Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 703
Jaunākais lietotājs: Arajs_K
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Jawa 638 5
bilderis
Kāds varētu man izskaidrot šī mezgla nozīmi? (Viļņotās šeibas un bukses)
[img]http://www.bildites.lv/images/xjjrh7ftw04gmg323s0q.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Guntis
JA paņemsi blīvslēgu sapratīsi.

Vai viņš blī'vēs bez bukses? un kas neļaus buksei -ļurkāties-?

P.S. esmu uzlicis cita izmēra blīvslēgu,bez bukses un atsper šaibas.Zinātāji saka,ka es esmu rīkojies nepareizi.Laiks rādīs,kam taisnība.
 
bilderis
Nu es stundas divas lauzu galvu un arī citu skaidrojumu tam neatradu kā tikai blīvslēgs, bet nu diez gan neloģiski ja jau tā tad kāpēc uzreiz nelikt īsta izmēra blīvslēgu lai nebūtu tur jāliek bukses un šeibas? P.s. man jaunajam motoram šis mezgls nemaz nav un ir uzlikts no rūpnīcas īstā izmēra blīvslēgs bez buksēm un šeibām.
 
bilderis
Vakar lēnā garā izdevās iepurkšķināt jauno dvēselīti Smile Vis kartībā smaids pa visu seju vienīgais nākošajā atvaļinājumā jāsameklē kur pazudusi lādēšana un jāsaregulē karburātors un tad jau var teikt finiša taisneSmile
YouTube Video

Tik tālu nu es esmu ticis praktiski vairs sīkumi palikuši pa lielam
[img]http://www.bildites.lv/images/2cdo6l5mg9cmf7zerao.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Kaarlis
Es saskatu tajā blīvslēga konstrukcijā 2 lietas: Pirmkārt, šādi samazinās blīvslēga laukums, otrkārt dilst nevis kloķvārpstas pirksts bet gan bukse. Tā galu galā ir lēti un viegli maināma detaļa.
 
Guntis
Līdz šim neesmu redzējis sadilušu kloķvārpstas pirkstu,blīvslēga vietā.
Laikam būšu pirmais un vēl -bilderis- Grin

P.S. blīvslēgs būs tā dārgā un sarežģīti maināmā detaļa?
 
konuss
Kapēc tajā bildē,aizdedzes pusē ir 305tais gultnis?
 
bilderis
Gultnim nav japieverš uzmanība, saliku no tā kas bija pa rokai lai varētu saprast kas kā !
 
bilderis
Vai kontaktiem kas ir iebūvēti signāl taurē jāstāv ir ciet ?
Šodien aiz gara laika izjaucu taurīti un nekādi netiku gudrs kāpēc viņa neiet, iztīrīju visu, izpucēju kontaktus, regulēju bet tā īsti nekādas dzīvības pazīmes līdz brīdim kamēr nepaklapē pret galdu Grin kad uzsit pret galdu vai arī iesit ar atslēgu tad aiziet bet tā pat neiet. Ir kādi komentāri varbūt? Tīri intereses pēc kas varētu būt pie vainas?
 
Dalgo
Pie vainas regulācija.
Kontaktam ir jābūt ciet, lai izveidotos elektriskā ķēde un iedarbojas spole, brīdī kad tas notiek, spole pievelk priekšējo metāla detaļu un kontakts pārtrūkst, detaļa atbīdās atpakaļ, un viss sākas no gala Grin
Visvienkāršāk ir pievienot tauri pastāvīgi pie akumulātora, un sākt regulāciju, kad ir noķerts tonis tad atvieno vadus, un ar skrūvi pieregulē sev vēlamo toni Smile
 
Guntis
Ja -uzsit- pa -galvu- un iet Grin
Tad viss ir oki,labā pusē skrūvīte-paregulē. pie skrūvītes ir jābūt -bultiņai-,kas dod mājienu uz regulēšanu Grin

