Pieslēgties
Lietotāja vārds

Parole



Neesi lietotājs?
Spied šeit lai piereģistrētos.

Aizmirsi paroli?
Pieprasi jaunu šeit.
Lietotāji šobrīd
Viesi šobrīd: 1

Lietotāji šobrīd: 0

Lietotāju skaits: 693
Jaunākais lietotājs: kristaps998
Apskatīt tēmu
 Drukāt tēmu
Aizved savu Lāsmiņu uz Munameģi!
Kaarlis
YouTube Video
 
vecaiss
Paldies organizatoriem un visiem kas piedalījās, īpašs paldies nama saimniekiem par jauko uzņemšanu. Te arī bildes no mana aparāta: http://failiem.lv/u/kvbeoiu
 
uldis_638
Pasākums ļoti interesants izdevās! Neko labāku pat nevar iedomāties kā siltas vakariņas un pirtiņu pēc 5dienas smagajiem laikapstākļiem. Liels paldies saimniekam ar saimnieci!Wink

P.S. - 7dien uz mājām pa saulīti pat tā garlaicīgi braukt bij ka pat neviena pile nenopilēja Grin
 
AldisK
Kandavā bijām ap 19.00. Ceļš nekādus pārsteigumus nesagādāja. Viss kārtībā. Pasākums Tiešām bija labs, neskatoties uz laika apstākļiem.
Vēlreiz ļoti liels paldies viesmilīgajiem saimniekiem, it īpaši saimniecei par garšigo ēdināšanu, kā arī neparedzētajiem pārsteigumiem.
Nobraukti kopā 830 kēmē.
Labojis AldisK uz 10-09-2012 14:45
 
bargais
Viss bija ideāli! Pat lietus, kas norādīja ekipējuma vājās vietas. Lielais Paldies visiem par jauko nedēļas nogali.
Te dažas ne visai kvalitatīvas bildes: http://failiem.lv/u/ubrresk
 
palsmanietis
velreiz liels paldies visiem kuri bija munamegi un palsmane .mums liels prieks ka jus visi esat apmierinati .paldies centigajiem fotografiem un video operatoram .cerams ka vel tiksimies sosezon tikai jautajums ir kad un kurSmile
 
andiss
Es varu tikai piebiedroties visiem pateicības vārdu teicējiem, liels paldies par viesmīlīgo uzņemšanu gan saimniecei, gan samniekam.
Pēc tik grandiozas kulturas programmas Palsmanē esmu savā kartē atzīmējis jaunu vietu, kur braucot garām noteikti jāiebrauc, vēl jo vairāk, ja ņem vērā, ka es tagad zinu, kas kurā virtuves atvilknē stāvSmile

Sanāca arī iepazīt tikai daudz Lāsmiņu, ka galva vēl joprojām griežas Smile

Vēl gribu pateikt paldies visiem šoferiem, kas mani vizināja dažādos virzienos!

Sanāca viens makten labs pasākums, paldies visiem, kas piedalījās, jo tie esam mēs paši, kas veido un rada šīs labās emocījas.
 
Kaarlis
Par šo arī mazās pārdomas... ja patin atpakaļ filmu- ir iespēja salīdzināt kāda bija pasākuma skice un kā viss notika realitātē. Manuprāt, lielisks piemērs komandas darbam. Katrs kaut ko izdarija lietas labā.
Ir varbūt vērts piedomāt pie līdzīgu pasākumu veidošanas. Pat, varbūt, ieviest kā tradīciju. Nosaucam to par " Leģendai pa pēdām" studējam daiļradi un raujam vaļā!
Ir arī viena ēnas puse... atbildības sajūta pieklibo, stipri. Trīs!!!reizes pazaudēt , nepamanīt atpalikušos- slikti. Viņu vietā varēja būt jeb kurš no mums pārējiem. Jāmācās lietot spoguļus un skaņas signālu- efektīvi darbojas. Nu, kaut kā tā.
 
Guntis
Trīs?
Es zinu divas ...
 
Kaarlis
1) Andis
2) Spark ar svecēm
3) Edis ar noslāpušo moci.
Labojis Guntis uz 14-09-2012 19:10
 
aivarsz
Kaarlis rakstīja:

Par šo arī mazās pārdomas... ja patin atpakaļ filmu- ir iespēja salīdzināt kāda bija pasākuma skice un kā viss notika realitātē. Manuprāt, lielisks piemērs komandas darbam. Katrs kaut ko izdarija lietas labā.
Ir varbūt vērts piedomāt pie līdzīgu pasākumu veidošanas. Pat, varbūt, ieviest kā tradīciju. Nosaucam to par " Leģendai pa pēdām" studējam daiļradi un raujam vaļā!
Ir arī viena ēnas puse... atbildības sajūta pieklibo, stipri. Trīs!!!reizes pazaudēt , nepamanīt atpalikušos- slikti. Viņu vietā varēja būt jeb kurš no mums pārējiem. Jāmācās lietot spoguļus un skaņas signālu- efektīvi darbojas. Nu, kaut kā tā.


Manas pārdomas par šo ir nedaudz atšķirīgas: Šis nebija komandas darbs. Tas bija dažu atsevišķu cilvēku pašiniciatīvas šoreiz +-veiksmīgs gala produkts, nesakārtots rosoliņš, sastāvošs no maziem gabaliņiem, kas kopā ir, paldies dievam, saveidojis vienotu veselumu. Rezultātā ir noticis saistošs un interesants piedzīvojums. Ne bez ekscesiem. Tā nav pareizi, lielos vilcienos. Bet visi vēl mācās, katra nākamā reize noteikti būs kvalitatīvāka. Jāsaprot, ka mūsu saimē vairums cilvēku nav baigie motociklisti ar sūrāko pieredzi, daļai braukšanas pieredze ir gauži maza, toties ir milzīga pieredze motociklu skrūvēšanā un atjaunošanā.

Tāpēc, atļaušos vēlreiz uzsvērt, ka milzīga nozīme ir tam, kā veido pārbraucienus un sakārto kolonu, kas padsmit motociklu ietvaros, pie asfalta max. ātruma 85 km/h (cienot vecāka gada gājuma modeļus) jau ir ļoti svarīgi. Grunts ceļi- nez vai 70 km visiem ir OK. Tāpēc, atmetot ambīcijas, šie ātrumi Jawa pārbrauciena saimei ir jāatrunā. Jo arī riepiņas, piedodiet, tikai dažiem ir atbilstošas gruntij. Pārējiem ir "tas oriģinālais" daudzdesmit gadus vecais (bet jauns) protektors.
Vissvarīgākie šeit ir 2 cilvēki- tas kurš kolonu ved, kā arī tas, kurš kolonu noslēdz. Bez tam, visiem braucējiem, ir jābūt acīm gan pierē, gan arī pakausī. Kolonnas vedējam ir jābūt cilvēkam ar pieredzi, pareizu ātruma un attāluma attiecību sajūtu- ne par ātru, ne par lēnu (jo nebraucam taču bēru gājienā). Saprotot, ka pēdējam dalībniekam vienmēr būs jābrauc ātrāk, lai kolonu iedzītu dažādu blakus faktoru dēļ. Katram nākamajam braucējam vajadzētu ieturēt sev nepieciešamo nemainīgo distanci, kas nepieciešama drošam bremzēšanas ceļam. Tāpat, paturot prātā to, ka, ja priekšējais aiz pieredzes trūkuma mauc pārāk ātri un nākošais aiz muguras atpaliek, atmetamies, lai nepazaudētu aizmugures kaimiņu. Ja priekšējais nebūs iegājis pilnīgi sevī, gan jau sapratīs kļūdu un atmetīsies. Tāpat, atcerieties, ka drošas kolonas braukšanas pamatā ir izvietošanās zigzagā, kas ļauj samazināt drošu attālumu starp motocikliem. (Un nevajag baigi raustīties no tā, ka Jawa kreisera ātrums var būt mazāks, nekā močī fūres.) Vēl vajadzētu saprast, ka mocīšus ar blaķenēm, vai vienkārši vājākus mo, vienmēr jāsakārto kolonas priekšgalā.
Otrs svarīgākais cilvēks, kolonu vadot ir tas, kurš braucienu noslēdz. Tam ir jābūt cilvēkam ar pārbaudītu un jaudīgāku tehnikas vienību. Un, pēc pārbaudītas pieredzes, ja pēdējam braucējam mugurā ir atstarojoša veste, visiem priekšā braucošajiem, kas vēro spoguļus ir baigi viegli saprast, kur ir kolonas aste. Ir vēl vesela kaudze ar elementāriem baušļiem par drošu braukšanu kolonā, nevis pavizināšanos barā, bet par to citreiz. Viss īstenībā ir baigi vienkārši, tikai mazliet jāpavingrinās. Un, ja šīs galvenās lietiņas ievēro, visi atbrauc mājās laimīgi, veseli un ar nesabojātām tehnikas vienībām.

Ar sveicieniem, un lai turpmāk mums visiem viss ir veicās. Taisām nākošos pasākumus tiešām kā komandas darbu!
Labojis aivarsz uz 14-09-2012 23:52
 
admin
Zelta vaardi Aivar! Varbuut dibinam MC tur to visu var kaartiibas rulli ieraxtiit? Smile
Piekriitu, paarvietojamies makkeniit neorganizeeti. Pilniibaa atbalstu wingliideri un nosleedzosho kaa arii zigzagu un vaajaakos/ jaunaakos priekshaa. Starp citu dazhi MC braucot viens otram blakus bet tas noziimee ka nekaadu briivo manevru joslaa
 
aigars
Kolonnā katram braucējam ir 2 spoguļi, un jāskatās 2 -3 kolēģi aizmugurē-, ja atpaliek- piebremzē, tad ātrums jāsamazina arī priekšējiem, protams ja tiem ir 2 spoguļi. Katram ir jāatbild par sevi un saviem kaimiņiem. Tā arī bija ar Sparku, es redzēju, ka kolonnas aste pazudusi, bet aiz manis 4 - 5 moči vilka līdzi. Ja tie būtu piebremzējuši, tad arī es un arī man priekšējie un visa kolonna piebremzētu.
 
vecaiss
parasti velotūrismā liek stiprākos priekšā un aizmugurē, domāju, ka arī šeit var kā līdzīgi, kam mazāk ķibeles utt tie arī tā brauc...
 
Kaarlis
Beidziet kult te pelavas... tikko noskatijos raidijumu- it kā jau pa lielam viss ok, ar tiem nosaukumiem un klubiem gan žurnālisti putrojas pa smago.
 
aigars
Kārlim,- pats iesāki kult pelavas- viss pareizi- tikai rakstot tos burtus uz ekrāna, baigi gari sanāk. Es netā nemāku to raidījumu sameklēt, varbūt palīdzēsi?
 
Kaarlis
Skatiet šeit: www.stvstudija.lv kaut kur tuvāk pusei.
 
aigars
Jā, jāāā- atradu, sevi arī redzēju... Bet žurnālistu tekstu ir grūti koriģēt, BETTT...
 
aivarsz
Kaarlis rakstīja:

Beidziet kult te pelavas... tikko noskatijos raidijumu- it kā jau pa lielam viss ok, ar tiem nosaukumiem un klubiem gan žurnālisti putrojas pa smago.


Večuk, te neiet runa par pelavām. Te iet runa par prasmju pilnveidošanu, atbildību par citiem un iniciatīvu dažādās jomās. Un TV raidījums nozīmē vismazāk, jeb vispār neko (o- redzu sevi, sveicieni mammai un tētim), lai pārvērtētu visus plusus un mīnusus, brauciena organizācijas un izpildījuma ietvaros. Tā lieta jāuztver stipri nopietnāk, nekā šķiet nepieciešams. Un tad arī viss būs oki-doki, jeb aitas paēdušas un vilki dzīvi...
 
aivarsz
vecaiss rakstīja:

parasti velotūrismā liek stiprākos priekšā un aizmugurē, domāju, ka arī šeit var kā līdzīgi, kam mazāk ķibeles utt tie arī tā brauc...


Viss ir pareizi. Ar ko gan dižu mazliet seno motociklu tūrisms varētu atšķirties no velotūrisma maratoniem? Tikai ar lielākiem ātrumiem un iespējamu mazliet lielāku bīstamību. Viss tak sen ir izdomāts un atstrādāts, tāpēc nevajag mācīties tikai no savām kļūdām (kā tas parasti notiek), bet piestrādāt pie tā, lai kļūdu iespējamība tiktu novērsta jau pamatos, izmantojot citu ļaužu pieredzi. Vai ne?
 
Iet uz forumu: