Apskatīt tēmu
Maiņaa un tikai!
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 22-12-2013 13:38
|
![]() Fusioneer ![]() Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Mainu jawa 634 1975 gads, 2600 km!!!! noskrējiens. 95% oriģināls ar dokumentiem, reģistrēts csdd uz mani, pret tehniski un juridiski līdzvērtīgu jawa 638-5-00. Nauda neinteresē, iespējams izskatīt citus maiņas variantus. T-29297142 Kārlis. |
|
|
Classic |
Ziņojums ievietots 22-12-2013 14:20
|
![]() Junior Member ![]() Ziņojumi: 25 Pievienojies: 11.06.12 |
Kāda jēga mainīt 634 uz 638? |
|
|
Kaarlis |
Ziņojums ievietots 17-08-2014 12:14
|
![]() Fusioneer ![]() Ziņojumi: 2155 Pievienojies: 13.02.12 |
Mainu to kas lieks pret to kā man nav. |
|
|
Arnis218 |
Ziņojums ievietots 26-08-2014 13:58
|
![]() Junior Member ![]() Ziņojumi: 16 Pievienojies: 30.03.14 |
Mainu 360 . jawas aizmugurējo zobratu, pret 638. jawas zobratu. Labā stāvoklī viss ir. Tel. nr 28219997 |
|
|
Guntis |
Ziņojums ievietots 26-08-2014 19:05
|
![]() Fusioneer ![]() Ziņojumi: 1816 Pievienojies: 13.02.12 |
Mainu JAUNU 360 -kloķeni- pret JAUNU 638. |
|
|
Sviestc |
Ziņojums ievietots 24-08-2015 14:33
|
![]() Junior Member ![]() Ziņojumi: 10 Pievienojies: 27.01.13 |
Labdien. Mainu divas jaunas Jawa 638 degvielas tvertnes uzlikas ( labā ar plaisu ) pret divām radiotehnikas skandām S30, vai pret līdzvērtīgām. t.29613466. ![]() ![]() ![]() |
|
|
bizits |
Ziņojums ievietots 24-08-2015 15:43
|
![]() Junior Member ![]() Ziņojumi: 22 Pievienojies: 27.03.12 |
Labprāt samainītu kādu detaļu no 634 (fiksā ručka, vai cits variants) pret IŽ 56 izpūtējiem bez līkumiem. Izpūtēji var būt sliktā stāvoklī. Ja ir interese, lūgums zvanīt. 28395154 Mārtiņš bizits
Jawa 634-01 (1975) VAZ 2106 super LUX (1980) |
|
|
konuss |
Ziņojums ievietots 24-08-2015 22:10
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 132 Pievienojies: 18.07.12 |
Vot es tieši no,634-01 būvēju 638-05 viss der bet ir nianses,ne viena vien. |
|
|
Aigars_R |
Ziņojums ievietots 26-10-2015 10:00
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 58 Pievienojies: 28.11.13 |
Labprāt samainītu oriģinālos sarkanos atstarotājus ar balto malu, pret oriģinālajiem sarkanajiem atstarotājiem ar MELNO malu.Info lūdzu PM. Es atzvanīšu. |
|
|
Spiker |
Ziņojums ievietots 03-10-2016 12:03
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 104 Pievienojies: 03.08.14 |
Apmainīšu "ģitāras" sēdekli, pret parasto! Pats ģitāras sēdeklis: polsteris un pamatne labā stāvoklī, bet jāpāršuj būs! |
|
|
motofans |
Ziņojums ievietots 03-10-2016 18:28
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 69 Pievienojies: 28.10.13 |
Man ir, varam iemainit! |
|
|
Spiker |
Ziņojums ievietots 03-10-2016 19:51
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 104 Pievienojies: 03.08.14 |
Sēdeklis iemainīts! |
|
|
bahmuc |
Ziņojums ievietots 03-10-2016 23:17
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 85 Pievienojies: 04.04.16 |
kādas nianses? cik sarežģīti no 634 rāmja uzveidot 638 lux? |
|
|
kergers |
Ziņojums ievietots 04-10-2016 01:04
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 113 Pievienojies: 28.11.14 |
kādas nianses? cik sarežģīti no 634 rāmja uzveidot 638 lux? Es veicu otrādu procesu. No 638 atgriezu atpakaļ 634 rāmi tā oriģinālajā izskatā. Man procesā bija divi citi 634 rāmji - viens negraizīts un nemetināts, otrs mazliet papurgāts, bet ar visiem kronšteiniem un vajadzīgajiem mezgliem vietā. No pirmā tika ņemti mēri un puslīdz precīzas atrašanās vietas, no otras attiecīgi vajadzīgie dzelzs gabali. Procesa gaitā kā tika kaut kas piemetināts klāt, tā liku klāt attiecīgās vai nu uzkarināmās bleķa daļas klāt vai arī dzinēju un izpūtējus. Beigās viss sanāca tā kā tam jābūt ar vienu fēleri. Tai brīdī nebiju pielicis sāna balstu. Attiecīgi izpūtēju kronšteinus balstoties uz esošo dzinēju un līkumiem piemetināju par tuvu un uzlikt pašlaik nevar. Bet kopumā darbs paveicams, ja to dara lēnām, mērot un akurāti ![]() |
|
|
bahmuc |
Ziņojums ievietots 04-10-2016 20:50
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 85 Pievienojies: 04.04.16 |
a kas tur tāds lielākais šķērslis, kas tajos rāmjos ir dikti atšķirīgs? |
|
|
kergers |
Ziņojums ievietots 04-10-2016 22:39
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 113 Pievienojies: 28.11.14 |
Lielākais šķērslis ir tas, ja kāds ir nodarbojies ar "tūningu", kad stiprinājumi ir ne tur, kur tiem jābūt. Pa lielam pie astes atšķiras kronšteini - 634. nāk vēl sānu palīgdugas, un rāmī spraužas dibengals pie kur lampa stiprinās. Kā arī dzinēja stiprinājuma vietas ir atšķirīgas, bet tur pašam jāpapēta. Varbūt kāds zinošāks vēl ko var piebilst. Baigie šķēršļi nav. Vienkārši vajag vietu, instrumentus un pacietību. Un visu var uztaisīt tā lai pašam prieks un mocis rūc ![]() |
|
|
kergers |
Ziņojums ievietots 04-10-2016 22:40
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 113 Pievienojies: 28.11.14 |
Atvainojos, ka diskusija izvērsās netēmā. Ja var, tad varbūt vajag pārnest uz citu sadaļu ![]() |
|
|
bahmuc |
Ziņojums ievietots 02-05-2017 00:23
|
![]() Member ![]() Ziņojumi: 85 Pievienojies: 04.04.16 |
es savam beigās dabūju visu rāmja pakaļgalu mainīt, nu konkrētāk runājot - no "mugurkaula", kur bāka guļ virsū, līdz astes galam. džeki jaunības trakumā bija locījuši, salauzuši, metinājuši utt, bija viens sabojāts/līks rāmis, kam tā daļa bija taisna, samainīju, bet kā jau vienmēr, kad tiku līdz papīriem un rāmja nr, atkal viss par velti.... sāku kasīt kilometrīgo krāsas kārtu nost, izrādās, ka šasijas nr ir pavisam cits, kas dots uz vin plāksnītes.... nākamais, kas aizies uz Tolmetu... ja nu vienīgi nevarēs kaut kādu muhļāžu izveikt! |
|
Iet uz forumu: |