KREISO NEAIZTIKT,ar to pieskrūvēts(iekšpusē) masas vads,var pārbaudīt vai ir pievilkts !
Labojis Guntis uz 02-09-2015 14:03
 
bilderis
Kārtējais ģeniālais risinājums lādēšanas problēmai Grin

[img]http://s4.postimg.org/j08wvb0kt/DSCF1994.jpg[/img] is not a valid Image.
Atradu šādu shēmu:
[img]http://s30.postimg.org/d6uxyilq9/vape_150_156.gif[/img] is not a valid Image.
un radās daži jautājumi:
1. Lādēšanas lampa slēdzās klāt sarkan/zaļajam vadam un 15 atzīmei aizdedze, bet kurš ir plus un kurš ir mīnus šajā situācija ?
2. Lādēšanas vads no releja slēdzas klāt pa taisno aķim aiz drošinātāja, bet kāda tad jēga no drošinātāja ?
3. Dzinēja noslāpēšanas releja izeja 85 arī slēdzās klāt aizdedzes atslēgai uz atzīmi 15, bet tad jau slēdzis stop/run uz stūri nemaz nestrādā ?
 
Kaarlis
Kļūdaina bilde. Un nepilnīga. Relejam jāizmanto kontakts 87a. Reāli dzīvē tiek izmantoti barošanai tie paši zilie vadi, kas pienāk pie oriģinālajām spolēm.
Lādēšanas lampiņai tas gals, kas bija pie releja jāpievieno pie sprieguma regulātora, bet otram jānomaina polaritāte tur pat zem lampiņu paneļa.
Drošinātājs paliek pieslēgts kā bijis, sprieguma regulātors jāvieno pa tiešo pie AKB.
Ne visa krievu saitos atrodamā informācija ir patiesa....
 
bilderis
Pa lielam skaidrs tikai viena lieta palika neskaidra. Tad es zaļi sarkano vadu vienoju pie spūldzes un spūldzes masas vadu atvienoju un spuldzi pievienoju pie aizdedzes atslēgas uz atzīmi 15 ?
 
Kaarlis
Tu esi pareizi sapratis.
 
bilderis
Skaidrs paldies!
 
bilderis
Pa lielam saliku visu un palaidu. Atlika tik pieslēgt lādēšanas lampu un pielikt noslāpēšanas releju. Par vapi kā tādu neko sliktu nevaru teikt vienīgais divas skrūvītes bija pa garu un nācās sameklēt citas, bet tā visādi citādi vis derēja ideāli nebija pat jāņem nost kloķenes tapiņa. Vienīgais tracina ka štekeri pilnīgi savādāki un jūtami izceļas, bet tā jau tikai gaumes lieta Grin
[img]http://s7.postimg.org/gqcxg0m23/DSCF1996.jpg[/img] is not a valid Image.

P.S. Ir kādi ieteikumi ko izmantot vadu galu izolācijai? Es domāju vadu galus kas spraužas pie spūldzēm. Tracina ka katrs savādāks gribas visus vienādus.
 
bilderis
Kāds varētu lūdzu pateikt krāsas kodu kādā aptuveni nāca mana Jawa?
 
otomars
iedziljinaajos jo iepirku cezetuSmile
pirmaa cz daksha atshkiiraas no jawas
roker.kiev.ua/techinfo/cezet/cz-472.5/ris-2-bolee-nadezhnoe-soedinenie-opornogo-diska.jpg
http://roker.kiev.ua/techinfo/cezet/cz-472.5/cezet-350-472-5.html

Dalgo rakstīja:

Ja jau Tu nēesi iedziļinājie.. ar ko tad atšķiras 638 un 472 dakšas? Shock
 
aivarsz
bilderis rakstīja:

Kāds varētu lūdzu pateikt krāsas kodu kādā aptuveni nāca mana Jawa?


Ko tu te čakarē sev un citiem prātu, par lietām uz kurām jau sen atbilde ir dota arī šajā forumā vairākkārt? Vajag tikai palasīt atbilstošus ierakstus. Paņem paraugu un ej pie krāsotājiem. Jeb pie krāsu jaucējiem, ja krāsosi pats. Nu nav tāda unikālā krāsas koda vecam mopēdam, kas atbilstu mūsdienu situācijai šajā jomā. Katram krāsu ražotājam ir sava kodu sistēma. Neturpināšu.
 
Iet uz forumu: