Apskatīt tēmu
elf, Jawa 634 1977gads.
|
|
Jancic |
Ziņojums ievietots 13-02-2013 14:27
|
Senior Member Ziņojumi: 239 Pievienojies: 13.02.12 |
Par priekšējās dakšas blīvslēgu. No savas pieredzes, kad sačakarēju 4 gab. blīvslēgus, sapratu, ka jāpievelk tikai ar rokām. Pēc tam kad ir nedaudz pabraukts vēroju vai eļļa sūcas garām vai nē, ja parādās notecējumi, tad nedaudz pievelku ar skrūvgrieža un āmura palīdzību. Es tā tagad rīkojos un uz priekšdienām darīšu arī. Jo ļoti ātri to gumijas gredzenu pārplēst var, ja pievelk nedaudz par daudz. |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 16-02-2013 10:14
|
Fusioneer Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Starp citu, vērojums sakrīt. Vis šķībākie bija tie bloki, kurus bija taisijuši vaļā ar lauku metodēm, no rūpnīcas vaļā nevērtie bija ar ļoti niecīgu deformāciju- jāslīpē tikai provizoriski. Vāki gan, visi kā viens, mēreni propelleri. |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 18-02-2013 10:06
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Protams,ka sajūga detaļa kustēsies,jo ir jāpievelk. Par cik man kulises ir DAUDZ,es skatos -it kā- ieliekot motorā,slēdzot ātrumus(un miers). Speciāli nav nekas -analizēts-. Man jau domāt, ka tādam meistaram kā -elf- šis ir pat spamera jautājums Kā mēri primārai asij lufti? JA ? Vienā galā ass ir NOVILKTA ar sajūgu iekšu. Otrs gals brīvi pārvietojas iekšā ceturtā roba zvaigznei? Un Kā mēri lufiti ja ceturtā roba zobrats IR novilkts kārbas gultnī uzskrūvējot zvaigznīti? Jo es nezinu kā to izdarīt? Ja vari paskaidro. Apaksējai asij manā uztverē tev nav luftes,nav tur ko meklēt. Maniem 638 dzinējiem ir tur tāda lufte ka gribas lamāties,par ko Kārlis viegli pavīpsnāja,sakot ka tā tur ir no rūpnīcas Un neskatoties uz visu..ātrumi slēdzas, i bēdu nezinam... Labojis Guntis uz 18-02-2013 10:20 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 18-02-2013 13:28
|
Fusioneer Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Šeit viens liek 634 kulisi,laikam tad jau varēs atšifrēt: www.manajawa.lv/...owstart=60 |
|
Iet uz forumu: |