tā ir bijusi tad viennozīmīgi oriģinālais karbis būs pareizais risinājums. Bet ja patīk spēlēties un izspiest no braucamā vairāk nekā rūpnīca paredzēja vai vismaz to ko tā solīja, Delorto dod šādu iespēju, jo ir ļoti plašs dīžu, adatu, atomaizeru un pat pludiņu klāsts.
Labojis turists uz 08-10-2015 12:48
 
Dalgo
Jā, motors lējās ciet smagi, un pie apgriezieniem arī veiktspēja bija neizteiksmīga. Bet vai Tu Mārci esi apsvēris likt 634 cilindrus un varbūt arī karbuli salīdzinājumam? Jo kā jau minēju, izplūdes un pārplūdes ir savādākas, un dīzes ir resnākas, adatas arī citādas, ja pareizi arceros tad pēcamās 634 - adatas sākumā treknāka un galā liesāka, lai ir jauda pie zemiem rpm bet lieki nepārlej pie lieliem..
 
turists
Pluss no 634 cilindriem būtu lielāka dzesēšanas spēja. Šādam projektam man pat ir gatavs grupas un cilindru komplekts, bet pietrūka laika sho novest līdz galam. Vispār tur ir kautkādas nianses, jo tie cilindrus kurus es salīdzināju (tiesa es mērīju atvēršanās momentus un ilgumus grādos uzliekot uz viena un tā paša bloka ar to pašu kloķeni un virzuļiem) bija pilnīgi vienādi ar nelielām atšķirībām kuras vairāk norakstāmas uz ražošanas neprecizitāti, jo atsķiras nevis 360 no 634, bet kreisie no labā utt. Katra ziņā šis jautājums vēl pusizpētīts.
Runājot par karboratoru nedomāju ka es ko iegūtu uzliekot atpakaļ vecā tipa karbi, tas būtu solis atpakaļ.
 
Guntis
Ar interesi lasu -kašķi- par lūkām. Savulaik samērīju,man sanāca kā Mārcim... neko neatradu Sad

Méríju 1971 gada 360 un 1982 634,ļoti iespējams ,ka man bija vienādi.

P.S. nu jau man ir vienalga...,bet nožēloju ka pārdevu savu 360 Sad
Labojis Guntis uz 09-10-2015 10:07
 
Kaarlis
Nu, nu. Vecenēm ir vairāku veidu cilindri. Mērijis neesmu, taču ieplūdes lūkas 100% ir atšķirīgas. Runa ir par vecāku gadu 354. Ja nu kādam būtu un varētu samērīt...?
 
turists
Tas ir tas ko saku, man trāpījās vienādi, neapgalvoju ka nav versiju ar atšķirīgām.
 
Dalgo
Tiko pamēriju pie rokas esošajiem cilindriem, mēriju no cilindra augšējās kantes līdz lūkai.
Izplūde 48mm.
Pārlūdes ~54,5mm.

content32-foto.inbox.lv/....sized.jpg

content32-foto.inbox.lv/....sized.jpg

Un te ir vēl divi izmēri, kuri man liekas ka 634 cilindriem ir lielaki, bet varbūt kļūdos..
 
Rich
Sveiki, nopirkšu karburātora 115 numura dīzi. Rakstiet PM vai zvaniet tel. 29430333.
Ar cieņu, Rihards.
 
Rich
Rich rakstīja:

Sveiki, nopirkšu karburātora 115 numura dīzi. Rakstiet PM vai zvaniet tel. 29430333.
Ar cieņu, Rihards.


Paldies, dīze ir sadabūta.
 
UgunsX
Paziņa nopirka jaunu čehu (itkā) karburatoru, nocīnījās, nekādā jēgā netika, atdeva atpakaļ.
Es savam vecajam oriģinālajam karburatoram nopirku jaunu droseli, bet, pirmkārt, adatas urbumu vajadzēja pārurbt lielāku, otrkārt, tā jaunā drosele manā sadilušajā karburatorā ņem un noķīlē!!! Pamērīju - ovāla.
Tas liek jautāt - mūsdienās vispār ir iespējams nopirkt labu 638 karburatoru? Vai jāņem uzreiz japāņu izstrādājums? Kāda jums pieredze, ko labāk darīt?
 
Vilcins
Vakar pie Raimnda panemu 638 karburatoru,redze ka uzvedisies,pirmais iespaids,ir labak neka ar veco,vismaz kalusa uz regulejumu,izbraukas Sabili,tad bus vairak saprasanas ka ir.
 
Aigars_R
Mazliet tehniskais info par IKOV karburātoru.
Čehu bilde, kā atšķirt Čehu un Taivānas ražojuma karburātorus no pārējiem .
Čehu oriģinālu dabūt jau ir bezcerīgi, bet pieejamais Taivānas ir visnotaļ labas kvalitātes, kā arī padodās regulācijai. Uz motocikla strādā labi. Čehu atsauksmes par to darbību ir ļoti pazitīvas.
Par citiem ražojumiem, kas nopērkam interneta plašumos, spriest nevaru, par laimi nav trāpījies sastapt.
part_12-jikov_carburetor.pdf [1.74MB / 3774 lejupielādes]
ikov_atirbas.jpg
 
Iet uz forumu: